Jack Strong

Data: 2014-02-22 22:27:53
Autor: Habeck Colibretto
Jack Strong
http://www.imdb.com/title/tt2785288/combined
http://www.filmweb.pl/film/Jack+Strong-2014-673946

Pewnie Amerykanie zrobiliby lepiej, cukierkowiej i sensacyjniej
jednocześnie, ale ta nasza wschodnia surowość (bieda w sumie) w realizacji
filmu dobrze wypadła. Pasikowski to dobry fachman jak zabiera się za
sensacje bez psychologizowania jak w fatalnym Pokłosiu. Naprawdę dobry
kawałek politycznej fikszyn bazującej na faktach. Trzyma w napięciu,
zagrany przez wszystkich na poziomie, charakteryzacja niczego sobie,
scenariusz zaczynający się od trzęsienia ziemi, a potem napięcie rośnie.
7/10 Spokojnie można iść do kina studyjnego jak bilety w granicach 20zł. Za
33 to bym się zastanawiał. :)

Jedyne do czego można się przyczepić to muzyka. Psuła mi cholernie odbiór.
Jakby Duszyński się silił na Lorenca z Psów i efekt był fatalny. Za muzykę
odjąłbym 1 punkt, ale na szczęście i z tą muzyką film się broni.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-02-23 08:41:10
Autor: Qrczak
Jack Strong
Dnia 2014-02-22 22:27, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
[...]

Biorąc pod uwagę czas oglądania, to i tak się nie przepłaci.

Jedyne do czego można się przyczepić to muzyka. Psuła mi cholernie odbiór.
Jakby Duszyński się silił na Lorenca z Psów i efekt był fatalny. Za muzykę
odjąłbym 1 punkt, ale na szczęście i z tą muzyką film się broni.

Ciekawe. W ogóle nie zauważyłam.

Data: 2014-02-23 11:48:53
Autor: Habeck Colibretto
Jack Strong
Dnia 23.02.2014, o godzinie 08.41.10, na pl.rec.film, Qrczak napisał(a):

[...]

W jakim sensie?

[...]

Muzyki, czy że się broni?

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-02-23 11:56:30
Autor: Qrczak
Jack Strong
Dnia 2014-02-23 11:48, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
[...]

Już napisałam.

[...]

Muzyki.

Po tygodniu film mogę podsumować krótko: było - minęło - nic nie zostało.
Po tym (zjechanym) Pokłosiu przynajmniej było wrażenie niesmaku.

Data: 2014-02-23 14:26:58
Autor: Habeck Colibretto
Jack Strong

?

[...]

Okej.

Po tygodniu film mogę podsumować krótko: było - minęło - nic nie zostało.

No to mi jeszcze zostało 6 dni.

Po tym (zjechanym) Pokłosiu przynajmniej było wrażenie niesmaku.

Czyżbyś wolała wrażenie niesmaku niż brak wrażenia?

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-02-23 17:23:19
Autor: Qrczak
Jack Strong
Dnia 2014-02-23 14:26, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
[...]

W obecnej chwili nie pamiętam kiedy i czy na pewno tutaj.
Generalnie zauważam ciasną analogię między cenami w kinie a długością filmów. Oba rosną niezależnie od jakości.

[...]

A Ty wolisz zamiast czegoś czegokolwiek brak?

Data: 2014-02-23 20:48:25
Autor: Habeck Colibretto
Jack Strong
Dnia 23.02.2014, o godzinie 17.23.19, na pl.rec.film, Qrczak napisał(a):

Już napisałam.
?
W obecnej chwili nie pamiętam kiedy i czy na pewno tutaj.

Śledzę tutaj wszystko co piszesz... :)

Generalnie zauważam ciasną analogię między cenami w kinie a długością filmów. Oba rosną niezależnie od jakości.

Na szczęście są tanie wtorki, środy, czwartki...
Po tym (zjechanym) Pokłosiu przynajmniej było wrażenie niesmaku.
Czyżbyś wolała wrażenie niesmaku niż brak wrażenia?
A Ty wolisz zamiast czegoś czegokolwiek brak?

Wolę Ciebie oczywiście. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-05-06 03:46:40
Autor: Titus Atomicus
Jack Strong
In article <ma74lw04db57.dlg@habeck.pl>,
 Habeck Colibretto <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

[...]

OK, poszedlem za 8 (Luna, WAW).

Za Pasikowskim nie przepadam, choc doceniam ze to, jak napisales, dobry fachman i po twojej recenzji spodziewalem dobrego political-fiction.
A tu film imho taki sobie.
Jako sensacyjny czy thriller za malo sensacyjny, jako film historyczno-ilustrujacy za malo historyczny.
Synowie, zwlaszcza najmlodsi - malo przekonywujacy...
No i to chyba jakis niskobudzetowy film byl (polowa tego, co slynny klip prounijny), co widac w scenach ktore budzetu wymagaja (chocby ten poscig samochodowy po Zoliborzu).
Na plus w miare niezle oddane realia (choc to akurat latwe bylo), kilka niezlych scen, zwlaszcza z udzialem marszalka Kulikowa (ale troche i wyjatkowo slabych).
4-5/10
Moze Amerykanie zrobia kiedys remake.
--
TA

Data: 2014-05-06 18:00:59
Autor: Habeck Colibretto
Jack Strong
Dnia 06.05.2014, o godzinie 03.46.40, na pl.rec.film,
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

[...]

Cóż... ja trochę tak na tle polskiego badziwia oceniałem. A już w
porównaniu do Pokłosia to wybitny film jest. Może po czasie rzeczywiście
7/10 to lekka przesada była, ale poniżej 6 to mu nie ujmę.

Jako sensacyjny czy thriller za malo sensacyjny, jako film historyczno-ilustrujacy za malo historyczny.

Ja wiem. Jak na sensację to miał wszytko co potrzeba a nawet więcej niż
niejeden kasowy amerykański hit. Różnica taka, że ten film był po prostu
bardziej kameralny - budżet niestety ma znaczenie.

Synowie, zwlaszcza najmlodsi - malo przekonywujacy...

Jakoś nie zauważyłem.

No i to chyba jakis niskobudzetowy film byl (polowa tego, co slynny klip prounijny), co widac w scenach ktore budzetu wymagaja (chocby ten poscig samochodowy po Zoliborzu).

Pościg jak pościg. Do Francuskiego łącznika to mu daleko, ale jak się nie
ma co się lubi to się lubi co się ma. :)

[...]

Może...

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-05-06 18:38:47
Autor: Titus Atomicus
Jack Strong
In article <1xn0j7xmnqcrc.dlg@habeck.pl>,
> [...]

niejeden kasowy amerykański hit. Różnica taka, że ten film był po prostu
bardziej kameralny - budżet niestety ma znaczenie.
Ja mam inne zdanie - historia jest rzeczywiscie sensacyjna, ale sfilmowane tak sobie.

> Synowie, zwlaszcza najmlodsi - malo przekonywujacy...

Jakoś nie zauważyłem.
No, jakos sztuczni dla mnie.
Podobnie, jak dialogi Kukinskiego z zona.

> [...]

Pościg jak pościg. Do Francuskiego łącznika to mu daleko, ale jak się nie
ma co się lubi to się lubi co się ma. :)
No, wlasnie z 'Francuskim lacznikiem' chcialem porownac. I z 'Bullitem'
Tymczasem mi to bardziej 'o7 zglos sie' i redaktora Maja przypominalo.
--
TA

Jack Strong