"Ja w ogóle nic nie mam"...

Data: 2009-03-25 18:09:30
Autor: Tzva Adonai
"Ja w ogóle nic nie mam"...
"Ja w ogóle nic nie mam" - mowi Andrzej Lepper. Jeszcze półtora roku temu, na
koniec poprzedniej kadencji Sejmu, lider Samoobrony chwalił się, że jego majątek
sięga blisko 600 tys. złotych. Teraz komornik nie jest w stanie wyegzekwować od
Leppera ani złotówki.

"A skąd ja mam na to wszystko brać, przecież nie mam miliardów. Ja w ogóle nic
nie mam" - powiedział Andrzej Lepper. http://www.dziennik.pl/polityka/article348179/Andrzej_Lepper_jest_bakrutem.html

Data: 2009-03-25 19:47:13
Autor: ColgatesBilly
"Ja w ogóle nic nie mam"...

"Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> wrote in message news:76c7.00000014.49ca654anewsgate.onet.pl...
[...]

Jeszcze go sciagaja za nazwanie Stolecmena "leniem"
czy to za koszty sadowe w sporach  z Aneta z TVNu?

"Ja w ogóle nic nie mam"...