JaPierdole !!

Data: 2011-12-18 21:46:00
Autor: chrystapanie
JaPierdole !!
Ale mu odjebało :

http://www.tvn24.pl/-1,1720459,0,1,prezes-pis-nie-odejdzie-- krzycza-jaroslaw-- polske-zbaw,wiadomosc.html

Amen

--

Data: 2011-12-18 14:10:21
Autor: J-23
JaPierdole !!
On 18 Gru, 22:46, " chrystapanie" <chrystapanie.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
Ale mu odjebało :

http://www.tvn24.pl/-1,1720459,0,1,prezes-pis-nie-odejdzie-- krzycza-j...

Amen

kapitan schodzi ostatni z tonacego okretu. lub tonie

Data: 2011-12-18 22:17:19
Autor: Obserwator
JaPierdole !!
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
kapitan schodzi ostatni z tonacego okretu. lub tonie

Kazda regula ma wyjatki.

tym razem bedzie inaczej, Polska moze zatonie, a Donek za to otrzyma nagrode i przeskoczy na inny okrecik:)

Data: 2011-12-18 23:20:26
Autor: Lorn
JaPierdole !!
W dniu 2011-12-18 23:17,  Obserwator pisze:
[...]

"Polska może zatonie"? To mówi wyznawca Jarusia? Hmm... Zapomniałem, że Jaro to Wolak. :>

Data: 2011-12-18 22:35:21
Autor: Obserwator
Czesc Lorn
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):

"Polska może zatonie"? To mówi wyznawca Jarusia? Hmm... Zapomniałem, że Jaro to Wolak. :>

nie jestem wyznawca Jarusia i juz tlumaczylem czego jestem wyznawca. Widocznie nie zauwazyles moich tego typu postow.
Staram sie Jaroslawa Kaczynskiego oceniac obiektywnie i racjonalnie, a nie bezkrytycznie.\

Ale rozumiem twoja niechec do niego. Ja tez wielu ludzi nie toleruje, ale w polityce ocenia sie ludzi po czynach, a nie np. po wygladzie.

Data: 2011-12-18 23:02:58
Autor: chrystapanie
Czesc Lorn
 Obserwator <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a): > > "Polska może zatonie"? To mówi wyznawca Jarusia? Hmm... Zapomniałem, że > Jaro to Wolak. :>

nie jestem wyznawca Jarusia i juz tlumaczylem czego jestem wyznawca. Widocznie nie zauwazyles moich tego typu postow.
Staram sie Jaroslawa Kaczynskiego oceniac obiektywnie i racjonalnie, a nie bezkrytycznie.\

No to staraj się dalej. Tu masz pomoc naukową:

http://www.youtube.com/watch?v=3FMp9Ec3pcY

Amen

Data: 2011-12-19 00:07:44
Autor: Lorn
Czesc Lorn
W dniu 2011-12-19 00:02,  chrystapanie pisze:
[...]

Lechu leży na Wawelu i niech mu lekki beton będzie... Sprawa dotyczy Jarusia, tego manipulatora co się do Chińczyków przytula i Polskę w Chińską republikę zamienić chce. :>

Data: 2011-12-18 23:39:55
Autor: chrystapanie
Czesc Lorn
> [...]

Lechu leży na Wawelu i niech mu lekki beton będzie... Sprawa dotyczy Jarusia, tego manipulatora co się do Chińczyków przytula i Polskę w Chińską republikę zamienić chce. :>

Ano Panie Dzieju rację masz!! Jednakoż , my tu se na psp śmichy-chichy
odpindalamy , a tymczasem ZUPEŁNIE SERIO - ten facio jest wespół z
OjcemDoktoremDyrektorem naprawdę groźny i nieobliczalny. Że moherowe berety po
świętej mszy i kazaniu wielebnego ryczą : "..  Polskę zbaw" , ciężko pojąć ,
ale.... braki w wykształceniu. Pasterz , a pod nim owieczki !!

PO - NIEE !!  ChrystaPanie nie jestem ich zwolennikiem !!  Wiele pisać można
dlaczego...  Opozycja winna być !!  Byle nie takie popaprańce jak pic !!

Amen

Data: 2011-12-19 00:50:19
Autor: Lorn
Czesc Lorn
W dniu 2011-12-19 00:39,  chrystapanie pisze:
[...]

Owca ślepa, więc idzie za pasterzem... :>

PO - NIEE !!  ChrystaPanie nie jestem ich zwolennikiem !!  Wiele pisać można
dlaczego...  Opozycja winna być !!  Byle nie takie popaprańce jak pic !!

To PiS jest opozycją? Od kiedy? :>

Data: 2011-12-19 00:17:08
Autor: chrystapanie
Czesc Lorn
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
To PiS jest opozycją? Od kiedy? :>

Hmmm...  W zasadzie rację masz..  No dobra , to jak to cudo nazwać ??
MatkoBoskoJedynoSamoNieWiem !!!  Hahh , oglądałem ich ostatni koncert
na Krakowskim..  JaPier.... , skąd oni nazbierali tyle smyków nieletnich , co
się darli Ja-ro-sław , Pol ... , i takie tam duperele....

Amen

Data: 2011-12-18 23:43:26
Autor: Lorn
Czesc Lorn
W dniu 2011-12-18 23:35,  Obserwator pisze:
[...]

Oceńmy więc Jarusia po czynach... Hmm... Oo był na zakupach. :> Nie chodzi mistrzu o to czy ja go toleruję... Sęk w tym, że Jaruś nie jest przystosowany do życia w społeczeństwie. Zawód: polityk. Heh. Faktycznie, za podatki "chorego narodu" urządza sobie cyrk. Głupek.

Data: 2011-12-19 17:00:04
Autor: [HeÂŽSk]
Czesc Lorn

 zobacz: http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-19 08:46:54
Autor: u2
Czesc Lorn
[...]

Płakałem czytając twoje zwierzenia! Kogo chcesz oszukać łajdaku? Sądzisz, że
nikt nie pamieta twoich wyzwisk na psp? Jesteś kanalią i nie uda ci się
podszyć pod baranka!

Data: 2011-12-19 10:27:09
Autor: chrystapanie
Czesc Lorn
 u2 <bitstreem@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Płakałem czytając twoje zwierzenia! Kogo chcesz oszukać łajdaku? Sądzisz, że
nikt nie pamieta twoich wyzwisk na psp? Jesteś kanalią i nie uda ci się
podszyć pod baranka!

JaPierdole !!!

Amen

Data: 2011-12-18 14:31:10
Autor: Mirek
JaPierdole !!
wrote:
Ale mu odjebało :

http://www.tvn24.pl/-1,1720459,0,1,prezes-pis-nie-odejdzie-- krzycza-j...

Kiciuś się zesrał?

Data: 2011-12-18 23:47:46
Autor: Lorn
JaPierdole !!
wrote:
Ale mu odjebało :

http://www.tvn24.pl/-1,1720459,0,1,prezes-pis-nie-odejdzie-- krzycza-j...

Kiciuś się zesrał?

Hmm... Coś cicho o Aliku. :>

Data: 2011-12-18 15:42:07
Autor: Mirek
JaPierdole !!
On 18 Gru, 23:47, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2011-12-18 23:31, Mirek pisze:

> Kiciuś się zesrał?

Hmm... Coś cicho o Aliku. :>

w takim razie ja mykam :-)

Data: 2011-12-18 21:55:05
Autor:
JaPierdole !!

wyrazaj sie kulturalnie, Mariuszu Hajduk.

Jak nie potrafisz sie zachowac jak czlowiek, to wypad. --

Data: 2011-12-18 22:04:15
Autor: chrystapanie
JaPierdole !!
  <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

wyrazaj sie kulturalnie, Mariuszu Hajduk.

Jak nie potrafisz sie zachowac jak czlowiek, to wypad.

http://www.youtube.com/watch?v=6QQ8YGf91iY

Amen

Data: 2011-12-18 22:09:28
Autor:
uaga, nie otwierac jego linkow, sa zawirusowane
 chrystapanie <chrystapanie.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): (...)

nie rozumiesz po ludzku? WYNOCHA.

Data: 2011-12-18 22:16:14
Autor: chrystapanie
uaga, nie otwierac jego linkow, sa zawirusowane
  <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 chrystapanie <chrystapanie.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): (...)

nie rozumiesz po ludzku? WYNOCHA.

Istotnie !!  Nie rozumiem co znaczy PoLudzku "uaga". Fajne posty nadajesz
FajnyDarzBorze , czy JakośTam. Jaja JakBerety !!

Amen

Data: 2011-12-18 23:26:57
Autor: raff
JaPierdole !!
On Sun, 18 Dec 2011 21:55:05 +0000 (UTC), " "
<fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

wyrazaj sie kulturalnie, Mariuszu Hajduk.

Jak nie potrafisz sie zachowac jak czlowiek, to wypad.

Ale sie nam rozbestwilo Hajduczysko.

R.

Data: 2011-12-18 22:37:35
Autor: Obserwator
JaPierdole !!
raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):
On Sun, 18 Dec 2011 21:55:05 +0000 (UTC), " "
<fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

>wyrazaj sie kulturalnie, Mariuszu Hajduk.
>
>Jak nie potrafisz sie zachowac jak czlowiek, to wypad.

Ale sie nam rozbestwilo Hajduczysko.

to niebywale zlosliwy i nieprzyjemny typ.

Data: 2011-12-19 08:45:20
Autor: raff
JaPierdole !!
 Obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a): > On Sun, 18 Dec 2011 21:55:05 +0000 (UTC), " "

to niebywale zlosliwy i nieprzyjemny typ.

Mówisz o sobie łajdaku!? Pełna zgoda! Jesteś złościwym nieprzyjemnym typem
który zasługuje jedynie na kopa w tyłek!

Data: 2011-12-19 00:43:15
Autor: chrystapanie
JaPierdole !!
  <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

wyrazaj sie kulturalnie, Mariuszu Hajduk.

Jak nie potrafisz sie zachowac jak czlowiek, to wypad.

Wal się na ryj ćmoku z darzbora !!

Amen

Data: 2011-12-18 22:58:34
Autor: Lorn
JaPierdole !!
W dniu 2011-12-18 22:46,  chrystapanie pisze:
Ale mu odjebało :

http://www.tvn24.pl/-1,1720459,0,1,prezes-pis-nie-odejdzie-- krzycza-jaroslaw-- polske-zbaw,wiadomosc.html

Amen

Amen.