Ja, z³odziej

Data: 2020-08-02 19:10:29
Autor: Runt
Ja, z³odziej
https://wyborcza.pl/7,75398,26160349,ja-zlodziej-w-mafijnym-panstwie-pis.html

"Poczta Polska twierdzi, ¿e wynosz±c z jej magazynów paczkê z pakietami wyborczymi przygotowanymi na niewybory 10 maja, dokona³em "kradzie¿y ruchomo¶ci". Wicepremier Jacek Sasin, odpowiedzialny za bezprawny druk 30 mln zestawów, zarzuca mi za¶ "wej¶cie w rolê rabusia".

Kali ukra¶æ? Dobrze! Kalemu ukra¶c - ¼le!
--
Runt

http://100aferpis.pl/
Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-08-02 19:14:25
Autor: u2
Ja, złodziej
W dniu 02.08.2020 o 19:10, Runt pisze:
https://wyborcza

fuj

Data: 2020-08-05 02:59:10
Autor: Jacek Bialy
Ja, z³odziej
Nie musisz siê przedstawiaæ..  Jeste¶ tutaj znany z tego, ¿e kradniesz/ kopiujesz/ ma³pujesz wypowiedzi innych, gdy¿ od siebie nie potrafisz niczego napisaæ. Jeste¶ tak g³upi, ¿e kradniesz nawet argumenty, których nie da siê odwróciæ vice versa, co znaczy, ¿e niewiele zastanawiasz siê nad tym co czytasz i tutaj piszesz - niez³y ubaw!

--
JB

Data: 2020-08-06 09:02:17
Autor: Runt
Ja, złodziej
W dniu 2020-08-05 o 11:59, Jacek Bialy pisze:
Nie musisz siê przedstawiaæ..  J
niby komu? jakims starym ³ajzom z kompleksem sflacza³ego fiuta?
jeste¶ tutaj znany z tego, ¿e kradniesz/
udowodnij szajbusie.
kopiujesz/
zabronisz mi?
ma³pujesz wypowiedzi innych,
nie ma³pujê. nie muszem ;-))) chcesz banana? ;-)))
gdy¿ od siebie nie potrafisz niczego napisaæ.
lepsze to niz ambaje które to z swoim nadêtym ego produkujesz.
Jeste¶ tak g³upi,
jacusiu, ze swoim IQ 50, skeroz± i nadêtym ego kwalifikujesz siê na towarzystwo pijaczyny u2 i skretynia³ej kanalii zenusia.
¿e kradniesz nawet argumenty,
POwa¿nie? jak mog³em ci ukra¶æ skory ty i twoja sfora nie macie argumentów?
których nie da siê odwróciæ vice versa,
nie u¿ywaj pojêæ których znaczenia nie rozumiesz.
co znaczy, ¿e niewiele zastanawiasz siê nad tym co czytasz
lektura waszej trójki dostarcza mi sporo rozrywki. jeste¶cie przyk³adem ¿e elektorat PiS to "potomkowie ch³opskich parobków".
i tutaj piszesz - niez³y ubaw!
jacusiu, niez³y ubaw to mam ja.

Patrz temat - masz co¶ do powiedzenia w temacie? ;-)))

Data: 2020-08-06 06:55:50
Autor: Jacek Bialy
Ja, złodziej
ma³pujesz wypowiedzi innych,
 - nie ma³pujê. nie muszem ;-))) chcesz banana? ;-)))

Ten mój banan musia³ tobie bardzo utkn±æ w gardle, skoro jeszcze siê odbija. Keep smile!

Buuu ha-ha!

JB

Data: 2020-08-07 08:01:40
Autor: Runt
Ja, złodziej
W dniu 2020-08-06 o 15:55, Jacek Bialy pisze:
ma³pujesz wypowiedzi innych,
  - nie ma³pujê. nie muszem ;-))) chcesz banana? ;-)))

Ten mój banan musia³ tobie bardzo utkn±æ w gardle,

gdzie ci utkn±³ banan który zaaplikowa³ ci zenus? ;-))))))

skoro jeszcze siê odbija.

odbija ci to szajba. stary ju¿ jeste¶. dziecinniejesz.

Keep smile!

nu!

Data: 2020-08-07 00:33:53
Autor: Jacek Bialy
Ja, złodziej
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Napisz tutaj co¶ od siebie ma³piszonie - przedrze¼niaæ bêdziesz swojego dziadz?ê na wybiegu.

JB

Data: 2020-08-08 08:59:57
Autor: Runt
Ja, złodziej
W dniu 2020-08-07 o 09:33, ma³piszon Jacek Bialy pisze:
[...]

b³agasz to masz! jecek bia³y aka Ka³ecki to stary SB-ek. pawian z nadetym ego. pajac który uwaza sie za mêdrca. Pasi?

- przedrze¼niaæ bêdziesz swojego dziadz?ê na wybiegu.
dziadzia, skoro jeste¶ na wybiegu to ju¿ tam pozostañ.

Data: 2020-08-09 05:34:55
Autor: Jacek Bialy
Ja, złodziej
[...]

Dlaczego ma nie pasiæ? Do tego co wcze¶niej o tobie napisa³em pasuje jak ula³!

- przedrze¼niaæ bêdziesz swojego dziadz?ê na wybiegu.
 - dziadzia, skoro jeste¶ na wybiegu to ju¿ tam pozostañ.

Ja nie twój dziadzia!  Twój dziadzia buja siê na oponie i rozgl±da za tob±!

--
JB

Data: 2020-08-10 07:52:55
Autor: Runt
Ja, złodziej
W dniu 2020-08-09 o 14:34, pawian ³ysy Jacek Bialy pisze:

Ja nie twój dziadzia!
oczywiscie ze nie. pawiany to twoja familia.

Data: 2020-08-13 03:27:26
Autor: Jacek Bialy
Ja, złodziej

Ja nie twój dziadzia!
  - oczywiscie ze nie.

No to wracaj do dziadzi, bo tutaj nadepnie ci kto¶ na ogon!

JB

Data: 2020-08-13 16:27:23
Autor: Runt
Ja, złodziej
W dniu 2020-08-13 o 12:27, Jacek Bialy pisze:

Ja nie twój dziadzia!
   - oczywiscie ze nie.

No to wracaj do dziadzi, bo tutaj nadepnie ci kto¶ na ogon!

nie macie nic do powiedzenia w temacie? to WON!

Data: 2020-08-07 06:18:04
Autor: obserwator1439
Ja, złodziej
u¿ytkownik Runt napisa³:
https://wyborcza.pl/7,75398,26160349,ja-zlodziej-w-mafijnym-panstwie-pis.html

"Poczta Polska twierdzi, ¿e wynosz±c z jej magazynów paczkê z pakietami wyborczymi przygotowanymi na niewybory 10 maja

Kto¶ wyniós³ pakiety przed 10 maja i siê dziwi bo oskar¿ono go o kradzie¿? Pompujesz klikalno¶æ GWnu?

Data: 2020-08-08 09:00:12
Autor: Runt
Ja, złodziej
W dniu 2020-08-07 o 15:18, obserwator1439@gmail.com pisze:
u¿ytkownik Runt napisa³:
[...]
ktos wydrukowa³ 30 mln bezwarto¶ciowych pakietów i uznano go za bohatera narodowego ;-)))

Pompujesz klikalno¶æ GWnu?

skoro uwielbiasz skatologiê...