Jacek Targoni dementuje: "Nie jestem Żydem!"...

Data: 2010-02-12 08:19:12
Autor: Woland
Jacek Targoni dementuje: "Nie jestem Żydem!"...
Data: 2010-02-13 00:59:00
Autor: boukun
Jacek Targoni dementuje: "Nie jestem Zydem!"...

Uzytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisal w wiadomosci news:c15641e4-7c30-4aee-8f17-f4021cac6885f8g2000yqn.googlegroups.com...
Video: http://www.youtube.com/watch?v=XMeNxNrKHuQ

Te gnojki parodiuja dr. Sendeckiego i to calkiem dobrze...

boukun

Data: 2010-02-13 00:16:14
Autor: Woland
boukun napisał(a):

Te gnojki parodiuja dr. Sendeckiego i to calkiem dobrze...

Bzdura, bekon... To Sendecki parodiuje za ruskoesbeckie srebrniki
polski ruch narodowy, podobnie jak twój idol Bubel, a te gnojki tylko
mu w tym pomagają i to pewnie nie za darmo... Sendecki wpisał się do
listy przyjaciół Targoniego i Koprowskiego i niemal codziennie
entuzjastycznie staje w ich obronie..

Jedynym zadaniem Sendeckiego jest rozbicie polskiego ruchu narodowego
i wzmocnienie w jego szeregach linii prorosyjskiej...

http://w916.wrzuta.pl/obraz/aRBrz0lnjsA/s6
http://w916.wrzuta.pl/obraz/4VcqRGBHJmg/s3
http://w143.wrzuta.pl/obraz/ahoUtPzJIQt/s2
http://w143.wrzuta.pl/obraz/74SJOuBTKLr/s1

Data: 2010-02-13 00:29:12
Autor: Woland
Jacek Targoni dementuje: "Nie jestem Zydem!"...
Jedynym zadaniem Sendeckiego jest rozbicie polskiego ruchu narodowego
i wzmocnienie w jego szeregach linii prorosyjskiej...

Ta sprawa ma też głębszy wymiar.. Gówniarze w jednym ze swoich
pierwszych klipów zaczęli wściekle atakować Jana Bodakowskiego z
Frondy, śmiertelnego wroga Sendeckiego... Sendecki nienawidzi go jak
psa, bo Bodakowski jako pierwszy odkrył, że ten pracuje na rzecz Rosji
i postkomunistów i walnie przyczynił się do wykopania Sendeckiego z
forum Frondy... Bodakowski wypracował też poparcie licznych środowisk
wywodzących się z Frondy dla Gruzji w konflikcie z Rosją, psując tym
samym wielomiesięczne starania Sendeckiego, który w tamtym okresie był
autorem tysięcy wypowiedzi prorosyjskich... Od tamtego czasu dr Gienek
określa Bodakowskiego mianem "judeoprawicy" (sic)... Jestem niemal
pewien, że to Sendecki opłacił tych dzieciaków, żeby robili za niego
brudną robotę...

Data: 2010-02-14 01:39:08
Autor: boukun

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:4da52748-ce24-485f-a0fc-f49015693608q16g2000yqq.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- --
A Fronda to kryptożydowska tuba propagandowa. A który to niby ruch narodowy rozbija Sendecki? Jesteś za narodowcami? Jak i którzy powinni się jednoczyć?

boukun

Data: 2010-02-14 01:54:32
Autor: Woland
Jacek Targoni dementuje: "Nie jestem Zydem!"...
boukun napisał(a):

A Fronda to kryptozydowska tuba propagandowa. A ktory to niby ruch narodowy
rozbija Sendecki? Jestes za narodowcami? Jak i ktorzy powinni sie jednoczyc?

Ja za polskich narodowców nie uważam peerelowskich kryptoesbeków i
ruskich agentów, więc podejrzewam, że w tej kwestii raczej do
porozumienia nie dojdziemy... Za narodowców nie uważam też pajaców od
Sendeckiego kręcących skecze przy pomocy telefonu komórkowego, ani ich
pochodnych... Sendecki już nie raz pokazał swoje prawdziwe broniąc w
sądzie sowieckiego propagandystę Kosseckiego, udzielając się na łamach
gazetek Bubla, zapraszając na swoje zloty komucha Porębę, udzielając
"wywiadów" rosyjskim nacjonalistom itd... Ten "polski ruch narodowy",
który ty wspierasz śmierdzi ruskim gównem, esbeckim Grunwaldem i
PRLem...

Data: 2010-02-14 16:02:34
Autor: boukun

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:483e6cce-1409-497f-8fc0-31285f9be12bg28g2000yqh.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

Ty to taka menda jak Kaczyńscy i Sikorski, udają polskich patriotów, a są nacjonalistami żydowskimi... A nasz interes narodowy jest właśnie w przyjaźni ze Wschodem...

boukun

Data: 2010-02-13 00:34:36
Autor: Woland