Ja tez uwazam ze Komuruski wygral debate

Data: 2010-06-28 00:52:50
Autor: Antenka
Ja tez uwazam ze Komuruski wygral debate
Nastepne starcie powinno byc bardzo agresywne. No mercy<
 awe

Ave, wygrał, ale tylko w oczach bezmózgowców i szajki hochstaplerów z
klanu POlszewi. Uważny odbiorca zauważył wszystkie sztuczki tego
ociążałego intelektualnie szczeciniastego futrzaka :D.
Bój się żaby - będzie dobrze! ;-).  Rozumiem Jarka, bo wiem co
przeżywa człowiek w czasie żałoby - prezez PiS jest w zdecydowanie
gorszej sytuacji niż uzurpator p.o. z POlszewi.
Ale nie należy zapominać, że to rasowy polityk, z krwi i kości, a nie
drewniany pajac z wąsem, pociągany za sznurki WSI itp.

Antenka

Ja tez uwazam ze Komuruski wygral debate