Ja tu widzę żyłę złota ;-)

Data: 2019-09-30 22:02:59
Autor: przemek.jedrzejczak
Ja tu widzę żyłę złota ;-)
https://tvn24.pl/tvnwarszawa/oczekujace/chotomow-rodzice-ustawili-fotoradar-przy-przedszkolu-80-procent-kierowcow-lamalo-przepisy-1322354

W Niemczech już od dawna gminy biorą sprzęt na krechę ew. wystawcie lokalizację na licytację chętnych nie zabraknie ;-)

Data: 2019-10-01 07:31:49
Autor: Jacek
Ja tu widzę żyłę złota ;-)
W dniu 01.10.2019 o 07:02, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

W imię tak zwanego bezpieczeństwa konfident doczekał się nobilitacji.
Jacek

Data: 2019-10-01 00:10:37
Autor: Bolko
Ja tu widzę żyłę złota ;-)
Jacek

Masz dzieci?

Data: 2019-10-02 11:05:47
Autor: Jacek
Ja tu widzę żyłę złota ;-)
W dniu 01.10.2019 o 09:10, Bolko pisze:
Jacek

Masz dzieci?
Tak mam.
Uważam, że jeżeli 80% kierowców łamie przepisy, to niekoniecznie coś jest "nie teges" z kierowcami. Być może przepis jest nieadekwatny do sytuacji.
Codziennie jeżdżę drogą, gdzie postawiono znak ograniczenia prędkości do 20 km/h i 100% kierowców jedzie szybciej (nie, nie ma tam ani szkoły, ani przedszkola, ani nie chodzą tam staruszki).
Jestem pewien, że ktoś postawił tam znak w charakterze dupochronu, bo nawierzchnia tam jest delikatnie mówiąc nierówna.
Mamy tu odwieczny problem: co było pierwsze jajko, czy kura.
Czy najpierw zacząć respektować wszystkie przepisy (nawet najbardziej idiotyczne) a potem nieco poluzować kaganiec ograniczeń?
Czy może najpierw dostosować przepisy do realiów, a potem żądać ich respektowania?
Jacek

Data: 2019-10-01 10:05:39
Autor: J.F.
Ja tu widzę żyłę złota ;-)
Użytkownik "Jacek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qmuoc5$soh$1$Jacek@news.chmurka.net...
[...]

No bo wiesz - u nas zawsze byl jakis "okupant".
Pomijajac zlote czasy naszej szlachty, to potem zaborca, sanacja, Niemcy, komuchy.

A gdzie indziej ... to jest nasze prawo, ustalone przez naszych poslow, dla naszego dobra.
Ciekawe tylko ze jakos wszedzie sie slyszy o niecheci do "donosicieli", tudziez o ukrywaniu dobra :-)

J.

Data: 2019-10-01 10:02:04
Autor: J.F.
Ja tu widzę żyłę złota ;-)
Użytkownik przemek  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:cf62871a-4afa-40df-a0fd-18e120c72812@googlegroups.com...
[...]

Nie da sie.
Suweren widac nie chce, zeby go tak mandatowac, i FR moze wystawic ... tylko ITD.
Moze jeszcze policja, ale nie ma FR, bo oddala ITD i leza w magazynie :-)

Poza tym w dobie janosika i googla ... myslisz, ze sie lokalizacja zwroci ?

J.

Data: 2019-10-01 10:32:42
Autor: BaX
Ja tu widzę żyłę złota ;-)

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5d93089e$0$524$65785112news.neostrada.pl...
[...]

FR tym bardziej spełnia swoją funkcję /poprawia bezpieczeństwo/ im mniej zarabia.

Data: 2019-10-01 11:46:47
Autor: J.F.
Ja tu widzę żyłę złota ;-)
Użytkownik "BaX"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qmv30g$767$1@news.icm.edu.pl...
[...]

Ale to go trzeba wtedy przestawic w inne miejsce, zeby wiecej poprawial :-)

J.

Data: 2019-10-01 12:29:15
Autor: BaX
Ja tu widzę żyłę złota ;-)

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5d932129$0$522$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W sumie to chyba nawet nie sam FR poprawia, a wszystkie ostrzegacze o nim ;)

Data: 2019-10-01 12:43:47
Autor: J.F.
Ja tu widzę żyłę złota ;-)
Użytkownik "BaX"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qmv9r1$evo$1@news.icm.edu.pl...
[...]

Co by nie mowic - taki 500zl mandacik czy 20 pkt graja istotna role w tym poprawianiu bezpieczenstwa :-)

J.

Data: 2019-10-01 13:30:11
Autor: BaX
Ja tu widzę żyłę złota ;-)

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5d932e85$0$511$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jaka to poprawa kiedy nie mam wiedzy o FR /jestem przejazdem - "gościem"/, a ono mi zrobi zdjęcie czyli przewaliłem ograniczenie? O wszystkich FR stacjonarnych w okolicy wiem więc na nie nie wpadam, o tych FR na wyjazdach informuje mnie Janosik więc zwalniam porawiając bezpieczeństwo.

Data: 2019-10-01 15:09:31
Autor: ToMasz
Ja tu widzę żyłę złota ;-)
(...)
informuje mnie Janosik więc zwalniam porawiając bezpieczeństwo.

posłuchajcie:

każdy może robić co chce, ale w większości przypadków, do swoich poczynań dorabiamy jakieś uzasadnienie. nic tak mnie nie wnerwia jak brak równowagi w takich uzasadnieniach. w wątku "żodyn się nie spodziewał" większość z piszących jest murem za pierwszeństwem dla pieszych, nawet kosztem zdecydowanego zdjęcia nogi z gazu, nawet gdy w średniowiecznych miastach są pasy co 80metrów.
opisywany fotoradar w ciągu 4dni złapał 20 tyś kierowców którzy nie zwolnili nawet do obowiązkowych 40stukm/h a jeden przeleciał 125km/h
Gdzie tu jest równowaga?

ToMasz

Data: 2019-10-01 16:44:25
Autor: BaX
Ja tu widzę żyłę złota ;-)

Użytkownik "ToMasz" <Nieczytam@orange.pl> napisał w wiadomości news:5d93500b$0$17361$65785112news.neostrada.pl...
(...)
[...]

No właśnie, nie zwolnili bo o nim nie wiedzieli, gdyby wiedzieli to by zapewne zwolnili.
A jeżeli chodzi o pieszych to z racji mnóstwa absurdalnych miejsc gdzie są wymalowane pasy bez sygnalizacji, przy bezwzględnym pierwszeństwie pieszych stojących przed przejściem będzie sajgon.

Przykład: targowiska miejskie, a w ich okolicy po kilka przejść dla pieszych oczywiście bez nadzoru świateł, powodzenia w przejechaniu samochodem w czasie jak targowiska są czynne. /przy opisywanym wyżej bezwzględnym pierwszeństwie pieszego/
Dlaczego, bo ruch pieszych w okolicy tych targowisk jest taki, że praktycznie ciągle albo ktoś się zbliża albo już stoi przy przejściu zakładając, że akurat nie trafiło się na węża 8-10 ludzi idących przez przejście do których dochodzą/dobiegają kolejni liczący na załapanie się na przejście na drugą stronę.

Data: 2019-10-01 15:59:56
Autor: Budzik
Ja tu widzę żyłę złota ;-)
Użytkownik BaX nima@gmail.com ...

No właśnie, nie zwolnili bo o nim nie wiedzieli, gdyby wiedzieli to by zapewne zwolnili.

Nie da sie wszedzie postawic fotoradaru.
A zatem nie sam fotoradar a mozliwosc jego spotkania musiałaby być przestrogą...
Co za tym idzie - brak fotoradarów nieoznakowanych co do zasady przesadza ich brak skutecznosci wszedzie tam  gdzie nie stoją. czyli w 99% miejsc.

Tyle wychodzi mi z logiki.

A czy bym tego chciał? Zdecydowanie bardziej chciałbym zeby wyłapywano tych naprawde niebezpiecznych kierowców...

--
Pozdrawia... Budzik
Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

Data: 2019-10-03 08:07:16
Autor: Miroo
Ja tu widzę żyłę złota ;-)
W dniu 2019-10-01 o 16:44, BaX pisze:
No właśnie, nie zwolnili bo o nim nie wiedzieli, gdyby wiedzieli to by
zapewne zwolnili.

To głupie.
Proponuję wywalić znaki ograniczeń prędkości i wstawić w ich miejsce znaki informujące o radarach.
Ludzie mają zwalniać tam gdzie jest ograniczenie, a nie tam gdzie jest radar.

Pozdrawiam

Data: 2019-10-01 18:24:54
Autor: Cavallino
Ja tu widzę żyłę złota ;-)
W dniu 01-10-2019 o 15:09, ToMasz pisze:
(...)
[...]

Pewnie macie w tym wątku jakiś zlot kapeluszy.
Ja tam nic takiego nie widzę, bo kapelusze siedzą hurtowo w moim kiblu.
Zrób z nimi to samo i nie będziesz ich kretynizmów czytał.

Data: 2019-10-01 18:59:00
Autor: Kviat
Ja tu widzę żyłę złota ;-)
W dniu 01.10.2019 o 18:24, Cavallino pisze:
[...]

Miałeś okazję się czegoś nauczyć, ale z tej okazji nie skorzystałeś, bo z własnej woli wrzuciłeś wiedzę do kibla.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2019-10-01 23:06:22
Autor: kk
Ja tu widzę żyłę złota ;-)
On 2019-10-01 18:59, Kviat wrote:
[...]

Ty się czegoś nauczyłeś?

Data: 2019-10-02 08:46:55
Autor: Kviat
Ja tu widzę żyłę złota ;-)
W dniu 01.10.2019 o 23:06, kk pisze:
On 2019-10-01 18:59, Kviat wrote:
[...]

Tak. Że zapierdalaczy nic nie przekona, że czarne jest czarne, a białe jest białe.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2019-10-02 21:55:30
Autor: kk
Ja tu widzę żyłę złota ;-)
On 2019-10-01 18:59, Kviat wrote:
[...]

Rozumiem, że chciałeś wszystkich przekonać o czymś, nie przekonałeś i ich za to winisz a nauczyć niczego nie chcesz się.

Data: 2019-10-02 01:41:00
Autor: japanizer
Ja tu widzę żyłę złota ;-)
On Tuesday, October 1, 2019 at 1:30:50 PM UTC+2, BaX wrote:
> [...]
Jaka to poprawa kiedy nie mam wiedzy o FR /jestem przejazdem - "gościem"/, a ono mi zrobi zdjęcie czyli przewaliłem ograniczenie? O wszystkich FR stacjonarnych w okolicy wiem więc na nie nie wpadam, o tych FR na wyjazdach informuje mnie Janosik więc zwalniam porawiając bezpieczeństwo.

Tzn. po co są twoim zdaniem znaki drogowe?

Data: 2019-10-02 12:48:08
Autor: RadoslawF
Ja tu widzę żyłę złota ;-)
W dniu 2019-10-02 o 10:41, japanizer@japanizer.org pisze:

[...]

Coby władza miała za co mandaty dawać.

Pozdrawiam

Data: 2019-10-02 03:57:28
Autor: japanizer
Ja tu widzę żyłę złota ;-)
On Wednesday, October 2, 2019 at 12:51:12 PM UTC+2, RadoslawF wrote:

Coby władza miała za co mandaty dawać.

O, ujawnił się kolejny, co "jeździ szybko, ale bezpiecznie".

Data: 2019-10-03 00:55:20
Autor: RadoslawF
Ja tu widzę żyłę złota ;-)
W dniu 2019-10-02 o 12:57, japanizer@japanizer.org pisze:

[...]

Bezpiecznie owszem, szybko to już raczej nie u nas w kraju.
A nagonka i wysyp fotoradarów za PO wskazuje że faktycznie
główna rola tych przepisów to było nie utrzymanie bezpieczeństwa
a zgarnianie kasy.

Pozdrawiam

Data: 2019-10-02 20:54:48
Autor: japanizer
Ja tu widzę żyłę złota ;-)
On Thursday, October 3, 2019 at 12:57:47 AM UTC+2, RadoslawF wrote:

Bezpiecznie owszem, szybko to już raczej nie u nas w kraju.

To chyba jakimś wyjątkiem jesteś spośród kierowców.

A nagonka i wysyp fotoradarów za PO wskazuje że faktycznie
główna rola tych przepisów to było nie utrzymanie bezpieczeństwa
a zgarnianie kasy.

Fakt, radarów w Polsce już raczej nie uświadczysz: suweren z cegłą w mózgu świętuje, bo statystyki wypadków drogowych znów awansowały Polskę na jedno z najgorszych miejsc w Europie.

Data: 2019-10-03 11:34:30
Autor: RadoslawF
Ja tu widzę żyłę złota ;-)
W dniu 2019-10-03 o 05:54, japanizer@japanizer.org pisze:

[...]

Z tego co widzę na drodze nie jestem.
A że tutaj jest kilku zapierdalaczy głośno lansujacych swoje
teorie to i niektórzy mogą uwierzyć że jest ich więcej.

[...]

Jak najbardziej uświadczę.
Nie ma natomiast zaparkowanych po gminach aut z wynajętym fotoradarem
których nikt nie pilnuje i które nabijały dochód do budżetu gminy
i spryciarza który ten radar wynajął. I to jest dobre i słuszne.

Pozdrawiam

Data: 2019-10-03 13:57:46
Autor: J.F.
Ja tu widzę żyłę złota ;-)
Użytkownik japanizer  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:9dd70d88-3fc4-42c3-8a66-528be8513135@googlegroups.com...
[...]

Za innych suwerenow nie odpowiadam, ale ja sie tam ciesze, ze drogi coraz lepsze, a FR niewiele.
Wypadki ... wypadki to maja inni :-)

P.S. Obiektywnie trzeba przyznac, ze
- najpierw bylo tak  https://www.youtube.com/watch?v=AMpK2BKJx-U

-potem facet z PJ sam wprowadzil taka ustawe i FR do ITD,
-ITD jakos tak dziwnie wolno instalowalo FR,
-te FR ITD w zasadzie sa niegrozne - stałe, oznakowane, rzadko, ...
-PO odebralo FR strazom wiejskim

I ogolnie mam takie wrazenie, ze ktos te FR sabotowal.

Teraz Kaczynski przez 4 lata ... cos setke nowych FR dodal. Mozna by rzec, ze tyle co nic :-)

J.

Data: 2019-10-03 01:14:46
Autor: 'TomN'
Ja tu widzę żyłę złota ;-)
RadoslawF w <news:5d952b69$0$17363$65785112news.neostrada.pl>:

A nagonka i wysyp fotoradarów za PO wskazuje że faktycznie
główna rola tych przepisów to było nie utrzymanie bezpieczeństwa
a zgarnianie kasy.

Pokażesz ile to przez "ostatnie 8 lat" ubyło "na bugu"? [1]

Pozdrawiam

Kogo i po co?

--
'Tom N'

Data: 2019-10-03 02:56:56
Autor: RadoslawF
Ja tu widzę żyłę złota ;-)
W dniu 2019-10-03 o 01:14, 'TomN' pisze:

Pozdrawiam

Kogo i po co?

Kolejny nastolatek z jakiegoś forum?

Pozdrawiam

Data: 2019-10-02 15:27:05
Autor: BaX
Ja tu widzę żyłę złota ;-)

Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:dd9918b1-4d88-4ed8-afa9-a217fb001d15googlegroups.com...
> [...]
informuje mnie Janosik więc zwalniam porawiając bezpieczeństwo.

Tzn. po co są twoim zdaniem znaki drogowe?

Ale które, nakazu, zakazu czy może informacyjne?

Data: 2019-10-02 06:39:42
Autor: japanizer
Ja tu widzę żyłę złota ;-)
On Wednesday, October 2, 2019 at 3:27:46 PM UTC+2, BaX wrote:
> [...]

>Tzn. po co są twoim zdaniem znaki drogowe?

Ale które, nakazu, zakazu czy może informacyjne?

Serio potrafisz je rozróżnić?

Data: 2019-10-02 16:31:51
Autor: BaX
Ja tu widzę żyłę złota ;-)

Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:e3dbf4fd-80d5-4d50-9f80-1b800d2f51c1googlegroups.com...
> [...]

>Tzn. po co są twoim zdaniem znaki drogowe?

Ale które, nakazu, zakazu czy może informacyjne?

Nooooo.... mają różne kształty i kolory.

Data: 2019-10-02 21:58:39
Autor: kk
Ja tu widzê ¿y³ê z³ota ;-)
On 2019-10-02 16:31, BaX wrote:

Jaka to poprawa kiedy nie mam wiedzy o FR /jestem przejazdem -
"go?ciem"/,
ono mi zrobi zdj?cie czyli przewali?em ograniczenie? O wszystkich FR
stacjonarnych w okolicy wiem wi?c na nie nie wpadam, o tych FR na
wyjazdach
informuje mnie Janosik wi?c zwalniam porawiaj?c bezpiecze?stwo.

Tzn. po co s? twoim zdaniem znaki drogowe?

Ale które, nakazu, zakazu czy mo?e informacyjne?

Serio potrafisz je rozró?niae?

Nooooo.... maj? ró?ne kszta?ty i kolory.

http://niusy.pl/oe/ogonki.html

Data: 2019-10-02 21:57:30
Autor: kk
Ja tu widzê ¿y³ê z³ota ;-)

Jaka to poprawa kiedy nie mam wiedzy o FR /jestem przejazdem - "go?ciem"/,

Data: 2019-10-01 16:18:21
Autor: nadir
Ja tu widzę żyłę złota ;-)
W dniu 2019-10-01 o 07:02, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

 W Niemczech już od dawna gminy biorą sprzęt na krechę ew. wystawcie
lokalizację na licytację chętnych nie zabraknie ;-)

Przecież u nas też już tak było. Przyjeżdżała do gminy prywatna firma z radarem i go wypożyczała. Pieniądze z mandatów trafiły do kasy gminy i prywatnej firmy, czasem pół na pół.

Data: 2019-10-01 17:29:30
Autor: Peter
Ja tu widzę żyłę złota ;-)
W dniu 2019-10-01 o 16:18, nadir pisze:
[...]

dokładnie, porażające jest to jak krótką pamięć mają ludzie

Ja tu widzę żyłę złota ;-)