Jacek Kurski tłumaczy, dlaczego nie transmitował wykładu noblowskiego Olgi Tokarczuk

Data: 2019-12-31 18:54:02
Autor: japanizer
Jacek Kurski tłumaczy, dlaczego nie transmitował wykładu noblowskiego Olgi Tokarczuk
https://wyborcza.pl/7,75398,25556800,jacek-kurski-tlumaczy-dlaczego-nie-transmitowal-wykladu-noblowskiego.html

  "Telewizja publiczna nie transmitowała wykładu noblowskiego Olgi Tokarczuk, bo nie miała   technicznych możliwości" - napisał prezes TVP Jacek Kurski do Adama Bodnara, rzecznika praw   obywatelskich.   "Odczyt transmitowany był w sieci i przez większość mediów prywatnych. Z rozczarowaniem,   podzielanym przez wielu polskich obywateli, przyjąłem wiadomość o braku transmisji tego   wykładu przez nadawcę publicznego" - pisał 9 grudnia Bodnar do Kurskiego. - Chciałbym   uprzejmie w tym miejscu przypomnieć o obowiązkach ciążących na mediach publicznych   związanych z realizacją misji publicznej, w szczególności tych wynikających z art. 21   ustawy medialnej, który wskazuje, że jednym z zadań telewizji publicznej jest ,,popieranie   twórczości artystycznej, literackiej, naukowej oraz działalności oświatowej i działalności   w zakresie sportu".

Okazuje się, że 2 miliardy złotych dotacji do TVPiS nie starczyło na to, żeby wysłać dziennikarza z kamerą.

Data: 2020-01-01 02:58:56
Autor: Stachu Chebel
W dniu środa, 1 stycznia 2020 03:54:03 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
[...]

A weźże Ty się odczep od Pana Prezesa TVP. Ważne, że zrealizował Sylwestra Marzeń z Elitą Polskiej i zagranicznej twórczości muzycznej. "Oczy zielone", "Jesteś szalona", itp... Filharmonicy Wiedeńscy mogą spadać na drzewo!! Mission Completed !!

Data: 2020-01-01 04:53:49
Autor: japanizer
On Wednesday, January 1, 2020 at 8:04:06 PM UTC+9, A. Filip wrote:
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:

> [...]
> Sylwestra Marzeń z Elitą Polskiej i zagranicznej twórczości
> muzycznej. "Oczy zielone", "Jesteś szalona", itp... Filharmonicy

A Tusk mógł TVP sprywatyzować i problemu by nie było,
abonamentu/haraczu też by nie było jak "niby obiecywał" :-)

O tak, to wina Tuska, że telewizja publiczna nie transmitowała wykładu noblowskiego Olgi Tokarczuk.

Data: 2020-01-01 15:44:52
Autor: A. Filip
Jacek Kurski tłumaczy, dlaczego nie transmitował wykładu noblowskiego Olgi Tokarczuk [na każdym kanale TVP]
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

abonamentu/haraczu też by nie było jak "niby obiecywał" :-)

O tak, to wina Tuska, że telewizja publiczna nie transmitowała wykładu

Ale co ty żałujesz telewizjom prywatnym wielkiego zysku z reklam około
wykładowych?! :-)  Gdyby "wiele telewizji prywatnych" nie transmitowało
tego wykładu to zarzut byłby _znacznie_ poważniejszy.
A tak IMHO jest góra pół klasy wyższy niż "czysto formalny".

Wykład Tokarczuk to niby był tak ważny jak wielogodzinne przemówienie
Pierwszego Sekretarza PZPR co musiało iść na każdym kanale?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-01-01 07:31:23
Autor: japanizer
On Wednesday, January 1, 2020 at 11:45:39 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

Wykład Tokarczuk to niby był tak ważny jak wielogodzinne przemówienie
Pierwszego Sekretarza PZPR co musiało iść na każdym kanale?

No to zdecydujcie się PiSdy, bo jedno wyklucza drugie: czy wykładu polskiej noblistki nie dało się puścić w TVPiS ze względu na problemy techniczne (których nie miały stacje prywatne), czy dlatego, że otrzymanie nagrody Nobla przez Polkę jest zdarzeniem kompletnie nieistotnym dla naszego kraju, który powstał z kolan.

Data: 2020-01-01 12:01:55
Autor: Konopny
[...]

Niespecjalnie mnie obchodzi czemu tu puścili, a tam nie. Co sądzi Kurak czy Bolek też mnie mało interesuje.

Kto chce niech se ogląda co gada/myśli ta pani. Małe stacyjki z udziałem w ryneczku poniżej 0,5% mogły se przerwać
dowolny program i wcisnąć co chciały.

Czy TVN transmitował na żywo to doniosłe przemówienie?

Data: 2020-01-01 12:04:04
Autor: A. Filip
[...]

BTW Zdaniem RPO ten wykład to była _twórczość artystyczna_ ?
Chyba się zgodzę ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-01-01 03:59:45
Autor: A. Filip
Jacek Kurski tłumaczy, dlaczego nie transmitował wykładu noblowskiego Olgi Tokarczuk [a japanizer und GW manipulują]
[...]

A Kurski napisał tylko "to jedno zdanie" manipulatorze partaczu?

Wątpię by się zdołał przekonująco wykręcić ale tak jak zacytowałeś to
jak dla mnie jesteś "jeszcze gorszy od Kurskiego".

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-12-31 19:27:02
Autor: japanizer
On Wednesday, January 1, 2020 at 11:59:47 AM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Wątpię by się zdołał przekonująco wykręcić ale tak jak zacytowałeś to
jak dla mnie jesteś "jeszcze gorszy od Kurskiego".

A wlep wszystko co napisał, i tym samym udowodnij, że to ty jesteś manipulatorem, PiSdo z brunatną sraczką w głowie.

Data: 2020-01-01 07:49:46
Autor: A. Filip
> [...]

A wlep wszystko co napisał, i tym samym udowodnij, że to ty jesteś
manipulatorem, PiSdo z brunatną sraczką w głowie.

A wlep wszystko co GW zamieściła w wersji za darmo i bez ograniczeń
albo zmień "źródła" na które się powołujesz na usenecie.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-01-01 01:36:08
Autor: japanizer
On Wednesday, January 1, 2020 at 3:49:47 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

A wlep wszystko co GW zamieściła w wersji za darmo i bez ograniczeń
albo zmień "źródła" na które się powołujesz na usenecie.

Kurwski odpowiedział przecież publicznie.
Szukaj odpowiedzi na TVPiS, PiSdo, hue hue hue.

Data: 2020-01-01 00:52:59
Autor: mrbluesky.pl
[...]
Sprawe by wyjasnialo to gdyby mial dostep tylko do naglowkow wiadomosci na GWienku ;P

Data: 2020-01-01 05:17:11
Autor: Konopny
użytkownik japa fumfel Staśka H. napisał:

Okazuje się, że 2 miliardy złotych dotacji do TVPiS nie starczyło na to, żeby wysłać dziennikarza z kamerą.

Byliście manipulantem japa, jesteście manipulantem i będziecie manipulantem:)

cyt.
 Beata Biel z TVN24 wyjaśniła, że wykładu nie można było transmitować na żywo w telewizji. "Można było live online. Można w tv pokazywać fragmenty, zgodnie z ustalonymi przez Fundację zasadami.

Kogo obchodzi jaka przemowa kiedy mr. Hołownia ten co to prowadził program
religia-tv (należący do Grupy ITI) startuje na "predydęta":)

Zajmijcie się japa poważnymi sprawami!:)

Data: 2020-01-01 05:45:13
Autor: japanizer
On Wednesday, January 1, 2020 at 10:17:13 PM UTC+9, Konopny wrote:
> [...]

  Odczyt transmitowany był w sieci i przez większość mediów prywatnych. Z rozczarowaniem,   podzielanym przez wielu polskich obywateli, przyjąłem wiadomość o braku transmisji tego   wykładu przez nadawcę publicznego

Tak więc widzicie, nocnik, co byście nie napisali, to samoosranie zaliczacie. Może lubicie być w takim stanie?

Data: 2020-01-01 12:22:32
Autor: Stachu Chebel
W dniu środa, 1 stycznia 2020 14:17:13 UTC+1 użytkownik Konopny napisał:

Fumfla to se utnij.

Data: 2020-01-01 12:32:25
Autor: Stachu Chebel
Jacek Kurski tłumaczy, dlaczego nie transmitował wykładu noblowskiego Olgi Tokarczuk
W dniu środa, 1 stycznia 2020 14:17:13 UTC+1 użytkownik Konopny napisał:

wytnij sobie fumfla konopny ćpunie.

Data: 2020-01-01 12:27:04
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- --

Kłamie.  Kurski nie puścił Tokarczuk na złość swojemu bratu, który ją w GW wychwala. Ktoś taki nie powinien być szefem telewizji.

JB

Data: 2020-01-01 22:17:39
Autor: Pisiorowy Escobar
Jacek Kurski tłumaczy, dlaczego nie transmitował wykładu noblowskiego Olgi Tokarczuk
w <e942f154-a383-40f9-ab49-68d41643823d@googlegroups.com>, Jacek Bialy
<jacekbialy80@gmail.com> napisał(-a):

Kłamie.  Kurski nie puścił Tokarczuk na złość swojemu bratu, który ją w GW wychwala. Ktoś taki nie powinien być szefem telewizji.

buhahaha
czyli nadaje się znakomicie według dzisiejszych wolskich standardów

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Jacek Kurski tłumaczy, dlaczego nie transmitował wykładu noblowskiego Olgi Tokarczuk