Ja wiem, że praktycznie nikogo to ...

Data: 2009-10-30 10:28:04
Autor: newrom
Ja wiem, że praktycznie nikogo to ...
On Fri, 30 Oct 2009 01:48:21 -0700 (PDT), robertbig <robertbig@wp.pl>
wrote:

nie interesuje.  Ale ten człowiek , którego nikt w tym kraju nie
zuważa .
Nie widzi go TV , gazety codzienne  i niecodzienne. Nawet sportowe.
Natomiast jego spektakularne sukcesy.

Ma sukcesy, niech sie nimi cieszy.
Jak chce byc slawny i bogaty to powinien sie zajac kopaniem pilki,
sukcesy nie sa wymagane.

Facet jeśli juz ( pisma moto) jest spychany na margines. Na ostanią
strone.

Jak tu sprzedac menadzerowi sredniego szczebla koniecznosc taplania
sie w blocie i syfie ? Latwiej, taniej, szybciej pokazac plastik albo
chrom. No i zona nie bedzie krzyczec ze sie pobrudzil.

A TA  "zakała" , która mogła by być żyłą złota w innym normalniejszym
kraju , dla mediów i firm , jest niestety fabrycznym KTM-a.

Niestety ? IMHO bardzo dobrze, przynajmniej ma kase i nie musi sie
martwic skad wziac opony czy wpisowe na kolejny rajd. A takze nie musi
znosic scierwa dzialaczy.

pozdr
newrom
--