Ja w sprawie d??ugu ????

Data: 2014-02-13 15:58:19
Autor: Zbyszek9
Ja w sprawie d??ugu ????
Poszedłem dziś do salonu Polsatu kupić - zostać abonentem mobilnego internetu . Pan sprzedawca włączył komputer , wpisał moje nazwisko i pesel - a komputer wyświetlił mu napis , że jestem zarejestrowany jako dłużnik na 7600 zł . Z transakcji nici , dowiedziałem się tylko , że to nie jest dług wobec Cyfrowego Polsatu . Po powrocie do domu przeszukałem wszystkie stare papiery i znalazłem tylko " notę odsetkową " wystawioną przez Centertel / były kiedyś takie telefony / na sumę 8 , 34 zł słownie : osiem i 34/100 zł . Nota jest z czerwca 2004 roku . I jest to jedyna chyba nie zapłacona suma , chociaż być może , że ją zapłaciłem . Nigdy więcej nikt nie upominał się ode mnie o pieniądze . Powiedzcie proszę , czy jest możliwe aby w ciągu niecałych 10 lat naliczyli tyle odsetek ? Albo czy jeżeli KRD wpisał mnie do rejestru dłużników 10 lat temu , to sam nalicza odsetki ?. Chciałem wejść na stronę Krajowego Rejestru Długów , przeczytałem , że raz na 6 m-cy można sprawdzić siebie bezpłatnie , ale trochę się przestraszyłem , gdy serwis ERIF BIG S.A. zażądał danych osobowych , nr. pesel i skan obydwu stron dowodu osobistego , a na koniec kazali sobie płacić za sprawdzenie - więc wolałem się rozłączyć - w końcu połowa stron w internecie to różni naciągacze .

Data: 2014-02-13 16:25:40
Autor: Andrzej Lawa
Ja w sprawie d??ugu ????
W dniu 13.02.2014 15:58, Zbyszek9 pisze:

[...]
naciÄ…gacze .

ERIF to tak naprawdÄ™ KRUK - czyli poniekÄ…d naciÄ…gacze, ale nie w tym sensie.

Skurwysyny we własnej bazie umieszczają "długi" które windykują.

--
Åšwiadomie psujÄ…cy kodowanie i formatowanie wierszy

Data: 2014-02-20 13:39:29
Autor: szklanynocnik
Ja w sprawie d?ugu ????
KRD to firma prywatna.