Jacek Kurski: Teza o zamachu jest w interesie Rosji

Data: 2013-10-25 19:16:02
Autor: jr
Jacek Kurski: Teza o zamachu jest w interesie Rosji
Geostrategicznie Rosja post factum na tym "zamachu" zyska³a. W tym sensie, ¿e po
wielu prezydentach krajów posowieckich, posz³o takie przekonanie: pamiêtajcie
kto fiknie Rosji - choæby prezydent Kaczyñski w sprawie Gruzji - to prêdzej, czy
pó¼niej za to zap³aci. W zwi±zku z tym w interesie Rosji jest podsycanie, nawet
poczucia, ¿e dosz³o do zamachu.
http://wpolityce.pl/artykuly/65382-jacek-kurski-w-tvp-info-wierze-w-sowiecki-bajzel-ale-nie-zamach-teza-o-zamachu-jest-w-interesie-rosji

Data: 2013-10-25 19:32:09
Autor: u2
Jacek Kurski: Teza o zamachu jest w interesie Rosji
W dniu 2013-10-25 19:16, jr pisze:
Geostrategicznie Rosja post factum na tym "zamachu" zyskała. W tym sensie, że po
wielu prezydentach krajów posowieckich, poszło takie przekonanie: pamiętajcie
kto fiknie Rosji - choćby prezydent Kaczyński w sprawie Gruzji - to prędzej, czy
później za to zapłaci. W związku z tym w interesie Rosji jest podsycanie, nawet
poczucia, że doszło do zamachu.

wasze bajeczki to pancerna brzoza, pijany general w kokpicie. a twarde fakty to slady trotylu i wybuchy.

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-10-25 20:11:05
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Jak to miaÅ‚yby być ustalone fakty to dlaczego nie znalazÅ‚ siÄ™ na szerokim Å›wiecie ani jeden kraj który by zechciaÅ‚ nimi przywalić Rosji lub Polsce?  Wiec może siÄ™ ogranicz do "(bardzo) uzasadnione wÄ…tpliwoÅ›ci/podejrzenia w trakcie ostatecznych weryfikacji" albo ci wychodzi że caÅ‚y Å›wiat ma PolskÄ™ dogÅ‚Ä™bnie w czterech literach. Bo może i ma ale wyrywać siÄ™ z takimi twierdzeniami to dla mnie masochizm.

--
A. Filip
Gdzie miecz - tam wiara.  (PrzysÅ‚owie albaÅ„skie)

Data: 2013-10-25 20:40:38
Autor: u2
W dniu 2013-10-25 20:11, A. Filip pisze:
wasze bajeczki to pancerna brzoza, pijany general w kokpicie. a twarde
fakty to slady trotylu i wybuchy.

Jak to miałyby być ustalone fakty to dlaczego nie znalazł się na
szerokim świecie ani jeden kraj który by zechciał nimi przywalić Rosji
lub Polsce?  Wiec może siÄ™ ogranicz do "(bardzo) uzasadnione
wątpliwości/podejrzenia w trakcie ostatecznych weryfikacji" albo ci
wychodzi że cały świat ma Polskę dogłębnie w czterech literach. Bo może
i ma ale wyrywać się z takimi twierdzeniami to dla mnie masochizm.

hi hi hi swiatowiec Filip mowi jak jest, pardon to Max Maxx Maxxx Kolonko mowi jak jest a ty tylko imitujesz ...-;)

Data: 2013-10-26 00:24:49
Autor: jr

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:6msrgiknrfdap5.huge.strangled.net...

> [...]
| ci wychodzi że cały świat ma Polskę dogłębnie w czterech literach.
| Bo może i ma ale wyrywać się z takimi twierdzeniami to dla mnie

Dokładnie - to są masochiści.

Data: 2013-10-26 08:26:16
Autor: u2

Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l4ero7$j1i$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
| ci wychodzi że cały świat ma Polskę dogłębnie w czterech literach.
| Bo może i ma ale wyrywać się z takimi twierdzeniami to dla mnie

Dokładnie - to są masochiści.

A niedokładnie?

Data: 2013-10-25 20:18:17
Autor: Jacek Biały

pamiętajcie

| wasze bajeczki to pancerna brzoza

Ta brzoza wygląda jakby złamał ją wiatr. Ale temat dobry, żeby się z wami poszarpać - piłujcie o zamachu!

, pijany general w kokpicie

Pijani byli kontrolerzy w budzie obserwacyjnej. Trzeba było ich odszukać, przesłuchać, nagłośnić sprawę na arenie miedzynarodowej, żeby Rosja płaciła odszkodowania za gnój u siebie. Piłujcie o zamachu...

.. a twarde
| fakty to slady trotylu i wybuchy.

To ile w końcu tych wybuchów było?

Data: 2013-10-25 20:42:28
Autor: u2
W dniu 2013-10-25 20:18, Jacek Biały pisze:
Pijani byli kontrolerzy w budzie obserwacyjnej. Trzeba było ich odszukać

desantczikow z tweru chcesz szukac ? dawno rozpracowani.

Data: 2013-10-26 00:34:03
Autor: jr

| desantczikow z tweru chcesz szukac ? dawno rozpracowani.

Gdyby to chciały zrobić ruskie, ustrzeliliby go w dziesiątkach miejsc na ziemi, tylko nie na swoim terenie.
Ma marginesie Tweru, z Tweru pochodziła matka króla Jagiełły.

Data: 2013-10-26 08:26:48
Autor: u2

Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l4ero9$j1i$4@node2.news.atman.pl...

> [...]

tylko nie na swoim terenie.
Ma marginesie Tweru, z Tweru pochodziła matka króla Jagiełły.

Jagiełło był sowieckim poddanym! Jak wy wszyscy!

Data: 2013-10-25 21:19:09
Autor: the_foe
W dniu 2013-10-25 19:32, u2 pisze:
[...]

nie czytałes najnowszego smsa? To nie trotyl, to nitrogliceryna.

--
@foe_pl

Data: 2013-10-25 21:42:02
Autor: u2
W dniu 2013-10-25 21:19, the_foe pisze:
nie czytałes najnowszego smsa? To nie trotyl, to nitrogliceryna.

to nie bylo 4 podejsc do ladowania ? o ja biedny ! moja zguba jest blisko !

Data: 2013-10-25 22:00:23
Autor: the_foe
W dniu 2013-10-25 21:42, u2 pisze:
W dniu 2013-10-25 21:19, the_foe pisze:
nie czytałes najnowszego smsa? To nie trotyl, to nitrogliceryna.

to nie bylo 4 podejsc do ladowania ? o ja biedny ! moja zguba jest blisko !

dejabałes mi, idę sie gdzies schowac....

--
@foe_pl

Data: 2013-10-26 00:35:13
Autor: jr

|  ja gore !

trzeba popijać (najlepiej tonikiem..)

Data: 2013-10-26 08:23:48
Autor: u2

Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l4ero9$j1i$5@node2.news.atman.pl...

|  ja gore !

trzeba popijać (najlepiej tonikiem..)

Ja nie popijam. Mo0je gardło przyzwyczajone do czaru pgr!

Data: 2013-10-26 08:23:17
Autor: u2

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:526ad1fc$0$2143$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Napij siÄ™! Napij!

Data: 2013-10-26 08:22:53
Autor: u2

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l4eikk$i95$2@news.dialog.net.pl...
[...]

Taki mam styl. Pierdolę byle co,a po pijaku potrafię dojebać i to ostro. Pancerną brzozą!

Data: 2013-10-26 00:33:18
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:526ac988$0$2177$65785112news.neostrada.pl...

| to nie bylo 4 podejsc do ladowania ?

Trzeba było pytać kogo trzeba, a nie trąbić o zamachu.

Data: 2013-10-26 08:24:28
Autor: u2

Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l4ero8$j1i$3@node2.news.atman.pl...

| to nie bylo 4 podejsc do ladowania ?

Trzeba było pytać kogo trzeba, a nie trąbić o zamachu.

Toż pytałem. Antoniego. Powiedział, że zamach był. Ja mu wierze!

Data: 2013-10-26 08:22:06
Autor: u2

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:526ac988$0$2177$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2013-10-25 21:19, the_foe pisze:
nie czytałes najnowszego smsa? To nie trotyl, to nitrogliceryna.

to nie bylo 4 podejsc do ladowania ? o ja biedny ! moja zguba jest blisko !

Po co mieli podchodzić 4 razy!? Polski pilot zastraszony przez naindyczonego prezia ląduje za 1-wszym razem! Jak nie wyląduje to ląduje na zielonej trawce! Tym razem wylądował na smoleńskiej łączce.

Data: 2013-10-26 08:20:03
Autor: u2

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l4eg7a$h3t$1@news.dialog.net.pl...
[...]

Jaka nitrogliceryna?! Jaki trotyl? Brzozy tam nigdy nie było! Samolot rozpierdzieliła bomba baryczna sterowana z Warszawy za pomocą telefonu satelitarnego!

Data: 2013-10-25 22:59:57
Autor: xantiros
[...]

a którego eksperta teraz wersja jest aktualna ? bo się pogubić już idzie :D

Data: 2013-10-25 23:02:21
Autor: u2
W dniu 2013-10-25 22:59, xantiros pisze:

a którego eksperta teraz wersja jest aktualna ? bo się pogubić już idzie :D

o ja biedna myszka, zagubiona w bezmiarze wszechswiata ...-;)

Data: 2013-10-26 00:32:04
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:526adc5a$0$2165$65785112news.neostrada.pl...

| o ja biedna myszka, zagubiona w bezmiarze wszechswiata ...-;)

no to lulu! (jutro też jest dzień)

Data: 2013-10-26 08:26:03
Autor: u2

Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l4ero7$j1i$2@node2.news.atman.pl...

| o ja biedna myszka, zagubiona w bezmiarze wszechswiata ...-;)

no to lulu! (jutro też jest dzień)

Właśnie strzeliłem sobie lufę czaru pgr!

Data: 2013-10-26 08:25:17
Autor: u2
[...]

Najznakomitszego profesora z Rosji. WÅ‚adimira!

Data: 2013-10-26 21:34:31
Autor: the_foe
[...]

paruffka zondzi ;)

--
@foe_pl

Data: 2013-10-26 09:00:15
Autor: Budzik
Jacek Kurski: Teza o zamachu jest w interesie Rosji
Osobnik posiadaj±cy mail u_2@o2.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

a twarde fakty to slady trotylu i wybuchy.

Powa¿nie? To juz znaleziono ten trotyl?
bo na razie wiemy tylko, ze znalezniono nitrogliceryne w lekach nasercowych...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2013-10-26 11:19:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Jacek Kurski: Teza o zamachu jest w interesie Rosji

U¿ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa³ w wiadomo¶ci news:26102013.36698F2Dbudzik61.poznan.pl...
[...]

To nie jest tak ca³kowicie. Który¶ z pisiaczków wys³a³ próbki ubrania i pasa od fotela pobrane od swojej krewnej, która zginê³a w Smoleñsku, do USA bo polskim fachowcom nie wierzy³, celem zbadania na wystêpowanie materia³ów wybuchowych. Naukowcy zza wielkiej wody wykryli obecno¶æ ¶ladów trotylu na pasie, bêd±cym sta³ym wyposa¿eniem samolotu. Na próbkach ubrania ¶ladów trotylu nie stwierdzono. Wyniki tych badañ pisiczki b³yskawicznie og³osili i pokazali skan dokumentu. I dopiero potem przeczytali, zrozumieli i natychmiast usunêli ten skan i przestali mówiæ cokolwiek na temat tej ekspertyzy.

ubawiony

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Jacek Kurski: Teza o zamachu jest w interesie Rosji