Ja tu sobie klawiature szczepie, a tu sie okazuje, ze....

Data: 2009-11-19 01:37:44
Autor: Karol
Ja tu sobie klawiature szczepie, a tu sie okazuje, ze....

na grupie pod Polakow podszywaja sie Zydzi.

No panowie szlachta Izraelska, przyznawac sie ktory z was jest Zydem, wowczas
inaczej bedziemy dyskutowac.

Wsydzicie sie swoich o korzeni? A fe, co za tchorze i podstepne liski chytruski.

No, dawaj, dawaj przyzn awac sie dobrowolnie, to pogadamy jak Polak z Zydem.

Data: 2009-11-19 02:33:51
Autor: Karol
Tfu....strzepie

--

Ja tu sobie klawiature szczepie, a tu sie okazuje, ze....