Ja w sprawie grypy

Data: 2009-11-05 12:13:21
Autor: mkarwan
Ja w sprawie grypy

Użytkownik "Adonis" <adonis@spam.pl> napisał w wiadomości news:hcuaae$dfq$1nemesis.news.neostrada.pl...
Wyczytane w necie ale cos w tym jest.

proszę o link do źródła

Data: 2009-11-05 12:38:42
Autor: bit
Ja w sprawie grypy
proszę o link do źródła

Źródłem jest cytat z książki: "Jedz zgodnie ze swoją grupą krwi" Dr Peter J. D'Adamo, Atherine Whitney"

Data: 2009-11-05 13:12:56
Autor: mkarwan
Ja w sprawie grypy

Użytkownik "bit" <x@x.pl> napisał w wiadomości news:0028be8d$0$2504$c3e8da3news.astraweb.com...
proszę o link do źródła

Źródłem jest cytat z książki: "Jedz zgodnie ze swoją grupą krwi" Dr Peter J. D'Adamo, Atherine Whitney"

Dziękuję.

Data: 2009-11-05 13:28:01
Autor: Adonis
Ja w sprawie grypy

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hcug49$hbn$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Przeciez podalem zrodlo koncu tekstu :)

Od siebie dodam ze mam grupe krwi A i chorowalem
na grype moze ze 2-3 razy w zyciu. Zona ktora ma
grupe B ciagle cos lapie pomimo tego ze sie szczepi.

Ja w sprawie grypy