Jacek Cichocki mówił Słoneczku że jest na gie

Data: 2010-01-20 12:23:59
Autor: Slawek SWP
Jacek Cichocki mówił Słoneczku że jest na gie
Jeśli Słoneczko wylazło bez gaci to od Cichockiego dowiadywało się, że świeci :D - ten minister jest solidny w swojej pracy dla Premiera!
Po zastanowieniu nawet przestałem się dziwić, że utrzymał się na swoim stanowisku. Niestety w związku z wysoką kompetencją i rzetelnością pracy ministra Jacka Cichockiego Słoneczko nie będzie mogło zasłaniać się niewiedzą czy ułomnością personelu...
Wassermann i Kempa próbowali pograć Panem Jackiem co się nie udało... O dziwo na pytania merytoryczne Cichocki odpowiada jakoś tak prawdziwie, nawet jeśli odpowiedź nie pasuje do linii ruchu miotły zamiatającej pod dywan...
Szok! Uczciwy i pozwolili go pytać...

--
SĹ‚awek SWP
Małpę od człowieka odróżnia się po zachowaniach ludycznych z tym, że trafiają się przypadki niemal nieodróżnialne...

Data: 2010-01-20 04:46:21
Autor: Marek
Jacek Cichocki mówił Słoneczku że jest nagie
On 20 Sty, 12:23, Slawek SWP <skasujdamspietrasiewiczu...@wp.pl>
wrote:

Wassermann i Kempa próbowali pograć Panem Jackiem co się nie udało... O
dziwo na pytania merytoryczne Cichocki odpowiada jako¶ tak prawdziwie,
nawet je¶li odpowiedĽ nie pasuje do linii ruchu miotły zamiataj±cej pod
dywan...
Szok! Uczciwy i pozwolili go pytać...

To dlaczego Pan Przewodniczacy odbieral glos Wassermanowi ?
.....Bo pytania byly NIEWYGODNE    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jEB SIE DEBILU !!!!!!!

Data: 2010-01-20 14:11:15
Autor: Slawek SWP
wrote:

[...]

Pytania były niewygodne! A pytany by odpowiedział :D Bez zwracania uwagi na "linię obrony" w tej sprawie.

jEB SIE DEBILU !!!!!!!

Jestem nieprzeciętnie uzdolniony ale nie dam rady... :( Nie sięgnę... Wiesz... facet jak się podnieci to ma sztywny członek i żeby nie wiem jak był długi to ten narz±d jest z przodu ciała i taki wyprężony nie daje się przygi±ć do odbytu.

--
Sławek SWP
Małpę od człowieka odróżnia się po zachowaniach ludycznych z tym, że trafiaj± się przypadki niemal nieodróżnialne...

Data: 2010-01-20 06:09:30
Autor: Marek
Jacek Cichocki mówił Słoneczku że jest nagie
On 20 Sty, 14:11, Slawek SWP <skasujdamspietrasiewiczu...@wp.pl>
wrote:
Użytkownik Marek napisał:

> On 20 Sty, 12:23, Slawek SWP<skasujdamspietrasiewiczu...@wp.pl>
> wrote:

Cichocki wiedzal o przestepstwie przecieku, ale nie zawiadomil o tym
premiera ( dopiero z 3-dniowym poslizgiem), a potem tlumaczl, ze
obowiazek zawiadomienia prokuratury lezal na Kaminskim.
Dziekuje za takich wspolpracownikow.

Data: 2010-01-20 15:22:12
Autor: Slawek SWP

wrote:

[...]

Eee tam, dostał polecenie i je wykonał. Premier wiedział natychmiast a opóĽnienie jest "lini± obrony". Niestety podczas przesłuchania Cichocki okazał się kompetentny i "linia obrony" się kruszy, Cichocki nie "beknie" za Słoneczko.

Data: 2010-01-20 07:14:37
Autor: Marek
Jacek Cichocki mówił Słoneczku że jest nagie
On 20 Sty, 15:22, Slawek SWP <skasujdamspietrasiewiczu...@wp.pl>
wrote:
Użytkownik Marek napisał:> On 20 Sty, 14:11, Slawek SWP<skasujdamspietrasiewiczu...@wp.pl>

> [...]

opóĽnienie jest "lini± obrony". Niestety podczas przesłuchania Cichocki
okazał się kompetentny i "linia obrony" się kruszy, Cichocki nie

Swiadek nie jest od tego, zeby stosowal linie obrony.
Jezeli to robi - to powinien beknac za wspoludzial.

Data: 2010-01-20 20:13:02
Autor: Slawek SWP

wrote:

[...]

Ale uone gupie nie som, stosujo tak coby nie bekać

Data: 2010-01-20 12:30:44
Autor: Slawek SWP
Użytkownik Slawek SWP napisał:
[...]
dziwo na pytania merytoryczne Cichocki odpowiada jakoĹ› tak prawdziwie,

http://blog.rp.pl/semka/2010/01/19/precyzyjny-kaminski-dociekliwy-arlukowicz/

Data: 2010-01-20 16:03:18
Autor: cirrus
Jacek Cichocki mówił Słoneczku że jest nagie
Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hj6p95$3de$1atlantis.news.neostrada.pl...
Je¶li Słoneczko wylazło bez gaci to od Cichockiego dowiadywało się, że ¶wieci :D - ten minister jest solidny w swojej pracy dla Premiera!
Po zastanowieniu nawet przestałem się dziwić, że utrzymał się na swoim stanowisku. Niestety w zwi±zku z wysok± kompetencj± i rzetelno¶ci± pracy ministra Jacka Cichockiego Słoneczko nie będzie mogło zasłaniać się niewiedz± czy ułomno¶ci± personelu...
Wassermann i Kempa próbowali pograć Panem Jackiem co się nie udało... O dziwo na pytania merytoryczne Cichocki odpowiada jako¶ tak prawdziwie, nawet je¶li odpowiedĽ nie pasuje do linii ruchu miotły zamiataj±cej pod dywan...
Szok! Uczciwy i pozwolili go pytać...

A tak wła¶ciwie o co ci chodzi?

--
stevep

Data: 2010-01-20 07:16:59
Autor: Marek
On 20 Sty, 16:03, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczu...@wp.pl> napisał w
> [...]

> dziwo na pytania merytoryczne Cichocki odpowiada jako¶ tak prawdziwie,
> nawet je¶li odpowiedĽ nie pasuje do linii ruchu miotły zamiataj±cej pod

Jemu chodzi o to, ze Cichocki jest czysty, jak krysztal, a cala
odpowiedzialnosc spada na premiera.
Tymczasem to jest jedna banda.

Jacek Cichocki mówił Słoneczku że jest na gie