Jacek Cichocki mówił Słoneczku że jest nagie

Data: 2010-01-20 16:03:18
Autor: cirrus
Jacek Cichocki mówił Słoneczku że jest nagie
Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał w wiadomości news:hj6p95$3de$1atlantis.news.neostrada.pl...
Jeśli Słoneczko wylazło bez gaci to od Cichockiego dowiadywało się, że świeci :D - ten minister jest solidny w swojej pracy dla Premiera!
Po zastanowieniu nawet przestałem się dziwić, że utrzymał się na swoim stanowisku. Niestety w związku z wysoką kompetencją i rzetelnością pracy ministra Jacka Cichockiego Słoneczko nie będzie mogło zasłaniać się niewiedzą czy ułomnością personelu...
Wassermann i Kempa próbowali pograć Panem Jackiem co się nie udało... O dziwo na pytania merytoryczne Cichocki odpowiada jakoś tak prawdziwie, nawet jeśli odpowiedź nie pasuje do linii ruchu miotły zamiatającej pod dywan...
Szok! Uczciwy i pozwolili go pytać...

A tak właściwie o co ci chodzi?

--
stevep

Data: 2010-01-20 07:16:59
Autor: Marek
On 20 Sty, 16:03, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczu...@wp.pl> napisał w
> [...]

> dziwo na pytania merytoryczne Cichocki odpowiada jakoś tak prawdziwie,
> nawet jeśli odpowiedź nie pasuje do linii ruchu miotły zamiatającej pod

Jemu chodzi o to, ze Cichocki jest czysty, jak krysztal, a cala
odpowiedzialnosc spada na premiera.
Tymczasem to jest jedna banda.

Jacek Cichocki mówił Słoneczku że jest nagie