Ja to mysle, ze to chyba raczej PROKOM powinien to tworzyc :)

Data: 2009-04-30 13:16:36
Autor: Red Apple
Ja to mysle, ze to chyba raczej PROKOM powinien to tworzyc :)
Mysle, ze Pan Krauze powinien sie tym zajac, majac na uwadze jego sukcesy z ZUS'em i innymi zleceniami publicznymi.
No i nie wolno zapomniec o jego absolutnej bezstronnosci politycznej, co jeust gwarancja prawidlowego funkcjonowania systemu :D
-- -

E-glosowanie.org - test 4 czerwca

Grupa Adweb zakończyła prace nad serwisem E-glosowanie.org, umożliwiającym głosowanie przez internet. O tym, czy wybory przez internet staną się w Polsce faktem (co bezpośrednio wpłynie na losy strony) zadecydować ma sejm. Jak na razie testowe wybory zaplanowano na 4 czerwca.

http://www.internetstandard.pl/news/344480/29.html

Ja to mysle, ze to chyba raczej PROKOM powinien to tworzyc :)