Jacek Kata hop hop! (Sreberka i nie tylko)

Data: 2013-01-15 02:57:46
Autor: Romulus Augustulus
Jacek Kata hop hop! (Sreberka i nie tylko)
Jacku, znalazlem na tablecie wiadomosc od ciebie. Nie umiem odpowiedziec bo facebook'a nie uzywam. Niedawne wydarzenia w Anglii mnie w tym utwierdzaja, gdzie pewien Lord, oskarzony nieslusznie o pedofilie, zlapal za jaja setki frajerow na Tweeterze i Facebook- no i skrecil. Zamiast sie szarpac to Lord poszedl do fachowcow. Ci mu wylapali potwarcow i oni teraz niezle pieniazki juz placa. Dlatego ja sie trzymam od tych portali spolecznosciowych z daleka. Cos lapne a oni mnie laps- za sreberka i co wtedy zrobie?
A teraz do rzeczy:
* jestem juz emerytem, mieszkam na zadupiu, hoduje kury na jajka.
* rok temu sprzedalem 30 kg sreber po dobrej cenie, zarobilem. Mam jeszcze ok 80 kg co lepszych- na muzeum wystarczy.
*Tu sobie zobacz historyczne sreberka, dodane w ub. roku do kolekcji
a/ skarb zydowski, kupilem za ok 6 tys zl: http://s269.beta.photobucket.com/user/swiniopas/media/Untitled.jpg.html?sort=3&o=2
To ma zwiazek z pomnikiem Kinderrtransport w Gdansku przed Dworcem kolejowym.
b/ Szczudlo Fakira, prezent od Pana Hrabiego: http://s269.beta.photobucket.com/user/swiniopas/media/FaquirsmagicWand.jpg.html?sort=3&o=260
Takie samo sprzedano w ub roku w domu aukcyjnym Bonhams we Londynie, cena wywolawcza $2500-$2300 ale nie znam ceny koncowej.
c/ Krolewski dzbanuszedk z Nepalu(dalem za niego Ł270 + Ł30 za proby srebra w Sheffield): http://s269.beta.photobucket.com/user/swiniopas/media/BuddTeapot.jpg.html?sort=3&o=318
To unikalna rzecz, czyste srebro. W 1999 w Nepalu wkurwil sie zlym traktowaniem swojej kochanki Nastepca Tronu, niejaki Navindra. Wkroczyl do palacu z 2-ma karabinami maszynowymi w reku. Wymordowal cala rodzine, w tym tatusia Krola Birendre. W zamieszaniu ktos podpierdolil dzbanuszek i on sie znalazl w Nowym Yorku. Jakis Polak tam za lokaja biegal?
3m sie

Data: 2013-01-15 21:57:19
Autor: Tomek_Sz
c/ Krolewski dzbanuszedk z Nepalu(dalem za niego ÂŁ270 + ÂŁ30 za proby srebra w Sheffield): http://s269.beta.photobucket.com/user/swiniopas/media/BuddTeapot.jpg.html?sort=3&o=318
[...]

Jak żeś był Fatso to bądź,a nie co rok inny nick.

Data: 2013-01-15 21:58:53
Autor: sTav
Jacek Kata hop hop! (Sreberka i nie tylko)
Uzytkownik "Romulus Augustulus" <fatso@tesco.net> napisal w wiadomosci news:2c41b912-5688-4356-a1e7-4e28e95ea2f9googlegroups.com...
* jestem juz emerytem, mieszkam na zadupiu, hoduje kury na jajka.

ta grupa juz jest martwa, ale milo dowiedziec sie ze dinozaur Fatso ma sie dobrze.
Pozdrawiam i zycze zdrówka i dobrego humoru.

Jacek Kata hop hop! (Sreberka i nie tylko)