Jablka i melony z kibucow utracily soczystosc...

Data: 2012-07-09 10:07:14
Autor: Marek
Jablka i melony z kibucow utracily soczystosc...
http://ww.berlinbiennale.de/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=190&Itemid=255
dlatego utworzono Ruch Powrotu Zydow do Polski.

Das Jewish Renaissance Movement in Poland - JRMiP  (Bewegung Jüdischer
Wiedergeburt in Polen) fordert die Rückkehr von 3.300.000 Jüdinnen und
Juden nach Polen, um die dort nahezu ausgelöschte jüdische
Gemeinschaft wiederherzustellen. Die Bewegung wurde 2007 von der
israelisch-niederländischen Künstlerin Yael Bartana initiiert und hat
seitdem internationalen Zuspruch erhalten und zahlreiche
Unterstützerinnen und Unterstützer gefunden. Ziel der Bewegung ist es,
eine gesellschaftliche Sensibilisierung für eine jüdische Rückkehr
nach Europa zu etablieren. Auch wenn diese Rückkehr, zumindest am
Anfang symbolisch sein wird, müssen erste Schritte gemacht werden. Die
Jüdinnen und Juden von heute sind nicht identisch mit jenen, die aus
Europa vertrieben wurden – die Europäerinnen und Europäer von heute
sind nicht diejenigen, die für die “ethnische Säuberung”
verantwortlich waren. Dies ist ein guter Zeitpunkt, um sich wieder zu
vereinen – um Europa, Israel und möglicherweise auch den gesamten
Nahen Osten zu verändern. Unsere Bewegung braucht alle, die mit
solchen Ideen symphatisieren oder deren Interessen durch die Bewegung
vertreten werden könnten. In unserem Manifest erklären wir:
      "Dies ist unsere Antwort auf die herrschenden Krisenzeiten, in
denen sich der Glaube erschöpft hat und die alten Utopien gescheitert
sind. Der Optimismus stirbt aus. Das verheißene Paradies ist
privatisiert worden. Die Äpfel und Wassermelonen aus dem Kibbuz haben
ihre Saftigkeit verloren. (...) Unser Appell richtet sich nicht nur an
die Juden. In unsere Reihen nehmen wir alle auf, für die in ihren
Heimatländern kein Platz ist – Vertriebene, Verfolgte. In unserer
Bewegung wird es keine Diskriminierung geben. Wir werden nicht in
Euren Lebensläufen graben, Aufenthaltsgenehmigungen kontrollieren,
Euren Flüchtlingsstatus überprüfen. Wir werden stark sein in unserer
Schwäche.“

Data: 2012-07-09 18:07:48
Autor: Observatore
P****lenie kotka, za pomoca mlotka.
Przeczytajcie sobie ten tekst i nie urzadzajcie infantylnych dezinformacji, bo nie wiecie o czym piszecie i komu sluzycie:

http://jan.bogatko.nowyekran.pl/post/66722,hebrajski-urzedowym-w-polsce

*Hebrajski urzędowym w Polsce?

Odgrzany bigos i Raptusiewicze - jak żydowska jajcarka wystrychnęła Polaków na
dudka.

 Nie wiem, dlaczego ktoś na wnet.pl zamieścił w ponad miesiąc po imprezie tak
zwany fotoreportaż z tak zwanego kongresu odrodzenia żydowskiego w Polsce.
Może to prowokacja, mająca wykazać – powołując się na reakcje na to
doniesienie – jacy z nas żydożercy. Kongres to lipa, zwykły happening (po
naszemu hucpa) izraelskiej tfu - rczyni Yael Bartnana, duchowej powinowatej
Debbylki Jakjejtam.

Sławomir Sierakowski

z ugrupowania Kretyni Polityczni na pewno wystąpi niebawem jako reinkarnacja
Wielkiego Adolfa. Sam apel o osadnictwo Żydów w Polsce przypomina mi jako żywo
hasło wielkiego socjalisty „Żydzi na Madagaskar”. Hucpiarkę odpowiednio
potraktowała izraelska minister kultury: uważa się ją zgoła za antysemitkę.
Ale Bartanowie do Polski, ojczyzny antysemityzmu*, nie przyjadą. Inwazji nie
będzie.

* Dla rodziny Bartany Polska to kraj zakazany. Zrozumiałe. Jak opowiedziała 26
kwietnia niemieckiej dziennikarce w RBB, nikt z jej rodziny nie zamierza
postawić nawet nogi w kraju, z którego jej dziadkowie musieli uciekać przed
antysemityzmem już w latach 20.  Rodzice odwiedzili  ją w Berlinie, w 2001
roku (widocznie nie kojarzy im się to miasto z Holocaustem).

7. Biennale w Berlinie nie wywołało większego echa.

http://vimeo.com/41047811

Post scriptum: bigos ma w zamierzeniu prowokatorów wywołać dyskusję o polskim
antysemityzmie. Kretyni Polityczni są często zapraszani do Niemiec, ostatnio
bawili w Kolonii na tygodniu polskim. Są prawdziwą wizytówką postępu w PRL II.*

oraz ten tekst:

Neomoczarowcy na nowymekranie:

(rozne prosowieckie, antypolskie )*Indywidua rozpowszechniają kłamstwa,
nadając im pozory prawdy. To stara szkoła ochrany, ojca chrzestnego KGB.
Grunholz i Thot  zaglądają do spodni Piłsudskiemu i Mickiewiczowi. Grunholza i Thota wymieniam tu wyłącznie  przykładowo.*...itde i itepe

Juz ten link podawalem, ale wy wolicie pierdolic antypolskie prosowieckie glupoty.

http://jan.bogatko.nowyekran.pl/post/67412,neo-moczarowcy-na-nowym-ekranie

Data: 2012-07-09 13:04:41
Autor: Marek
P****lenie kotka, za pomoca mlotka.
On Jul 9, 8:07 pm, " Observatore" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
[...]

Może to prowokacja, mająca wykazać &#8211; powołując się na reakcje na to
doniesienie &#8211; jacy z nas żydożercy. Kongres to lipa, zwykły happening (po
[...]

hasło wielkiego socjalisty &#8222;Żydzi na Madagaskar&#8221;. Hucpiarkę odpowiednio
[...]

Skoro to jest "infantylny happening", to dlaczego otrzymal 2mln Euro
dotacji od rzadu Niemiec ?

Poczytaj sobie odpowiednie artykuly...agencie zamydlania.

Data: 2012-07-09 20:32:35
Autor: Observatore
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał(a):

Skoro to jest "infantylny happening", to dlaczego otrzymal 2mln Euro
dotacji od rzadu Niemiec ?

Poczytaj sobie odpowiednie artykuly...agencie zamydlania.

w ktorym miejscu napisalem ze happening jest infantylny? Nie umiecie czytac po polsku? Macie problemy z logicznym rozumowaniem?

Ewidentnie to wy jestescie antypolskim agentem zamydlania, skoro nie chce sie wam nawet przeczytac tekstow ktore podalem.

Wy rowniez w sieci wszedzie widzicie Zydow, jak inne antypolskie trolle.

I o takich jak wy, wlasnie mowia teksty ktore zamiescilem. Wy stale tu jatrzycie, jak typowy prowokator antypolski.

Kto dal pieniadze, temu widocznie zalezy na sklocaniu polskiego spoleczenstwa.

Teksty ktore do ktorych linki podalem, DOKLADNIE tlumacza KOMU zalezy.

Kazdy kto czuje sie Polakiem, a nie szwabskim czy sowieckim dezinformatorem, zaintersuje sie tymi waznymi tekstami, a nie zamieszcza takich chamskich komentarzy jak wy. Zenada.

Data: 2012-07-10 18:34:49
Autor: Przemysław M.
Dnia Mon, 9 Jul 2012 18:07:48 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

Przeczytajcie sobie ten tekst i nie urzadzajcie infantylnych dezinformacji, bo nie wiecie o czym piszecie i komu sluzycie:

http://jan.bogatko.nowyekran.pl/post/66722,hebrajski-urzedowym-w-polsce

To ty nie wiesz kto jest w Nowym Ekranie?!! To grupa związana z
Grudniewskim i Porębą! Jan Grudniewski, generał LWP. Bohdan Poręba, filar
Stwoarzyszenia Patriotycznego Grunwald. W PZPR do końca.Sprzeiwiał się jej
rozwiązaniu. Piekne i patriotyczne masz wzorce. Miał ten ktos pisząc, kim
na prawdę jestes. --

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył
swoje przemówienie. W czasie prawie godzinnego wystąpienia prezesa PiS
nie padł jednak żaden konkret na temat tego planu.
Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! - skandował prezes PiS z całą salą.

Data: 2012-07-09 20:39:17
Autor: Observatore
Marek Wisniewski* Wlasnie przejrzalem archiwum
..nie dosc ze caly ze LATAMI napierniczacie w sieci polskiej, na Zydow, to jeszcze robicie to po niemiecku.

To kim jestescie, to teraz widac wyraznie.

Data: 2012-07-09 20:51:49
Autor: Observatore
Widze, ze piszecie w polskiej siec pod roznymi nickami, od LAT

...jak typowy antypolski prowokator. Ezop, Profil1....

Hmmm, zostaliscie rozpoznani przez Polakow, jako ubek. To jest jakies wyjasnienie waszego komentarza od czapy pod tekstemi do ktorych linki podalem.

Hej Hitler nazisto ....sztucznie przerabiany na Niemca. Co za bezczelnosc.
W glowie sie nie miesci, jak nisko mozna upasc..

:::...Farciarz...:::

Użytkownik "Profil1" <marek...@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:cu64ge$plj$1nemesis.news.tpi.pl... --
i wyskoczyl ubek z Ezopa Sluchajcie no Ezop....ja to was nie poznaje. Wy tu na liscie swego czasu niezle sie kryliscie. Grzeczny, uczesany i przezorny...nie wdawal sie w chamskie pyskowki......okularki i ksiazekcza do nabozenstwa. Uczciwy i ukladny obwyatel.....A tu masz.....jak go nam zepsula lista Wildsztejna........okazalo sie who is who. I kim jest Ezop.....a no etatowy ubek.....umie przeklinac i przesluchiwac...Ladnie kurwa Ladnie..... Maska spadla i Ezop pokazal oblicze ubeckiej szuji. No ale juz juz...starczy tej dyskusji....pakujcie manele i wypierdalac do Moskwy , tam wasze miejsce....Polska nie jest Pana krajem..... Wyjedzie Pan sam? czy mamy uruchomic procedure ekstradycyjna? https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/8dd3cbae8
9e7d969/5b6228b6170c04ee?lnk=gst&q=ezop#5b6228b6170c04ee

Data: 2012-07-09 15:19:07
Autor: Marek
Widze, ze piszecie w polskiej siec pod roznymi nickami, od LAT
On Jul 9, 10:51 pm, " Observatore" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
[...]

Haaahaa...te...Obsrevator...mozesz przezywac ubekami swoich kumpli z
organizacji...

Data: 2012-07-09 22:28:13
Autor: Observatore
On Jul 9, 10:51=A0pm, " Observatore" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
> [...]
> spadla i Ezop pokazal oblicze ubeckiej szuji.

Haaahaa...te...Obsrevator...mozesz przezywac ubekami swoich kumpli z

 to cytat wypowiedzi Polaka o was, ktory tu kiedys pisal. Nie umiecie czytac po polsku? To ze onuce wam wystaja z walonek, to widac dobitnie po tym komentarzu...

Idziecie w zaparte? To wyjatkowo glupie...

Data: 2012-07-10 18:38:28
Autor: Przemysław M.

wrote:
[...]

Te, Bohdan. Legitymację PZPR przetarłeś z kurzu?

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2012-07-10 17:00:33
Autor: Observatore
Przemysław M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał(a):
Te, Bohdan. Legitymację PZPR przetarłeś z kurzu?
 widze, ze bije wam na dekiel, coraz bardzie...po cholore ruski trollu, calu moj post cytujesz?

Chcecie 2 zl na piwo, padalcu?

Ps. piszecie z tego samego serwera co przyglup, wielonikowy GrzegorzZ z ubeckiego GW??

Data: 2012-07-10 19:09:19
Autor: Przemysław M.
Dnia Tue, 10 Jul 2012 17:00:33 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Inwektywy pod moim adresem dobitnie świadczą, że trafiłem! ;-))))

Data: 2012-07-09 22:56:09
Autor: Grzegorz Z.
Observatore napisał:

..jak typowy antypolski prowokator. Ezop, Profil1....

Hmmm, zostaliscie rozpoznani przez Polakow

Znaczy przez was, Obersrator?

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-07-09 21:06:37
Autor:
Grzegorz Z. <pyjamarama@speccy.org> napisał(a):
Observatore napisał:

> ..jak typowy antypolski prowokator. Ezop, Profil1....

Znaczy przez was, Obersrator?

napiszcie teraz cos jako Tzva Adonai, Andy Nivinski, Andrzej Filip ..lub Jaksa, sowiecki trollu i prymitywny chamie antypolski z GW.

Data: 2012-07-09 23:18:06
Autor: Grzegorz Z.

Observatore napisał:

[...]

bleeeee! rzzzzyyygggg!!!

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-07-09 21:21:35
Autor: Observatore
Widze, ze piszecie w polskiej siec pod roznymi nickami, od LAT

bleeeee! rzzzzyyygggg!!!

no widzicie, juz sami na siebie rzygacie. --

Data: 2012-07-10 00:31:18
Autor: Grzegorz Z.
Observatore napisał:

[...]

No ale żebym przynajmniej "był z GW".

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-07-09 22:46:48
Autor: u2
W dniu 2012-07-09 22:39,  Observatore pisze:
To kim jestescie, to teraz widac wyraznie.

Jak to kim ? Arabem, czyli semitą ;-)

Data: 2012-07-10 18:36:54
Autor: Przemysław M.
Marek Wisniewski* Wlasnie przejrzalem archiwum
Dnia Mon, 9 Jul 2012 20:39:17 +0000 (UTC), Observatore napisaů(a):

.nie dosc ze caly ze LATAMI napierniczacie w sieci polskiej, na Zydow, to jeszcze robicie to po niemiecku.

To kim jestescie, to teraz widac wyraznie.

Widaă wyraęnie kim jesteú. PZPR-owska klika zwiŕzana z Nowym Ekranem.

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2012-07-10 16:56:53
Autor: Observatore
> [...]

Widaă wyraęnie kim jesteú. PZPR-owska klika zwiŕzana z Nowym Ekranem.

co widac, glupkowaty ruski trollu pastujacy wypociny z GW - gazeki broniacej ubekow?

Autor bloga na nowymekranie, to Polak, a nie ubecka prosowiecka szmata, ktora udaje POlaka na pl.soc.polityka:)

Pan J.Bogatko pisze na innym, bardziej propolskim portalu i wlasnie zamierza OPUSCIC portal promujacy zdrajcow Polski:

* Mój to post tu ostatni

ŁŁ uznał, że obrażam *innych blogerów* i dlatego usunął mnie z Areopagu na NE.

 Widzę, że nie ma miejsca na dyskusję tam, gdzie się promuje gazpromowski Ruch Wielkiej Polski. Można tu bezkarnie obrażać Piłsudskiego czy Mickiewicza, ale wara od Tonderskiego czy Kajdasa.       Nowy Ekran się zdekonspirował. Dziękuję Państwu za uwagę!

Post scriptum: tak, jak opuściłem swego czasu Salon24, teraz opuszczam NE. Nadal można mnie czytać na niepoprawni.pl i słuchać w radiownet.

Post scriptum 2:

 oczywiście Bogatkę można obrzucać inwektywami, bo ŁŁ wie, że prawdziwa cnota krytyk się nie boi. Nie wiem, czy Krasicki w kursie, może znowu obraziłem Gazprom. *

 http://jan.bogatko.nowyekran.pl/post/68021,moj-to-post-tu-ostatni

Ps. wasza ubecka Polska wlasnie kona, a wy razem z nia. Oj...bedzie sie dzialo...a stara ubecja odchodzi....do piekla:)))

Data: 2012-07-10 19:08:17
Autor: Przemysław M.
Dnia Tue, 10 Jul 2012 16:56:53 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

Przemysław M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał(a):
Dnia Mon, 9 Jul 2012 20:39:17 +0000 (UTC), Observatore napisaĹŻ(a):

[...]

* MĂłj to post tu ostatni

ŁŁ uznał, że obrażam *innych blogerów* i dlatego usunął mnie z Areopagu na NE.

 Widzę, Ĺźe nie ma miejsca na dyskusję tam, gdzie się promuje gazpromowski Ruch Wielkiej Polski. MoĹźna tu bezkarnie obraĹźać Piłsudskiego czy Mickiewicza, ale wara od Tonderskiego czy Kajdasa.       Nowy Ekran się zdekonspirował. Dziękuję Państwu za uwagę!

Post scriptum: tak, jak opuściłem swego czasu Salon24, teraz opuszczam NE. Nadal można mnie czytać na niepoprawni.pl i słuchać w radiownet.

Post scriptum 2:

 oczywiście Bogatkę moĹźna obrzucać inwektywami, bo ŁŁ wie, Ĺźe prawdziwa cnota krytyk się nie boi. Nie wiem, czy Krasicki w kursie, moĹźe znowu obraziłem Gazprom. *

 http://jan.bogatko.nowyekran.pl/post/68021,moj-to-post-tu-ostatni

Ps. wasza ubecka Polska wlasnie kona, a wy razem z nia. Oj...bedzie sie dzialo...a stara ubecja odchodzi....do piekla:)))

Nie zaprzeczysz chyba, że sznurki w Nowym Ekranie trzymają m.in. Poręba i
Grudniewski, a to oznacza, że twoi idole są malowanymi lisami. Wyzwiska pod
moim adresem nie zmienią tego faktu. Po prostu promujesz PZPR-owskich
ubeków. Ten, który ostrzegał mnie przed tobą miał rację. Co, kombinujesz
jak donieść na mnie? --

„Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie
 JĂłzefa Piłsudskiego  zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być
 zwyciężonym, a nie ulec to zwycięstwo”  - powiedział Jarosław Kaczyński.

Data: 2012-07-10 17:15:15
Autor: Observatore
[...]

nie jestem smieciu z GW z wami na ty... durny buraku, to przeciez ja tutaj
wtorny analfabeto i cwierko umyslu, pisalem, ze nowyekran zalozylo
prosowieckie WSI.

To ze zalozyli go zdrajcy, nie znaczy, ze na teren wroga nie nalezy wejsc i
pisac prawde. POLSKA PRAWDE.

A wy debilu i gnoju ubecki tez probujecie tu brylowac pod roznymi nickami, ze
swoimi bzdzinami antypoolskimi, a Polacy jednak tez tu pisza.

A teraz spierdalac ubecki cwoku..

Data: 2012-07-10 19:19:51
Autor: Przemysław M.
Dnia Tue, 10 Jul 2012 17:15:15 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Wyzywaj, wyzywaj miernoto. Brak ci argumentów więc bluzgasz. To świadczy o
jedym, jesteś z gatunku pieniaczy. Mój informator miał rację. Jesteś
cienias na pasku PZPR-owskich siepaczy.

Data: 2012-07-10 18:06:46
Autor: Observatore
Marek Wisniewski* Wlasnie przejrzalem archiwum
Klin <klin\@wp.pl,
napisał(a):

   Poziom rynsztoka!

ooo, ho...adwokat ruskich trolli sie pojawil...i rasista:)

Data: 2012-07-10 18:16:28
Autor: Observatore
*Klin* nadajecie z Bielska- Bialej ? A MH moze znacie?

...on tez rasista i ruski troll.

Odnotujemy kolejne dane, ruskiego trolla:

83.5.39.159 IP address location & more:
IP address [?]: 83.5.39.159 [Whois] [Reverse IP]
IP country code: PL
IP address country: Poland
IP address state: Slaskie
IP address city: Bielsko-biala
IP address latitude: 49.8224
IP address longitude: 19.0469
ISP of this IP [?]: Neostrada Plus
Host of this IP: [?]: aalj159.neoplus.adsl.tpnet.pl [Whois] [Trace]
Local time in Poland: 2012-07-10 20:14

Data: 2012-07-10 21:21:42
Autor: Klin
W dniu 2012-07-10 20:16,  Observatore pisze:

[...]

   Czyżbyś chciał na mnie mossad naslać?

Data: 2012-07-10 22:54:41
Autor: Krzysztof Lewczuk
[...]

juz predzej niemiecki :p

KL

--
Z przekonania libertarianin-minarchista oraz chrzescijanin biblijnie
fundamentalistyczny. Pierwsze oznacza dazenie do tego, zeby panstwo

Data: 2012-07-10 21:02:58
Autor: Observatore
Krzysztof Lewczuk <lewczuk.krzysztof@gmail.com> napisał(a):
W dniu 2012-07-10 20:16,  Observatore pisze:

> ..on tez rasista i ruski troll.
>
> Odnotujemy kolejne dane, ruskiego trolla:
> [...]

Klin i MH - to prosowieckie trolle. To widac po reakcjach na teksty o Putinie
i Federacji Ruskiej oraz o bohaterze sowieckim - Jaruzelskim.

Data: 2012-07-10 23:08:47
Autor: Klin
*Klin* nadajecie z Bielska- Bialej ? A MH moze znacie?
   Observatore

   Główny dezinformator na psp.

Data: 2012-07-10 21:28:39
Autor: Observatore
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                .> napisał(a):
   Observatore

   Główny dezinformator na psp.

..dlatego tak mnie tutaj atakujecie, za to. ze pisze wam prosto w twarz kim
jestescie?

Podobno jestescie wierzacy? Nie macie wyrzutow sumienia?
Domagaliscie sie ode mnie milosierdzia dla sowieckiego bohatera -
Jaruzelskiego i zaczeliscie mnie nazywac Zydem od momentu kiedy skrytykowalem
Pawlaka.
Pawlak bral udzial w tzw. Nocnej Zmianie, ktora obserwowal wyslannik KGB.
Bardzo wam sie to nie spodobalo.

NOCNA ZMIANA - KORELACJA

http://www.youtube.com/watch?v=K0HVlVNgK0U

Wlasnie podalem link do wykladu p. S. Michalkiewicza, ktory tlumaczy, KTO za
obecna sytuacje w Polsce jest odpowiedzialny.

Mowi wyraznie : Jaruzelski i sowieciarze ( ...ci z GW ktorzy uznali
Jaruzelskiego i Kiszczaka za czlowieka honoru).

I wy smiecie mnie jeszcze oczerniac, prosowiecki trollu i rzekomy wyznawco
wiary katolickiej, po tylu rzetelnych informacjach propolskich ktore na tej
grupie zamiescilem ?

DNO

Data: 2012-07-11 11:06:11
Autor: Klin
W dniu 2012-07-10 23:28,  Observatore pisze:
Klin pisze:

[...]

     Nie nazywam cię Żydem a szabesgojem sam tu się kiedyś
     zapierałeś, że nim nie jesteś więc nie mam ci powodu
     nie wierzyć. Natomiast każda niepochlebna wzmianka
     o Żydach działa na ciebie jak płachta na byka, zaczynasz
     wtedy nerwowo reagować i bluzgać na rzekomych antysemitów
     jakbyś sam nie wieszał psów na innych narodach i tylko
     semici a właściwie Żydzi mieliby nie podlegać krytyce,
     według ciebie. Jaruzelskiemu po chrześcijańsku życzyłem
     powrotu do zdrowia co uznałeś za niewybaczalny grzech
     i odtąd zacząłeś mnie wyzywać od trolli ruskich.
     Sprawa z Pawlakiem miała się tak - poinformowałem
     cię, że PSL jest najmniej zażydzoną partią więc chociaż
     dlatego powinniśmy dać mu szansę dostania się do Sejmu
     niech broni polskich spraw.
     I gdzie tu mam zobaczyć twoje rzekomo propolskie
     nastawienie kiedy wszystkich co starają się
     o to by władza znalazła się polskich rękach
     wyzywasz od neomoczarowców, sowieciarzy odgrzewasz
     tak stare podziały między natolińczykami i puławianami
     stając twardo po stronie tych ostatnich. Tylko dlatego
     że puławianie wyczuli prędzej skąd wieją wiatry
     i postawili na zachodnią kartę trockizmu, co prawda W.E.
     ich forowała pod rządami Jeziorańskiego lecz dlatego,
     że mieli haki na niego więc nie mógł im podskoczyć.

     http://www.tylkoprawda.akcja.pl/dysk029.html
     http://www.naszawitryna.pl/jedwabne_348.html

 http://bezdekretu.blogspot.com/2009/11/lipski-i-inni-po-drugiej-stronie-lustra.html

Data: 2012-07-11 12:44:27
Autor: Observatore
*Klin* nadajecie z Bielska- Bialej ? A MH moze znacie?
Klin <klin\@wp.pl,

     Nie nazywam cię Żydem a szabesgojem sam tu się

a wy jestesci sowiecki, glupi rab
http://bezdekretu.blogspot.com/2009/11/lipski-i-inni-po-drugiej-stronie-lustra.
html

widze, ze cytujecie tekst z bloga Alwksandra Scisa, wiec go czytacie, ale
znowu goowno rozumiecie, bo ten blogier za takie wasze teksty jak ten o mnie i
o Zydach wywaliby was na zbita twarz ze swojego bloga.

On nigdy nie pisze o Zydach, w ten sposob jak wy. On pisze o wszytkich tych
ktorzy tworzyli i tworza polska polityke. Wsrod nich sa zarowno Zydzi jak i
Polacy oraz sowieci - generalnie zwiazani z komunizmem.

Jak widac nawet jego tekstow taki idiota zydojob jak wy, nie rozumie.

From: "Observatore " <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: *Klin* nadajecie z Bielska- Bialej ? A MH moze znacie?
Date: Wed, 11 Jul 2012 12:44:27 +0000 (UTC)
<jtffhk$df5$1@inews.gazeta.pl> <jthlmt$mbe$1@dont-email.me>
<jthmsl$73d$1@inews.gazeta.pl> <jthnhv$sk$1@dont-email.me>
<jthnv3$avl$1@inews.gazeta.pl> <4ffc6b20$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
<jthqvm$21m$1@inews.gazeta.pl> <jthrhs$lhf$1@inews.gazeta.pl>
<4ffc80c8$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
<almarsoft.5569958011132189184@news.atman.pl> <jti5a2$cl$1@inews.gazeta.pl>
<4ffc99e1$0$1294$65785112@news.neostrada.pl> <jti6q7$1qo$1@inews.gazeta.pl>
<4ffd4206$0$1305$65785112@news.neostrada.pl>

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-07-11 16:20:15
Autor: Klin
W dniu 2012-07-11 14:44, Observatore pisze:

On nigdy nie pisze o Zydach, w ten sposob jak wy. On pisze o wszytkich tych
ktorzy tworzyli i tworza polska polityke. Wsrod nich sa zarowno Zydzi jak i
Polacy oraz sowieci - generalnie zwiazani z komunizmem.

    Policz ilu Żydów tu zacytowałem chwaląc - nawet ostatnio
    jednego rabina też ich rozróżniam więc nie wmawiaj głupot.
    Tak się jednak dzieje, że wielu z nich sprzedawało Polskę
    służąc sowietom a teraz jankesom mącą w głowach wspomnij
    choćby incydent z polskimi obozami koncentracyjnymi
    kto z doradców Obamy maczał w tym palce? - na pewno nie Polak.

     http://netureikartapl.republika.pl/
     http://www.israelshamir.net/Polish/Polish.htm
     http://hohma.wikispaces.com/102
     http://www.normanfinkelstein.com/

Data: 2012-07-11 14:42:47
Autor: Observatore
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                .> napisał(a):
> [...]

    choćby incydent z polskimi obozami koncentracyjnymi
    kto z doradców Obamy maczał w tym palce? - na pewno nie Polak.

Polske zawsze sprzedaja polscy kolaboranci. Nie znacie polskiej historii?

Teraz TEZ ma to miejce. Zydzi sa rozsiani po calym swiecie i jakos tylko Polacy uwazaja, ze ich sprzedaja Zydzi. Pod tym linkiem jest podana populacja Zydow w roznych panstwach na swiecie.

http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%BBydzi

Ktore z tych panstw zostalo, sprzedanych przez Zydow?
Zastanowcie sie przez moment i pomyslcie, jak moze was ktos sprzedac, jesli
wy sami na to nie pozwolicie lub do tego nie doprowadzicie przez wasza GLUPOTE? Gdyby tak bylo jak wy piszecie, to nie istnialyby panstwa suwerenne.

Obejrzyjcie sobie uwaznie film pt.New Poland - Nowa Polska 2010

Polske pomaga sprzedawc zawsze ruska agentura !!

* Niektórzy wciąż wierzą, że w 1945 roku Polska została wyzwolona... najnowszy
film Roberta Kaczmarka i Grzegorza Brauna rozwiewa wątpliwości. Kulisy działania radzieckiej agentury na terenie USA, której zadaniem było
negatywne przedstawianie przedwojennej Polski jako państwa sprzyjającego
faszyzmowi, aby w ten sposób zdyskredytować nasz kraj w oczach Amerykanów.
Dokument zawiera m.in. wypowiedzi Władimira Bukowskiego, prof. Jana Marka
Chodakiewicza, prof. Wojciecha Roszkowskiego, byłych pracowników CIA a także
niepublikowane dotąd dokumenty.*

http://www.youtube.com/watch?v=8ffILlr7TOw

ps. wielu polskich Zydow wiecej zrobilo dla Polski niz sami Polacy.
Takim pierwszym z brzegu przykladem jest np.Michal Falzmann, ktory ujawnil afere FOZZ. Zaplacil za to ZYCIEM.

 http://pl.wikipedia.org/wiki/Micha%C5%82_Falzmann

Data: 2012-07-11 16:56:44
Autor: Klin
     http://polonuska.wordpress.com/2012/03/04/zbrodnicze-plemie-jan-polak/

Data: 2012-07-11 15:13:20
Autor: Observatore
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                .> napisał(a):
W dniu 2012-07-11 16:42,  Observatore pisze:
     http://polonuska.wordpress.com/2012/03/04/zbrodnicze-plemie-jan-polak/

czlowieku, a kto to jest ta POLONUSKA? Znacie ja osobiscie?
Wy naprawde jestescie tak umyslowo ograniczeni, ze nie rozumiecie, ze kazdy
moze w sieci takie blogi zalozyc i napisac, ze jest Polak?

Po karykaturze zamieszczobej w tym tekscie widac, ze to kolejny *gajowy
marucha*, SOWIECIARZ i dezinformator.

Jak ktos napieprza na Zydow, to dla was jest to juz na pewno Polak?

Wy sie dobrze czujecie? Podobno jestescie wierzacym katolikiem.

Co mowi Nowy Testament? Po owocach ich poznajecie. A owoce tej POLONUSKI na kilometr smierdza ruskimi onucami.

ps. pewnie dla was bekon, to tez Polak:)))

Data: 2012-07-11 17:56:07
Autor: Klin
W dniu 2012-07-11 17:13,  Observatore pisze:
Klin pisze:
      http://polonuska.wordpress.com/2012/03/04/zbrodnicze-plemie-jan-polak/

    Podsumowanie:

   PrzedłoĹźony materiał historyczny prowadzi do prostego wniosku: Polska
   grzeszy nie brakiem tolerancji, ale tolerancją posuniętą do absurdu.
   Dziś, jak w całym okresie poprzednim, historia się powtarza. Rozmaite
   Kuronie, Michniki, Lipscy, Geremki, Mazowieccy, Rakowscy, Turowicze;
   Ĺťydzi, półżydzi i tzw. “wspĂłlnota rodzin” tworzą zagroĹźenie dla
   dalszego istnienia Narodu Polskiego. Cała ta plejada marksistowsko-
   trockiwstowsko syjonistyczna – rozzuchwalona wolnością i całkowitą
   bezkarnością, przekonana o swej “wyĹźszości” i nietykalności, rzuca
   pod adresem narodu i państwa wyzwiska, obelgi, sieje zamęt i
   anarchię, okrada NarĂłd i doprowadza kraj do katastrofy, by znowu
   odzyskać pełnię władzy i rządzić w Judeopolonii. Miara zbrodni
   dopełnia się. Idzie czas, Ĺźe trzeba będzie zapłacić za zbrodnie wobec
   wszystkich narodĂłw świata a a szczegĂłlnie wobec Polski. Nie pomoĹźe
   wtedy ani zdrada na rzecz ZSRR ani zdrada na rzecz RFN. I nie o
   o zemstę tu chodzi, ani o wydumany “antysemityzm” ale o zwykłą
   ludzką i boską sprawiedliwość w stosunku do sprawcĂłw nieszczęść i
   zbrodni.
   MoĹźe przemĂłwi to wreszcie do tych ogłupionych, ktĂłrzy obronę
   “uciskanych” ĹťydĂłw uwaĹźają za “humanitaryzm”. Dlaczego zatracili ten
   “humanitaryzm” wobec mordowanych współbraci choć sami uwaĹźają się za
   PolakĂłw? MĂłwić stale o Ĺťydach jako ciemiężonych a nigdy jako o
   ciemiężycielach jest absurdem, głupotą a nawet zbrodnią.
   ZbliĹźa się czas, Ĺźe trzeba będzie zapłacić za dokonane i nadal
   dokonywane zbrodnie na Narodzie Polskim, idzie dzień sądu
   i sprawiedliwości. Czas, by zrozumieli to ci, ktĂłrzy sieją nienawiść
   i nawołują do rewolucji. Szkodzą w ten sposĂłb nie tylko Polakom ale
   i tym Ĺťydom, ktĂłrzy lojalnie zachowywali się w chwilach tragicznych
   i chcą zostać w Polsce.

   Dlaczego to co ty piszesz ma być wiarygodniejsze?

Data: 2012-07-11 16:52:43
Autor: Observatore
napisał(a):

polak/

    Podsumowanie:

   Dlaczego to co ty piszesz ma byc wiarygodniejsze?

chociazby dlatego, ze nie wierze bezkrytycznie  w tenencyjne teksty ktore zamieszczaja jakies POLONUSKI w sieci oraz czytalem posty jednego z najaktywniejszych zydojebow na tej grupie - bekona.

Na propagandzie antyzydowskiej oparta byla polityka nazistow i sowietow.

Jak widze, tez tego filmu nie ogladaliscie: The Soviet Story http://www.youtube.com/watch?v=3cSsB_jvk6U

Nie znacie po prostu polskiej historii, tylko te z PRL-u. Tak wlasnie jak prymitywny prowokator bekon.

To sa wlasnie konsekwencje propagandy sowieckiej i nazistowskiej  ktorej ulegaja ludzie o ograniczonych horyzontach myslowych i niskiej wiedzy histortcznej.

Jakim trzeba byc fanatykiem, aby nie umiec wyciagnac wnioskow z historii i nie zdawac sobie sprawy z tego do czego taka rasistowska propaganda prowadzi?

Wy teraz kierujecie sie rasizmem  w stosunku do Zydow, ale zarowno Niemcy jak i Ruscy w nastepnej kolejnosci zajma sie takimi jak wy zamieszkujacymi terytorium Polski. Chyba ze sami jestescie Ruskiem lub Niemcem, a nie Polakiem.

Wlasciwie juz sie zajeli i dlatego najpierw zlikwiduja dzieki kolaboracji platfusow z nimi, Polske. A potem przyjdzie kolej na takich jak wy.

Znacie to:

Kiedy zaczeli mordowac Zydow - nikt sie nie odezwal

Kiedy zaczeli mordowac katolikow - rowniez nikt nic nie powiedzial

Kiedy przyszli po mnie - nikogo juz nie bylo.

Ps. Zapieraliscie sie, ze nie jestescie rasista. A co z was wylazi?
Tepa odpornosc na fakty, tak jak u kazdego fanatyka i rasisty. --

Data: 2012-07-11 19:18:21
Autor: Klin
W dniu 2012-07-11 18:52,  Observatore pisze:
Klin pisze:

[...]

    Wydaje się, że takich tekstów w ogóle nawet krytycznie nie czytasz
    bo masz wdrukowany  prawidłowy, poprawny politycznie światopogląd
    i jesteś nieprzemakalny na nowe treści więc nie mam szans by nalać
    ci nieco oliwy do zakutego łba - tak ozięble kończę ten wątek.

Data: 2012-07-11 17:30:26
Autor: Observatore
napisał(a):

[...]

oliwy to wam wyranie brakuje w waszym wyjatkowo tepym, zakutym rasitowskim lbie, wielbicielu Jaruzelskiego i rzekomy wyznawco wiary katolickiej oraz pseudo- Polaku.

Nic dziwnego, ze dbacie o to, aby wasze teksty nie byly zarejstrowane w archiwach googli, bo to co piszecie w sieci robicie z pelna swiadomoscia i premedytacja. Dlatego ja bede rejstrowal wasze wpisy.

Ciekawe, ze polska wersja Soviet Story zostala zablokowana w polksiej sieci, pare dni po podaniu na tej grupie linka do filmu.

Ciekawe KTO to zrobil i DLACZEGO?

Voila:

http://www.youtube.com/watch?v=lnB2CjJvuYk

Data: 2012-07-11 17:36:08
Autor: Observatore
*Klin* nadajecie z Bielska- Bialej ? A MH moze znacie?

...poniewaz uwazam, ze takie indywiduua jak wy, trzeba ogniem wypalac w zarodku, zgodnie z obietnica, zamieszczam kopie waszego teksu, bo znowy postaracie sie aby po nim nie bylo sladu w sieci.

Klin* nadajecie z Bielska- Bialej ? A MH moze znacie?
View parsed - Show only message text
Date: Wed, 11 Jul 2012 19:18:21 +0200
From: Klin <""klin\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                  ">
Newsgroups: pl.soc.polityka

Klin pisze:

     http://polonuska.wordpress.com/2012/03/04/zbrodnicze-plemie-jan-
polak/

    Dlaczego to co ty piszesz ma by&#230; wiarygodniejsze?
   ci nieco oliwy do zakutego &#179;ba - tak ozi&#234;ble ko&#241;cz&#234; ten w&#177;tek.

chociazby dlatego, ze nie wierze bezkrytycznie  w tenencyjne teksty ktore
zamieszczaja jakies POLONUSKI w sieci oraz czytalem posty jednego z
najaktywniejszych zydojebow na tej grupie - bekona.

    Wydaje si&#234;, &#191;e takich tekstów w ogóle nawet krytycznie nie czytasz
    bo masz wdrukowany  prawid&#179;owy, poprawny politycznie wiatopogl&#177;d
    i jeste nieprzemakalny na nowe treci wi&#234;c nie mam szans by nala&#230;

Data: 2012-07-11 16:44:12
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:4ffd8ba2$0$26698$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Może maczał w tym palce Żyd na Żydy? Jeden jedyny! Który siedzi po prawicy...?

Data: 2012-07-11 15:01:28
Autor: Observatore
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Może maczał w tym palce Żyd na Żydy? Jeden jedyny! Który siedzi po prawicy...?

Polske sprzedaja teraz platfusy i wasz idol Herman Tusk. Nawet Kwasniewski
tego nie robil, chociaz komuch.

Na prawicy siedzi wlasnie Polka - zona Zyda, Michala Falzmanna i walczy jak
LEW o suwerenna Polske.

http://wpolityce.pl/wydarzenia/17046-z-izabela-brodacka-wdowa-po-michale-falzmannie-odkrywcy-afery-fozz-rozmawia-tomasz-kwiatek

Data: 2012-07-11 13:41:27
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:4ffd4206$0$1305$65785112news.neostrada.pl...
    http://www.tylkoprawda.akcja.pl/dysk029.html
    http://www.naszawitryna.pl/jedwabne_348.html

http://bezdekretu.blogspot.com/2009/11/lipski-i-inni-po-drugiej-stronie-lustra.html

To ilu Polaków wśród 38 milionów Żydów jest w Polsce?

Data: 2012-07-11 14:27:39
Autor: Klin
[...]

   Zapytaj ile Żydów zajmuje ważne kierownicze i doradcze miejsca
   w Polsce a ilu ich się znajduje przeciętnie w populacji, wtedy może
   zrozumiesz czyim interesom jesteśmy zmuszani służyć.

Data: 2012-07-11 12:54:27
Autor: Observatore
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                .> napisał(a):

> [...]
   w Polsce a ilu ich się znajduje przeciętnie w populacji, wtedy może
   zrozumiesz czyim interesom jesteśmy zmuszani służyć.

a ilu Polakow esbekow zajmuje stanowiska i jest oligarchami, ktorzy zdobyli
majatek dzieki tzw, transformacji ustrojowej. To wasz idol Jaruzelski i Kiszczak tak Polakow urzsdzili, a nie sami Zydzi.

Ponadto to Polacy wybierali np. Kwasniewskiego i Walese na prezydenta. Teraz potrafili wybrac, pomimo wiedzy o oszustwach i nieudacznictwie PO oraz tragedii smolenskiej, kolejny raz te partie i Tuska.

Ja wam tu tlumacze jak krowie na rowie, jak sytuacja wyglada, a wy ciiemniak,
mi potraficie za to ublizac i nazywac mnie np, ZYdem lub szavezgojem.

Generalnie Polacy sa po prostu glupim narodem. Pisze tak pomimo, ze jestem
Polakiem. Po latach peererlu jak widac sa jeszcze glupsi i dlatego
prawdopodobnie Polska utraci niepodleglosc.

Przeciez bez przyczyny nie powstalo powiedzenie: Polak przed i po szkodzie
glupi. To niestety jest prawda.

Data: 2012-07-11 15:24:01
Autor: Klin
W dniu 2012-07-11 14:54, Observatore pisze:

Generalnie Polacy sa po prostu glupim narodem. Pisze tak pomimo, ze jestem
Polakiem. Po latach peererlu jak widac sa jeszcze glupsi i dlatego
prawdopodobnie Polska utraci niepodleglosc.

   Kiedy Żydzi wmawiają swoim od dziecka, że są narodem wybranym
   t.z. propolacy z rodzaju Obserwatora mówią nam, że jesteśmy
   głupim narodem i jak tu nie nazwać was szabesgojami.

Data: 2012-07-11 13:36:37
Autor: Observatore
[...]

a nie sa glupim narodem, skoro popieraja najwieksze poskomunistyczne smieci i
lajdakow, ktorzy ich zniewalali przez ponad pol wieku i zwalaja wine na
mitycznych Zydow? Zydzi potrafili zalozyc sobie male panstwo - Izrael i walcza o to panstwo jak
lwy, a Polacy nadal kolaboruja ze swoimi wrogami i sprzedaja sie za friko.

Pilsudzki tez mial racje twierdzac, ze Polacy to narod wspanialy, ale ludzie
kurwy. Dlatego Polska przez te kurwy straci kolejny raz niepodleglosc. Takie sa
niestety realia w polityce.

Data: 2012-07-11 15:55:41
Autor: Przemysław M.
*Klin* nadajecie z Bielska- Bialej ? A MH moze znacie?
Dnia Wed, 11 Jul 2012 13:36:37 +0000 (UTC), Observatore napisaů(a):

Klin <klin\@wp.pl,

   Kiedy Ýydzi wmawiajŕ swoim od dziecka, ýe sŕ narodem wybranym
   t.z. propolacy z rodzaju Obserwatora mówiŕ nam, ýe jesteúmy
   gůupim narodem i jak tu nie nazwaă was szabesgojami.

From: " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Wed, 11 Jul 2012 13:36:37 +0000 (UTC)
<4ffd6669$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
<4ffd713f$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
<jtjt23$dkk$1@inews.gazeta.pl>
<4ffd7e74$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>

Data: 2012-07-11 15:58:45
Autor: Przemysław M.
*Klin* nadajecie z Bielska- Bialej ? A MH moze znacie?
Dnia Wed, 11 Jul 2012 12:54:27 +0000 (UTC), Observatore napisaů(a):

Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                .> napisaů(a):

Uýytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisaů w wiadomoúci
    http://www.tylkoprawda.akcja.pl/dysk029.html
    http://www.naszawitryna.pl/jedwabne_348.html

http://bezdekretu.blogspot.com/2009/11/lipski-i-inni-po-drugiej-stronie-lust
ra.html

To ilu Polaków wúród 38 milionów Ýydów jest w Polsce?

   Zapytaj ile Ýydów zajmuje waýne kierownicze i doradcze miejsca
   w Polsce a ilu ich sić znajduje przecićtnie w populacji, wtedy moýe
   zrozumiesz czyim interesom jesteúmy zmuszani sůuýyă.

Nie jesteú Polakiem, Lucuú?

Data: 2012-07-11 15:21:54
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:4ffd713f$0$26701$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie weksluj. Odpowiedz na pytanie lub milcz! :)

Data: 2012-07-11 15:31:57
Autor: Klin
[...]

    Możesz mi podziękować, że na idiotyczne pytanie
    odpowiedziałem ci z sensem. Dziwię się też, że
    z Obserwatorem tak cię nie lubicie.

Data: 2012-07-11 13:47:19
Autor: Observatore
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                .> napisał(a):

> Nie weksluj. Odpowiedz na pytanie lub milcz! :)

    Możesz mi podziękować, że na idiotyczne pytanie
    odpowiedziałem ci z sensem. Dziwię się też, że
    z Obserwatorem tak cię nie lubicie.

co ma do tego lubienie ? W polityce czegos takiego nie ma. Idzikowskij jest
moim, a ja jego przeciwnikiem politycznym. Lubiec to mozecie sobie waszego kota.

Data: 2012-07-11 15:54:58
Autor: Przemysław M.
*Klin* nadajecie z Bielska- Bialej ? A MH moze znacie?
Dnia Wed, 11 Jul 2012 13:47:19 +0000 (UTC), Observatore napisaů(a):

Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                .> napisaů(a):

[...]

    Moýesz mi podzićkowaă, ýe na idiotyczne pytanie
    odpowiedziaůem ci z sensem. Dziwić sić teý, ýe
    z Obserwatorem tak cić nie lubicie.

From: " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Wed, 11 Jul 2012 13:47:19 +0000 (UTC)
<4ffd7e4a$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
<4ffd8051$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>

Data: 2012-07-11 15:41:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:4ffd8051$0$26686$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie potrafisz? Dziwne? A może to pytanie jest ci niewygodne? Zepnij się, zewrzyj w sobie i odpowiedz: ilu to Polaków wśród 38 milionów Żydów żyje w Polsce?
A może nie wiesz? Powiedz otwarcie. Wybaczę ci!

Data: 2012-07-11 15:52:59
Autor: Przemysław M.
*Klin* nadajecie z Bielska- Bialej ? A MH moze znacie?
Dnia Tue, 10 Jul 2012 21:28:39 +0000 (UTC), Observatore napisaů(a):

Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                .> napisaů(a):
   Observatore

   Gůówny dezinformator na psp.

Zaplujesz sie! ;-)

From: " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Tue, 10 Jul 2012 21:28:39 +0000 (UTC)

From: " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Tue, 10 Jul 2012 21:02:58 +0000 (UTC)

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-07-10 22:27:39
Autor: Przemysław M.

From: " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Tue, 10 Jul 2012 18:16:28 +0000 (UTC)

Data: 2012-07-10 18:12:42
Autor: Observatore
Marek Wisniewski* Wlasnie przejrzalem archiwum
Klin <klin\@wp.pl,
napisał(a):

   Poziom rynsztoka!

a teraz zarejestrujemy adres z ktorego nadaje osobnik *Klin* ktory bardzo dba o to, aby sladow swoich rasistowskich postow nie zostawiac w sieci.
Zada dowodow, ale posty likwiduje. To dopiero RYNSZTOK I GNOJOWA.

Teraz broni innego rasisty, rozpoznanego przez Polakow, za ubeka prosowieckiego.

 To dopiero RYNSZTOK I GNOJOWA.

https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/5f8aebba4693c31f?
dmode=source

Message from discussion Marek Wisniewski* Wlasnie przejrzalem archiwum
View parsed - Show only message text
Date: Tue, 10 Jul 2012 19:49:18 +0200
From: Klin <""klin\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                  ">
Newsgroups: pl.soc.polityka