Ja wiem, że praktycznie nikogo to ...

Data: 2009-10-30 11:48:29
Autor: Alti
Ja wiem, że praktycznie nikogo to ...

Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał

Facet jeśli juz ( pisma moto) jest spychany na margines. Na ostanią
strone.

Big

Też się nad tym zastanwaiłem aż znalazłem wytłumaczenie:
Motocykle są złe. Motocykliści jeżdżą jak wariaty.
Jak można promować zło, wariacką jazdę i to że ktoś jest w tym dobry.
I wcale nie ironizuję. Spośród moich znajomych może 1-2% jeździ na motocyklach. Kolejnym dudziestu procentom motocykle się podobają ale nie mają czasu/werwy/pieniędzy żeby samemu jeździć. Kolejne 20% ma podejście obojętne. Reszta uważa motocykle za mniejszą lub większa dewiacje.
Innymi słowy u większości ludzi motocykle budzą niechęć lub w najlepszym przypadku obojętność.
Po co o tym pisać?

Choć z drugiej strony taki Pudzian i dyscyplina którą uprawia też budzi w ludziach niechęć. Bo to karki, dresy etc. A jednak pudzian dobrze się sprzedaje. Hmmm sam już nie wiem.

Wojtek

Ja wiem, że praktycznie nikogo to ...