Ja ustawić tuner PHILIPS 6201/91 HD

Data: 2009-08-16 19:40:30
Autor: Tomy M.
Ja ustawić tuner PHILIPS 6201/91 HD
Hej!

 Dawno mnie tutaj nie było, pozdrawiam starych grupowiczów :-)

 Czy ktoś wie jak mam teraz ustawić tuner PHILIPS 6201/91 HD
aby format ekranu był prawidłowo odczytywany przez TV LG3000.
Jeszcze 2 tygodnie było OK, w tuenrze miałem ustawione "szeroki"
natomiast w TV "oryginalny". Działało to dosonale, TV wykrywał
szerszy obraz np. na TVNMETEO i pokazywał obraz w formacie 16:9
Po przełączęniu na kanał nadający w formacie 4:3 obraz był
wyświetlany z czarnymi pasami po bokach, a wiec również
prawidłowo.
 Ostatnio przestało to działać :-/

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2009-08-16 21:03:52
Autor: Tomy M.
Ja ustawić tuner PHILIPS 6201/91 HD
Hehe ... 10 minut po moim liście tuner zaliczył
zwis (aktualizacja jakaś?!) i teraz jest OK, sam
się skaluje, chyba poprzez wysterowanie napięciem w EURO.
(nie chce mi się mierzyć)
Wcześniej go resetowałem , kombinowałem i nic.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Ja ustawić tuner PHILIPS 6201/91 HD