Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Jacek Kurski tłumaczy, dlaczego nie transmitował wykładu noblowskiego Olgi Tokarczuk [a japanizer und GW manipulują]

Jacek Kurski tłumaczy, dlaczego nie transmitował wykładu noblowskiego Olgi Tokarczuk [a japanizer und GW manipulują]

Data: 2020-01-01 03:59:45
Autor: A. Filip
Jacek Kurski tłumaczy, dlaczego nie transmitował wykładu noblowskiego Olgi Tokarczuk [a japanizer und GW manipulują]
japanizer@japanizer.org pisze:
https://wyborcza.pl/7,75398,25556800,jacek-kurski-tlumaczy-dlaczego-nie-transmitowal-wykladu-noblowskiego.html

  "Telewizja publiczna nie transmitowała wykładu noblowskiego Olgi
  Tokarczuk, bo nie miała technicznych możliwości" - napisał prezes
  TVP Jacek Kurski do Adama Bodnara, rzecznika praw obywatelskich.

  "Odczyt transmitowany był w sieci i przez większość mediów
  prywatnych. Z rozczarowaniem, podzielanym przez wielu polskich
  obywateli, przyjąłem wiadomość o braku transmisji tego wykładu przez
  nadawcę publicznego" - pisał 9 grudnia Bodnar do Kurskiego. -
  Chciałbym uprzejmie w tym miejscu przypomnieć o obowiązkach
  ciążących na mediach publicznych związanych z realizacją misji
  publicznej, w szczególności tych wynikających z art. 21 ustawy
  medialnej, który wskazuje, że jednym z zadań telewizji publicznej
  jest ,,popieranie twórczości artystycznej, literackiej, naukowej oraz
  działalności oświatowej i działalności w zakresie sportu".

Okazuje się, że 2 miliardy złotych dotacji do TVPiS nie starczyło na to, żeby wysłać dziennikarza z kamerą.

A Kurski napisał tylko "to jedno zdanie" manipulatorze partaczu?

Wątpię by się zdołał przekonująco wykręcić ale tak jak zacytowałeś to
jak dla mnie jesteś "jeszcze gorszy od Kurskiego".

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-12-31 19:27:02
Autor: japanizer
On Wednesday, January 1, 2020 at 11:59:47 AM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Wątpię by się zdołał przekonująco wykręcić ale tak jak zacytowałeś to
jak dla mnie jesteś "jeszcze gorszy od Kurskiego".

A wlep wszystko co napisał, i tym samym udowodnij, że to ty jesteś manipulatorem, PiSdo z brunatną sraczką w głowie.

Data: 2020-01-01 07:49:46
Autor: A. Filip
> [...]

A wlep wszystko co napisał, i tym samym udowodnij, że to ty jesteś
manipulatorem, PiSdo z brunatną sraczką w głowie.

A wlep wszystko co GW zamieściła w wersji za darmo i bez ograniczeń
albo zmień "źródła" na które się powołujesz na usenecie.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-01-01 01:36:08
Autor: japanizer
On Wednesday, January 1, 2020 at 3:49:47 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

A wlep wszystko co GW zamieściła w wersji za darmo i bez ograniczeń
albo zmień "źródła" na które się powołujesz na usenecie.

Kurwski odpowiedział przecież publicznie.
Szukaj odpowiedzi na TVPiS, PiSdo, hue hue hue.

Data: 2020-01-01 00:52:59
Autor: mrbluesky.pl
[...]
Sprawe by wyjasnialo to gdyby mial dostep tylko do naglowkow wiadomosci na GWienku ;P

Jacek Kurski tłumaczy, dlaczego nie transmitował wykładu noblowskiego Olgi Tokarczuk [a japanizer und GW manipulują]