Jabłka po 3.7zł/kg

Data: 2015-05-02 08:34:38
Autor: Patriota
Jabłka po 3.7zł/kg
Kurwa znowu klęska urodzaju.. Raz już Polacy za nie zapłacili gdy rząd wprowadził sankcje wobec Rosji i musieliśmy z tego tytułu zrekompensować straty chłopom, a tu jeszcze doszło do tego że za nie w sklepach musimy płacić dwukrotnie więcej niż w poprzednich latach.

Data: 2015-05-02 09:52:19
Autor: kogutek444
Jabłka po 3.7zł/kg
W dniu sobota, 2 maja 2015 08:34:35 UTC+2 użytkownik Patriota napisał:
Kurwa znowu klęska urodzaju.. Raz już Polacy za nie zapłacili gdy rz±d wprowadził sankcje wobec Rosji i musieli¶my z tego tytułu zrekompensować straty chłopom, a tu jeszcze doszło do tego że za nie w sklepach musimy płacić dwukrotnie więcej niż w poprzednich latach.

Ja nie muszę płacić drożej. W `Łodzi nie ma obowi±zku kupowania jabłek. I dobrze że nie ma bo z wielu owoców jabłko jest najchujowsze, zwłaszcza takie wyprodukowane jak w fabryce.

Data: 2015-05-04 11:46:34
Autor: Patriota
Jabłka po 3.7zł/kg
W dniu 2015-05-02 o 18:52, kogutek444@gmail.com pisze:
Ja nie muszę płacić drożej. W `Łodzi nie ma obowi±zku kupowania jabłek. I dobrze że nie ma bo z wielu owoców jabłko jest najchujowsze, zwłaszcza takie wyprodukowane jak w fabryce.

To nie kupuj. Tak wła¶ciwie to o czym ty pierdolisz?

Data: 2015-05-04 03:19:58
Autor: kogutek444
Jabłka po 3.7zł/kg
W dniu poniedziałek, 4 maja 2015 11:46:23 UTC+2 użytkownik Patriota napisał:
W dniu 2015-05-02 o 18:52, kogutek444@gmail.com pisze:
> Ja nie muszę płacić drożej. W `Łodzi nie ma obowi±zku kupowania > jabłek. I dobrze że nie ma bo z wielu owoców jabłko jest najchujowsze, > zwłaszcza takie wyprodukowane jak w fabryce. To nie kupuj. Tak wła¶ciwie to o czym ty pierdolisz?

I nie kupuję bo nie lubię. Jabłko u mnie to tylko w surówce z kapusty istnieje i sałatce warzywnej. W sobotę byłem na rynku zrobić zakupy. W Łodzi na Zielonym Rynku ceny jabłek zaczynały się od 1,80.

Data: 2015-05-06 09:24:51
Autor: Patriota
Jabłka po 3.7zł/kg
W dniu 2015-05-04 o 12:19, kogutek444@gmail.com pisze:

I nie kupuję bo nie lubię.
A ja kupuje i cena mnie obchodzi. To że ty nie kupujesz wcale cie nie zwolniło z tego że już raz za nie zapłaciłe¶, wtedy gdy chłopom trzeba było zrekompensować straty wynikłe z wprowadzonego embarga na eksport tych owoców do Rosji.

Data: 2015-05-02 10:00:14
Autor: Budzik
Jabłka po 3.7zł/kg
Użytkownik Patriota czu@kre.ru ...

[...]

Znajdz rolnika i kupuj bezposrednio.
Ja kupuje w Poznaniu jabłka po 1-2,5 w zaleznosci od wielko¶ci.
Sok wyciskany 100% - 20zł za 5l.

Data: 2015-05-02 12:17:10
Autor: ruski szpieg
Jabłka po 3.7zł/kg
W dniu 02.05.2015 o 12:00, Budzik pisze:
Znajdz rolnika i kupuj bezposrednio.
Ja kupuje w Poznaniu jabłka po 1-2,5 w zaleznosci od wielko¶ci.
Sok wyciskany 100% - 20zł za 5l.
Znane i sprawdzone metody powszechnie stosowane za PRL;)

Data: 2015-05-02 13:39:53
Autor: platformowe głupki
Jabłka po 3.7zł/kg
rozja nie bierze, a tu nagle wzrost ceny o 300%...
żydokomuna poustawiana?
skumali się?

Data: 2015-05-02 21:23:46
Autor: Budzik
Jabłka po 3.7zł/kg
Użytkownik ruski szpieg ruski.szpieg@mail.ru ...

Znajdz rolnika i kupuj bezposrednio.
Ja kupuje w Poznaniu jabłka po 1-2,5 w zaleznosci od wielko¶ci.
Sok wyciskany 100% - 20zł za 5l.

Znane i sprawdzone metody powszechnie stosowane za PRL;)

Ale co? Wybór tanszego i lepszego sklepu?

Data: 2015-05-05 20:24:47
Autor: ruski szpieg
Jabłka po 3.7zł/kg
W dniu 02.05.2015 o 23:23, Budzik pisze:
[...]

Nie, kupowanie u producenta, bez po¶redników. Za PRL kupowałem owoce od babulinek stoj±cych pod ratuszem w moim mie¶cie. Te babulinki stały sobie gdzie chciały z tymi gruszkami, marchewkami i jajkami i nikt się ich nie czepiał. Dopiero po 89 zrobili prawo, że nie można sprzedawać na ulicy swoich owoców i warzyw bo Straż Miejska ukarze mandatem.

Jak kto¶ mi chce zarzucać sympatię do PRL, to niech sp....la. Było za PRL bardzo dużo dobrych rozwi±zań, które teraz traktuje się jak wielkie odkrycie bo z jewropy przyszło.

Data: 2015-05-04 11:45:50
Autor: Patriota
Jabłka po 3.7zł/kg
W dniu 2015-05-02 o 12:00, Budzik pisze:
[...]

W Poznaniu pewnie tak, tyle tam działek że jabłka tanie jak barszcz. Natomiast dzisiaj patrzę w Inter Marche, a tam już po 3,9zł.
Sok (prawie sama chemia i standardowo potraktowane cukrem) w Lidlu 14zł za 3litrowe opakowanie.

Data: 2015-05-02 16:35:38
Autor: Stokrotka
Jabłka po 3.7zł/kg

Myślałam , że to jakiś sondaż wyborczy.