Ja tez uwazam ze Komuruski wygral debate

Data: 2010-06-28 09:43:41
Autor: awe
Ja tez uwazam ze Komuruski wygral debate
Bo nie bylo wiekszych bronek, byly klamstwa, klamstwa i klamstwa a na koncu kit na ktory Kaczczynski juz nie mogl odpowiedziec, bo o to chodzilo aby nie mial juz na to czasu.
Nastepne starcie powinno byc bardzo agresywne. No mercy
awe

Data: 2010-06-28 00:52:50
Autor: Antenka
Ja tez uwazam ze Komuruski wygral debate
Nastepne starcie powinno byc bardzo agresywne. No mercy<
 awe

Ave, wygrał, ale tylko w oczach bezmózgowców i szajki hochstaplerów z
klanu POlszewi. Uważny odbiorca zauważył wszystkie sztuczki tego
ociążałego intelektualnie szczeciniastego futrzaka :D.
Bój się żaby - będzie dobrze! ;-).  Rozumiem Jarka, bo wiem co
przeżywa człowiek w czasie żałoby - prezez PiS jest w zdecydowanie
gorszej sytuacji niż uzurpator p.o. z POlszewi.
Ale nie należy zapominać, że to rasowy polityk, z krwi i kości, a nie
drewniany pajac z wąsem, pociągany za sznurki WSI itp.

Antenka

Data: 2010-06-28 09:59:57
Autor: Bombelek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i09jo4$d4i$1news.onet.pl...
[...]

Ciężko jest kiedy okazuje się, że twój idol, taki patriota, KATOLIK, okazał się być KOMUNISTĄ!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-28 10:27:17
Autor: awe

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c285675$0$2604$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
ty sie nie boj komunistow ty sie boj tych ktorzy z ramienia PO rzadza tym krajem i robia cie w chuja ciulu
awe

Data: 2010-06-28 14:13:17
Autor: Bombelek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i09m9a$kq7$1news.onet.pl...

[...]

Słuchaj no PSYCHOPATO, jeżeli czegoś nie rozumiesz zadzwoń do Rydzyka.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-29 21:00:58
Autor: awe

[...]