Ja to zrobię lepiej! Tylko dajcie mi władzę!

Data: 2015-03-31 20:44:15
Autor: MarkWoydak
Ja to zrobię lepiej! Tylko dajcie mi władzę!
Data: 2015-03-31 21:12:49
Autor: MarkWoydak
Ja to zrobię lepiej! Tylko dajcie mi władzę!
KTO CI NARŻNOŁ CI NA KLATE?

MW

W dniu 2015-03-31 o 20:44, MarkWoydak pisze:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,17685959,Kaczynski_podsumowal_polrocze_rzadow_Kopacz__Jak_sie.html?lokale=local#BoxNewsLink

Biedaczek. Tyle razy (8) dostał kopsa w tyłek i jeszcze mu się marzy
władza.

MW