Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....

Data: 2011-12-28 18:19:56
Autor: Endriu
Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
Nie ma to jak porządny palikociarski deal ....

Pożyczmy MFW całość naszych rezerw walutowych
<http://zbigniewkuzmiuk.nowyekran.pl/post/44730,pozyczmy-mfw-calosc-naszych-rezerw-walutowych>

"[...] Tę paradoksalną sytuację bardzo obrazowo opisała prof. Zyta Gilowska, członek RPP. Polska kupiła sobie za wspomniane 200 mln zł rocznie prawo do korzystania z wody ze studni (jeżeli będzie korzystała z tej wody zapłaci dodatkowe przynajmniej 5-6% jej wartości rocznie) i jednocześnie sama chce dolewać do tej studni wody, za co MFW zapłaci nam nie więcej niż 2-3% rocznie od ilości wlanej wody. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....