Ja też się dziwie że nie przeszedłe¶ do Fr esh.

Data: 2010-03-09 15:15:44
Autor: Piotr M
Ja też się dziwie że nie przeszedłe¶ do Fr esh.
Autentycznie.

Krótka rozmowa z dziesi±tkami dalszymi znajomymi.
Co¶ tam narzekanie na budżet telefoniczny.
- To ja mówię, że w Play jest tak i tak, i w takim razie dziwie się że  jeszcze nie przeszedłe¶/szła¶ (jak w reklamie)
- No ale ja nie mogę bo mam dużo znajomych (w popie, taktaku, simplusie -  do wyboru)

I koło się zamyka.
To ja my¶lę trza zrobić ruch narodowy. To wszyscy popowcy, simplusowcy i  taktakowscy, na tydzień czasu hyc do Fresh. I co będzie? Trójca zrobi  jeszcze lepsz± ofertę jak darmowe rozmowy i smsy i jeszcze lepsza ofertę  jak Fresh i inne do kupy. Tylko jak to zrobić taki ruch? Zaraz. Jaka sieć  ma smsy do wszystkich za darmo ;P
Dobra idea?

--
Pozdrawiam, Piotr (piokrk Allegro)

"Biznes? To calkiem proste. To pieni±dze innych ludzi."
Aleksander Dumas

Data: 2010-03-09 07:46:40
Autor: Xian Mi Mao
Ja też się dziwie że nie przeszedłe¶ do Fre sh.
On Mar 9, 3:29 pm, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
   Co do zasady ludzie s g upi i kieruj si emocjami, a nie
matematyczn kalkulacj . Dlatego tak atwo ich wystraszy "drogimi
po czeniami do play", albo omami obietnicami drugiej Irlandii.

Ale jak dla mnie to te drogie rozmowy przychodz±ce to sama zaleta, nie
dzwoni± mi z pierdołami co chwila, je¶li już to z czym¶ naprawdę
istotnym.

Data: 2010-03-09 15:30:34
Autor: Liwiusz
Piotr M pisze:
> [...]
> To ja my¶lę trza zrobić ruch narodowy. To wszyscy popowcy, simplusowcy i taktakowscy, na tydzień czasu hyc do Fresh. I co będzie? Trójca zrobi jeszcze lepsz± ofertę jak darmowe rozmowy i smsy i jeszcze lepsza ofertę jak Fresh i inne do kupy. Tylko jak to zrobić taki ruch? Zaraz. Jaka sieć ma smsy do wszystkich za darmo ;P

   Co do zasady ludzie s± głupi i kieruj± się emocjami, a nie matematyczn± kalkulacj±. Dlatego tak łatwo ich wystraszyć "drogimi poł±czeniami do play", albo omamić obietnicami drugiej Irlandii.

--
Liwiusz

Data: 2010-03-09 16:51:23
Autor: J.F.
Ja też się dziwie że nie przeszedłe¶ do Fres h.
Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w
[...]

Idea bardzo ciekawe, pytanie tylko co zrobi wtedy Play :-)

J.

Data: 2010-03-09 17:06:32
Autor: Piotr M
Dnia 09-03-2010 o 16:51:23 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

Idea bardzo ciekawe, pytanie tylko co zrobi wtedy Play

Pójdzie następny krok dalej, co go wyróżni.
I tak powolutku powolutku, wszyscy razem gdzie¶ by¶my wreszcie zaszli :)

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-03-09 19:10:48
Autor: looker
Ja też się dziwie że nie przeszedłe¶ do Fresh.
Pójdzie następny krok dalej, co go wyróżni.
I tak powolutku powolutku, wszyscy razem gdzie¶ by¶my wreszcie zaszli :)

Playowi tez w koncu ktos karte kredytowa przetnie "bo nie ma pokrycia na rachunek"

Data: 2010-03-09 17:37:57
Autor: qwerty
Ja też się dziwie że nie przeszedłe¶ do Fres h.
Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:op.u9a0kio913q3bq@piotr-asus...
[...]

Trzeba było odpowiedzieć: a co cię inni obchodzi? Patrz, żeby tobie się opłacało. Jak inni będ± chcieli z tob± tanio porozmawiać to uciekn± z W3.

--
Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał ¶mieci
to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jeste¶ obdarzony inteligencj±.

Data: 2010-03-09 17:50:57
Autor: Piotr M
Dnia 09-03-2010 o 17:37:57 qwerty <qwerty01@poczta.fm> napisał(a):

Trzeba było odpowiedzieć: a co cię inni obchodzi? Patrz, żeby tobie się  opłacało.

Nie, nie chodzi o moj± skórę. Ja w miarę swobodnie rozmawiam (no może nie  wiszę godzinami na telefonie spoza sieci).
Tak pomy¶lałem o pewnym "systemie". Ile Play wy nie wyskakiwał z  promocjami, ciężko system złamać. Trzeba zrywu narodowego ;P

Hejah złamała jeden system (prepaid).
I teraz Play szarpie drugi (cały, ogólny) system, ale już go nie nie łamie  tak łatwo.

Data: 2010-03-09 19:52:09
Autor: .Zykfryd.
Ja też się dziwie że nie przeszedłe ś do Fresh.
W dniu 2010-03-09 17:50, Piotr M pisze:

Nie, nie chodzi o mojÄ… skĂłrÄ™. Ja w miarÄ™ swobodnie rozmawiam (no moĹĽe
nie wiszÄ™ godzinami na telefonie spoza sieci).
Tak pomyślałem o pewnym "systemie". Ile Play wy nie wyskakiwał z
promocjami, ciężko system złamać. Trzeba zrywu narodowego ;P

Operatora nie wybiera się tylko na podstawie cen połączeń. Play musi najpierw mieć porównywalną do W3 jakość, między innymi mieć jakikolwiek BOK. Na przykład taki internet mają tani ale przecież z tego się korzystać nie da a i zasięg tragiczny, pakiety internetu w telefonie tanie ale jak się niedaj boże skożysta z transmisji danych w roamingu Plusa to drożeni niż z telefonu W3 na "Malediwach". Roaming co z tego że tani jak nie działa. I tak można by długo wymieniać... usługi telefoniczne to nie tylko tanie rozmowy, liczy się też jakość i usługi inne niż głosowe, a w tej kwestii Play ma wiele do nadrobienia.
A na dokładkę inni płacą drożej za połączenia do użytkowników Play, ja bym na przykład nie chciał zmuszać ludzi do mnie dzwoniących żeby płacili jak za audiotele. I czasem z premedytacją zmuszam co niektórych co przeszli do Play żeby do mnie oddzwonili ;-)

Data: 2010-03-09 20:03:18
Autor: qwerty
Użytkownik ".Zykfryd." <xyz999@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hn65cj$p1u$1@inews.gazeta.pl...
Operatora nie wybiera się tylko na podstawie cen połączeń. Play musi najpierw mieć porównywalną do W3 jakość, między innymi mieć jakikolwiek BOK.

Fakt, ĹĽe ich bok "trochÄ™" kuleje, ale codziennie do nich nie dzwonich/odwiedzasz.

Na przykład taki internet mają tani ale przecież z tego się
korzystać nie da a i zasięg tragiczny, pakiety internetu w telefonie tanie ale jak się niedaj boże skożysta z transmisji danych w roamingu

U mnie 99,99% ruchu idzie przez wi-fi. Dziennie 1-2 godz. przeglądania stron. Przez BTS leci 2-3 MB na miesiąc. Zresztą jak widzisz wątek niżej/wyżej osoba żałuje skorzystać z sieci do wspomagania gps.

A na dokładkę inni płacą drożej za połączenia do użytkowników Play, ja bym na przykład nie chciał zmuszać ludzi do mnie dzwoniących żeby płacili jak za audiotele.

To niech zmienią sieć. Przecież nie ma nakazu korzystania z W3.

 I czasem z premedytacjÄ… zmuszam co niektĂłrych
co przeszli do Play ĹĽeby do mnie oddzwonili ;-)

to lepiej nic nie pisz, gdyĹĽ nie jesteĹ› obdarzony inteligencjÄ….

Data: 2010-03-09 21:22:29
Autor: Kriss
Ja też się dziwie że nie przeszedłe¶ do Fresh.

Użytkownik ".Zykfryd." <xyz999@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hn65cj$p1u$1inews.gazeta.pl...
Roaming co z tego że tani jak nie działa. I tak można by długo wymieniać... usługi telefoniczne to nie tylko tanie rozmowy, liczy się też jako¶ć i usługi inne niż głosowe, a w tej kwestii Play ma wiele do nadrobienia.
Wła¶nie dlatego teraz jestem w Playu, pierdolony Plus wypierdolił mnie z roamingiem.
Przez 2 miesi±ce wakacji 2009 w Szwecji musiałem korzystać z budek telefonicznych.

Data: 2010-03-10 00:15:26
Autor: .Zykfryd.
Ja te� si� dziwie �e nie przeszed �e� do Fresh.
W dniu 2010-03-09 21:22, Kriss pisze:

W�a�nie dlatego teraz jestem w Playu, pierdolony Plus wypierdoli� mnie z
roamingiem.
Przez 2 miesi�ce wakacji 2009 w Szwecji musia�em korzysta� z budek
telefonicznych.

A próbowałeś już z Play korzystać? Bo ja do dziś nie dostałem się odpowiedzi na reklamacje z początku 2009 roku na temat nie działania Play on-line we Francji, potem próbowałem bez skutecznie korzystać z Fresch na Litwie (również zero odzewu z ich strony) więcej nie próbowałem. Orange zarówno abonament dla firm jak i GO działa (w Europie, poza nie miałem okazji testować) bez problemów, SimPlus też działał, tyle że w SimPlusie nie ma roamingu na transmisje danych, ale przynajmniej jasno o tym informują, a nie jak Play gdzie wszystko ma działać a potem wielki klops i zlewka.

Data: 2010-03-10 08:59:36
Autor: qwerty
Użytkownik ".Zykfryd." <xyz999@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hn6kqh$so3$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Dziwne, bo 2 lata temu na Litwie bez problemu wysyłałem sms i dzwoniłem.

to lepiej nic nie pisz, gdyĹĽ nie jesteĹ› obdarzony inteligencjÄ….

Data: 2010-03-12 22:55:27
Autor: Chris
Ja te� si� dziwie �e nie przeszed �e� do Fresh.
Dnia Wed, 10 Mar 2010 00:15:26 +0100, .Zykfryd. napisał(a):

Bo ja do dzi¶ nie dostałem się odpowiedzi na reklamacje z pocz±tku 2009 roku na temat nie działania Play on-line we Francji, potem próbowałem bez skutecznie korzystać z Fresch na Litwie (również zero odzewu z ich strony) więcej nie próbowałem. Orange zarówno abonament dla firm jak i GO działa (w Europie, poza nie miałem okazji testować) bez problemów

Z Orange też różnie bywa, bo mnie już podczas dwóch wyjazdów (w lecie
zeszłego roku oraz dokładnie to samo w zeszłym tygodniu) nie udało się w
Czechach skorzystać z komórki w Orange - dostałem komunikat, że nie mam
prawa dzwonić na wybrany numer. Natomiast z Playa dodzwoniłem się bez
problemów.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2010-03-10 14:29:29
Autor: basteku
W dniu 2010-03-09 19:52, .Zykfryd. pisze:
W dniu 2010-03-09 17:50, Piotr M pisze:

Operatora nie wybiera się tylko na podstawie cen połączeń. Play musi
najpierw mieć porównywalną do W3 jakość, między innymi mieć jakikolwiek
BOK.

Hmm ... ani razu nie musialem korzystac z ich uslug .... bez problemu sobie daje rade ...

Na przykład taki internet mają tani ale przecież z tego się
korzystać nie da a i zasięg tragiczny, pakiety internetu w telefonie
tanie ale jak siÄ™ niedaj boĹĽe skoĹĽysta z transmisji danych w roamingu
Plusa to droĹĽeni niĹĽ z telefonu W3 na "Malediwach".

Hmm .... juz spokojnie trzeci miesiac korzystam z pakietu 500MB w telefonie ... rewelacja ... no problems ...
Jezeli chodzi o roaming transmisji danych to przeciez sie to da wylaczyc ....

Roaming co z tego ĹĽe
tani jak nie działa. I tak można by długo wymieniać... usługi

No nie wszyscy rozbijaja sie tak po swiecie aby musieli korzystac z roamingu ...

> I czasem z premedytacjÄ… zmuszam co niektĂłrych
co przeszli do Play ĹĽeby do mnie oddzwonili ;-)

:))) ... swietnie :))) wyslalbym Cie na drzewo :)

Pozdrawiam
Bastek

Data: 2010-03-10 17:55:01
Autor: .Zykfryd.
[...]

Przyjdzie taki czas że będziesz musiał złożyć reklamacje...

[...]

Tylko że wtedy możliwości wykorzystania tego pakietu są mocno ograniczone terytorialnie. A W3 świadczy wszystkie swoje usługi w zasięgu całej swojej sieci czyli na 99% powierzchni kraju.

Roaming co z tego ĹĽe
tani jak nie działa. I tak można by długo wymieniać... usługi

No nie wszyscy rozbijaja sie tak po swiecie aby musieli korzystac z
roamingu ...

Oczywiście ale jest to powód dlaczego niektórym do Play nie śpieszno, albo wręcz wracają z powrotem do W3.

 > I czasem z premedytacjÄ… zmuszam co niektĂłrych
co przeszli do Play ĹĽeby do mnie oddzwonili ;-)

:))) ... swietnie :))) wyslalbym Cie na drzewo :)

Jak by Ci zależało na sprzedaniu czegoś to byś grzecznie oddzwaniał ;) jak to ja miał bym interes do Ciebie to nie pozwolił bym sobie na takie zagrywki.

Data: 2010-03-10 18:02:40
Autor: W
Ja też się dziwie że nie przeszedłe¶ do Fresh.
..Zykfryd. wystukał, co następuje:

Operatora nie wybiera się tylko na podstawie cen poł±czeń. Play musi
najpierw mieć porównywaln± do W3 jako¶ć, między innymi mieć jakikolwiek
BOK.
Hmm ... ani razu nie musialem korzystac z ich uslug .... bez problemu
sobie daje rade ...
Przyjdzie taki czas że będziesz musiał złożyć reklamacje...

Ja kilka złożyłem. Fakt, że odpowiedzi czasami s± lekko 'budowlane' (ach ten beton (; ) ale co trzeba było to zostało naprawione b±dĽ zrekompensonowane (przeniesienie numeru przeci±gnęło się o kilka dni, ale nie byłem bez numeru i nie działała poczta głosowa na e-mail). Zawsze można lepiej, ale nie dramatyzujmy ;)

Na przykład taki internet maj± tani ale przecież z tego się
[...]

Tylko że wtedy możliwo¶ci wykorzystania tego pakietu s± mocno ograniczone terytorialnie. A W3 ¶wiadczy wszystkie swoje usługi w zasięgu całej swojej sieci czyli na 99% powierzchni kraju.

pakiety internetowe w taryfach głosowych działaj± też na nadajnikach 2g, a OIDP to 2g+3g play obejmuje 75% ludno¶ci (tak, wiem, to nie to samo co terytorium, ale ja tam się nie zapuszczam na odzludzia (; ). Sprawdziłem gdzie mam zasięg play (empirycznie) i gdzie go będę potrzebował i tyle.
Mówisz, że w3 działa na 99% kraju - super, ale oni swoj± sięć buduj± trochę dłużej, a całej sieci nie da się ot tak, z dnia na dzien postawić - co nie? ;)

Roaming co z tego że
tani jak nie działa. I tak można by długo wymieniać... usługi

No nie wszyscy rozbijaja sie tak po swiecie aby musieli korzystac z
roamingu ...

Oczywi¶cie ale jest to powód dlaczego niektórym do Play nie ¶pieszno, albo wręcz wracaj± z powrotem do W3.

I w tym rzecz - jest wybór! Niektórym takie warunki pasuj± i wal± mieć taniej, niektórzy potrzebuj± pewniejszej i powszechniejszej uslugi. Co kto lubi ;]

Data: 2010-03-09 19:09:46
Autor: looker
Ja też się dziwie że nie przeszedłe¶ do Fresh.
ma smsy do wszystkich za darmo ;P

Zła, a sieci rodzinne, firmowe itp?
Fresh moze i dobry ale rodzinna w Erze masz za 5zl (rodzic np) i 3 osoby dzwonia do bolu. Fresh to ma?

Data: 2010-03-09 19:27:46
Autor: Valdi
Ja też się dziwie że nie przeszedłe¶ do Fres h.
"looker" news:hn62tb$124$1news.onet.pl

Zła, a sieci rodzinne, firmowe itp?
Fresh moze i dobry ale rodzinna w Erze masz za 5zl (rodzic np) i 3 osoby
dzwonia do bolu. Fresh to ma?

za 30 PLN gadasz do oporu ze wszystkimi w PLAY. :)
IMHO o wiele ciekawsza rzecz niż 3 osoby za 5 PLN w erze.

Data: 2010-03-09 19:41:25
Autor: ToMasz
Valdi pisze:
[...]

czyli... 2mln osób?

IMHO o wiele ciekawsza rzecz niż 3 osoby za 5 PLN w erze.

a w popie za 6zł masz 1000minut do OR i stacjo czyli 20mlnosób. Po
cholere mam uciekać do Play..

ToMasz

Data: 2010-03-09 20:05:06
Autor: qwerty
Ja też się dziwie że nie przeszedłe¶ do Fres h.
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hn630i$uce$1@news.interia.pl...
a w popie za 6zł masz 1000minut do OR i stacjo czyli 20mlnosób. Po
cholere mam uciekać do Play..

I wykorzystujesz te 1000 min? Każdy używa tego opa co mu pasuje. Skoro obecny mu pasuje to niech nie narzeka, że do play'a ma drogo.

Data: 2010-03-09 22:19:53
Autor: ToMasz
qwerty pisze:
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał w wiadomo¶ci grup
a w popie za 6zł masz 1000minut do OR i stacjo czyli 20mlnosób. Po
cholere mam uciekać do Play..

I wykorzystujesz te 1000 min?
A sk±d! Chyba na zegarynke bym musiał dzwonić. 250 minut z bied±
wykorzystałem, czyli 2.5 grosza za minute wyszło, ale przy teoretycznym
abonamencie ok 12zł na miesi±c.

Każdy używa tego opa co mu pasuje. Skoro
obecny mu pasuje to niech nie narzeka, że do play'a ma drogo.

narzekanie to nasza narodowa specjalno¶ć. ustępuje tylko nakłanianiu do
grupowego narzekania.
ToMasz

Data: 2010-03-09 22:12:56
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 09 Mar 2010 19:41:25 +0100, ToMasz napisał(a):

za 30 PLN gadasz do oporu ze wszystkimi w PLAY.

czyli... 2mln osób?

2 mln numerów.
Ja mam tak: - stary Play online na kartę leży w szufladzie
- nowy Play online na kartę pracuje
- jaki¶ starterek działa jako zapasowy "do internetu" jeszcze przez parę dni, póĽniej do kosza
- inny (przeniesiony) numer niedługo zast±pi tego "do internetu"
- jedyny numer, na którym naprawdę mi zależy, niedługo będzie przeniesiony do Orange.

Znaczy się "jestem" pięcioma numerami Play, z czego (czasem) można się do mnie próbować dodzwonić pod ten jeden.

--
:) Olgierd || Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl
[reklama] dobry fotograf we Wrocławiu ==> http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-03-10 00:13:45
Autor: looker
Ja też się dziwie że nie przeszedłe¶ do Fresh.
Znaczy się "jestem" pięcioma numerami Play, z czego (czasem) można się do
mnie próbować dodzwonić pod ten jeden.

Mam 3 karty Play, kupione wydzwonine (do sprawdzenia simlockow byly), aktywne, od ponad roku nieuzywane niedoladowane, leza w szufladzie. Czyli jest nas 2 mln - 8 sztuk.

Data: 2010-03-10 11:11:50
Autor: W
Ja też się dziwie że nie przeszedłe¶ do Fresh.
looker wystukał, co następuje:

[...]

Wow, mam z 5 starterow zamowionych za friko ze strony orange... leza w szufladzie i uzywam jedynie orange.pl do wysyslania sms za granice.
Tak jest u kazdego opa wiec po co sie palowac? U innych przez rok mozesz tylko odbierac polaczenia ale numery leza w bazie (pewnie nawet dluzej, az nie zrobia czystki...) w play mozesz jeszcze dodatkowo zadzwonic jak jakies grosze zostaly na karcie. Tylko taka roznica, ale niektorym to nie przeszkadza jojczyc i biadolic.

Data: 2010-03-10 15:04:17
Autor: Valdi
Ja też się dziwie że nie przeszedłe¶ do Fres h.
"ToMasz" news:hn630i$uce$1news.interia.pl

a w popie za 6zł masz 1000minut do OR i stacjo czyli 20mlnosób. Po
cholere mam uciekać do Play..

+ przymus ładowanie nie wtedy kiedy chcę ale wtedy kiedy kończy mi się
ważno¶ć konta. Dzięki postoję.

Data: 2010-03-09 20:28:07
Autor: looker
Ja też się dziwie że nie przeszedłe¶ do Fresh.
za 30 PLN gadasz do oporu ze wszystkimi w PLAY. :)
IMHO o wiele ciekawsza rzecz niż 3 osoby za 5 PLN w erze.

A czy oni dzwonia do Ciebei tez za darmo? Nie, a w rodzinnej tak. Wiec bez podniecania.

Data: 2010-03-09 21:10:49
Autor: Endi
Ja też się dziwie że nie przeszedłe¶ do Fresh.

Użytkownik "looker" <looker@lok.pl> napisał

za 30 PLN gadasz do oporu ze wszystkimi w PLAY. :)
IMHO o wiele ciekawsza rzecz niż 3 osoby za 5 PLN w erze.

A czy oni dzwonia do Ciebei tez za darmo? Nie, a w rodzinnej tak. Wiec bez podniecania.

skoro też s± w PLAY to płac±? naprawdę? mam ci to rozrysować żeby¶ zrozumiał bez podniecania?

Data: 2010-03-09 21:55:56
Autor: looker
[...]

nie placa, placac po 30zl, czyli 3 osoby do siebie po 30 zl czyli 90zl. W Erze masz to albo w pakiecie albo za 5zl przy aneksach czyli

5zl jedna osoba i 3-osobowa grupa dzwoni w kazdym kierunku za darmo
25zl kosztuje grupa 5 osob
a 35 6 osob

W kazda strone kazdy po 2000 minut

W Play 6 osob za 30zl = 180 zl

rozrysowac Ci?

Data: 2010-03-10 01:29:11
Autor: Endi
Ja też się dziwie że nie przeszedłe¶ do Fresh.

Użytkownik "looker" <looker@lok.pl> napisał

W Play 6 osob za 30zl = 180 zl

rozrysowac Ci?

czy ty nie potrafisz czy nie chcesz zrozumieć, że z tej oferty korzystaj± ludzie, którzy UŻYWAJˇ telefonu do dzwonienia, a co za tym idzie, musz± doładować konto, za przykładowo 30pln? z tego też tytułu, maj± za free, nie tylko do 3-ch, ale do wszystkich w sieci, skończ więc t± swoj± bzdurn± wyliczankę, bo jest bez sensu, siedĽ w swojej rodzinnej i się w trójkę jarajcie swoimi 5pln. TYLKO w trójkę. Rozrysować was? Aż trzech?

Data: 2010-03-10 09:55:50
Autor: looker
Ja też się dziwie że nie przeszedłe¶ do Fresh.
ludzie, którzy UŻYWAJˇ telefonu do dzwonienia, a co za tym idzie, musz± doładować konto, za przykładowo 30pln? z tego też tytułu, maj± za free, nie

A jaki to ma zwiazek, osoby z sieci rodzinnej tez dzwonia i doladowuja a usluga w Play kosztuje wiecej.

Data: 2010-03-10 12:20:51
Autor: komar
Ja też się dziwie że nie przeszedłe ś do Fresh.
W dniu 2010-03-10 09:55, looker pisze:
ludzie, którzy UŻYWAJĄ telefonu do dzwonienia, a co za tym idzie, muszą
doładować konto, za przykładowo 30pln? z tego też tytułu, mają za free,
nie

A jaki to ma zwiazek, osoby z sieci rodzinnej tez dzwonia i doladowuja a
usluga w Play kosztuje wiecej.

W Play nie płacisz 30zł za rozmowy za darmo w sieci. Rozmowy stają się bezpłatne po doładowaniu za min. 30 zł. całe 30zł można wykorzystać dowolnie więc usługa darmowych połączeń nic nie kosztuje, trzeba jedynie regularnie doładowywać konto.

Data: 2010-03-10 12:34:10
Autor: Tomek

Użytkownik "komar" <komar@125.cc> napisał w wiadomości news:hn7vam$n7d$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie tłumacz mu, skoro do tej pory nie zrozumiał.

Data: 2010-03-10 15:09:19
Autor: Valdi
Ja też się dziwie że nie przeszedłe¶ do Fres h.
"looker" <looker@lok.pl> napisał w wiadomo¶ci

rozrysowac Ci?

a rysunkiem technicznym miałe¶ co¶ do czynienia, bo jeżeli nie to istnieje
obawa, że nie rozszyfruj± twoim bazgrołów :)

Data: 2010-03-11 06:16:18
Autor: ALEX
Ja te� si� dziwie �e nie przeszed �e� do Fresh.
W dniu 9-03-10 21:55, looker pisze:

W Play 6 osob za 30zl = 180 zl

Bzdury totalne. SD nic nie kosztuje.

--
ALEX "Wszystko siÄ™ zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-03-10 15:05:37
Autor: Valdi
Ja też się dziwie że nie przeszedłe¶ do Fres h.
"looker" news:hn67g8$jj5$1news.onet.pl

A czy oni dzwonia do Ciebei tez za darmo? Nie, a w rodzinnej tak. Wiec bez
podniecania.

LOL.

Data: 2010-03-09 21:41:39
Autor: JohnyK
On 9 Mar, 19:27, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:
> [...]

> dzwonia do bolu. Fresh to ma?

za 30 PLN gadasz do oporu ze wszystkimi w PLAY. :)
IMHO o wiele ciekawsza rzecz niż 3 osoby za 5 PLN w erze.

WeĽ daj spokój. Za 30pln rozmawiam do oporu ze wszystkimi w PLAY. W
POPie mam 1000 minut za 6pln. Czyli za 30pln mam 5000 minut. Do
wszystkich w Orange i na stacjonarne. Czyli zamiast do 2 czy 3
milionów w PLAY mam jakie¶ 13  milionów numerów w Orange. W PLAY mam
aż jedn± osobę. Jedn±. A 5000 minut to, zakładaj±c, że miesi±c ma 30
dni i rozmawiam codziennie, to jest jakie¶ 2h45. Dla mnie oferta
Orange jest znacznie lepsza. Ale też pewnie dlatego, że ja mam około
100 minut dziennie.

JK

Data: 2010-03-10 22:41:19
Autor: tl
Ja też się dziwie że nie przeszedłe¶ do Fresh.

Użytkownik "JohnyK" <johnyk@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:b658a791-9db9-47d8-b695-67f1364373b9g4g2000yqa.googlegroups.com...

Czyli zamiast do 2 czy 3
milionów w PLAY mam jakie¶ 13  milionów numerów w Orange.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Na simie czy w pamięci telefonu ?

Data: 2010-03-10 23:58:28
Autor: BearBag
Ja też się dziwie że nie przeszedłe¶ do Fre sh.

Czyli zamiast do 2 czy 3
milion w w PLAY mam jakie 13  milion w numer w w Orange.

bredzisz, żeby w orange mieć te 1000 "darmowych" minut za 5zl musisz
mięć ważne wychodz±ce a to kosztuje 30zl na 30dni. Dokładnie tak jak w
Play tylko tam nie bior± ani grosza na SD i nie musisz doładowywać
konta za 30zl miesiecznie żeby zadzwonić choćby poza własn± sieć. Do
tego to chyba jedyna siec w PL która nie sumuje czasu ważnosci na
wychodz±ce przy doladowaniach.

Data: 2010-03-11 10:00:25
Autor: W
Ja też się dziwie że nie przeszedłe¶ do Fresh.
BearBag wystukał, co następuje:

[...]

Y? Która? Bo ani Orange ani fioletowy glut tego nie robi±, jedynie w tworach erzanych.
Przy czym w przypadku play nie jest to jaki¶ straszny problem chyba? ;)

Data: 2010-03-11 08:00:43
Autor: BearBag
Ja też się dziwie że nie przeszedłe¶ do Fre sh.

Przy czym w przypadku play nie jest to jaki¶ straszny problem chyba? ;)

Jesli za 5zl wychodz±ce s± na 12 miesiecy to nie musz± sie sumować:)
W orange nie do¶ć że każdy dzien posiadania takiego przywileju jak
wykonywanie wychodz±cych kosztuje złotówkę to chyba jeszcze zabieraj±
kasę z konta jesli nie doladujesz na czas. Czasami nawet j± oddaj± LOL.

Data: 2010-03-11 22:15:59
Autor: W
[...]

Przeliczyłe¶ się. 50zł ~ 3 miesi±ce daję ~55gr/dziennie ;)

Data: 2010-03-11 12:29:31
Autor: looker
Ja też się dziwie że nie przeszedłe¶ do Fresh.
bredzisz, żeby w orange mieć te 1000 "darmowych" minut za 5zl musisz

Ale nadal jest to 1000 do 13mln , a nie za darmo do 2mln.

Data: 2010-03-11 14:03:04
Autor: Piotr M
Dnia 11-03-2010 o 12:29:31 looker <looker@lok.pl> napisał(a):

Ale nadal jest to 1000 do 13mln , a nie za darmo do 2mln

Niech wszyscy przejd± na Fresh!
Będziemy gadać za darmo!
Ale pewnie wtedy promocję odwołaj± ;P

Data: 2010-03-11 14:55:54
Autor: looker
Ja też się dziwie że nie przeszedłe¶ do Fresh.
Niech wszyscy przejd± na Fresh!

Nie mam ochoty na mowienie mi na "ty" w BOK'u i wszelkie rzeczy zwiazane z ludzmi z Germanosa.

Data: 2010-03-11 15:11:17
Autor: Tomek
Ja też się dziwie że nie przeszedłe¶ do Fres h.

Użytkownik "looker" <looker@lok.pl> napisał

Nie mam ochoty na mowienie mi na "ty" w BOK'u

No patrz, mi nikt nie mówi na "ty". Popro¶ może tatę żeby dzwonił zamiast ciebie.

Data: 2010-03-11 18:47:59
Autor: Piotr M
Dnia 11-03-2010 o 15:11:17 Tomek <tomaa33@wytnijtowp.pl> napisał(a):

No patrz, mi nikt nie mówi na "ty"

A niektórzy musz± nawet płacić za to żeby nie było "ty" ;P
Gorsze warunki ale za to per Pan :)

Data: 2010-03-12 23:44:04
Autor: adresss
On Thu, 11 Mar 2010 14:55:54 +0100, "looker" <looker@lok.pl> wrote:

Niech wszyscy przejd± na Fresh!

Nie mam ochoty na mowienie mi na "ty" w BOK'u

to juz mogliby sobie odpuscic!!!

--
ThinkXtra

Data: 2010-03-11 19:00:53
Autor: tl
Ja też się dziwie że nie przeszedłe¶ do Fresh.

Użytkownik "looker" <looker@lok.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hnak6v$ei7$1news.onet.pl...
>bredzisz, żeby w orange mieć te 1000 "darmowych" minut za 5zl musisz

Ale nadal jest to 1000 do 13mln , a nie za darmo do 2mln.

Mało, no bo jak tu pogadać z trzynastoma milionami maj±c zaledwie 1000 min ? To już prędzej da się z dwoma je¶li ma się ofertę bez limitu.

Data: 2010-03-11 22:29:28
Autor: sunwick
Ja też się dziwie że nie przes zedłe¶ do Fresh.
ty bredzisz,moznamiec 16,66zl/miesiac, jak doladujesz 50-tk±, mozna sprzedac zbedne srodki na allegro przelewem sms wowczas wyjdzie
mniej

Data: 2010-03-12 21:08:11
Autor: W
Ja też się dziwie że nie przeszedłe¶ do Fresh.
sunwick wystukał, co następuje:

ty bredzisz,moznamiec 16,66zl/miesiac, jak doladujesz 50-tk±, mozna sprzedac zbedne srodki na allegro przelewem sms wowczas wyjdzie
mniej

O ile sensowne jest kupowanie tańszych doładowań na allegro tak sprzedawanie zbędnych ¶rodków oznacza już stratę i ci±gle trzymanie karty w takim stanie jest deko bez sensu ;P

Data: 2010-03-13 00:53:42
Autor: sunwick
[...]
zapewne, ale mi w tej chwili moj pop sluzy tylko i wylacznie do
polaczen w ramach tych 1000minut obecnej promocji, po oplaceniu
ostatnich 6 zl zostalo mi na koncie 0,16zl :) wiec nawet jak zadzwonie
na numer 50xxx ktory zostal przeniesiony gdzies indziej to szybko
zostane rozlaczony...
chodzilo mi wlasnie o taka sytuacje ze jak ktos ma nadwyzke srodkow i
nie chce z tego korzystac to moze sprzedac na allegro, oczywiscie ze
strata ale moze cosik odzyskac, i to mi sie podoba :)

Data: 2010-03-13 10:46:59
Autor: W
[...]

Wiem o co Ci chodziło, sam z tego korzystałem (aczkolwiek między numerami wewn±trz 'grupy') jak jeszcze byłem w orange, ale na dłusz± metę denerwuj±ce było takie "pałowanie się" ;)

Data: 2010-03-11 13:09:04
Autor: Wemif
Piotr M <xx@xx.xx> wrote:

To ja my¶lę trza zrobić ruch narodowy. To wszyscy popowcy,

Ja widzę inny problem, w Plusie można wysyłać smsy mailem na
@text.plusgsm.pl, z czego często korzystam, a w Play chyba tego nie ma.

a.

Data: 2010-03-13 03:30:20
Autor: mariusz
Piotr M pisze tak:

[...]

Znalazłem na to radę.

Tym najbardziej opornym z rodziny kupiłem tanie plastikowe komórki po 89zł i włożyłem sim startery PLAY fresh. Oni na to ojoj dziękuję, nie trzeba było a ja z u¶miechem teraz będziemy mieć gor±c± linię.

--
mariusz

Ja też się dziwie że nie przeszedłe¶ do Fr esh.