Ja wam powiem ja wam pokaze

Data: 2010-09-06 12:41:42
Autor: awe
Ja wam powiem ja wam pokaze
Wiecie co, prawda jest taka o tym calym dziadzie Mazowieckim i o TW Bolek vel Walesa Lech, ze tacy z nich byli opozycjonisci, ze zeby nie Walentynowicz i Pienkowska - to byloby po strajku, bo Mazowiecki i Bolek nie byli przez Ubecje wyznaczeni aby go prowadzic tylko aby go zneutralizowac. Tak naprawde stali po stronie ZOOMO.
I skonczmy te dyskusje
awe

Data: 2010-09-06 14:04:18
Autor: brat_olin
Ja wam powiem ja wam pokaze
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote

[...]

Precis, jak to gadaja w Szwecji, znaczy - dokladnie!

Ciekawe, ze reaktywacja Mazowieckiego zostala
przeprowadzano akurat teraz, bo cicho bylo o nim
przez szereg lat.  Wszystkie rece na poklad?

--
Smart questions to stupid answers

Ja wam powiem ja wam pokaze