Jacek Bialy mam do ciebie pytanie i prosze krotko mi na nie

Data: 2011-12-13 18:10:31
Autor: Marek Czaplicki
Jacek Bialy mam do ciebie pytanie i prosze krotko mi na nie
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 13 grudzień 2011 00:29:

Albo sprobuj sobie wyorazic, ze zyjesz w Rzeszy i propaganda hitlerowska
w identyczny jak w tej chwili sposob jest atakowany PiS, atakuje
np.Cyganow,Zydow, Polakow, itp (bo uznala, ze sa rasa nizsza).

Psiowcy to jakaś inna nacja? Czy zgadzasz się z tym: odpowiedz TAK lub NIE.

Jacek Bialy mam do ciebie pytanie i prosze krotko mi na nie