Ja w sprawie emerytury

Data: 2012-01-14 13:34:31
Autor: Pan Zbyszek
Ja w sprawie emerytury
W dniu 2012-01-13 19:01, Pan Zbyszek pisze:
Zbliżam się do 65 więc szykuje dokumenty do ZUS-u .
Pani / blondynka / wyliczyła mi wstępnie , że będę
" zarabiał " 1550 zł miesięcznie .
Pamiętam , że gdy rozpoczynałem swoją pierwszą w życiu
pracę obiecywano mi , że jak dożyję - to dostanę 80 % ostatniej
pensji .
Czy ktoś wie , gdzie można to znaleźć na piśmie ??
Chętnie bym się z ZUSem posądził , bo mnie mocno wku.wili .
To może ktoś mi odpowie dlaczego przestępca z więzienia zaskarża
państwo o to że cela za ciasna albo sąsiad mu papierosem dymi
i w Sztrasburgu wygrywa , a zaskarżenie państwa o niedotrzymanie
zawartej przed laty umowy jest jest Waszym zdaniem niemożliwe ?

Data: 2012-01-14 13:37:31
Autor: sqlwiel
Ja w sprawie emerytury
W dniu 2012-01-14 13:34, Pan Zbyszek pisze:

[...]

Bo to nie to państwo.
Pakt o komforcie dla łobuzów podpisało w Brukseli czy innej Lizbonie właśnie *TO* państwo, to można je ciągać.

No i zupełnie inna sprawa jest, jeśli ciągającym jest zbir, bo z takim, to trzeba się liczyć. A emeryt, to ma się zamknąć i niezwłocznie zejść.

--
Tnx.         sqlwiel

Data: 2012-01-17 12:58:43
Autor: Kamil
Ja w sprawie emerytury
Dnia Sat, 14 Jan 2012 13:37:31 +0100, sqlwiel napisa³(a):

Bo to nie to pañstwo.

A jakie? urugwaj do ku...y nêdzy czy jeszcze inne?
Znasz takie pojêcie jak "nastêpca prawny" i kto w chodzi w obowi±zki
"poprzednika"?
Pierd...sz jak posr..y kmiot.
Czy jak powsta³o "nowe pañstwo" (wed³ug ciebie!) to np. starzy wiê¼niowie
byli zwalniani z wiezieñ?? Powinni, przecie¿ wyroki zapada³y na gruncie
"starego pañstwa".
Heheh, ale zamota³e¶..."to inne to pañstwo" ... nominacja do oskara :)

Ja w sprawie emerytury