Ja to faszysci sie wspieraja !

Data: 2009-08-29 18:07:15
Autor: Piotr
Ja to faszysci sie wspieraja !
Dnia Sat, 29 Aug 2009 12:05:46 +0200, CYC napisał(a):

Mam jednak nadzieje , ze nowe wladze telewizji rownie szybka jak umowa zostala podpisana , umowe anuluja obciazajac kosztami , mam nadzieje wielomilionowymi , sekciarza Rydzyka i aferzyste Farfale .
Wdali sie w siebie , nie ma co . No coz , swoj do swego ciagnie .....ciekawy jestem jakim gestem  sie pozdrawiaja ?.

A co ty taki zawistny cycu? Puści sobe Ojdyr jaki jeden, czy drugi film,
emeryt obejrzy. Co w tym złego?
Piotr

Data: 2009-08-30 10:07:47
Autor: CYC

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:o79lylue1hss$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Rydzyk i jego "dziela" to synonimy zla , szachrajstwa , bezprawia i niebotycznej arogancji  i jako takie powinne byc zrownane z ziemia , pojsc w zapomnienie a nie byc wspomagane przez polska telewizje .

cyc

Ja to faszysci sie wspieraja !