Ja wiem co będzie

Data: 2018-11-11 13:38:58
Autor: z
Ja wiem co będzie

Pis ogłosi sukces że nie było transparentów

PO ogłosi klęskę że były transparenty

A jeśli nie to ogłosi klęskę że były emblematy

A jeśli nie to znajdzie jakiś krzywy ryj i też ogłosi klęskę

A tak po za wszystkim każdy ksiądz to gej a każdy gej to pedofil

I najważniejsze:

Co na to Tusk?

Data: 2018-11-12 09:09:38
Autor: bytomir.kwasigrochowy
Ja wiem co będzie
użytkownik z napisał:

I nieustająco: Każdy ksiądz to gej a każdy gej to pedofil ;-)

Któryś raz to czytam ale dopiero teraz zaskoczyłem:)
Dobre!

Data: 2018-11-13 07:39:42
Autor: Pajdak
Ja wiem co będzie
pajac <bytomir.kwasigrochowy@gmail.com> napisał w wiadomości news:3f9564f3-855f-407b-974b-7d036802066fgooglegroups.com...
użytkownik z napisał:

I nieustająco: Każdy ksiądz to gej a każdy gej to pedofil ;-)

Któryś raz to czytam ale dopiero teraz zaskoczyłem:)
Dobre!

Masz spore szanse na stały etat w policji, psiarczyku! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-12 12:38:04
Autor: Zenek Kapelinder
Ja wiem co będzie
Kto to jest Tusk i dlaczego mialby miec jakies zdanie? Wazne jest co na to zwyczajni ludzie bo to oni wybieraja do sejmu i na prezydenta. Co na to ludzie wyszlo w wyborach samorzadowych. Ilosciowo wygral PIS. W wyborach do Sejmu PIS bedzie mial jeszcze lepszy wynik. Samorzadowe nie odzwierciedlaly trendow zwiazanych z 500+ czy sporymi podwyzkami najnizszych rent i emerytyur.

Data: 2018-11-12 14:59:17
Autor: Bruno Brunowski
Ja wiem co będzie
Zenuś wydumał"Kto to jest Tusk"

To taka pisiorską Buka. Małe pisiorki się nim straszy: "Zjedz szpinak bo przyjedzie Tuski i będziesz musiał/ła go przesłuchiwać." Starsze zresztą też.

--
Bruno

Data: 2018-11-12 17:52:49
Autor: Zenek Kapelinder
Ja wiem co będzie
Kim by nie byl ten jakis tam Tusk to w wyborach na 100% moze liczyc tylko na jeden swoj glos.

Data: 2018-11-12 17:59:12
Autor: japanizer
Ja wiem co będzie
On Tuesday, November 13, 2018 at 10:52:51 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Kim by nie byl ten jakis tam Tusk to w wyborach na 100% moze liczyc tylko na jeden swoj glos.

https://wiadomosci.wp.pl/to-zdjecie-spod-pomnika-pilsudskiego-podbija-siec-duda-sam-tusk-wsrod-sympatykow-6315827371329665a

he he he

Data: 2018-11-12 19:42:10
Autor: Zenek Kapelinder
Ja wiem co będzie
Przyslowia madroscia narodow. Wsrod przyjaciol wielu psy zajaca zjadly.

Data: 2018-11-12 20:17:32
Autor: japanizer
Ja wiem co będzie
On Tuesday, November 13, 2018 at 12:42:11 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Przyslowia madroscia narodow. Wsrod przyjaciol wielu psy zajaca zjadly.

Jednak Kochanowski ukuł lepsze.

Data: 2018-11-14 10:56:42
Autor: Pisiorowy Escobar
Ja wiem co będzie
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

On Tuesday, November 13, 2018 at 12:42:11 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
> Przyslowia madroscia narodow. Wsrod przyjaciol wielu psy zajaca zjadly.

Jednak Kochanowski ukuł lepsze.

weź mu nie rzucaj takimi odpowiedziami bo on nie rozumie

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-11-13 07:45:19
Autor: Pajdak
Ja wiem co będzie - będą reparacje!
psina  "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:147c8b9c-2d68-424d-b4e6-f3e2e2bebe2bgooglegroups.com...
Kim by nie byl ten jakis tam Tusk to w wyborach na 100% moze liczyc tylko na jeden swoj glos.

kogutku, co z reparacjami? Kiedy w końcu ulegniesz prośbom Hansa? Jak już ta kasa znajdzie się w banku Morawieckiego to jaka będzie metoda repartycji? Kto zgarnie główną pulę, a kto dostanie ochłapy? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-13 07:41:12
Autor: Pajdak
Ja wiem co będzie
gnida "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:789d0b22-16f1-40ae-b228-5e5b56827692googlegroups.com...
Kto to jest Tusk i dlaczego mialby miec jakies zdanie?

jasiu, Tusk to jest ktos przed którym robicie w gacie ze strachu! boicie się go tak, że aż zawarliście sojusz z neofaszystami.

--
Pajdak

Data: 2018-11-13 15:54:26
Autor: Zenek Kapelinder
Ja wiem co będzie
Wystarczy przeczytac w wikipedii jaki ma zakres obowiazkow. Przeczytaj to zrobisz dobrze klientom niemieckiego burdelu dla zasluzonych nazistow w ktorym "pracujesz". Tak ci zal dupe scisnie ze za meska dziewice bedziesz robil.

Data: 2018-11-14 08:09:17
Autor: Pajdak
Ja wiem co będzie - bedą reparacje!
kundel zacwelony "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w
wiadomości news:abb543e7-04bc-438f-94af-3e319589251cgooglegroups.com...
Wystarczy przeczytac w wikipedii jaki ma zakres obowiazkow. Przeczytalem
to i zrobilem dobrze klientom niemieckiego burdelu dla zasluzonych
nazistow w ktorym "pracuje" za darmoche. Tak mi zal dupe sciska ze za
meska dziewice bede teraz robil.

kogucie, twoj tylek, twoje przyjemnosci. w waszym zwiazku z u2 ktory z was
robi za cnotliwa zuzanne? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-21 22:54:46
Autor: jsen
Ja wiem co będzie
W dniu wtorek, 13 listopada 2018 08:00:17 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:
> [...]

jasiu, Tusk to jest ktos przed którym robicie w gacie ze strachu! boicie się go tak, że aż zawarliście sojusz z neofaszystami.

nie jasiu, coś ci powiem; to Tusk jest faszystą w najgorszym słowa tego znaczeniu,
to Tusek i jegp ekipka chętnie wybiłaby wszystkich Polaków, co przed Niemcami
nie chcą klękać lub przynajmniej zgiąć karku.

jacek

Data: 2018-11-21 22:59:13
Autor: japanizer
Ja wiem co będzie
On Thursday, November 22, 2018 at 3:54:48 PM UTC+9, js...@op.pl wrote:
> [...]

to Tusek i jegp ekipka chętnie wybiłaby wszystkich Polaków, co przed Niemcami
nie chcą klękać lub przynajmniej zgiąć karku.

Tusk, trzeci z prawej:

https://avaazdo.s3.amazonaws.com/53652ceb750b328c16b1c6ea8410b5ac.jpg

A tu Tusk na pierwszym planie:

https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_sAtDw157bUwzhIBxeLuf3vzGLQ94BKcp.jpg

Data: 2018-11-22 04:32:00
Autor: jsen
Ja wiem co będzie
W dniu czwartek, 22 listopada 2018 07:59:14 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> to Tusek i jegp ekipka chętnie wybiłaby wszystkich Polaków, co przed Niemcami
> nie chcą klękać lub przynajmniej zgiąć karku.

> [...]

no to ich delegalizuj za te szwabskie rąk podniesienia.
ale zostaw w spokoju Tuska, który, z pełną świadomością,
pozwolił okradać "swój" Naród na kilkadziesiąt miliardów corocznie,
choć wiedział, że gros z tych pieniędzy trafi do ludzi "najgorszego sortu",
jak to PIS określa, czy też ludzi z "wyższej półki", jak to PO określa.

wiesz, w Niebie jest oczywiste, kto dureń zwykły, a kto jenteligentny s-syn.
oczywiście, jako człowiek "wyzwolony" możesz pieprzyć Niebo, skoro ci na to
twój umysł i twe wyzwolenie pozwala.

tylko czy naprawdę nie widzisz różnicy skali, między tymi ONR-owcami, a prawdziwymi złoczyńcami?
i tak to z grubsza wygląda, moim skromnym zdaniem.

pozdrawiam serdecznie,
jacek

Data: 2018-11-22 04:47:50
Autor: japanizer
Ja wiem co będzie
On Thursday, November 22, 2018 at 9:32:01 PM UTC+9, js...@op.pl wrote:

no to ich delegalizuj za te szwabskie rąk podniesienia.
ale zostaw w spokoju Tuska, który, z pełną świadomością,
pozwolił okradać "swój" Naród na kilkadziesiąt miliardów corocznie,

Serio?

Urząd Skarbowy niedawno ścigał faceta, który wymienił kobietom w aucie lampkę za 10 zł.

A taki Tusk, kilkadziesiąt miliardów rocznie * liczba lat - to będzie ile - kilkaset miliardów złotych? I dalej w więzieniu nie siedzi? I dalej nawet procesu nie miał? Kłamcy z PiS już trzy lata u władzy, i nic? Wytłumaczysz ten fenomen?
Może po prostu kłamcy z PiS, jak to kłamcy - kłamali? Inna możliwością jest to, że sami kradną na kilkaset miliardów rocznie, więc nie chcą sobie psuć interesu niepotrzebnymi procesami. Patrz świeża afera korupcyjna z KNF.

Jak to wytłumaczysz? Czy swoim sposobem, znowu zmienisz temat?

Data: 2018-11-22 05:30:05
Autor: jsen
Ja wiem co będzie
W dniu czwartek, 22 listopada 2018 13:47:52 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

Serio?

Urząd Skarbowy niedawno ścigał faceta, który wymienił kobietom w aucie lampkę za 10 zł.

no i to jest paranoja, w tym przypadku, zachodząca na skutek bezrozumnego prawa,
jednak nie prawnego bezprawia.
[...]

żarty stroisz? pewnie, że przyzwalał na kilkadziesiąt miliardów kradzieży rocznie.
o tym świadczą choćby dane statystyczne, te vatowskie, ale też te mówiące o najbardziej
drenowanym kraju w Europie publikowane przez nienarodową instytucję od dziesiątek lat (zapomniałem, jak się nazywa, ale w i-necie można sprawdzić),
przy czym nawet na świcie Polska ustępowała w tym względzie tylko jednemu krajowi;
może Zimbabwe, Bhutanowi czy komuś tam - też już nie pamiętam.

że Tusk nie siedzi? przecież chyba wiesz, że siedzenie za kratkami może tylko
dotknąć do fotela posła, bardzo rzadko nawet ministra w naszym kraju; zresztą w tej niby demokracji światowej to rzecz powszechna.

nie, nie pałam jakąś tam zemstą, i tak prawdę mówiąc nawet nie chciałbym,
aby Tusk siedział, mimo że powinien. mi wystarczy tylko, zeby pomników tym popaprańcom nie stawiali, ani w encyklopediach
ich nie wychwalali, ni dopuszczali kiedykolwiek do rządów,
choć wiem, że zasługują na gorsze traktowanie.
 "Kłamcy z PIS", jak ich określiłeś, przynajmniej biedniejszym ludziom
zyski mafijne oddali, a że przy tym 500+ działają "niezauważalnie" na szkodę Polskiego Narodu,
to też wiem od początku.

pozdrawiam,
jacek

Data: 2018-11-22 06:22:57
Autor: japanizer
Ja wiem co będzie
On Thursday, November 22, 2018 at 10:30:08 PM UTC+9, js...@op.pl wrote:

no i to jest paranoja, w tym przypadku, zachodząca na skutek bezrozumnego prawa,
jednak nie prawnego bezprawia.  > A taki Tusk, kilkadziesiąt miliardów rocznie * liczba lat - to będzie ile - kilkaset miliardów złotych? I dalej w więzieniu nie siedzi? I dalej nawet procesu nie miał? Kłamcy z PiS już trzy lata u władzy, i nic? Wytłumaczysz ten fenomen?

[...]

Znowu w pisowskie kłamstwa bezrefleksyjnie uwierzyłeś.

że Tusk nie siedzi? przecież chyba wiesz, że siedzenie za kratkami może tylko
dotknąć do fotela posła, bardzo rzadko nawet ministra w naszym kraju; zresztą w tej niby demokracji światowej to rzecz powszechna.

Czyli zdecyduj się:

a) kłamcy z PiS łgali o tym, że Tusk wyprowadził miliardy

albo

b) kłamcy z PiS sami kradną miliardy, setki miliardów rocznie, o czym świadczy m.in. afera korupcyjna KNF

Data: 2018-11-22 07:14:09
Autor: jsen
Ja wiem co będzie
W dniu czwartek, 22 listopada 2018 15:22:58 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]
> może Zimbabwe, Bhutanowi czy komuś tam - też już nie pamiętam.

Znowu w pisowskie kłamstwa bezrefleksyjnie uwierzyłeś.

poczytaj trochę człowieku to, co poza wszędobylskimi mediami jest pisane.

> [...]

albo

b) kłamcy z PiS sami kradną miliardy, setki miliardów rocznie, o czym świadczy m.in. afera korupcyjna KNF

Tusk wyprowadził setki miliardów i nie było dla niego całkowitym priorytetem,
że tylko do Niemiec, ale równoczesnym było to, żeby ktokolwiek mógł nasz kraj
okradać.

Przez aferę w KNF dziesiątki tysięcy ludzi nie straciło w swej masie miliardów,
tak jak w przypadku Amber Gold, czy kamienic nie tylko warszawskich, tudzież
w sferze obronności kraju chociażby i innych "patriotycznych" POwzięć.

Data: 2018-11-22 07:29:32
Autor: japanizer
Ja wiem co będzie
On Friday, November 23, 2018 at 12:14:10 AM UTC+9, js...@op.pl wrote:

poczytaj trochę człowieku to, co poza wszędobylskimi mediami jest pisane.

Oczywiście, dużo czytam. Stąd wiem, że jak polityk PiS otwiera usta, to kłamie.

Tusk wyprowadził setki miliardów i nie było dla niego całkowitym priorytetem,
że tylko do Niemiec, ale równoczesnym było to, żeby ktokolwiek mógł nasz kraj
okradać.

Spytam po raz ostatni - skoro Tusk wyprowadzał setki miliardów:

1) Dlaczego PiS go nie skazał, żadnego przesłuchania, aresztu, więzienia, po prostu nic! PiS jest u władzy już ponad trzy lata.

2) Czy z 1) wynika to, że PiS kradnie jeszcze więcej, i nie chce sobie psuć źródła zarobku, czyli okradania Polaków na biliardy złotych rocznie?

Skup się, otwórz okno, zaczerpnij świeżego powietrza (choć ostatnie dwa lata nad większością Polski smog, podziękuj PiS!) - i odpowiedz coś z sensem.

Data: 2018-11-22 07:31:38
Autor: Bruno Brunowski
Ja wiem co będzie
W dniu czwartek, 22 listopada 2018 16:14:10 UTC+1 użytkownik js...@op.pl napisał:

> [...]

tak jak w przypadku Amber Gold, czy kamienic nie tylko warszawskich,
SKOK + GetBack to już ponad 8 mld. A jak w wyniku afery KNF padnie Getin to będzie potrzebne dodatkowe 60mld.

tudzież
w sferze obronności kraju chociażby i innych "patriotycznych" POwzięć.
A co pisiory zrobiły w "sferze obronności", oprócz wodowania Gawrona i zakupu samolotów dla VIP?

--
Bruno

Data: 2018-11-23 08:03:36
Autor: Pajdak
Kto okrada naród
pajac <jsen@op.pl> napisał w wiadomości

Tusk wyprowadził setki miliardów /.../

Masz dowody? Jeżeli nie masz to won!

--
Pajdak

Data: 2018-11-30 21:22:20
Autor: jsen
Kto okrada naród
W dniu piątek, 23 listopada 2018 08:33:24 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:
pajac <jsen@op.pl> napisał w wiadomości

>Tusk wyprowadził setki miliardów /.../

Masz dowody? Jeżeli nie masz to won!

--
Pajdak

Won, to możesz sobie do swoich kundli krzyczeć, jeśli jeszcze jakieś tam w swoim domu masz,
chłopczyku.

dowody są wszechobecne i niech twój patron modli się sir, aby sprawa go po 30-stu
choćby latach nie dosięgła, kiedy takie przestępstwa będą ścigane z mocy prawa.
bez możliwości przedawnienia nawet.

to tyle na temat waszych wynaturzeń. całkiem na ten czas bezpiecznych.

jacek

Data: 2018-12-02 08:14:23
Autor: Pajdak
Kto okrada naród
psina <jsen@op.pl> napisał w wiadomości news:e77f4580-9021-42c9-91c1-0e3fe7c5ed30googlegroups.com...
> [...]

--
Pajdak

Won, to możesz sobie do swoich kundli krzyczeć,

W O N !!!

--
Pajdak

Data: 2018-12-08 15:57:53
Autor: jsen
Kto okrada naród
W dniu niedziela, 2 grudnia 2018 08:34:13 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:
> [...]
W dniu piątek, 23 listopada 2018 08:33:24 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:

i co? kundelki odeszły?

:)

--
Pajdak

Data: 2018-12-09 07:54:40
Autor: Pajdak
Kto okrada naród
kundel Użytkownik <jsen@op.pl> napisał w wiadomości news:e362f7b3-6cb1-432c-b450-f5898ddda4d0googlegroups.com...
> [...]
psina <jsen@op.pl> napisał w wiadomości
W dniu piątek, 23 listopada 2018 08:33:24 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:

..--

Oprócz ciebie - tak.

--
Pajdak

Data: 2018-12-22 21:44:09
Autor: jsen
Kto okrada naród
W dniu niedziela, 9 grudnia 2018 08:19:37 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:
> [...]
W dniu niedziela, 2 grudnia 2018 08:34:13 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:

i co? kundelki odeszły?

:)

.--

Oprócz ciebie - tak.

powiedział kundelek z wyłupiastych muszelek,
który nie wie jak biega i czy nawet lebiega
jest z niego dokładnie i czy łączyć składnię:)

jacek

Data: 2018-12-22 21:33:18
Autor: jsen
Kto okrada naród
> [...]

łojejku, sobacz że się przeraże:)

Data: 2018-11-22 14:44:44
Autor: Pajdak
Ja wiem co będzie
pajac <jsen@op.pl> napisał w wiadomości news:b1766868-ee77-407c-b1f4-0713724d5feegooglegroups.com...

"Kłamcy z PIS", jak ich określiłeś, przynajmniej biedniejszym ludziom
zyski mafijne oddali, /.../

Buuuhahahhahahhaaaa!

google ==> gliński tuczy rydzyka

itd itd

google ==> afera KNF

--
Pajdak

Data: 2018-11-22 04:54:53
Autor: jsen
Ja wiem co będzie
W dniu czwartek, 22 listopada 2018 13:32:01 UTC+1 użytkownik js...@op.pl napisał:

> [...]

i tak to z grubsza wygląda, moim skromnym zdaniem.

aha, pomijam że zdjęcia z takimi plakatami może zrobić sobie każdy,
choć nie suponuję, że są fałszywe. pewnie sprawdziłeś ich prawdziwość, więc tak przyjmuję. tak, że Ty też spróbuj przyjąć prawdę o tuskowej ekipie, bo świadczą
o tym wiele dobitniejsze POszlaki, niż tylko domniemania, nieprawda od a do żet?

jacek

Data: 2018-11-22 05:10:41
Autor: japanizer
Ja wiem co będzie
On Thursday, November 22, 2018 at 9:54:55 PM UTC+9, js...@op.pl wrote:
> [...]

Już PiS powiedział, że nie zdelegalizuje, bo to patrioci. Tak, według kłamców z PiS ci, którzy podnoszą ręce w nazistowskim pozdrowieniu, to patrioci.

Data: 2018-11-22 14:46:40
Autor: Pajdak
Ja wiem co będzie
Użytkownik <jsen@op.pl> napisał w wiadomości news:8922450e-c555-481f-bd11-99f53c3e90adgooglegroups.com...

aha, pomijam że zdjęcia z takimi plakatami może zrobić sobie każdy,

Pod warunkiem, że jest sympatykiem PiS.

choć nie suponuję, że są fałszywe. pewnie sprawdziłeś ich prawdziwość,

Na 100% fałszywe! To zmowa! Targowica! Teraz K...wa Nasze Fundusze!

--
Pajdak

Data: 2018-11-22 14:42:54
Autor: Pajdak
Ja wiem co będzie
pajac <jsen@op.pl> napisał w wiadomości news:a32c3b75-9e01-44a5-a420-54c9bcbb2788googlegroups.com...
W dniu czwartek, 22 listopada 2018 07:59:14 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org > A tu Tusk na pierwszym planie:

https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_sAtDw157bUwzhIBxeLuf3vzGLQ94BKcp.jpg

no to ich delegalizuj za te szwabskie rąk podniesienia.

Od tego jest Sejm! Któż to a któz to ma większość?

ale zostaw w spokoju Tuska, który, z pełną świadomością,
pozwolił okradać "swój" Naród

google ==> gliński tuczy rydzyka
google ==> afera KNF
google ==> pożyczyła 200 tysięcy Kaczyńskiemu
google => itd itp

na kilkadziesiąt miliardów corocznie,

Masz dowody? Jak nie to won!

choć wiedział, że gros z tych pieniędzy trafi do ludzi "najgorszego sortu",

Tych najzdolniejszych dzieci PiS-u

jak to PIS określa, czy też ludzi z "wyższej półki",

Ja wyborców PiS określam tak jak ciebie - motłoch.

jak to PO określa.wiesz,

"zdolne, wykształcone dzieci,. znaja języki".

w Niebie jest oczywiste, kto dureń zwykły, a kto jenteligentny s-syn.

Ciebie zaliczam do zwykłych s-synów!

oczywiście, jako człowiek "wyzwolony" możesz pieprzyć Niebo,

Nie wciskaj nam tu swego komuszego kitu!

skoro ci na to twój umysł i twe wyzwolenie pozwala.

Możesz sobie wierzyc w to swoje niebo ile tam chcesz.

tylko czy naprawdę nie widzisz różnicy skali,
między tymi ONR-owcami,
a prawdziwymi złoczyńcami?

Jest niewielka.

i tak to z grubsza wygląda, moim skromnym zdaniem.

Jasne. Pójdziesz żywcem do nieba! Taki z ciebie porządny i skromny s-syn.

--
Pajdak

Data: 2018-11-22 06:56:09
Autor: jsen
Ja wiem co będzie
W dniu czwartek, 22 listopada 2018 14:57:42 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:
> [...]

google ==> gliński tuczy rydzyka
google ==> afera KNF
google ==> pożyczyła 200 tysięcy Kaczyńskiemu

tylko,że te wszystkie "afery?" mają się nijak do okradania narodu
przez duet PO-PSL; ci PIS-owcy albo okradają Polskę finansowo tysiąckrotnie mniej, albo całkiem nie okradają w przytoczonych nawet przez ciebie przykładach.

co do ich szkodliwości dla Narodu, to jest jkej też wielokrotnie mniej; znaczy są rozłożone na sporo dłuższą metę, niż za poprzednich rządów.
po prostu odrobili lekcję, trochę podpatrzyli, choć przecież i tak Duch Święty
by im to, a nawet wiele więcej, przekazał.

jacek

Data: 2018-11-22 07:03:04
Autor: japanizer
Ja wiem co będzie
On Thursday, November 22, 2018 at 11:56:10 PM UTC+9, js...@op.pl wrote:
> [...]

przez duet PO-PSL; ci PIS-owcy albo okradają Polskę finansowo tysiąckrotnie mniej, albo

....albo tysiąckrotnie więcej. Patrząc po ostatnich aferach, wygląda na to, że kłamcy z PiS okradają Polskę tysiąckrotnie więcej.

Data: 2018-11-23 08:03:50
Autor: Pajdak
Kto okrada naród?
[...]

1. Gliński -> Rydzykowi >300 mln jednorazowo - skąd
    karateka wziął te pieniądze? Ze swojej skarbonki?
2. KNF - sitwa defraudująca pieniądze społeczeństwa
3. kobiecina za udzielenie pozyczki dostała koryto
    w spółce skarbu państwa - kto jej płaci? Kot?
4. SKOK - chcesz coś powiedzieć?
5. Jasne. Kali ukaść - dobrze!

--
Pajdak

Data: 2018-11-30 21:50:45
Autor: jsen
Kto okrada naród?
W dniu piątek, 23 listopada 2018 08:33:25 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:
pajac <jsen@op.pl> napisał w wiadomości
W dniu czwartek, 22 listopada 2018 14:57:42 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:

> google ==> gliński tuczy rydzyka

ile pieniędzy mu dał? czy nie co najwyżej tysiąckrotnie mniej, niż to co wy ukradliście?

> google ==> afera KNF

żadna afera; facet chciał wziąć prawdopodobnie łapówkę, i za to najprawdopodobniej posiedzi, jeśli to prawda.
jednak przez to WIEle tysięcy ludzi nie straciło oszczędności całego życia,
jak przy pełowskim Amber Gold czy pokątnie pod stołem przekazywanych kamienicach.

> google ==> pożyczyła 200 tysięcy Kaczyńskiemu

ojejku, ale SKANDAL!!! napisz  coś więcej, bo to rzecz niebywała!

> google => itd itp

itd itp
tylko,że te wszystkie "afery?" mają się nijak do okradania narodu - co powtarzam ci dobitnie.

Data: 2018-12-01 13:42:27
Autor: Pisiorowy Escobar
Kto okrada naród?
jsen@op.pl napisał(-a):

W dniu piątek, 23 listopada 2018 08:33:25 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:
> pajac <jsen@op.pl> napisał w wiadomości

ile pieniędzy mu dał? czy nie co najwyżej tysiąckrotnie mniej, niż to co wy ukradliście?

pwc oszacował że luka vat za rządów pisuaru sięgnęła już 90 miliardów złotych i
wzrasta

pytanie dlaczego pisuar kradnie więcej niż wszyscy ? odpowiadaj popleczniku
zlodziei !!!

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-11-30 22:33:26
Autor: jsen
Kto okrada naród?
> [...]

1. Gliński -> Rydzykowi >300 mln jednorazowo - skąd
    karateka wziął te pieniądze? Ze swojej skarbonki?

miedzy 300 milionów, a 300 miliardów istnieje zasadnicza różnica.
mniej więcej 100-krotna, jakbyś nie był zbyt silny w umyśle w nic przecież
nieznaczących cyferkach.

2. KNF - sitwa defraudująca pieniądze społeczeństwa

tak silna, ze za czasów PIS-u KNF zdefraudowała dokładnie O z pieniędzy społeczeństwa:)
za peowskich natomikast nigdy, nigdy żaden jej członek łapówki nie przyjmował;
to przecież byłoby to takie, dla zwykłych przecież członków, obrzydliwe.
przecież sumienia się by im i serca posplątywały razem z rękoma.
3. kobiecina za udzielenie pozyczki dostała koryto
    w spółce skarbu państwa - kto jej płaci? Kot?

nie wiem o czym mówisz, ale za waszych czasów nawet dzieci na majątek ruchano.

4. SKOK - chcesz coś powiedzieć?

tak; jest to tylko wasza afera. działał podczas waszych rządów
i jeśli było coś nie tak, to tylko wy ponosicie całkowitą odpowiedzialność.
tym nie mniej wiadomo, ze zostawiliście tę sprawę tylko dlatego,
ze w przeciwnym wypadku musielibyście zająć się wieloma własnymi przypadkami
i poza tym liczyliście, że PIS za ten "łaskawy" gest wam wszystkie złodiejstwa
umorzy. a choćby nie umorzył, to będziecie mieli przynajmniej czym sza!belkować!

5. Jasne. Kali ukaść - dobrze!

jasny, to jestem tu tylko ja; wy to tylko wielkomiejski ciemnogród, zauważ.

jacek

Data: 2018-12-01 13:42:46
Autor: Pisiorowy Escobar
Kto okrada naród?
jsen@op.pl napisał(-a):

> 1. Gliński -> Rydzykowi >300 mln jednorazowo - skąd
>     karateka wziął te pieniądze? Ze swojej skarbonki?

miedzy 300 milionów, a 300 miliardów istnieje zasadnicza różnica.

dlaczego pisuar ukradł już 90 miliardów zł ?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-12-02 08:31:13
Autor: Pajdak
Kto okrada naród?
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w
wiadomości news:qd050edlq2nv7rbgu73n6h956tsdd3m8ib4ax.com...

Bo "nam sie należy!!!"

--
Pajdak

Data: 2018-12-22 21:37:58
Autor: jsen
Kto okrada naród?
jsen@op.pl napisał(-a):

> miedzy 300 milionów, a 300 miliardów istnieje zasadnicza różnica.

>dlaczego pisuar ukradł już 90 miliardów zł ?

> [...]

tobie Pajdaczku, to się za kłamstwa należy zero, bo na nic więcej nie zasługujesz.

Data: 2018-11-30 22:51:20
Autor: jsen
Kto okrada naród?
> [...]

    karateka wziął te pieniądze? Ze swojej skarbonki?

miedzy 300 milionów, a 300 miliardów istnieje zasadnicza różnica.
mniej więcej 1000-krotna, jakbyś nie był zbyt silny w umyśle w nic przecież
nieznaczących cyferkach.

[...]

przecież sumienia by się im i serca posplątywały razem z rękoma.

3. kobiecina za udzielenie pozyczki dostała koryto
    w spółce skarbu państwa - kto jej płaci? Kot?

nie wiem o czym mówisz, ale za waszych czasów nawet dzieci na majątek spadkowy ruchano.

Data: 2018-11-22 08:21:48
Autor: Pajdak
Ja wiem co będzie
faszysta <jsen@op.pl> napisał w wiadomości news:2168b9cb-f20a-4f0e-a907-4075da8bd57fgooglegroups.com...
[...]

Faszystów to ty łajzo szukaj w swoim targowickim gron

to Tusek i jegp ekipka chętnie wybiłaby wszystkich Polaków,

Właśnie udowodniłeś że jesteś faszystą! Sowieckim!

co przed Niemcami ne chcą klękać lub przynajmniej zgiąć karku.

jacek

jacek? POdpisywałes się maniek wiec się zdecyduj POdszywaczu!

WON!

--
Pajdak

Data: 2018-11-14 10:56:06
Autor: Pisiorowy Escobar
Ja wiem co będzie
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

 Co na to ludzie wyszlo w wyborach samorzadowych. Ilosciowo wygral PIS.

pis dostał w wyborach po pysku od koalicji po-psl ruski

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-11-14 11:04:32
Autor: z
Ja wiem co będzie
W dniu 2018-11-14 o 10:56, Pisiorowy Escobar pisze:

pis dostał w wyborach po pysku od koalicji po-psl ruski

I nie zamieścisz grafiki z "królami" województw?

Data: 2018-11-14 02:21:31
Autor: japanizer
Ja wiem co będzie
On Wednesday, November 14, 2018 at 7:04:36 PM UTC+9, z wrote:
W dniu 2018-11-14 o 10:56, Pisiorowy Escobar pisze:

> pis dostał w wyborach po pysku od koalicji po-psl ruski

I nie zamieścisz grafiki z "królami" województw?

Po co kopać leżącego?

Data: 2018-11-14 13:39:29
Autor: z
Ja wiem co będzie
W dniu 2018-11-14 o 11:21, japanizer@japanizer.org pisze:

Po co kopać leżącego?

Albo się dalej ośmieszać

Data: 2018-11-14 04:44:45
Autor: japanizer
Ja wiem co będzie
On Wednesday, November 14, 2018 at 9:40:02 PM UTC+9, z wrote:

> Po co kopać leżącego?
> Albo się dalej ośmieszać

A co w tym śmiesznego, że w jakimś mieście ludzie zdecydowali się wybrać danego prezydenta?

Data: 2018-11-15 01:58:19
Autor: japanizer
Ja wiem co będzie
On Wednesday, November 14, 2018 at 9:40:02 PM UTC+9, z wrote:

> Po co kopać leżącego?
> Albo się dalej ośmieszać

Oj, jadą pisioraków coś ostatnio każdego dnia, jadą, jak bure s..., jednak kopią leżącego:

  - Zrozumiałam słowa Tuska jako porównanie do stylu: stylu życia, postępowania.   Styl bolszewicki to taki styl, jaki demonstrował m.in. Janukowycz, gdzie   zmienia się znaczenie słów: kłamstwo staje się prawdą i na odwrót. Bandycki   reżim, który doprowadzał instytucje do upadku, a potem je przejmował - mówiła   Ewa Kopacz w programie "Tłit". - Przysłowie "uderz w stół, a nożyce się   odezwą" zadziałało. Dlaczego tylko PiS poczuł się obrażony? - pytała.

https://wiadomosci.wp.pl/ewa-kopacz-tlumaczy-slowa-tuska-o-bolszewikach-zaskakujacy-efekt-6316804713768577v

Data: 2018-11-15 09:27:17
Autor: Zenek Kapelinder
Ja wiem co będzie
Data: 2018-11-15 08:12:21
Autor: Pajdak
Ja wiem co będzie

Tylko nie rycz! https://tinyurl.com/ojboliboli

--
Pajdak

Data: 2018-11-15 08:33:05
Autor: Pajdak
Ja wiem co będzie
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w
wiadomości news:69snudpa4knhsu1u0igv53c0ouiuia5b7q4ax.com...
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

 Co na to ludzie wyszlo w wyborach samorzadowych. Ilosciowo wygral PIS.

pis dostał w wyborach po pysku od koalicji po-psl ruski

Miastami rządzą prezydenci, a nie motłoch PiS-owski ;-)))

Data: 2018-11-15 20:06:50
Autor: z
Ja wiem co będzie
W dniu 2018-11-15 o 08:33,  Pajdak pisze:

Miastami rządzą prezydenci

Ale województwami już nie.
Dlatego pokoloruj to co jest do pokolorowania. Jasiu ;-)

Data: 2018-11-15 13:53:48
Autor: japanizer
Ja wiem co będzie
On Friday, November 16, 2018 at 4:07:30 AM UTC+9, z wrote:
W dniu 2018-11-15 o 08:33,  Pajdak pisze:

> Miastami rządzą prezydenci

Ale województwami już nie.
Dlatego pokoloruj to co jest do pokolorowania. Jasiu ;-)

Na razie wiadomo chyba, jaka koalicja będzie rządzić na Śląsku. Wiadomo w reszcie kraju?

Data: 2018-11-12 21:18:12
Autor: z
Ja wiem co będzie
Hmm... A może tak:

Każdy KODziarz to "protestant" a każdy "protestant" to faszysta ;-)

Data: 2018-11-13 07:38:54
Autor: Pajdak
Ja wiem co będzie
pajac "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5be97c63$0$499$65785112news.neostrada.pl...

PS. Właśnie Tusk się głupio tłumaczy z bolszewików. Poniosło chłopinę :-)

Każdy wie, że chodziło o PiS, a Tusk kpi z nich w "wilcze oczy" ;-)))

--
Pajdak

Ja wiem co będzie