Ja tu rzadze!

Data: 2011-02-06 16:24:59
Autor: -heÂŽsk-
Ja tu rzadze!

"Za mojego rządzenia w PiS nepotyzmu w partii
nie będzie". Nikt, kto tylko dlatego, że jest np. najbliższą mi osobą, nie dostanie miejsca
na listach - oświadczył Jarosław Kaczyński w rozmowie z Onet.pl".

1. kto jest najbizsza osoba prezesa PiS?
2. niedawno tusk skarcil schetyne. pisowcy
   omal nie zapluli sie ze szczescia: dyktator!
3. przy prezesie tusk to aniolek...

coz za piekny widoczek:

http://miniurl.pl/zamorde

Data: 2011-02-07 11:24:27
Autor: Pomysłowy Dobromir
Ja tu rzadze!

Użytkownik "-heRsk-" <pis.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:epdtk6p4pdjpnu6cbi36drq86agj0bfpc84ax.com...

[...]

O wlaśnie! Niżej nijaki MC Mlask pisze, że to słowa Tuska. Co za debile!

PD

Ja tu rzadze!