Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fre sh.

Data: 2010-03-09 07:46:40
Autor: Xian Mi Mao
Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fre sh.
On Mar 9, 3:29 pm, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
   Co do zasady ludzie s g upi i kieruj si emocjami, a nie
matematyczn kalkulacj . Dlatego tak atwo ich wystraszy "drogimi
po czeniami do play", albo omami obietnicami drugiej Irlandii.

Ale jak dla mnie to te drogie rozmowy przychodzące to sama zaleta, nie
dzwonią mi z pierdołami co chwila, jeśli już to z czymś naprawdę
istotnym.

Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fre sh.