Jacek Kurski tłumaczy, dlaczego nie transmitował wykładu noblowskiego Olgi Tokarczuk

Data: 2020-01-01 05:17:11
Autor: Konopny
Jacek Kurski tłumaczy, dlaczego nie transmitował wykładu noblowskiego Olgi Tokarczuk
użytkownik japa fumfel Staśka H. napisał:

Okazuje się, że 2 miliardy złotych dotacji do TVPiS nie starczyło na to, żeby wysłać dziennikarza z kamerą.

Byliście manipulantem japa, jesteście manipulantem i będziecie manipulantem:)

cyt.
 Beata Biel z TVN24 wyjaśniła, że wykładu nie można było transmitować na żywo w telewizji. "Można było live online. Można w tv pokazywać fragmenty, zgodnie z ustalonymi przez Fundację zasadami.

Kogo obchodzi jaka przemowa kiedy mr. Hołownia ten co to prowadził program
religia-tv (należący do Grupy ITI) startuje na "predydęta":)

Zajmijcie się japa poważnymi sprawami!:)

Data: 2020-01-01 05:45:13
Autor: japanizer
On Wednesday, January 1, 2020 at 10:17:13 PM UTC+9, Konopny wrote:
> [...]

 Beata Biel z TVN24 wyjaśniła, że wykładu nie można było transmitować na żywo w telewizji. "Można było live online. Można w tv pokazywać fragmenty, zgodnie z ustalonymi przez Fundację zasadami.

  Odczyt transmitowany był w sieci i przez większość mediów prywatnych. Z rozczarowaniem,   podzielanym przez wielu polskich obywateli, przyjąłem wiadomość o braku transmisji tego   wykładu przez nadawcę publicznego

Tak więc widzicie, nocnik, co byście nie napisali, to samoosranie zaliczacie. Może lubicie być w takim stanie?

Data: 2020-01-01 12:22:32
Autor: Stachu Chebel
W dniu środa, 1 stycznia 2020 14:17:13 UTC+1 użytkownik Konopny napisał:

Fumfla to se utnij.

Data: 2020-01-01 12:32:25
Autor: Stachu Chebel
Jacek Kurski tłumaczy, dlaczego nie transmitował wykładu noblowskiego Olgi Tokarczuk
W dniu środa, 1 stycznia 2020 14:17:13 UTC+1 użytkownik Konopny napisał:
użytkownik japa fumfel Staśka H. napisał:

wytnij sobie fumfla konopny ćpunie.

Jacek Kurski tłumaczy, dlaczego nie transmitował wykładu noblowskiego Olgi Tokarczuk