Jabłka po 3.7zł/kg

Data: 2015-05-02 09:52:19
Autor: kogutek444
Jabłka po 3.7zł/kg
W dniu sobota, 2 maja 2015 08:34:35 UTC+2 użytkownik Patriota napisał:
Kurwa znowu klęska urodzaju.. Raz już Polacy za nie zapłacili gdy rząd wprowadził sankcje wobec Rosji i musieliśmy z tego tytułu zrekompensować straty chłopom, a tu jeszcze doszło do tego że za nie w sklepach musimy płacić dwukrotnie więcej niż w poprzednich latach.

Ja nie muszę płacić drożej. W `Łodzi nie ma obowiązku kupowania jabłek. I dobrze że nie ma bo z wielu owoców jabłko jest najchujowsze, zwłaszcza takie wyprodukowane jak w fabryce.

Data: 2015-05-04 11:46:34
Autor: Patriota
Jabłka po 3.7zł/kg
W dniu 2015-05-02 o 18:52, kogutek444@gmail.com pisze:
Ja nie muszę płacić drożej. W `Łodzi nie ma obowiązku kupowania jabłek. I dobrze że nie ma bo z wielu owoców jabłko jest najchujowsze, zwłaszcza takie wyprodukowane jak w fabryce.

To nie kupuj. Tak właściwie to o czym ty pierdolisz?

Data: 2015-05-04 03:19:58
Autor: kogutek444
Jabłka po 3.7zł/kg
W dniu poniedziałek, 4 maja 2015 11:46:23 UTC+2 użytkownik Patriota napisał:
W dniu 2015-05-02 o 18:52, kogutek444@gmail.com pisze:
> Ja nie muszę płacić drożej. W `Łodzi nie ma obowiązku kupowania > jabłek. I dobrze że nie ma bo z wielu owoców jabłko jest najchujowsze, > zwłaszcza takie wyprodukowane jak w fabryce. To nie kupuj. Tak właściwie to o czym ty pierdolisz?

I nie kupuję bo nie lubię. Jabłko u mnie to tylko w surówce z kapusty istnieje i sałatce warzywnej. W sobotę byłem na rynku zrobić zakupy. W Łodzi na Zielonym Rynku ceny jabłek zaczynały się od 1,80.

Data: 2015-05-06 09:24:51
Autor: Patriota
Jabłka po 3.7zł/kg
W dniu 2015-05-04 o 12:19, kogutek444@gmail.com pisze:

I nie kupuję bo nie lubię.
A ja kupuje i cena mnie obchodzi. To że ty nie kupujesz wcale cie nie zwolniło z tego że już raz za nie zapłaciłeś, wtedy gdy chłopom trzeba było zrekompensować straty wynikłe z wprowadzonego embarga na eksport tych owoców do Rosji.

Jabłka po 3.7zł/kg