Jablko - skojarzenia

Data: 2009-11-29 13:07:11
Autor: Kyniu
Jablko - skojarzenia
Hej,

Potrzebuje wsparcia do pewnego projektu. Jak w temacie - jakie macie
skojarzenia filmowe na haslo JABLKO - konkretne filmy, sceny, ....

Kyniu

Data: 2009-11-29 13:32:24
Autor: Skumber
Jablko - skojarzenia

Uzytkownik "Kyniu" <kyniu_usun_to_@poczta.gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:3yqt156qurr5$.1x6vm2citci5z$.dlg40tude.net...
Hej,

Potrzebuje wsparcia do pewnego projektu. Jak w temacie - jakie macie
skojarzenia filmowe na haslo JABLKO - konkretne filmy, sceny, ....

Kyniu

Forest Gump

Data: 2009-11-29 13:36:06
Autor: Kyniu
Jablko - skojarzenia
Dnia Sun, 29 Nov 2009 13:32:24 +0100, Skumber napisał(a):

Forest Gump

Mnie on sie nieodmiennie kojarzy z "pudelkiem czekoladek". A ktora
konkretnie scena?

Kyniu

Data: 2009-11-29 15:35:22
Autor: Budzik
Jablko - skojarzenia
Użytkownik Kyniu kyniu_usun_to_@poczta.gazeta.pl ...

Forest Gump

Mnie on sie nieodmiennie kojarzy z "pudelkiem czekoladek". A ktora
konkretnie scena?

zakup akcji "jakiegos sadu" czy jakos tak.

Data: 2009-11-29 13:44:25
Autor: Ensitherum
Jablko - skojarzenia
Kyniu pisze:
Potrzebuje wsparcia do pewnego projektu. Jak w temacie - jakie macie
skojarzenia filmowe na haslo JABLKO - konkretne filmy, sceny, ....

banalne skojarzenie 'Jabłka Adama'
'Dziewczęta z Nowolipek' + 'Rajska jabłoń' B.Sass

Data: 2009-11-29 13:46:21
Autor: Robson
Jablko - skojarzenia
Kyniu pisze:

Potrzebuje wsparcia do pewnego projektu. Jak w temacie - jakie macie
skojarzenia filmowe na haslo JABLKO - konkretne filmy, sceny, ....

Pulp Fiction, Kill Bill - papierosy Red Apple

American Pie - bo jabłecznik

Wszelakie trailery - bo Apple ;)

Królewna ¦nieżka

filmy o NY

--
==R==

Data: 2009-11-29 14:29:15
Autor: Street Fighter
Jablko - skojarzenia
Uz.ytkownik Kyniu napisa?:
Hej,

Potrzebuje wsparcia do pewnego projektu. Jak w temacie - jakie macie
skojarzenia filmowe na haslo JABLKO - konkretne filmy, sceny, ....

Apple product placement :)

Data: 2009-11-29 18:49:09
Autor: looker
Jablko - skojarzenia
Potrzebuje wsparcia do pewnego projektu. Jak w temacie - jakie macie
skojarzenia filmowe na haslo JABLKO - konkretne filmy, sceny, ....

Adam Abler (jakos tak) , jablko adama
Seksmisja chyba tez (psiary)

Data: 2009-11-29 19:52:39
Autor: lukawar
Jablko - skojarzenia
Potrzebuje wsparcia do pewnego projektu. Jak w temacie - jakie macie
skojarzenia filmowe na haslo JABLKO - konkretne filmy, sceny, ....

"Young Einstein" i filmy z legenda Wilhelma Tell :)

Data: 2009-11-30 10:45:36
Autor: WRonX
Jablko - skojarzenia
Kyniu pisze:
Hej,

Potrzebuje wsparcia do pewnego projektu. Jak w temacie - jakie macie
skojarzenia filmowe na haslo JABLKO - konkretne filmy, sceny, ....

Krolewna Sniezka, wszystkie komputery w amerykanskich filmach, finalowa scena z "Blind Fury".

Pozdrawiam.
--
[= WRonX =] [= WRonX@-CUT-WRonX.NET =] [= http://WRonX.NET =]
[= GCS/CC d->++ s+:- a- C++++$ U P>++ L+ !E W+++$ N++(+++) =]

Data: 2009-12-03 09:32:15
Autor: Tiber
Jablko - skojarzenia
Silly, silly WRonX nabazgrału:

Potrzebuje wsparcia do pewnego projektu. Jak w temacie - jakie macie
skojarzenia filmowe na haslo JABLKO - konkretne filmy, sceny, ....

Krolewna Sniezka, wszystkie komputery w amerykanskich filmach,

Co?

--
tbr

Data: 2009-12-03 13:34:04
Autor: WRonX
Jablko - skojarzenia
Tiber pisze:
Krolewna Sniezka, wszystkie komputery w amerykanskich filmach,

Co?

HINT: skojarzenia oddzielone sa przecinkami :P

Pozdrawiam.

Data: 2009-12-03 18:20:19
Autor: Tiber
Jablko - skojarzenia
Silly, silly WRonX nabazgrału:

Krolewna Sniezka, wszystkie komputery w amerykanskich filmach,

Co?

HINT: skojarzenia oddzielone sa przecinkami :P

Pytam o ostatni przykład, ten z amerykańskimi filmami. Sugerujesz, że w
komputerowym product placemencie jest tylko Apple, a nawet lepiej, Apple
dominuje? Przecież to bzdura.

--
tbr

Data: 2009-12-04 08:57:43
Autor: Mirek Ptak
Jablko - skojarzenia
Dnia 2009-12-03 18:20,  *Tiber* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Nie taka bzdura - czasem pojawia się Dell lub Sony, ale nadpsute jabłko dominuje :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-12-04 10:49:57
Autor: Tiber
Jablko - skojarzenia
Silly, silly Mirek Ptak nabazgrału:

[...]

W kinie młodzieżowym.

--
tbr

Data: 2009-12-04 12:58:34
Autor: Mirek Ptak
Jablko - skojarzenia
Dnia 2009-12-04 10:49,  *Tiber* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

[...]

:) - już dawno nic takiego nie widziałem :)

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2006/04/14/AR2006041401670.html
http://www.edibleapple.com/the-significance-of-apples-product-placement/

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-12-04 13:33:07
Autor: WRonX
Jablko - skojarzenia
Mirek Ptak pisze:

W kinie młodzieżowym.
http://www.edibleapple.com/the-significance-of-apples-product-placement/

Jeszcze
http://arstechnica.com/apple/news/2006/04/3590.ars :)

I nie przecze, czasem ogladam kino mlodziezowe, nie widze w tym nic zlego, dopoki sa to filmy nie pretendujace do miana ambitnych.

Pytanie bylo o skojarzenia, a moja odpowiedz ("*wszystkie* komputery") byla specjalnie przejaskrawiona, aby zamanifestowac moje nastawienie do tego znaczka w filmach (czyt. "wk*.*wia mnie juz").

Pozdrawiam.

Data: 2009-12-04 20:05:54
Autor: Tiber
Jablko - skojarzenia
Silly, silly WRonX nabazgrału:

Pytanie bylo o skojarzenia, a moja odpowiedz ("*wszystkie* komputery")
byla specjalnie przejaskrawiona,

Luzik.

--
tbr

Data: 2009-12-01 00:36:22
Autor: Moon
Jablko - skojarzenia
Kyniu wrote:
Hej,

Potrzebuje wsparcia do pewnego projektu. Jak w temacie - jakie macie
skojarzenia filmowe na haslo JABLKO - konkretne filmy, sceny, ....

BIG APPLE.
czyli pewnie ze 100 tysiecy filmów, filmików i filmidel.

moon

Jablko - skojarzenia