Jacek Bartosik

Data: 2017-12-03 09:02:45
Autor: jacekbialy80
Jacek Bartosik
Daje wykłady z gostrategii, jest na joutubie. Kilka lat temu straszył pivotem na Pacyfik, że Ameryka daleko, że duńskie cieśniny pod ruskim ostrzałem. Teraz przyznaje że owszem, lecz Ameryka słaba, że już dawno wpadła w Pułapkę Tukidedesa...
Myślę, że z jednej strony zawsze warto mieć jakiś plan 'B' (silk road?), lecz nie po to, aby zupełnie porzucać plan 'A'. Jednak niestety do tego czasem zmierzają subtelne wywody pana Bartosika. Czyżby nadawał z Niemiec?
Pozdrawiam
Jacek

Data: 2017-12-04 18:15:31
Autor: rr
Jacek Bartosik
Nie Bartosik tylko Bartosiak.
Widać, że nie zna Pan jego wypowiedzi, ani ich sensu.

Data: 2017-12-04 12:56:13
Autor: jacekbialy80
Jacek Bartosik
Przepraszam, na joutubie zdarzają się obie wersje nazwiska pana mecenasa. Sens jego przesłania jest jasny - musimy szukać planu 'B' względem naszego sojuszu z USA. Pytanie tylko, na ile to jest konieczne (czyli prawdziwe).

Jacek Bartosik