Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fresh.

Data: 2010-03-09 19:09:46
Autor: looker
Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fresh.
ma smsy do wszystkich za darmo ;P

Zła, a sieci rodzinne, firmowe itp?
Fresh moze i dobry ale rodzinna w Erze masz za 5zl (rodzic np) i 3 osoby dzwonia do bolu. Fresh to ma?

Data: 2010-03-09 19:27:46
Autor: Valdi
Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fres h.
"looker" news:hn62tb$124$1news.onet.pl

Zła, a sieci rodzinne, firmowe itp?
Fresh moze i dobry ale rodzinna w Erze masz za 5zl (rodzic np) i 3 osoby
dzwonia do bolu. Fresh to ma?

za 30 PLN gadasz do oporu ze wszystkimi w PLAY. :)
IMHO o wiele ciekawsza rzecz niż 3 osoby za 5 PLN w erze.

Data: 2010-03-09 19:41:25
Autor: ToMasz
Valdi pisze:
[...]

czyli... 2mln osób?

IMHO o wiele ciekawsza rzecz niż 3 osoby za 5 PLN w erze.

a w popie za 6zł masz 1000minut do OR i stacjo czyli 20mlnosób. Po
cholere mam uciekać do Play..

ToMasz

Data: 2010-03-09 20:05:06
Autor: qwerty
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hn630i$uce$1@news.interia.pl...
a w popie za 6zł masz 1000minut do OR i stacjo czyli 20mlnosób. Po
cholere mam uciekać do Play..

I wykorzystujesz te 1000 min? Każdy używa tego opa co mu pasuje. Skoro obecny mu pasuje to niech nie narzeka, że do play'a ma drogo.

Data: 2010-03-09 22:19:53
Autor: ToMasz
qwerty pisze:
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał w wiadomości grup
a w popie za 6zł masz 1000minut do OR i stacjo czyli 20mlnosób. Po
cholere mam uciekać do Play..

I wykorzystujesz te 1000 min?
A skąd! Chyba na zegarynke bym musiał dzwonić. 250 minut z biedą
wykorzystałem, czyli 2.5 grosza za minute wyszło, ale przy teoretycznym
abonamencie ok 12zł na miesiąc.

Każdy używa tego opa co mu pasuje. Skoro
obecny mu pasuje to niech nie narzeka, że do play'a ma drogo.

narzekanie to nasza narodowa specjalność. ustępuje tylko nakłanianiu do
grupowego narzekania.
ToMasz

Data: 2010-03-09 22:31:49
Autor: Piotr M
Dnia 09-03-2010 o 22:19:53 ToMasz <twitek4@gazzeetta.pl> napisał(a):

narzekanie to nasza narodowa specjalność. ustępuje tylko nakłanianiu do
grupowego narzekania.

he he he

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-03-09 22:12:56
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 09 Mar 2010 19:41:25 +0100, ToMasz napisał(a):

za 30 PLN gadasz do oporu ze wszystkimi w PLAY.

czyli... 2mln osób?

2 mln numerów.
Ja mam tak: - stary Play online na kartę leży w szufladzie
- nowy Play online na kartę pracuje
- jakiś starterek działa jako zapasowy "do internetu" jeszcze przez parę dni, później do kosza
- inny (przeniesiony) numer niedługo zastąpi tego "do internetu"
- jedyny numer, na którym naprawdę mi zależy, niedługo będzie przeniesiony do Orange.

Znaczy się "jestem" pięcioma numerami Play, z czego (czasem) można się do mnie próbować dodzwonić pod ten jeden.

--
:) Olgierd || Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl
[reklama] dobry fotograf we Wrocławiu ==> http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-03-10 00:13:45
Autor: looker
Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fresh.
Znaczy się "jestem" pięcioma numerami Play, z czego (czasem) można się do
mnie próbować dodzwonić pod ten jeden.

Mam 3 karty Play, kupione wydzwonine (do sprawdzenia simlockow byly), aktywne, od ponad roku nieuzywane niedoladowane, leza w szufladzie. Czyli jest nas 2 mln - 8 sztuk.

Data: 2010-03-10 11:11:50
Autor: W
Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fresh.
looker wystukał, co następuje:

[...]

Wow, mam z 5 starterow zamowionych za friko ze strony orange... leza w szufladzie i uzywam jedynie orange.pl do wysyslania sms za granice.
Tak jest u kazdego opa wiec po co sie palowac? U innych przez rok mozesz tylko odbierac polaczenia ale numery leza w bazie (pewnie nawet dluzej, az nie zrobia czystki...) w play mozesz jeszcze dodatkowo zadzwonic jak jakies grosze zostaly na karcie. Tylko taka roznica, ale niektorym to nie przeszkadza jojczyc i biadolic.

Data: 2010-03-10 15:04:17
Autor: Valdi
Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fres h.
"ToMasz" news:hn630i$uce$1news.interia.pl

a w popie za 6zł masz 1000minut do OR i stacjo czyli 20mlnosób. Po
cholere mam uciekać do Play..

+ przymus ładowanie nie wtedy kiedy chcę ale wtedy kiedy kończy mi się
ważność konta. Dzięki postoję.

Data: 2010-03-09 20:28:07
Autor: looker
Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fresh.
za 30 PLN gadasz do oporu ze wszystkimi w PLAY. :)
IMHO o wiele ciekawsza rzecz niż 3 osoby za 5 PLN w erze.

A czy oni dzwonia do Ciebei tez za darmo? Nie, a w rodzinnej tak. Wiec bez podniecania.

Data: 2010-03-09 21:10:49
Autor: Endi
Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fresh.

Użytkownik "looker" <looker@lok.pl> napisał

za 30 PLN gadasz do oporu ze wszystkimi w PLAY. :)
IMHO o wiele ciekawsza rzecz niż 3 osoby za 5 PLN w erze.

A czy oni dzwonia do Ciebei tez za darmo? Nie, a w rodzinnej tak. Wiec bez podniecania.

skoro też są w PLAY to płacą? naprawdę? mam ci to rozrysować żebyś zrozumiał bez podniecania?

Data: 2010-03-09 21:55:56
Autor: looker
[...]

nie placa, placac po 30zl, czyli 3 osoby do siebie po 30 zl czyli 90zl. W Erze masz to albo w pakiecie albo za 5zl przy aneksach czyli

5zl jedna osoba i 3-osobowa grupa dzwoni w kazdym kierunku za darmo
25zl kosztuje grupa 5 osob
a 35 6 osob

W kazda strone kazdy po 2000 minut

W Play 6 osob za 30zl = 180 zl

rozrysowac Ci?

Data: 2010-03-10 01:29:11
Autor: Endi
Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fresh.

Użytkownik "looker" <looker@lok.pl> napisał

W Play 6 osob za 30zl = 180 zl

rozrysowac Ci?

czy ty nie potrafisz czy nie chcesz zrozumieć, że z tej oferty korzystają ludzie, którzy UŻYWAJĄ telefonu do dzwonienia, a co za tym idzie, muszą doładować konto, za przykładowo 30pln? z tego też tytułu, mają za free, nie tylko do 3-ch, ale do wszystkich w sieci, skończ więc tą swoją bzdurną wyliczankę, bo jest bez sensu, siedź w swojej rodzinnej i się w trójkę jarajcie swoimi 5pln. TYLKO w trójkę. Rozrysować was? Aż trzech?

Data: 2010-03-10 09:55:50
Autor: looker
Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fresh.
ludzie, którzy UŻYWAJĄ telefonu do dzwonienia, a co za tym idzie, muszą doładować konto, za przykładowo 30pln? z tego też tytułu, mają za free, nie

A jaki to ma zwiazek, osoby z sieci rodzinnej tez dzwonia i doladowuja a usluga w Play kosztuje wiecej.

Data: 2010-03-10 12:20:51
Autor: komar
W dniu 2010-03-10 09:55, looker pisze:
[...]

W Play nie płacisz 30zł za rozmowy za darmo w sieci. Rozmowy stają się bezpłatne po doładowaniu za min. 30 zł. całe 30zł można wykorzystać dowolnie więc usługa darmowych połączeń nic nie kosztuje, trzeba jedynie regularnie doładowywać konto.

Data: 2010-03-10 12:34:10
Autor: Tomek

Użytkownik "komar" <komar@125.cc> napisał w wiadomości news:hn7vam$n7d$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie tłumacz mu, skoro do tej pory nie zrozumiał.

Data: 2010-03-10 15:09:19
Autor: Valdi
Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fres h.
"looker" <looker@lok.pl> napisał w wiadomości

rozrysowac Ci?

a rysunkiem technicznym miałeś coś do czynienia, bo jeżeli nie to istnieje
obawa, że nie rozszyfrują twoim bazgrołów :)

Data: 2010-03-11 06:16:18
Autor: ALEX
Ja te� si� dziwie �e nie przeszed �e� do Fresh.
W dniu 9-03-10 21:55, looker pisze:

W Play 6 osob za 30zl = 180 zl

Bzdury totalne. SD nic nie kosztuje.

--
ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-03-10 15:05:37
Autor: Valdi
Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fres h.
"looker" news:hn67g8$jj5$1news.onet.pl

A czy oni dzwonia do Ciebei tez za darmo? Nie, a w rodzinnej tak. Wiec bez
podniecania.

LOL.

Data: 2010-03-09 21:41:39
Autor: JohnyK
On 9 Mar, 19:27, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:
> [...]

> dzwonia do bolu. Fresh to ma?

za 30 PLN gadasz do oporu ze wszystkimi w PLAY. :)
IMHO o wiele ciekawsza rzecz niż 3 osoby za 5 PLN w erze.

Weź daj spokój. Za 30pln rozmawiam do oporu ze wszystkimi w PLAY. W
POPie mam 1000 minut za 6pln. Czyli za 30pln mam 5000 minut. Do
wszystkich w Orange i na stacjonarne. Czyli zamiast do 2 czy 3
milionów w PLAY mam jakieś 13  milionów numerów w Orange. W PLAY mam
aż jedną osobę. Jedną. A 5000 minut to, zakładając, że miesiąc ma 30
dni i rozmawiam codziennie, to jest jakieś 2h45. Dla mnie oferta
Orange jest znacznie lepsza. Ale też pewnie dlatego, że ja mam około
100 minut dziennie.

JK

Data: 2010-03-10 22:41:19
Autor: tl

Użytkownik "JohnyK" <johnyk@tlen.pl> napisał w wiadomości news:b658a791-9db9-47d8-b695-67f1364373b9g4g2000yqa.googlegroups.com...

Czyli zamiast do 2 czy 3
milionów w PLAY mam jakieś 13  milionów numerów w Orange.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Na simie czy w pamięci telefonu ?

Data: 2010-03-10 23:58:28
Autor: BearBag
Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fre sh.

Czyli zamiast do 2 czy 3
milion w w PLAY mam jakie 13  milion w numer w w Orange.

bredzisz, żeby w orange mieć te 1000 "darmowych" minut za 5zl musisz
mięć ważne wychodzące a to kosztuje 30zl na 30dni. Dokładnie tak jak w
Play tylko tam nie biorą ani grosza na SD i nie musisz doładowywać
konta za 30zl miesiecznie żeby zadzwonić choćby poza własną sieć. Do
tego to chyba jedyna siec w PL która nie sumuje czasu ważnosci na
wychodzące przy doladowaniach.

Data: 2010-03-11 10:00:25
Autor: W
Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fresh.
BearBag wystukał, co następuje:

[...]

Y? Która? Bo ani Orange ani fioletowy glut tego nie robią, jedynie w tworach erzanych.
Przy czym w przypadku play nie jest to jakiś straszny problem chyba? ;)

Data: 2010-03-11 08:00:43
Autor: BearBag
Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fre sh.

Przy czym w przypadku play nie jest to jakiś straszny problem chyba? ;)

Jesli za 5zl wychodzące są na 12 miesiecy to nie muszą sie sumować:)
W orange nie dość że każdy dzien posiadania takiego przywileju jak
wykonywanie wychodzących kosztuje złotówkę to chyba jeszcze zabierają
kasę z konta jesli nie doladujesz na czas. Czasami nawet ją oddają LOL.

Data: 2010-03-11 22:15:59
Autor: W
[...]

Przeliczyłeś się. 50zł ~ 3 miesiące daję ~55gr/dziennie ;)

Data: 2010-03-11 12:29:31
Autor: looker
Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fresh.
bredzisz, żeby w orange mieć te 1000 "darmowych" minut za 5zl musisz

Ale nadal jest to 1000 do 13mln , a nie za darmo do 2mln.

Data: 2010-03-11 14:03:04
Autor: Piotr M
Dnia 11-03-2010 o 12:29:31 looker <looker@lok.pl> napisał(a):

Ale nadal jest to 1000 do 13mln , a nie za darmo do 2mln

Niech wszyscy przejdą na Fresh!
Będziemy gadać za darmo!
Ale pewnie wtedy promocję odwołają ;P

Data: 2010-03-11 14:55:54
Autor: looker
Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fresh.
Niech wszyscy przejdą na Fresh!

Nie mam ochoty na mowienie mi na "ty" w BOK'u i wszelkie rzeczy zwiazane z ludzmi z Germanosa.

Data: 2010-03-11 15:11:17
Autor: Tomek
Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fres h.

Użytkownik "looker" <looker@lok.pl> napisał

Nie mam ochoty na mowienie mi na "ty" w BOK'u

No patrz, mi nikt nie mówi na "ty". Poproś może tatę żeby dzwonił zamiast ciebie.

Data: 2010-03-11 18:47:59
Autor: Piotr M
Dnia 11-03-2010 o 15:11:17 Tomek <tomaa33@wytnijtowp.pl> napisał(a):

No patrz, mi nikt nie mówi na "ty"

A niektórzy muszą nawet płacić za to żeby nie było "ty" ;P
Gorsze warunki ale za to per Pan :)

Data: 2010-03-12 23:44:04
Autor: adresss
On Thu, 11 Mar 2010 14:55:54 +0100, "looker" <looker@lok.pl> wrote:

Niech wszyscy przejdą na Fresh!

Nie mam ochoty na mowienie mi na "ty" w BOK'u

to juz mogliby sobie odpuscic!!!

--
ThinkXtra

Data: 2010-03-11 19:00:53
Autor: tl

Użytkownik "looker" <looker@lok.pl> napisał w wiadomości news:hnak6v$ei7$1news.onet.pl...
>bredzisz, żeby w orange mieć te 1000 "darmowych" minut za 5zl musisz

Ale nadal jest to 1000 do 13mln , a nie za darmo do 2mln.

Mało, no bo jak tu pogadać z trzynastoma milionami mając zaledwie 1000 min ? To już prędzej da się z dwoma jeśli ma się ofertę bez limitu.

Data: 2010-03-11 22:29:28
Autor: sunwick
Ja też się dziwie że nie przes zedłeś do Fresh.
ty bredzisz,moznamiec 16,66zl/miesiac, jak doladujesz 50-tką, mozna sprzedac zbedne srodki na allegro przelewem sms wowczas wyjdzie
mniej

Data: 2010-03-12 21:08:11
Autor: W
Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fresh.
sunwick wystukał, co następuje:

ty bredzisz,moznamiec 16,66zl/miesiac, jak doladujesz 50-tką, mozna sprzedac zbedne srodki na allegro przelewem sms wowczas wyjdzie
mniej

O ile sensowne jest kupowanie tańszych doładowań na allegro tak sprzedawanie zbędnych środków oznacza już stratę i ciągle trzymanie karty w takim stanie jest deko bez sensu ;P

Data: 2010-03-13 00:53:42
Autor: sunwick
[...]
zapewne, ale mi w tej chwili moj pop sluzy tylko i wylacznie do
polaczen w ramach tych 1000minut obecnej promocji, po oplaceniu
ostatnich 6 zl zostalo mi na koncie 0,16zl :) wiec nawet jak zadzwonie
na numer 50xxx ktory zostal przeniesiony gdzies indziej to szybko
zostane rozlaczony...
chodzilo mi wlasnie o taka sytuacje ze jak ktos ma nadwyzke srodkow i
nie chce z tego korzystac to moze sprzedac na allegro, oczywiscie ze
strata ale moze cosik odzyskac, i to mi sie podoba :)

Data: 2010-03-13 10:46:59
Autor: W
[...]

Wiem o co Ci chodziło, sam z tego korzystałem (aczkolwiek między numerami wewnątrz 'grupy') jak jeszcze byłem w orange, ale na dłuszą metę denerwujące było takie "pałowanie się" ;)

Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fresh.