Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....

Data: 2011-10-10 09:27:21
Autor: Endriu
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-10 11:19:08
Autor: skippy
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
bez niego nikt by nie powiedział paru bolesnych słów prawdy

Data: 2011-10-10 11:20:20
Autor: skippy
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
poza tym mamy do czynienia z tonięciem LSD, co uważam za dobry news w związku z powyższym

Data: 2011-10-10 16:20:23
Autor: Zbyszek
Dnia 10-10-2011 o 11:20:20 skippy <skippy@the.moon> napisał(a):

poza tym mamy do czynienia z tonięciem LSD, co uważam za dobry news w  związku z powyższym

bardzo dobry.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2011-10-10 14:29:20
Autor: kc
Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał(a):
Dnia 10-10-2011 o 11:20:20 skippy <skippy@the.moon> napisał(a):

> poza tym mamy do czynienia z tonięciem LSD, co uważam za dobry news w  > związku z powyższym

bardzo dobry.

Teraz to mówicie? A kto w takim razie przez tyle lat wybierał do koryta czerwoną swołocz doprowadzając mnie do rozpaczy?

kc

Data: 2011-10-10 16:34:42
Autor: skippy
Użytkownik " kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6uvg0$h4g$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Teraz to mówicie? A kto w takim razie przez tyle lat wybierał do koryta
czerwoną swołocz doprowadzając mnie do rozpaczy?

nie mam pojęcia, ja w każdym razie nie

Data: 2011-10-10 18:30:10
Autor: Maciej Bojko
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
On Mon, 10 Oct 2011 14:29:20 +0000 (UTC), " kc"
<kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

> [...]

Teraz to mówicie? A kto w takim razie przez tyle lat wybierał do koryta czerwoną swołocz doprowadzając mnie do rozpaczy?

Rozumiem, kolega sympatyk brunatnej swołoczy?

--
Maciej Bójko

Data: 2011-10-10 11:24:41
Autor: XXL
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
Wynik wyborczy Ruchu Palikota na poziomie 10% poparcia trzeba docenić ale
dobrego chleba raczej z tej mąki nie będzie.
Wielu politologów i specjalistów od marketingu politycznego w Polsce określa
J.Palikota jako "drugiego Leppera" w sensie szybkiej kariery politycznej,
zdobycia ogromnej popularności na bazie......populistycznych haseł i obietnic
bez pokrycia.

Zainteresowanych odsyłam do wywiadu z premierem Tuskiem z ostatniego "Newsweek
Polska". D.Tusk zapytany o szanse J.Palikota i jego dużą popularność
odpowiedział, że Palikot jest dobry w happeningach politycznych ale realne
rządzenie krajem nie ma nic wspólnego z urządzaniem happeningów.

Data: 2011-10-10 13:41:45
Autor: skippy

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6uklp$6k6$1inews.gazeta.pl...
[...]

uwierał ich bo mówił otwarcie to, co niektórzy tylko myślą

Data: 2011-10-10 12:01:10
Autor: XXL
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
Osobiście lubię słuchać Palikota i chętnie oglądam dyskusje z jego udziałem.
Jeszcze rok temu był całym sercem oddany PO i nagle stał się wielkim
przeciwnikiem partii, która go wylansowała.
Uważam go jednak głównie za celebrytę a nie poważnego i godnego zaufania polityka.

Data: 2011-10-10 14:13:08
Autor: skippy
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6umq6$ehb$1inews.gazeta.pl...
[...]

wykopali go dla politycznej poprawności
i za dużo mówił o kościele

Data: 2011-10-10 12:28:41
Autor: XXL
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
Nie sądzę, że ktokolwiek go z PO wykopał. Poczuł wiatr w żagle i zaryzykował.
Nagle zmienił nastawienie do D.Tuska o 180 stopni i zaczął go zajadle krytykować.

Na korzyść J.Palikota można zapisać to, że nie poszedł do polityki dla
pieniędzy. Bodaj jako jedyny z posłów przekazywał całą swoja dietę poselska na
cele społeczne. Przynajmniej taką wersję słyszałem bodaj dwukrotnie w TVN24.
Ale czy to wystarczy, że jego działalność polityczna przyczyni się do
pozytywnych zmian w Polsce ?
Przypominam, że komisja Przyjazne Państwo, którą kierował nie dokonała żadnych
istotnych reform.
Zajadła krytyka Kościoła w Polsce nie jest przecież najważniejszym problemem.

Data: 2011-10-10 14:35:32
Autor: skippy

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6uodp$kck$1inews.gazeta.pl...
[...]

152 projekty zmian w ustawach, każdy może sam ocenić co tu istotnego
http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/projkom?OpenAgent&6&NPP

w tym czasie sejm naprodukował następne tysiące ustaw komplikujących prawo

Data: 2011-10-10 14:47:45
Autor: totus
 XXL wrote:

rzypominam, że komisja Przyjazne Państwo, którą kierował nie dokonała
żadnych istotnych reform.

Prawo w Polsce nie robi komisja tylko większość sejmowa. Dziwne są dla mnie argument, ze komisja nie mogła zmienić prawa w Polsce. Takie gadanie albo jest mocno tendencyjne albo wynika z nie wiedzy, że żeby w Polsce zmienić prawo to trzeba uzyskać dla zmiany większość sejmową potem senacka i podpis Prezydenta RP. Zupełnie nie wiem co myśleć o ludziach, którzy mówią, że Palikot nic nie zmienił w przepisach będąc przewodniczącym komisji. A co w tym czasie zmienił w przepisach PiS? Trochę większa siła polityczna niż komisja. Też nic. Bo nie miał większości. Dziwny argument wymyślony przez telewizję.

Data: 2011-10-10 15:17:30
Autor: PM
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....

oki
to po co była wogóle ta komisja
kolejna zasłona dymna?
Palikot dał sie wmanewrować w taką atrapę?

Data: 2011-10-10 15:26:38
Autor: totus
PM wrote:

oki
to po co była wogóle ta komisja
kolejna zasłona dymna?
Palikot dał sie wmanewrować w taką atrapę?

Palikot to jak mówiłem idealista. Coś chce. Pokazał w wyborach do Parlamentu Europejskiego, że z Lublina to wejdzie ten człowiek, którego on popiera a nie Tusk. Sądzę, że PO chciała wykorzystać jego energię i kreatywność nie dając nic w zamian. Dali mu komisje do walki z biurokracja licząc, ze się zamota i oczywiście sam nic nie zrobi. Skompromitują go gadając, że ma komisję "Przyjazne państwa" a nadal Polski PKB jest mniejszy od PKB USA. Palikot jak się zorientował to mu żyła wyszła.

Data: 2011-10-10 16:58:45
Autor: pm
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
>Skompromitują go gadając, że ma komisję "Przyjazne państwa" a nadal Polski PKB jest mniejszy od PKB USA. Palikot >jak się zorientował to mu żyła wyszła.

jeżeli to byłaby prawda to się nawrócę na Palikota.

Data: 2011-10-10 15:04:04
Autor: kc
pm <xpm_zonk_@wp.pl> napisał(a):
 >Skompromitują go gadając, że ma komisję "Przyjazne państwa" a nadal Polski PKB jest mniejszy od PKB USA. Palikot >jak się zorientował to mu żyła wyszła.

jeżeli to byłaby prawda to się nawrócę na Palikota.

O, to nie problem. Wystarczy tę historyjkę podrzucić mainstreamom, i dotąd będą wałkować, aż się uprawdziwi.

kc

Data: 2011-10-10 18:09:14
Autor: totus
pm wrote:

> [...]
żyła wyszła.

jeżeli to byłaby prawda to się nawrócę na Palikota.

To są moje wnioski. Nie znam Palikota, nigdy z niem nie rozmawiałem. Oceniam opinie, które obowiązują w telewizjach. Śledziłem np rozwiązanie by znieść obowiązek przechowywania paragonów przez 5 lat. Zniesienie tego obowiązku zablokował Minister Finansów. Można mówić, że Palikot to pajac. Na razie jest skuteczny. Nie jestem jego adwokatem i nie mam takich ambicji.

Data: 2011-10-10 14:41:12
Autor: totus
skippy wrote:

[...]

Palikot to idealista i na poważnie wziął swoje zadanie w komisji "Przyjazne państwo". Zaczął się rzucać przy swoich projektach odbiurokratyzowujących gospodarkę. Jakoś nie przyjął do wiadomości, że to miało być przedstawienie. Zostawili go z gołą dupą przed kamerami. Myślę, że się troszkę zdenerwował. Odciął się swoją książką, w której pokazał, jak wyglądają mądrale bez spodni. Myślę, że w PO teraz wiedzą, że mocno go nie docenili. Jeszcze niedawno Niesiołowski mówił, ze Palikot popełnił polityczne samobójstwo wychodząc z PO. Palikot samotność w komisji "Przyjazne państwo" i kliencką pozycję wobec Tuska zamienił sobie na 40 osobowy klub. Będzie teraz wisiał PO przy tętnicy. Czy w koalicji, czy w opozycji. Wsadził im z jednej strony rozżarzony pręt zimnym końcem w dupę.

Data: 2011-10-10 16:53:33
Autor: RK
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....

Palikot to idealista i na poważnie wziął swoje zadanie w komisji "Przyjazne

Po pierwsze Palikot nie jest idealistą, tylko narcyzem. Świadczy o tym chociażby
nazwa jego partyjki. Po drugie zapoznaj się bliżej z kulisami jego "interesów",
w swoim środowisku miał opinię gościa który czego się nie dotknie to
spierdzieli. Ja go jako jako celebrytę politycznego nawet lubię, wydaje się że
na bezpośrednie pytania odpowiada prawdą. Ale nie zmienia to faktu, że uważam go
za moralne zero. Nie dlatego, że nie kocha księży, bo mi to zwisa. Ale dlatego,
że przed wyborami próbował swoją książką wbić Tuskowi nóż w plecy. Tusk go do
ostatniej chwili wspierał, nigdy mu pod górkę nie zrobił. Po prostu kawał gnoja,
ale dobrze że jest w sejmie, będzie weselej.
RK

Data: 2011-10-10 13:32:00
Autor: DJ\(Dominik\)
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
Skoro jesteś takim fanem palikota, to pewnie też lubujesz się w takich posłach czy tam posłankach:

http://2.bp.blogspot.com/_4G7zZa0j1cY/TLutVaOQ5FI/AAAAAAAADpU/xR6XF_YVaHI/s1600/-70141_-_375.jpg

Data: 2011-10-10 13:42:46
Autor: skippy

Użytkownik "DJ(Dominik)" <dj@nielubiespamuopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:j6ul3e$igh$1news.onet.pl...
Skoro jesteś takim fanem palikota, to pewnie też lubujesz się w takich posłach czy tam posłankach:

http://2.bp.blogspot.com/_4G7zZa0j1cY/TLutVaOQ5FI/AAAAAAAADpU/xR6XF_YVaHI/s1600/-70141_-_375.jpg

bardzo się w niej lubuję, a jeszcze bardziej w tej:

http://www.youtube.com/watch?v=dExwqGqzCPA

Data: 2011-10-10 13:49:19
Autor: totus
skippy wrote:

[...]

Lepszy pijany niż transwestyta. Co może zrobić pijany? Najwyżej zbić kogoś autem. Transwestyta ma glisty w mózgu jest obleśny i zarazi tym nasze rumiane chrześcijańskie dzieci.

Data: 2011-10-18 10:08:14
Autor: Endriu
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
bez niego nikt by nie powiedział paru bolesnych słów prawdy

Tzreba przyznać że doradcy Palikota odnoszą sukces za sukcesem .....

Fundamentalne pytanie
http://prawica.net/video/27436

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-18 11:56:17
Autor: skippy
Użytkownik "skippy" <skippy@the.moon> napisał w wiadomości news:j7jdel$ubj$1news.onet.pl...

[...]

Tymochowicz powiedział tu bardziej dosadną wersję słów klasyka "ciemny lud to kupi".
I to jest prawda ogólna, jedna z podstaw pijaru politycznego (chyba nawet każdego).
Takie na siłe przylepianie do kogoś jest mało efektowne.
Lepiej się zastanowić w tym kontekście nad całą klasą polityczną i tym, co ludzie potrafią kupić z ich ust.

Data: 2011-10-18 15:20:41
Autor: Endriu
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
Takie na siłe przylepianie do kogoś jest mało efektowne.

Skippy ale powiedz prawdę,  to się nawet cieszysz, że zostałes uwiedziony co ..... ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-18 16:16:21
Autor: skippy

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j7jufc$mc4$1usenet.news.interia.pl...
Takie na siłe przylepianie do kogoś jest mało efektowne.

Skippy ale powiedz prawdę,  to się nawet cieszysz, że zostałes uwiedziony co .... ?.

tak, jestem zadowolny że paligniot wszedł do sejmu

Data: 2011-10-18 15:13:42
Autor: kc
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
skippy <skippy@the.moon> napisał(a):

tak, jestem zadowolny że paligniot wszedł do sejmu

Od czasu gdy zapowiedział rewolucję kulturową, ja też. Na zasadzie analogii skończy się ona tym, czym podobna rewolucja w Chinach - wyrokami dla bandy czworga: PO, PSL, SLD i RP. Amen.

kc

Data: 2011-10-18 17:31:29
Autor: Endriu
[...]

Żeby tylko poseł Palikot od tego swojego "brykania" nie skończył czasami jak Generał Potiorek ....

Poseł Palikot jak generał Potiorek?

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-18 21:57:49
Autor: SlawcioD
W dniu 18.10.2011 17:31, Endriu pisze:
[...]

jak kaczynskiego przebadaja (w koncu) to zmieni zdanie...

pozdrawiam
SlawcioD

ps. swoja droga jak kierowca autobusu chce wozic 40 pasazerow to musi miec badania - jak ktos chce rzadzic 40mln ludzi to juz nie musi... wot rowni i rowniejsi...

Data: 2011-10-18 20:13:53
Autor: kc
SlawcioD <slawciod@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

A jechałeś ty kiedy autobusem? A wybierałeś sobie wtedy kierowcę?

kc

Data: 2011-10-18 20:22:02
Autor: kc
 kc <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
SlawcioD <slawciod@poczta.onet.pl> napisał(a): > jak kaczynskiego przebadaja (w koncu) to zmieni zdanie...
> SlawcioD

A jechałeś ty kiedy autobusem? A wybierałeś sobie wtedy kierowcę?

kc

A gdyby moje pytania nie były czytelne, to w demokracji 50%+ debili wybiera na prezydenta równego im, 50%+ złodzei ... itd.

kc

Data: 2011-10-19 07:00:16
Autor: SlawcioD
W dniu 18.10.2011 22:22,  kc pisze:
[...]

a rzadzili kiedykolwiek Toba debile o ktorych mogles powiedziec ze powinni ich zamknac w domu wariatow?

A gdyby moje pytania nie były czytelne, to w demokracji 50%+ debili wybiera
na prezydenta równego im, 50%+ złodzei ... itd.

kc

chcesz powiedziec ze dlatego l.kaczynskiego wybrali na prezydenta i PiS na wygral wybory w 2005? i ze 50% ludzi w polsce ma zryta psyche?

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2011-10-19 09:41:05
Autor: Przemek

Użytkownik "SlawcioD" <slawciod@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j7llja$5h3$1news.onet.pl...

a rzadzili kiedykolwiek Toba debile o ktorych mogles powiedziec ze powinni ich zamknac w domu wariatow?

Ja bym powiedzial  ze rzadza caly czas! Gdybym nie wiedzial ze oni klamia- to tak bym myslal, bo w normalnym zyciu tylko debil co innego mowi co innego robi a wychodzi jak zawsze-chyba ze taki debil nazywa sie.....polityk.

Data: 2011-10-19 13:03:46
Autor: SlawcioD
W dniu 19.10.2011 09:41, Przemek pisze:
[...]

Wiesz po czym mozna poznac ze polityk kłamie? ;)

Rusza ustami...

Pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2011-10-19 13:16:53
Autor: Przemek

Użytkownik "SlawcioD" <slawciod@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j7masr$iv1$1news.onet.pl...
[...]

No masz racje.
Ostatnio przeczytalem jak rozstrzygnac sprawe krzyza w sejmie-- >  powiesic obok krzyzac Palikota :))

Data: 2011-10-19 13:38:46
Autor: skippy
Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w wiadomości news:j7mbj9$lre$1news.onet.pl...

[...]

zaprawde by było po chrześcijańsku:)

Data: 2011-10-19 15:05:54
Autor: Przemek

Użytkownik "skippy" <skippy@the.moon> napisał w wiadomości news:j7mcs8$q0t$1news.onet.pl...
[...]

Moze... a po pogansku to by trzeba zjesc?

Data: 2011-10-19 15:25:44
Autor: skippy
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....

zaprawde by było po chrześcijańsku:)

Moze... a po pogansku to by trzeba zjesc?

spalić i postawić urne

Data: 2011-10-19 15:07:07
Autor: SlawcioD
W dniu 19.10.2011 13:38, skippy pisze:
[...]

nie po chrzesciansku ale po zydowsku (Jezus byl zydem i zostal powieszony przez zydow) co prawda na wynalazku z przed (wtedy) 600lat...

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2011-10-19 15:26:17
Autor: skippy

Użytkownik "SlawcioD" <slawciod@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j7mi45$dkg$1news.onet.pl...

[...]

ok jeśli już to po rzymsku:)

Data: 2011-10-19 15:56:13
Autor: SlawcioD
W dniu 19.10.2011 15:26, skippy pisze:

[...]

moze byc ;) aczykolwiek persi, grecy i jeszcze jedna nacja ktora teraz wyleciala mi z glowy 600lat przed chrystusem specjalizowali sie w przybijaniu ludzi do plusa;)

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2011-10-19 22:55:12
Autor: skippy

Użytkownik "SlawcioD" <slawciod@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j7ml06$qki$1news.onet.pl...
[...]

ja sie nie dałem jestem w oranżu ale zlewam i ide do plaja

Data: 2011-10-19 15:02:29
Autor: SlawcioD
W dniu 19.10.2011 13:16, Przemek pisze:
[...]

dobre ;D

co do krzyza w sejmie to mam mieszane uczucia... zwlaszcza po tym co sie dzialo przed krzyzem pod palacem prezydenckim...

natomiast w 100% popieram rewizje decyzji 'komisji koscielnej' - tam byly waly robione przez naprawde duze W...

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2011-10-19 19:30:08
Autor: Przemek

Użytkownik "SlawcioD" <slawciod@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j7mhrf$ch6$1news.onet.pl...
[...]

Jak to ktos kiedys powiedzial: kosciół zniesie krytykę 90% swoich dogmatów ale nie zniesie krytyki 10% swoich dochodów

Data: 2011-10-18 19:51:02
Autor: kc
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):
> bez niego nikt by nie powiedział paru bolesnych słów prawdy

Tzreba przyznać że doradcy Palikota odnoszą sukces za sukcesem .....

Fundamentalne pytanie
http://prawica.net/video/27436

Tymochowicz to naprawdę zjawisko. Facet od nauczania polityków jak składać dłonie w kształt pipki (ubolewam, że m. in. Hofman na to się złapał), podczepia się pod każdą formację, która z niebytu rozbłyskuje na chwilę jak supernowa, przypisuje sobie sprawstwo tego rozbłysku i dorabia do tego filozoficzne teorie, np. tu:

http://fiatowiec.nowyekran.pl/post/30400,piotr-tymochowicz-w-jaskini-platona

Kurna, czy ten naród całkiem zdurniał.
Jestem profesjonalistą w swojej dziedzinie i nie jest mi obojętne, panie specjalisto od wizerunku, dla kogo pracuję.  Wierzę w Boga i wiem, że dużo mądrzejsi od pana, specjalisto, wierzą jeszcze mocniej niż ja. Głosowałem na PiS i nie jestem debilem w przeciwieństwie do pana, panie specjalisto.

kc

PS. Endriu, te żale to nie do ciebie, chyba rozumiesz :)

Data: 2011-10-10 13:50:13
Autor: Maciej Bojko
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
A tam, chrzanić Palikota, Palikot mało istotny. Ważne, że Jaro
przegrał SZÓSTE wybory z rzędu, i pozostanie na stanowisku, żeby
przegrywać dalej. :)

--
Maciej Bójko

Data: 2011-10-10 22:16:41
Autor: pm
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....

A tam, chrzanić Palikota, Palikot mało istotny. Ważne, że Jaro
przegrał SZÓSTE wybory z rzędu, i pozostanie na stanowisku, żeby
przegrywać dalej. :)

tiaaa
pis 30, Palikot 10 i palikot wygrał
i PSL wygrał.

Data: 2011-10-10 22:31:28
Autor: Maciej Bojko
On Mon, 10 Oct 2011 22:16:41 +0200, pm <xpm_zonk_@wp.pl> wrote:

[...]

E... co?

--
Maciej Bójko

Data: 2011-10-10 22:48:01
Autor: pm
W dniu 2011-10-10 22:31, Maciej Bojko pisze:
[...]

wg środków masowego przekazu palikot z 10%głosów wygrał
i PSL tez nie przegrał.
tylko PIS po raz kolejny przerznął, pomimo ze zgarnął 30%

Data: 2011-10-10 22:52:01
Autor: skippy
Użytkownik "pm" <xpm_zonk_@wp.pl> napisał w wiadomości news:j6vggk$fds$1news.icm.edu.pl...
[...]

wszystko sie zgadza, czego tu nie rozumieć?
palikot miał nie wejść a pokonał PSL i LSD
PSL zapiał cienko ale zebrał tyle, ze nadal utrzyma krusy i srusy
PIS 6-ty raz przegrał walke o władze

co tu nie gra?

Data: 2011-10-10 23:11:06
Autor: Maciej Bojko
On Mon, 10 Oct 2011 22:48:01 +0200, pm <xpm_zonk_@wp.pl> wrote:

[...]

OK, proszę bardzo: nie "przegrał", tylko "zajął drugie miejsce" szósty
raz z rzędu. I Jaro pozostanie na stanowisku, by jego partia ponownie
zajęła drugie miejsce w kolejnych wyborach, i następnych... To
znakomicie, że obu nam to odpowiada. :)

--
Maciej Bójko

Data: 2011-10-11 10:00:14
Autor: PM
[...]

Nie wiem po czym wnosisz, że mi to odpowiada. Umknęło Ci też że pomimo drugiego miejsca można było zmontować wiekszość parlamentarną i rząd.
Tymniemniej doceniam twoją troskę o losy PIS i jego lidera.
Zaraz (albo za 3-4lata) zapewne okaże się że 40% i wygrane wybory to za mało żeby coś w kraju zdziałac, ale przcież liczy się I miejsce.

Data: 2011-10-11 08:35:04
Autor: XXL
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
PM <xpm@wp.pl> napisał(a): Umknęło Ci też że pomimo drugiego miejsca można było zmontować większość
parlamentarną i rząd.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie powtarzaj absurdu, który pisał już przed Tobą skippy.
PIS nie jest w stanie zmontować ŻADNEJ koalicji bo przerżnął kolejne wybory i
ma zerową zdolność koalicyjną.

Jedynymi nieformalnymi koalicjantami PIS są o.Rydzyk i kibole z niejakim
Staruchem na czele.

Data: 2011-10-11 11:12:28
Autor: PM
[...]

to ironia?
chyba tak, bo stoi w zamierzonej sprzeczności z faktmi.

Data: 2011-10-11 09:38:35
Autor: XXL
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
To są fakty, tu ironia nie jest wcale potrzebna.
Z dawnego PIS-u, który rozpoczął w 2005r. swoje wiekopomne dzieło czyli budowę
tzw. IV RP zostały już dosłownie resztki.
Prawie wszyscy co bardziej umiarkowani i sensowni politycy już opuścili tą
partię, która tak naprawdę jest sektą polityczna skupioną wokół prezesa.

O jakiej zdolności koalicyjnej PIS kolega pisze ?
Pytam ponownie: kto oprócz o.Rydzyka i kiboli jest potencjalnym koalicjantem ?

Data: 2011-10-11 12:16:49
Autor: PM
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....

O jakiej zdolności koalicyjnej PIS kolega pisze ?
Pytam ponownie: kto oprócz o.Rydzyka i kiboli jest potencjalnym koalicjantem ?

kontekst był taki: 6 porażek z rzędu, czyli pasmo klęsk.
a ja napisałem tak: mimo II miejsca, swego czasu (czyli przy 3ciej? porażce) powstał rząd i rządził, aż sie sam rozwiązał i w międzyczasie nawet podatki obniżył.
To jest fakt który wszyscy możemy sprawdzić.
Wobec powyższego teza, że PIS nie ma zdolności koalicyjnej jest po prostu fałszywa lub dotyczy przyszłości o której się nie wypowiadam.

Ponadto jak która partia rządzi się wenątrz to mnie mało obchodzi.

Data: 2011-10-11 13:19:40
Autor: Maciej Bojko
On Tue, 11 Oct 2011 12:16:49 +0200, "PM" <xpm@wp.pl> wrote:

[...]

Istotnie, każdy może sprawdzić. Sprawdź zatem, kto wygrał wybory
parlamentarne w 2005.

--
Maciej Bójko

Data: 2011-10-11 15:07:30
Autor: PM
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....

Istotnie, każdy może sprawdzić. Sprawdź zatem, kto wygrał wybory
parlamentarne w 2005.

o! wygrał w 2005.
to jak się liczy te 6 porażek?

Data: 2011-10-11 15:12:44
Autor: skippy

Użytkownik "PM" <xpm@wp.pl> napisał w wiadomości news:j71f1e$jir$1mx1.internetia.pl...

Istotnie, każdy może sprawdzić. Sprawdź zatem, kto wygrał wybory
parlamentarne w 2005.

o! wygrał w 2005.
to jak się liczy te 6 porażek?

 sejm x 2, prezio x 1, samorządowe razy x i coś tam coś tam

Data: 2011-10-11 15:36:39
Autor: PM
[...]

łee naciągane
w kazdym razie niech Jarkaczowi liczą partyjni koledzy(jak już),
a nie przeciwnicy polityczni.

Data: 2011-10-11 15:59:05
Autor: Maciej Bojko
On Tue, 11 Oct 2011 15:36:39 +0200, "PM" <xpm@wp.pl> wrote:

[...]

Przeciwnicy polityczni są akurat szczęśliwi, że PiS-em steruje
nieudacznik.

--
Maciej Bójko

Data: 2011-10-12 16:14:59
Autor: PM
[...]

a tak sie martwią o brak demokracji w PIS, pwenie wiedza że demokracja do niczego dobrego nie prowadzi.

Data: 2011-10-11 15:34:44
Autor: Maciej Bojko
On Tue, 11 Oct 2011 15:07:30 +0200, "PM" <xpm@wp.pl> wrote:

Istotnie, każdy może sprawdzić. Sprawdź zatem, kto wygrał wybory
parlamentarne w 2005.

o! wygrał w 2005.
to jak się liczy te 6 porażek?

Każde wybory od 2005. Przegrał samorządowe w 2006, przegrał
parlamentarne w 2007, przegrał europarlament w 2009, pregrał
prezydenckie w 2010 i ponownie samorządowe w 2010, przegrał
parlamentarne w 2011. Keep up the good work, sir! --
Maciej Bójko

Data: 2011-10-12 16:21:59
Autor: PM
[...]

grunt to dobrać sobie własciwą metodologię licznia i się jej trzymać.
pożyjemy zobaczymy.

Data: 2011-10-11 11:36:40
Autor: skippy

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j70v3o$8qs$1inews.gazeta.pl...
PM <xpm@wp.pl> napisał(a):

[...]

jak to pisałem, to nie była absurd
jest dopiero teraz
nie manipuluj w tak oczywisty sposób bo sie ośmieszasz:)

PS
LSD bul bul bul

Data: 2011-10-11 10:53:16
Autor: XXL
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
Jak to pisałem, to nie był absurd, jest dopiero teraz
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To był kompletny absurd i wtedy jak to pisałeś i oczywiście teraz.

Dla porządku przypomnę: PIS zdołał wygrać wybory parlamentarne tylko raz  w
2005r. kiedy na finiszu kampanii wyborczej, wyraźnie przegrywając w sondażach,
wbił nóż w plecy potencjalnemu koalicjantowi PO głosząc sensację o dziadku z
Wehrmachtu i strasząc społeczeństwo wizją pustej lodówki.
Część wyborców, tych nie umiejących myśleć samodzielnie, przestraszyła się i
zagłosowała za szkodliwą utopią braci Kaczyńskich nazwaną budową IV RP. Zwycięski wówczas PIS utworzył na siłę koalicję z Samoobroną i LPR przy silnym
poparciu prezydenta L.Kaczyńskiego i o.Rydzyka.
Koalicja ta nie była jednak w stanie rządzić sensownie Polską mimo szczytu
światowej koniunktury gospodarczej jaki wtedy panował.

Zamiast sensownymi reformami związanymi z reformą finansów publicznych (było
to wtedy możliwe bo PKB rósł w tempie 6-7% rocznie) wprowadzono powszechne
tzw. becikowe, obniżono składkę rentową, całkowicie zahamowano prywatyzację i
przygotowywano obniżkę podatków.
Czyli mocno ograniczono wpływy  do budżetu państwa nie robiąc żadnych cięć w
wydatkach.
Zamiast przemyślanymi reformami rządząca PIS-owska wierchuszka zajmowała się
bzdurami typu walka z niezależnym sądownictwem, tropienie tzw. układu,
aresztowanie i przeszukanie szafy płk. Lesiaka i wydanie wojny tzw. oligarchom.

O jakiej zdolności koalicyjnej PIS koledzy fantazjują ???

Data: 2011-10-11 13:19:10
Autor: skippy
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7176r$3lm$1inews.gazeta.pl...
Jak to pisałem, to nie był absurd, jest dopiero teraz
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To był kompletny absurd i wtedy jak to pisałeś i oczywiście teraz.

jak Ty cudownie wiesz wszystko po fakcie... :))))

Data: 2011-10-11 12:36:32
Autor: Przemek

Użytkownik "skippy" <skippy@the.moon> napisał w wiadomości news:j712ni$18l$1news.onet.pl...

jak to pisałem, to nie była absurd
jest dopiero teraz
nie manipuluj w tak oczywisty sposób bo sie ośmieszasz:)

PS
LSD bul bul bul

Mimo ze ich nie cierpialem i nie cierpie to jednak spytam : To kto nam teraz bedzie obnizal podatki? Bo PO to tacy liberalowie ze strach sie bac.... PSL na pewno tez nie o socjalistach z PiSu to wogole szkoda slow.

Data: 2011-10-11 13:18:43
Autor: skippy

Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w wiadomości news:j7167k$j74$1news.onet.pl...

[...]

Palikot chce obniżać ;)))))

Data: 2011-10-11 12:21:50
Autor: Maciej Bojko
On Tue, 11 Oct 2011 10:00:14 +0200, "PM" <xpm@wp.pl> wrote:

[...]

Po tym, że tak samo jak ja chcesz pozostawienia Jara na stanowisku.

Umknęło Ci też że pomimo drugiego miejsca można było zmontować wiekszość parlamentarną i rząd.

PiS był w stanie zmontować koalicję dokładnie raz. Kiedy, nota bene,
zajął pierwsze miejsce, i kiedy jeszcze w polityce funkcjonowała
Samoobrona - oba warunki były konieczne.

Tymniemniej doceniam twoją troskę o losy PIS i jego lidera.
zaraz (albo za 3-4lata) zapewne okaże się że 40% i wygrane wybory

Do siedmiu razy sztuka? Nie zmienia się zwy... zajmującego drugie
miejsce zespołu? Tak trzymać! Always look at the bright side of life!

--
Maciej Bójko

Data: 2011-12-17 14:17:54
Autor: Endriu
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
Folksdojcze wykonują zadanie

"[...] Podczas debaty "europejskiej" w tubylczym Sejmie, pomysł premiera Tuska, by Polska przekazała około 6 mld (niektórzy powiadają, że aż 17 mld) euro z rezerw walutowych NBP tytułem polskiego udziału w unijnej zrzutce do Miedzynarodowego Funduszu Walutowego, który dzięki temu będzie mógł pożyczyć 200 mld euro na wykup śmieciowych obligacji włoskich od niemieckich i francuskich banków, poparł klub PSL, park jurajski Janusza Palikota i klub SLD.  [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-17 18:56:55
Autor: root
Dnia Sat, 17 Dec 2011 14:17:54 +0100, Endriu napisał(a):

[...]

Dzisiaj w radio słuchałem jakiegoś ekonomicznego analfabety, który nazywał
innych Polaków ekonomicznymi analfabetami i twierdził, że "aby umocnić
złotówkę nie możemy wydawać naszych rezerw". Ciekawa koncepcja ;)

Skoro większość rezerw mamy w Euro, to jak Euro się posypie jeszcze
bardziej, nasze rezerwy będą g... warte. mamy więc wybór pożyczyć te durne
6mld ratując pozostałe 70mld albo stracić większość.
Co oczywiście nie oznacza że że pożyczając te 6 mld zażegnamy
niebezpieczeństwo posypania się Euro. Może jednak warto coś zrobić niż
zgodnie z narodowym zwyczajem spierdalać każdorazowo gdy jest jakiś
problem.

Data: 2011-12-17 10:32:33
Autor: Charlie delta
On 17 Gru, 18:56, root <asfdhs...@jasfj.com> wrote:
> [...]

niebezpieczeństwo posypania się Euro. Może jednak warto coś zrobić niż
zgodnie z narodowym zwyczajem spierdalać każdorazowo gdy jest jakiś

w przerwie pomiędzy jednym wyjściem a wyjściem do klubu, powiem ci
qrwa durniu że jesteś debilem root spod czerwonej gwiazdy

Data: 2011-12-17 19:46:49
Autor: Endriu
[...]

Root a nie wiesz czasami ile trzeba bybyło pożyczyć do MFW aby uratować bankruta jakim jest teraz Portugalia... ?.

http://www.bloomberg.com/quote/GSPT2YR:IND/chart
http://www.bloomberg.com/quote/GSPT5YR:IND/chart
http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=GSPT10YR:IND

...... tzn. ile do wykupu (np. w przyszłym roku) jest tych 2, 5 i 10 latków i po jakich cenach teraz one chodzą .

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-17 21:06:57
Autor: root
Dnia Sat, 17 Dec 2011 19:46:49 +0100, Endriu napisał(a):

[...]

Znajomość tych danych nic ci nie da. Dzisiaj chodzą po takich cenach a
jutro, jak się wszystko uspokoi będą chodzić po wyższych. Tu nie chodzi o to żebyśmy kogoś ratowali, bo nasze 6mld to nie starczy na
odsetki. Tu chodzi o to, żeby ludziki nie przestały wierzyć, że Europa ma
sens. Jak będa wierzyć, to będą kupować te obligi i przedłużymy sobie
żywot. Już mnie męczy te ciągłe gderanie o długu. Pokaż mi kraj (cywilizowany),
który nie żyje na kredyt. Europa, USA i UK (ich nie zaliczam do Europy)
okradali i okradają cały świat. Są teraz potęgą, ale gdyby nie było
chęttnych do rolowania ich długów, tobyśmy musieli się przyzwyczaić do
jeddzenia korzonków, tak jak to robi połowa świata. Co ty myślisz, że jest
jakaś różnica między Tobą a głodującym Arabem z Jemenu czy Etiopczykiem? On
nawet więcej haruje od Ciebie tylko g.. z tego ma. Sądzisz, że z czego to
nasze domy, samochody czy karpie na święta?

Data: 2011-12-17 21:24:17
Autor: root
[...]

Zresztą skąd ja mam cokolwiek wiedzieć? Z TV? Tym powinni zajmować się
ekonomiści. Widziałeś ostatnio jakichś ekonomistów w TV, którzy pokazywali
by ludziom jak to działa? Dlaczego potrzeba 1 bln a nie np. 800mld. Co się
stanie tymi pieniędzmi? Na okrągło te same jazgoczące gęby polityków, którzy mają takie pojęcie jak
Ty i ja. Całe to gderanie o suwerenności, wyzywanie od folksdojczów, walki o krzyże
czy pomniki. Taki serial nam proponuje TV. To ludzi rajcuje - nie tam
jakieś dane o sprzedaży obligacji Portugalskich.

Data: 2011-12-18 10:55:52
Autor: Endriu
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
Zresztą skąd ja mam cokolwiek wiedzieć?

Jak to chcesz wylać do studni bez dna 6 mld Euro (czy tam 17) nie wiedząc w jakim stanie znajduje się zbankrutowana Portugalia ?. Żeby chciaz wiedzieć czy jest to kropla w morzu, czy rzeczywista pomoc mogąca na coś wpłynąć, a tu nic - zero nulll. Nie wiesz ile potrzebują, nie wiesz ile mają, nie wiesz kiedy zapadalność i na jaką kwotę, takie kurna całkowite zero null na które mamy wydać 17 mld cięzko zarobionych Euro .

Tak wszytsko na jebał pies, bo tak mu się uwidziało ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-18 12:04:28
Autor: root
Dnia Sun, 18 Dec 2011 10:55:52 +0100, Endriu napisał(a):

[...]

Za bardzo wierzysz w moc polityków. Interesy ubija ktoś inny , zdala od
jupiterów. Nie dowiesz się o co chodzi. Ja przyjmuję, że te 6 czy 17mld ma
znaczenie symboliczne żeby uspokoić rynki i dalej ciągnąć proces rolowania
długów. To jest nasz "żywotny" interes. Przyjmuję więc to co proponuje mu
TVN.

MFW to instytycja, której celem było i jest ratowanie państw III swiata
zbytnio zadłużonych. MFW korzysta z pieniędzy państw rozwiniętych. Robi to
w interesie tych ostatnich. Wpisaliśmy się do klubu bogatych więc musimy bronić naszych interesów,
zwłaszcza że Portugalia też należy do tego klubu.

MFW ma swoje sukcesy: np Korea Płd, czy Argentyna. Może więc warto zaufać,
że wiedzą co robią.

p.s.
Poczytaj sobie coś o koncepcjach ekonomisty Mancure Olson. O teorii
włóczących się bandytów i osiadłych bandytów. Tymi bandytami oryginalnie
miały być rządy. W naszej sytuacji, to całe kraje łupiące inne kraje.
Osiadły bandyta nie może pozwolić sobie na wyginięcie swoich ofiar, bo sam
zdechnie.

Data: 2011-12-18 14:17:22
Autor: Endriu
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
MFW ma swoje sukcesy: np Korea Płd, czy Argentyna. Może więc warto zaufać,
że wiedzą co robią.

No to niech czytelnie opisza co będa robić,  ile mnie to będzie kosztowało (tzn. ile razy będziemy musieli dokonywac takie zrzutki, aż to wszytko jebnie tak jak w roku 1989 .....).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-18 14:18:38
Autor: Endriu
[...]

Tak na słowo honoru, że wszystko będzie dobrze to ja im nie ufam ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-18 14:27:02
Autor: Endriu
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
Przyjmuję więc to co proponuje mi TVN.

Ja natomiast tym ..... w szczególności nie ufam.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-18 15:19:47
Autor: root
[...]

Zapadające w ciągu roku papiery to 11,5 mld euro tak pokazuje Bank of
Portugal. Pewności nie mam. Bo ciężko coś rozszyfrować w wersji
angielskiej.
http://www.bportugal.pt/EstatisticasWeb/(S(10w23wibk2sls445up5dhtnt))/SeriesCronologicas.aspx

Data: 2011-12-18 16:08:47
Autor: Endriu
[...]

Nie wiem kolego Root czy to jest dobry pomysł z ta pożyczką. Z Unii dostaliśmy za 7 lat (przy tej całej jebanej propagandzie od której aż uszy puchną) na czysto 35 mld,  a ty w ciągu roku chcesz bankrutom pożyczać 17 bez zająknięcia ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-18 16:09:36
Autor: Endriu
[...]

<http://www.mf.gov.pl/_files_/unia_europejska/programy_i_fundusze_ue/przeplywy_finansowe/2008/tabela_transfery_pazdziernik_2011.pdf>

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-18 18:37:50
Autor: root
Dnia Sun, 18 Dec 2011 16:09:36 +0100, Endriu napisał(a):

[...]

Ja wszędzie czytam o 6,5 mld. Gdzieś napisano, że mamy pożyczyć 10mld na
ratowanie Portugalii, ale myślałem, że to 10 to całość a nie dodatkowo!

Data: 2011-12-18 11:39:52
Autor: totus
Endriu wrote:

[...]

Oczywiście pan Michalkiewicz jako prawdziwy Polak jak niesie swoje pieniądze do banku to ma wymagania. Absolutnie nie wolno pożyczać moich ciężko zarobionych pieniędzy bogatszym ode mnie - mówi pan Michalkiewicz. Najlepiej jakby pożyczyć moje pieniądze komuś kto sobie radzi dużo gorzej ode mnie - żąda pan Michalkiewicz. Najlepiej żeby pisał w jeszcze mniej poczytnych miejscach. - sugeruje pan Michalkiewicz. Ponieważ mam też zdecydowane poglądy na moralność to nie życzę sobie by moje pieniądze były pożyczane fabrykom produkującym leki do regulacji poczęć, w żadnym wypadku nie może to być fabryka prezerwatyw - zastrzega pan Michalkiewicz.
Pan Michalkiewicz sobie wyobraża, że rezerwy dewizowe Polski są ułożone pod ścianą na przeciwko okna w gabinecie prezesa NBP. Chyba tak jednak nie jest. Są w obligacjach innych rządów. Wszystkie te rządy to rządy państw gdzie emerytura jest większa od emerytury w Polsce. Tak było również za rządów najlepszego prezydenta i najlepszego premiera i najlepszego prezesa NBP.

Data: 2011-12-18 14:14:57
Autor: Endriu
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
Tak było również za rządów
najlepszego prezydenta i najlepszego premiera i najlepszego prezesa NBP.

Ty oczywiście totusie (z małej litery) też nie wiesz ile potrzebuje Portugalia ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-18 14:39:36
Autor: totus
Endriu wrote:

Tak było również za rządów
najlepszego prezydenta i najlepszego premiera i najlepszego prezesa NBP.

Ty oczywiście totusie (z małej litery) też nie wiesz ile potrzebuje
Portugalia ?.

A po co mam to wiedzieć? Z punktu widzenia osoby średnio zainteresowanej finansami publicznymi (staram się tam wpłacać najmniej jak mogę i niczego się stamtąd nie spodziewam) to wiem, że bezpośrednio polscy urzędnicy nie są zaangażowani w dług Portugalii. Lokata w MFW jest przedstawiana jako pomoc dla krajów euro. Ale czy to prawda? MFW ciągle komuś pożycza. I na najbliższy czas do jego projektów brakuje 200mld euro. Czy te pieniądze, które wpłaci NBP są znaczone? Może pojadą do Gabonu albo innej Argentyny?. Ty jesteś pewien, że skończą w Portugalii. Skąd to wiesz? Może pojadą na Węgry. Najlepszy prezes chciał by u nas był Budapeszt. Może pieniądze NBP posłużą Węgrom na połączenie Dunaju z Wisłą? To będzie jakiś krok w dobrą stronę.
Trzeba dodać, że NBP by wpłacić gotówkę do MFW będzie musiała sprzedać obligacje rządów krajów gdzie emerytura jest większa niż w Polsce i dopiero tak uzyskaną gotówkę wpłaci do MFW. To co jest pod ścianą w gabinecie prezesa nie wystarczy. Możesz to napisać panu Michałkiewiczowi.

Data: 2011-12-18 14:44:32
Autor: Endriu
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
A po co mam to wiedzieć?

A po gówno ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-28 18:19:56
Autor: Endriu
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
Nie ma to jak porządny palikociarski deal ....

Pożyczmy MFW całość naszych rezerw walutowych
<http://zbigniewkuzmiuk.nowyekran.pl/post/44730,pozyczmy-mfw-calosc-naszych-rezerw-walutowych>

"[...] Tę paradoksalną sytuację bardzo obrazowo opisała prof. Zyta Gilowska, członek RPP. Polska kupiła sobie za wspomniane 200 mln zł rocznie prawo do korzystania z wody ze studni (jeżeli będzie korzystała z tej wody zapłaci dodatkowe przynajmniej 5-6% jej wartości rocznie) i jednocześnie sama chce dolewać do tej studni wody, za co MFW zapłaci nam nie więcej niż 2-3% rocznie od ilości wlanej wody. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-01 09:03:07
Autor: Endriu
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
We wszystkich tych sodomickich spektaklach urządzanych przez czerwoną hołotę brakuje mi tylko prawdziwego postawienia "kropki na i". Kiedy wreszcie poseł Palikot z swoim kolega Kaliszem pokażą, że mają jaja i wypną swoje tłuste dupska i na oczach paradujących wreszcie zostaną porządnie w te swoje dupska wyruchani ?.

Parada Równości 2011 na ulicach Warszawy
http://www.youtube.com/watch?v=SOY0lVekoWg&feature=related

Skipy, Totus kiedy zabacze was z posłem Kaliszem i Palikotem na paradzie miłości jak pedały wpychają w wasze dupska kutasy  ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-01 09:11:15
Autor: Endriu
[...]

I niechże ten Palikot sie wreszcie określi czy woli to on chodzić na randki z Edytą Herbuś ....

Palikot porwał Herbuś!
http://www.fakt.pl/Palikot-porwal-Herbus-,artykuly,74546,1.html

.... czy może woli oglądac uciętego kutasa posła/posłanki Grodzkiej ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-01 12:13:50
Autor: root
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
Dnia Sun, 1 Jan 2012 09:03:07 +0100, Endriu napisaů(a):

Skipy, Totus kiedy zabacze was z posłem Kaliszem i Palikotem na paradzie miłości jak pedały wpychają w wasze dupska kutasy  ?.

Mein Gott! To Ty teý spoýywasz Endriu ;(

Data: 2012-01-01 13:57:21
Autor: Endriu
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
Mein Gott! To Ty teý spoýywasz Endriu ;(

No bo brakuje mi wůaúnie tej "kropki nad i" jak oglŕdam te spćdy kolego Root.

 Tak niby ten Kalisz z Palikotem wielbiŕ "kochajŕcych inaczej" i organizujŕ im sodomickie parady równoúci, a kaýdy jednak radarowo z oczami na okoůo gůowy pilnuje swojego dupska ýeby go który "kochajŕcy inaczej" przypadkiem nie zapiŕů ...

Niech sić kurwa wypnŕ jeden z drugim i pokaýŕ  co to jest prawdziwa "wolna" miůoúă, co byúmy wiedzieli ýe to tak naprawdć a  nie tylko na pokaz, i ze nie jest to z ich strony tylko kolejny szwindel towarzystwa które swego czasu na ziemiach Polski wprowadzaůo socjalizm poprzezWojskowŕ Radć Ocalenia Narodowego  ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-01 14:03:34
Autor: Endriu
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
Mein Gott! To Ty tez spozywasz Endriu ;(

No bo brakuje mi wlasnie tej "kropki nad i" jak ogladam te spedy kolego
Root.

No bo niby tak niby ten Kalisz z Palikotem wielbia "kochajacych inaczej" i organizuja
im sodomickie parady równosci, a kazdy jednak radarowo z oczami na okolo
glowy pilnuje swojego dupska zeby go który "kochajacy inaczej" przypadkiem
nie zapial ...

Niech sie kurwa wypna jeden z drugim i pokaza  co to jest prawdziwa "wolna"
milosc, co bysmy wiedzieli ze to tak naprawde a  nie tylko na pokaz, i ze
nie jest to z ich strony tylko kolejny szwindel towarzystwa które swego
czasu na ziemiach Polski wprowadzalo socjalizm poprzezWojskowa Rade Ocalenia
Narodowego  ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-01 19:40:17
Autor: root
Dnia Sun, 1 Jan 2012 14:03:34 +0100, Endriu napisał(a):

[...]

 Czy ty Endriu czasem nie przesadzasz? Co ma socjalizm do milujących
inaczej. To trochę głupie takie mieszanie jednego z drugim. Jeśli bedę
bronił praw kobiet to nie znaczy, że mam się przerobić na kobitkę.

Każdy orze jak może. Można jakoś dowalić rzadzacym albo PIS, to się dowala.
Każdy szuka elektoratu.

Data: 2012-01-01 19:52:33
Autor: Endriu
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
Każdy szuka elektoratu.

Sorry ale w moich oczach dopóki nie zapną Kalisza w dupę, dopóty ta cała obrona uciśnionego ludu stolicy "kochającego inaczej" to dla mnie tylko tani szwindel cynicznych skurwysynów którzy juz wielokrotnie zaprzedawali duszę diabłu ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....