Jacket a jego starzenie

Data: 2011-11-29 19:38:37
Autor: news-gazeta
Jacket a jego starzenie
Witam.
Na poczatek prosba o nie nasmiewanie sie.
Znalazlem w moich starych gratach pudlo z jacketem. Ma na pewno z 10 lat. Jakiś stary scubapro. Nie wiem jak to wyszlo, ale jest nowy :) Moje pytanie - czy jacket jako materiał starzeje się?
Korci mnie zeby go wyprobowac w wodzie, ale po prostu boje sie...
Elementy gumowe - wiadomo, mozna wymienic. A co z sama tkanina?

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2011-11-29 20:12:05
Autor: Daniel Kowalski
Jacket a jego starzenie
W dniu 2011-11-29 19:38, news-gazeta pisze:
[...]

Nic nie powinno się dziać. Sprawdź tylko stan uszczelnień (oringi) - najlepiej niech Ci to zrobi serwisant ;-) oraz zawory upustowe (spłuczki), czy membrany nie są sparciałe, a sprężynki zardzewiałe.

Data: 2011-11-29 22:24:47
Autor: doomin13
Jacket a jego starzenie
UĹźytkownik "news-gazeta"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jb38rt$bak$1@inews.gazeta.pl...

lat. Jakiś stary scubapro. Nie wiem jak to wyszlo, ale jest nowy :) Moje

NOWY nie jest :) jest NIEUZYWANY :) niby nic ale potem cholernie duzo nieporozumien na allegro i ebayu, sam mialem takie.

pozdro,
doomin13

Data: 2011-11-30 11:33:13
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
"doomin13" <doomin13@go2.pl> wrote in message news:jb3iiv$drm$1inews.gazeta.pl...
NOWY nie jest :) jest NIEUZYWANY :) niby nic ale potem cholernie duzo nieporozumien na allegro i ebayu, sam mialem takie.

Jak kupisz coś w zeszłym roku i nie użyjesz, to też już nie jest nowe?
A jak w zeszłym tygodniu to też nie jest nowe?
A jak wczoraj?

Gdzie leĹźy granica? Bo dla mnie nieuĹźywany=nowy.
Wystarczy zaznaczyć że przedmiot przeleżał w szafie
nieuzywany 10 lat i nie będzie żadnych nieporozumień.
Czy to różnica czy leży na półce w sklepie czy u Ciebie
w szafie?

Data: 2011-11-30 19:13:25
Autor: doomin13
Jacket a jego starzenie

UĹźytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jb54gm.664.0@poczta.onet.pl...

"Jak kupisz coś w zeszłym roku i nie użyjesz, to też już nie jest nowe?"

Nie juz nie jest nowe.

"Wystarczy zaznaczyć że przedmiot przeleżał w szafie
nieuzywany 10 lat i nie będzie żadnych nieporozumień."

No i sam sobie odpowiedziales, nie? "...nieuzywany..."

"Czy to różnica czy leży na półce w sklepie czy u Ciebie
w szafie?"

Zadna roznica.
A jest dla Ciebie roznica czy np. opona jest fabrycznie nowa czy lezy na polce 10 lat? wtedy tez jest "nowa"
A moze wogole nazwiesz na aukcji wszystko co sprzedajesz jako "nowe" bo np masz to dwa dni wiec dla Ciebie to jest nowe.

pozdr,
doomin13

Data: 2011-12-01 09:16:50
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
"doomin13" <doomin13@go2.pl> wrote in message news:jb5ro4$4of$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nowe = nieuĹźywane.
Jeśli okres przechowywania jest nienormalnie długi to wspomniałbym
o tym na aukcji aby kupujący nie był zaskoczony potrzebą ewentualnych
przeglądów ale przedmiot wciąż jest nowy gdy jest nieużywany i tak
może być jak najbardziej opisany na aukcji.

Data: 2011-12-01 18:22:04
Autor: doomin13
Jacket a jego starzenie

UĹźytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jb7gm2.5bc.0@poczta.onet.pl...

"Nowe = nieuĹźywane"

Nowe znaczy o krotkim czasie od wyprodukowania (no chyba ze sa to rzeczy ktore nie podlegaja szybkiemu starzeniu)
Nieuzywane znaczy dowolnie stare ale magazynowane, lub trzymane gdziekolwiek bez uzywania.

[...]

To jak najbardziej warto zamiescic aby uniknac niedomowien i rozczarowan.
BCD posiada wiele elementow gumowych ktore strzeja sie wzglednie szybko szczegolnie zle przechowywane, zreszta podobnie jak i inne materialy jak nylon, cordura itp.

Zycze Ci zebys kiedys kupil na aukcji np. jacket ktory bedzie mial w opisie nowy a faktycznie bedzie mial 10 lat przechowywania w wilgotnej piwnicy wstanie nieuzywanym, wtedy pewnie zobaczysz roznice miedzy NOWYM a NIEUZYWANYM.

pozdr,
doomin13

Data: 2011-12-01 22:34:09
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
"doomin13" <doomin13@go2.pl> wrote in message news:jb8d3t$k9p$1inews.gazeta.pl...
[...]

Sam to sobie wymyśliłeś czy przeczytałeś w regulaminie eBay lub Allegro?

Co to znaczy "krĂłtki czas od wyprodukowania" konkretnie?
2 dni? 2 miesiące? 2 lata?

[...]

Nie miałbym problemów z kupieniem nowej kamizelki gdyby była
właściwie opisana.

Data: 2011-12-02 11:03:36
Autor: doomin13
Jacket a jego starzenie

UĹźytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jb8vgs.6ns.0@poczta.onet.pl...

Sam to sobie wymyśliłeś czy przeczytałeś w regulaminie eBay lub Allegro?

Sam.

Co to znaczy "krĂłtki czas od wyprodukowania" konkretnie?
2 dni? 2 miesiące? 2 lata?

Wedlug mnie do roku to jeszcze mozna tak napisac, ale to oczywiscie zalezy od przedmiotu i szybkosci jego starzenia sie.
I od kiedy ebay czy allegro jest wyznacznikiem jak rozumiec "nowy" lub "nieuzywany".

Nie miałbym problemów z kupieniem nowej kamizelki gdyby była
właściwie opisana.

Przeczytaj jeszcze raz:
[...]

dla Ciebie przeciez nowy to nowy nawet po 10 latach wiec po co ktos mialby zmieniac lub uzupelniac opis aukcji, przeciez wedlug twojej definicji "nowego" jest ok.

Jak dla mnie to dalsza dyskusja nie ma sensu, pozatym wyszla mocno poza temat.

doomin13

Data: 2011-12-02 10:03:19
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
"doomin13" <doomin13@go2.pl> wrote in message news:jba7po$ka0$1inews.gazeta.pl...
Sam to sobie wymyśliłeś czy przeczytałeś w regulaminie eBay lub Allegro?

Sam.

No to wszystko jasne.

Co to znaczy "krĂłtki czas od wyprodukowania" konkretnie?
2 dni? 2 miesiące? 2 lata?

Wedlug mnie do roku to jeszcze mozna tak napisac, ale to oczywiscie
zalezy od przedmiotu i szybkosci jego starzenia sie.

No ale podobno przeglądy robi się corocznie, niezależnie od użytkowania,
więc roczna kamizelka też jest już stara a według Ciebie jest nowa...

I od kiedy ebay czy allegro jest wyznacznikiem jak rozumiec "nowy" lub "nieuzywany".

Bo jeśli używasz jakiegoś serwisu aukcyjnego to regulamin tego
serwisu wyznacza standardy i normy.

[...]

Po co mam czytać to samo jeszcze raz? W pełni rozumiem Twoje życzenia.
Ja tylko chcę zauwazyć że przedmiot kupuje się według opisu i ewentualnie
według inspekcji osobistej gdy uznamy taką za konieczną a nie na podstawie
wyrazu "nowy" czy "nieuĹźywany".

dla Ciebie przeciez nowy to nowy nawet po 10 latach wiec po co ktos mialby zmieniac lub uzupelniac opis aukcji, przeciez wedlug twojej definicji "nowego" jest ok.

Sugerujesz, że powinien próbować sprzedawać BEZ OPISU?

Jak dla mnie to dalsza dyskusja nie ma sensu, pozatym wyszla mocno poza temat.

Nikt Ci nie każe kontynuować jeśli tego nie chcesz.

Data: 2011-12-02 17:56:47
Autor: doomin13
Jacket a jego starzenie

UĹźytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jba826.2a8.0@poczta.onet.pl...

No to wszystko jasne.
Co przez to rozumiesz?

[...]

Jesli byla dobrze przechowywana mozna ja uznac za nowa.
Wedlug Ciebie bedzie nowa dopoki nikt jej nie uzyje wiec i 50 lat (NOWE=NIEUZYWANE Twoje slowa)

I od kiedy ebay czy allegro jest wyznacznikiem jak rozumiec "nowy" lub "nieuzywany".

Bo jeśli używasz jakiegoś serwisu aukcyjnego to regulamin tego
serwisu wyznacza standardy i normy.

No i co z tego? Czy ja napisalem gdzies ze stosuje sie do definicji nowego i starego z jakiegokolwiek serwisu aukcyjnego.

[...]

To po co piszesz slowo "nowej" w twoim tekscie a nie "wlasciwie opisanej"??

Dobra to byloby na tyle przekonac sie nie przekonamy a pewnie i tak nikt tego nie czyta i do niczego mu sie nieprzyda.
Mozesz sie na odpowiedz nie wysilac, ale na pewno odpowiesz bo jak widac na tym i innych forach podniecasz sie juz samym pisaniem, temat jest malo istotny.

doomin13

Data: 2011-12-09 15:57:34
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
"doomin13" <doomin13@go2.pl> wrote in message news:jbb00f$9ld$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dokładnie.

[...]

Tak można wywnioskować ze wzmianki na temat allegro i ebay
w Twoim pierwszym poscie tutaj z 29 listopada.

[...]

Bo ani "nowa" ani "nieuĹźywana" nie niesie informacji o koniecznym
przeglądzie ani o czasie leżakowania i opis należy się tak czy inaczej.

[...]

Nie wiem po co takie gadki personalne?
Ja piszę wtedy gdy ja mam na to ochotę a nie kiedy Ty mi na to pozwolisz.

Data: 2011-11-30 19:58:32
Autor:
Jacket a jego starzenie
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Gdzie leĹźy granica? Bo dla mnie nieuĹźywany=nowy.
Wystarczy zaznaczyć że przedmiot przeleżał w szafie
nieuzywany 10 lat i nie będzie żadnych nieporozumień.

Gdybyś się orientował w regulacjach prawnych dotyczących AO, to wiedział byś o regulacji która mówi że, membrana ma czas przydatności 5 lat. W tym czasie może być zainstalowana w AO. Ale tylko na rok.
Po roku jest wymieniana na nową, bez względu na to czy była używana czy nie.
Oczywiście data produkcji membrany jest naniesiona trwale, a data instalacji jest notowana na membranie (rysikiem na usztywniaczu).
To teraz zgaduj kogo to dotyczy ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-01 09:19:30
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jb61t8$oki$1inews.gazeta.pl...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

Gdzie leĹźy granica? Bo dla mnie nieuĹźywany=nowy.
Wystarczy zaznaczyÄ? Ĺźe przedmiot przeleĹźaĹ, w szafie
nieuzywany 10 lat i nie bÄTdzie Ĺźadnych nieporozumieĹ".

[...]

I świetnie. Więc jak masz NOWY AO który ma 10 lat to piszesz na aukcji
że jest nowy i że ma 10 lat. Kupujący sobie zrobi należne przeglądy.
Widzisz jakiś w tym problem? Poza tym, mowa była o kamizelce BCD
a nie AO. No chyba że już 10 lat temu robili BCD z Air2 lub Air3 :-)

p.s. skaszaniłeś polskie ogonki przedmówcy.

Data: 2011-12-01 19:53:46
Autor:
Jacket a jego starzenie
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Widzisz jakiś w tym problem? Poza tym, mowa była o kamizelce BCD
a nie AO. No chyba że już 10 lat temu robili BCD z Air2 lub Air3 :-)

Air 2 było znane w Polsce prawie 20 lat temu.
Pewniem producent skafandrów nie naprawia pęcherza z: KRW, jacketu czy skrzydła, bo twierdzi że "nie łata się .... drutem kolczastym"

p.s. skaszaniłeś polskie ogonki przedmówcy.

Nie robiłem z nimi nic.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-01 22:35:40
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jb8m0a$j7i$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co to znaczy znane było? Ktoś to produkował?

Pewniem producent skafandrów nie naprawia pęcherza z: KRW, jacketu
czy skrzydła, bo twierdzi że "nie łata się .... drutem kolczastym"

A co nas obchodzi jakiś nieznany producent?

p.s. skaszaniłeś polskie ogonki przedmówcy.

Nie robiłem z nimi nic.

Twój czytnik nie zrozumiał ich.

Data: 2011-12-02 07:52:10
Autor:
Jacket a jego starzenie
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> Air 2 było znane w Polsce prawie 20 lat temu.

Co to znaczy znane było? Ktoś to produkował?

Można było kupić w sklepie "Geograf", jak znajdował się w Al.Jerozolimskich.

> Pewniem producent skafandrów nie naprawia pęcherza z: KRW, jacketu
> czy skrzydła, bo twierdzi że "nie łata się .... drutem kolczastym"

A co nas obchodzi jakiś nieznany producent?

Każdego głupka nie obchodzi doświadczenie innych, zrozum dlaczego ma takie stanowisko. Czy dlatego że ma wielkie doświadczenie w serwisowaniu czy dlatego że szukał trupów na zlecenie prokuratury, czy dlatego że jest ekspertem sądowym. i instruktorem nurkowania ponad 30 lat.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-02 10:06:03
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
> [...]

Co to znaczy znane było? Ktoś to produkował?

Można było kupić w sklepie "Geograf", jak znajdował się w

Masz problemy z czytaniem?
Nie pytałem gdzie można było kupić tylko kto produkował.

> [...]

że szukał trupów na zlecenie prokuratury, czy dlatego że jest ekspertem
sądowym. i instruktorem nurkowania ponad 30 lat.

Nie mam pojęcia bo nie znamy tego producenta.
Napisałeś "pewien producent" - i dla mnie nic to nie znaczy.
Sorry, ale "pewien producent" nie jest dla mnie żadnym autorytetem.

I znowu wchodzisz w swoje myślowe koleiny: ktoś się z Twoimi poglądami
nie zgadza to znaczy że jest głupek. Skąd się to u Ciebie bierze?

Data: 2011-12-02 20:29:59
Autor:
> [...]
> Al.Jerozolimskich.

Masz problemy z czytaniem?
Nie pytałem gdzie można było kupić tylko kto produkował.

"Pszemol" głuptasku użyłeś 2 pytań, aż takim głuptakiem jesteś że tego nie zauważyłeś i strofujesz. To Twój błąd. Nie rób tego na przyszłość.
Nie mam pojęcia bo nie znamy tego producenta.
Napisałeś "pewien producent" - i dla mnie nic to nie znaczy.
Sorry, ale "pewien producent" nie jest dla mnie żadnym autorytetem.

R.Gałach znasz ?
Nadal nie.
Używasz określenia "bo nie znamy", czy jest was dwóch ?
Ty i Twój Zuch ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-09 15:58:59
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jbbcg6$hvs$1inews.gazeta.pl...

> [...]

R.Gałach znasz ?
Nadal nie.
Używasz określenia "bo nie znamy", czy jest was dwóch ?

Nie znamy jako grupa bo go wcześniej nie przedstawiłeś
tylko wspomniałeś o jakimś anonimowym producencie.

Gałacha nie znam - robi lepsze kamizelki od ScubaPro?
Gdzie można jego cuda kupić?

Data: 2011-12-09 22:46:50
Autor:
> [...]
> Ty i Twój Zuch ?

Nie znamy jako grupa bo go wcześniej nie przedstawiłeś
tylko wspomniałeś o jakimś anonimowym producencie.

Nie pytałeś o to kim jest, tylko czepiałeś się jak zwykle.

Gałacha nie znam - robi lepsze kamizelki od ScubaPro?
Gdzie można jego cuda kupić?

Skafandry robi znakomicie dopasowane do osób o posturze odbiegającej od typoszeregu.
Kamizeli ocieplające też robi, natomiast KRW nie produkuje ale naprawia.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-10 12:34:21
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jbu34q$t80$1inews.gazeta.pl...
> [...]

tylko wspomniałeś o jakimś anonimowym producencie.

Nie pytałeś o to kim jest, tylko czepiałeś się jak zwykle.

Nie czepiałem się tylko stwierdziłem FAKT, że nie podałeś
nazwy producenta, a więc powoływałeś się na nieznanego
czytelnikowi producenta. To był FAKT.

[...]

Czyli nie jest producentem jacketów. OK - rozumiem.

Data: 2011-12-10 19:46:40
Autor:
[...]

FAKT to był jak łgałeś o adresie na opisie patentowym że są tam dane adresowe.
Nie podawałem nawet jak podałem to nie wiesz kto to jest.

Czyli nie jest producentem jacketów. OK - rozumiem.

Ale serwisuje.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-10 15:18:56
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jc0cv0$6km$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie, to nie był fakt, tylko Twoje bezczelne i chamskie
spekulacje na podstawie swojego braku wiedzy.

Nie podawałem nawet jak podałem to nie wiesz kto to jest.

Pisz po polsku.

Czyli nie jest producentem jacketów. OK - rozumiem.

Ale serwisuje.

Jak tysiące innych ludzi na całym świecie. I co z tego?

Data: 2011-12-10 21:48:45
Autor:
> [...]

Nie, to nie był fakt, tylko Twoje bezczelne i chamskie
spekulacje na podstawie swojego braku wiedzy.

Znowu "Pszemol" łże, sięgnij do opisów i pokaż na jakimś pełne dane adresowe autora. Nie możesz wskazać takowych na 10%, nie mówiąc o 100% opisów.

> Nie podawałem nawet jak podałem to nie wiesz kto to jest.

Pisz po polsku.

Tryb nakazujący to wiesz komu możesz zaordynować ?
Przecinka zabrakło i tekst jest dla Ciebie nie możliwy do rozkodowania. A to przykre.

Jak tysiące innych ludzi na całym świecie. I co z tego?

Niestety nie ma tysięcy serwisantów sprżetu nurkowego na Świecie tej klasy co R.Gałach.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-10 17:26:26
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jc0k3s$s3o$1inews.gazeta.pl...
> [...]

autora. Nie możesz wskazać takowych na 10%, nie mówiąc o 100% opisów.

Po co miałbym udowadniać tobie *cokolwiek*? Jest tu coś dla mnie?
Przecież Ty i tak wiesz lepiej, bez względu na dowody i zapewnienia.

Data: 2011-12-11 09:06:31
Autor:
> [...]

Po co miałbym udowadniać tobie *cokolwiek*? Jest tu coś dla mnie?
Przecież Ty i tak wiesz lepiej, bez względu na dowody i zapewnienia.

http://worldwide.espacenet.com/publicationDetails/originalDocument?
CC=US&NR=4567983A&KC=A&FT=D&ND=10&date=19860204&DB=EPODOC&locale=en_EP

To gdzie w tym opisie jest adres domowy autora ?

Tak można do oporu a Ty będziesz kłamał, jak każdy zasraniec przyłapany na ordynarnym kłamstwie. Pokazałeś jakiś opis w którym są pełne dane adresowe autora ?
NIE.
Zapewnienia to marketing rozdaje, są bez pokrycia.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-11 12:15:46
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jc1rqn$mdp$1inews.gazeta.pl...
> [...]

CC=US&NR=4567983A&KC=A&FT=D&ND=10&date=19860204&DB=EPODOC&locale=en_EP

To gdzie w tym opisie jest adres domowy autora ?

To nie jest mój patent. Niczego zatem nie udowodniłeś.

Pokazałeś jakiś opis w którym są pełne dane adresowe autora ?
NIE.
Zapewnienia to marketing rozdaje, są bez pokrycia.

Na więcej Cię nie stać.

Data: 2011-12-11 18:25:03
Autor:
Jacket a jego starzenie
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> To gdzie w tym opisie jest adres domowy autora ?

To nie jest mój patent. Niczego zatem nie udowodniłeś.

Udowodniłem że zwykle nie ma takich danych umożliwiających dotarcie do autora.
Drogę dotarcia podałem, z listem poleconym na adres Urzędu Patentowego.
Korzystałem z takiego wariantu.

Na więcej Cię nie stać.

Patentów US jest kilka milionów, pokaż jakikolwiek inny który ma pełne dane adresowe autora, nie pokazałeś, tylko odszczekujesz. Skoro mają to pokazanie trudne nie jest.
Wiem nie pokażesz, ćwiczony był ten przykład. Zapewnienia możesz między bajki włożyć. pozdrawiam rc

Data: 2011-12-12 07:04:53
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jc2shv$bar$1inews.gazeta.pl...
> [...]

To nie jest mój patent. Niczego zatem nie udowodniłeś.

Udowodniłem że zwykle nie ma takich danych umożliwiających dotarcie do autora.

To nie wystarczy aby mnie nazwać kłamcą, bo ja nie napisałem że
zwykle są takie dane podane tylko że na moim patencie są podane.
Udowodnij, że na moim nie są - wtedy możesz mnie nazwać kłamcą.

Data: 2011-12-12 20:01:54
Autor:
[...]
 Zostałeś poproszony o numer, mogłeś podać albo nie, głupio kłamałeś o danych adresowych, których nie ma na opisach. Nawet nie możesz odszukać w bazie opisu żeby sprawdzić czy na "Twoim" są.

To kim ty jesteś jak nie ... .
Zwłaszcza że w kręgu kultury Amerykańskiej to powód do dumy, tylko w Polsce to  problem, bo większość to zakompleksione głąbale.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-12 14:19:00
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jc5mji$84a$1inews.gazeta.pl...
[...]

W kółko wałkujesz to samo - zostałem poproszony o numer i napisałem
dlaczego Ci go nie podam. Tyle fakty - reszta to Twoje zgadywanki...

To kim ty jesteś jak nie ... .
Zwłaszcza że w kręgu kultury Amerykańskiej to powód do dumy,
tylko w Polsce to  problem, bo większość to zakompleksione głąbale.

Mój patent jest jak najbardziej powodem do dumy i w kręgach
gdzie na opinii ludzi mi zależy zainteresowani wiedzą o tym patencie.
To czy Ty wierzysz mi na słowo czy nie wierzysz nie ma dla mnie
znaczenia praktycznego, próbuję Ci tylko uzmysłowić że oskarżasz
mnie o kłamstwo wyłącznie z powodu swojej ignorancji i niewiedzy.

Data: 2011-12-12 20:33:18
Autor:
> [...]

W kółko wałkujesz to samo - zostałem poproszony o numer i napisałem
dlaczego Ci go nie podam. Tyle fakty - reszta to Twoje zgadywanki...

Gdybyś nie podał temat był by zamknięty ale potrzebowałeś podbudować kłamstwo i zacząłeś łgać o danych adresowych. Później jeszcze wielu zagadnień nie znałeś.

[...]

Na niewiedzy dotyczącej prawa własności przemysłowej to zostałeś przyłapany wielokrotnie, choćby na kupowaniu opisu.
Po cholerę dalej kłamiesz.
 pozdrawiam rc

Data: 2011-12-12 14:58:08
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jc5oed$f2p$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Gdybyś nie podał temat był by zamknięty ale potrzebowałeś podbudować
kłamstwo i zacząłeś łgać o danych adresowych.

Kłamiesz. Nie podałem ale temat nie był zamknięty.
Zrobiłeś aluzję że wiesz czemu nie podałem, sugerując właśnie
że nie podałem bo nie mam patentu. I dopiero wtedy napisałem
wyjaśnienie dlaczego nie podałem numeru - ty to wyjaśnienie
wymusiłeś zarzucając mi fałszywy powód. Więc nie kłam że nie
byłoby tematu bo sam nie potrafiłeś przejść nad tym do porządku
dziennego tylko zacząłeś drążyć i insynuować.

Ewidentnie gryzie Cię bardzo w tyłek, że ktoś poza Tobą ma
tu jakiś patent bo wydawało Ci się że to takie niezwykłe, prawda?
Tymczasem patent może mieć dziś każdy dupek, nie w tym
sztuka aby mieć patent tylko w tym aby zarobić na nim miliony!

[...]

Wałkujesz wciąż to samo - taplasz się w swych starych wypocinach... po co?
Po cholerę Ty ciągniesz temat w którym już dawno się skompromitowałeś?
I w jaki sposób przeszedłeś z tematu Gałacha do tematu patentu którego
nie poznasz? Zasłona dymna bo chcesz odwrócić uwagę od tego że nie
podałeś opinii żadnego producenta jacketów na temat starego jacketu?

Data: 2011-12-13 08:09:58
Autor:
> [...]

byłoby tematu bo sam nie potrafiłeś przejść nad tym do porządku
dziennego tylko zacząłeś drążyć i insynuować.

Gdybyś dysponował opisem dostępnym w sieci za darmo to mógłbyś przeczytać na opisie czy są w nim dane adresowe. Gdybyś miał to byś to wiedział.
Podałeś idiotyczną opowiastkę o adresie na opisie.

Ewidentnie gryzie Cię bardzo w tyłek, że ktoś poza Tobą ma
tu jakiś patent bo wydawało Ci się że to takie niezwykłe, prawda?

Na marketingu to się może znasz, wcisnąć zapewnienie, zbić obiekcję i podeprzeć słowem prawda.
Lecz na prawie własności przemysłowej poległeś.

Tymczasem patent może mieć dziś każdy dupek, nie w tym
sztuka aby mieć patent tylko w tym aby zarobić na nim miliony!

Fakt machnąć patent to trudne nie jest, dlatego na polskich forach nurkowych. Każdy który może coś nowego powiedzieć zwykle znajduje szeroką klasę "wielbicieli".

Wałkujesz wciąż to samo - taplasz się w swych starych wypocinach... po co?

Powód jest prosty kłamałeśw wielu momentach tamtej rozmowy.

Po cholerę Ty ciągniesz temat w którym już dawno się skompromitowałeś?

Bajki opowiadasz adresu nie ma na opisie kto mówił że jest "Pszemol"
Kto mówił o kupowaniu opisu "Pszemol", za darmo jest osiągalny w sieci.
Kto spierdala jak poparzony od podania numeru "Pszemol".

I w jaki sposób przeszedłeś z tematu Gałacha do tematu patentu którego
nie poznasz? Zasłona dymna bo chcesz odwrócić uwagę od tego że nie
podałeś opinii żadnego producenta jacketów na temat starego jacketu?

Gdybyś nie zauważył w zaślepieniu, to podawałem informację o membranach, które mają ściśle określony czas użycia od daty produkcji, gumowe i silikonowe podlegają takim regulacjom. To teraz zastanawiaj się dlaczego są takie restrykcje na elementach które wprost odpowiadają za bezpieczeństwo. Jak przypadkiem wyciągniesz słuszne wnioski, to kolejne pytanie, czy jacket skrzydło nie mają bezpośredniego wpływu na bezpieczeństwo i klejenie jest nie właściwą techniką naprawy.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-13 07:24:43
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jc718m$l9j$1inews.gazeta.pl...
> [...]

na opisie czy są w nim dane adresowe. Gdybyś miał to byś to wiedział.
Podałeś idiotyczną opowiastkę o adresie na opisie.

Teraz mówimy o tym że kłamiesz, że temat byłby zamknięty gdybym
nie podał numeru bez wyjaśnienia przyczyny. Czemu kłamiesz?
Każdy może sprawdzić w archiwum jakim kłamcą jesteś... po co to robisz?

[...]

Ty poległeś na kulturze osobistej.

[...]

Dlaczego zatem Cię tak boli że ktoś oprócz Ciebie machnął patent?
Nie płacz już - nie jesteś jedyny - pogódź się z tym.

Wałkujesz wciąż to samo - taplasz się w swych starych wypocinach... po co?

Powód jest prosty kłamałeśw wielu momentach tamtej rozmowy.

Absolutnie nie.

[...]

Jesteś chory.

[...]

Ty masz mózg jak durszlak! Pytałem jak przeszedłeś od Gałacha do tematu
o moim patencie.

Data: 2011-12-13 20:13:20
Autor:
> [...]

nie podał numeru bez wyjaśnienia przyczyny. Czemu kłamiesz?
Każdy może sprawdzić w archiwum jakim kłamcą jesteś... po co to robisz?

"Pszemol" rozdzielanie o czym mówisz to twoja specjalizacja ale nie podlegam Twoim zaleceniom.

> Na marketingu to się może znasz, wcisnąć zapewnienie, zbić obiekcję i
> podeprzeć słowem prawda.
> Lecz na prawie własności przemysłowej poległeś.

Ty poległeś na kulturze osobistej.

"Pszemol" na prawdomówności rozpierniczyłeś się i to kilka razy, w jednej sprawie.

Dlaczego zatem Cię tak boli że ktoś oprócz Ciebie machnął patent?
Nie płacz już - nie jesteś jedyny - pogódź się z tym.

Wniosek godny debila, wcale mnie to nie boli. Dodatkowo gdybyś znał temat to nie podawał byś bzdurnych informacji.

> Powód jest prosty kłamałeśw wielu momentach tamtej rozmowy.

Absolutnie nie.

Opis patentowy się kupuje Twoim zdaniem, faktycznie jest dostępny za darmo, są dane adresowe na opisie, nie ma takich danych.
Absolutnie jednoznacznie "Pszemol" kłamie.

> [...]
> Kto mówił o kupowaniu opisu "Pszemol", za darmo jest osiągalny w sieci.
> Kto spierdala jak poparzony od podania numeru "Pszemol".

Odszukasz sam jak się przyznałeś, że nie wiedziałeś czy ja mam to pokazać ?

Ty masz mózg jak durszlak! Pytałem jak przeszedłeś od Gałacha do tematu
o moim patencie.

"Pszemol" kiedy tobie mówiono że jesteś głupi ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-14 09:30:08
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jc8bl0$fi5$1inews.gazeta.pl...
"Pszemol" rozdzielanie o czym mówisz to twoja specjalizacja
ale nie podlegam Twoim zaleceniom.

Bo Ty masz zwykle biegunkę słowną
i zwykle objawia się to gadaniem nie na temat.
Zwłaszcza wtedy szybko zmieniasz temat gdy wychodzi w toku rozmowy
że się zapultałeś i nie umiesz wybrnąć z twarzą. Tak jak było teraz, gdy
wyszło że Gałach nie jest producentem jacketów to zacząłeś skomleć
na temat mojego patentu.

Ty poległeś na kulturze osobistej.

"Pszemol" na prawdomówności rozpierniczyłeś się i to kilka razy,
w jednej sprawie.

Nic nie możesz na ten temat wiedzieć dopóki nie weźmiesz
mojego patentu do ręki i nie przeczytasz czy jest tam mój
adres czy go nie ma.

Dlaczego zatem Cię tak boli że ktoś oprócz Ciebie machnął patent?
Nie płacz już - nie jesteś jedyny - pogódź się z tym.

Wniosek godny debila, wcale mnie to nie boli.

A jednak zachowujesz się jakby Cię to bardzo bolało.
Przeżywasz to niemiłosiernie...

> Powód jest prosty kłamałeśw wielu momentach tamtej rozmowy.

Absolutnie nie.

Opis patentowy się kupuje Twoim zdaniem, faktycznie jest dostępny
za darmo,

Podałem Ci adres witryny gdzie go sprzedają za $3 w formie pdf'a.

są dane adresowe na opisie, nie ma takich danych.
Absolutnie jednoznacznie "Pszemol" kłamie.

Udowodnij że kłamię - pokaż wszystkim mój patent bez adresu :-)

Data: 2011-12-14 20:14:40
Autor:
Jacket a jego starzenie
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Bo Ty masz zwykle biegunkę słowną
i zwykle objawia się to gadaniem nie na temat.

"Pszemol" kłamie to rozmówca mc przypadłość "Pszemola".
Bredzisz na akord.

[...]

Gałach nie musi być producentem żeby serwisować sprzęt nurkowy. Również nie zrozumiałeś informacji o membranach i czasie przydatności do użycia bez względu czy była przechowywana znakomicie dobrze czy zadowalająco po określonej dacie nie wolno jej zainstalować. Czy KRW ma nieograniczony czas służby ?

O danych adresowych to kłamałeś zasrańcu na całego.

Nic nie możesz na ten temat wiedzieć dopóki nie weźmiesz
mojego patentu do ręki i nie przeczytasz czy jest tam mój
adres czy go nie ma.

Pokaż jakikolwiek inny który ma dane adresowe autora. Nie możesz bo nie mają.
Kłam "Pszemol" dalej.

> Wniosek godny debila, wcale mnie to nie boli.

A jednak zachowujesz się jakby Cię to bardzo bolało.
Przeżywasz to niemiłosiernie...

Znowu "Pszemol" wyciągnie własne wnioski, kilku psychicznych robi dokładnie to samo na tym forum.

> Opis patentowy się kupuje Twoim zdaniem, faktycznie jest dostępny
> za darmo,

Podałem Ci adres witryny gdzie go sprzedają za $3 w formie pdf'a.

Sam palancie podałeś uspto.gov gdzie jest dostępny na europejskiej stronie są za darmo. na innych też.
Możesz być wał, ale centuś powinien wiedzieć gdzie to jest bezpłatne.

Udowodnij że kłamię - pokaż wszystkim mój patent bez adresu :-)

Sam to zrobisz jeśli łatka kłamcy Ciebie uwiera. zwłaszcza że proszę o jakikolwiek inny który również ma dane adresowe autora.
A "Pszemol" spierdala od podania przykładu stosuje sraczkę słowno-argumentacyjną i dalej łże.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-14 14:57:01
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jcb03g$il9$1inews.gazeta.pl...
Gałach nie musi być producentem żeby serwisować sprzęt nurkowy.

Nikt nie twierdził że musi.

[...]

Na pewno ma dłuższy niż membrana.

Data: 2011-12-14 21:53:33
Autor:
> [...]
> po określonej dacie nie wolno jej zainstalować. Czy KRW ma nieograniczony > czas

Masz badania udowadniające takie stanowisko ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-14 16:15:52
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jcb5st$7vj$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> Czy KRW ma nieograniczony czas służby ?

Na pewno ma dłuższy niż membrana.

Masz badania udowadniające takie stanowisko ?

Masz badania udowadniające że jesteś zdrowy psychicznie ?

Data: 2011-12-15 07:41:00
Autor:
> [...]
>
> Masz badania udowadniające takie stanowisko ?

Masz badania udowadniające że jesteś zdrowy psychicznie ?

Ładnie "Pszemol" ładnie. Nie masz argumentacji merytorycznej to poza merytoryczna, ad personam. Ładnie. Po co rozpoczynasz dyskusję, skoro bez argumentów sięgasz po UBeckie metody.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-15 09:11:56
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jcc8ac$ner$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Masz badania udowadniające że jesteś zdrowy psychicznie ?

Ładnie "Pszemol" ładnie. Nie masz argumentacji merytorycznej to poza

Nie miej pretensji do innych, ze robią dokładnie to samo co ty robisz.

Data: 2011-12-15 20:02:04
Autor:
Jacket a jego starzenie

> Ładnie "Pszemol" ładnie. Nie masz argumentacji merytorycznej to poza
> merytoryczna, ad personam. Ładnie.

Nie miej pretensji do innych, ze robią dokładnie to samo co ty robisz.

Teraz zareagowałeś jak zwykły gnojek, nie masz badań dotyczących trwałości pęcherza z KRW, to stosujesz "Masz badania udowadniające że jesteś zdrowy psychicznie ?"

Masz te badania, czy nie ?
NIE
Znowu gówno zrozumiesz, firma Draeger zalecała wymianę wszystkich elementów gumowych co roku.
Nadal będziesz pierdzielił o cudownej trwałości tworzyw sztucznych.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-16 11:02:54
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jcdjns$cd1$1inews.gazeta.pl...

> Ładnie "Pszemol" ładnie. Nie masz argumentacji merytorycznej to poza
> merytoryczna, ad personam. Ładnie.

Nie miej pretensji do innych, ze robią dokładnie to samo co ty robisz.

Teraz zareagowałeś jak zwykły gnojek,

Kikuś - tylko wykazałem Ci że krytykujesz innych dokładnie za to
samo co sam robisz...

nie masz badań dotyczących trwałości pęcherza z KRW,

A ty masz takie badania?

Znowu gówno zrozumiesz, firma Draeger zalecała wymianę
wszystkich elementów gumowych co roku.
Nadal będziesz pierdzielił o cudownej trwałości tworzyw sztucznych.

Sugerujesz że kamizelka BCD po roku nadaje się do wyrzucenia?

Data: 2011-12-16 20:06:36
Autor:
Jacket a jego starzenie
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> Teraz zareagowałeś jak zwykły gnojek,

Kikuś - tylko wykazałem Ci że krytykujesz innych dokładnie za to
samo co sam robisz...

Ciebie przyłapałem na gówniarstwie.

> nie masz badań dotyczących trwałości pęcherza z KRW,

A ty masz takie badania?

Wiem że, wiele produktów chemii organicznej nie jest trwała w długim czasie.
Dla Ciebie to nowość.

Sugerujesz że kamizelka BCD po roku nadaje się do wyrzucenia?

Wierzysz w nieograniczoną trwałość gumy ? silikonowej gumy ? poliuretanu ?
Jeśli tak to możesz wierzyć w żelaznego wilka i smoka wawelskiego. Nawet w nie ograniczoną trwałość tranzystora germanowego, domieszkowanego indem.

Producenci nie dają takich gwarancji.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-16 18:13:47
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jcg8cc$a50$1inews.gazeta.pl...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

> Teraz zareagowałeś jak zwykły gnojek,

Kikuś - tylko wykazałem Ci że krytykujesz innych dokładnie za to
samo co sam robisz...

Ciebie przyłapałem na gówniarstwie.

Tak, tak... "przyłapałeś" mnie... tak jak na kłamstwie mnie "przyłapałeś" :-)
Utraciłeś po prostu kontakt z rzeczywistością, cierpisz na jakieś urojenia, ot co!

> nie masz badań dotyczących trwałości pęcherza z KRW,

A ty masz takie badania?

Wiem że, wiele produktów chemii organicznej nie jest trwała w długim czasie.
Dla Ciebie to nowość.

Nie odpowiedziałeś na pytanie i zmieniasz temat.
Masz takie badania czy nie masz?

[...]

Znowu piszesz nie na temat! Czy z faktu że jakaś firma zalecała wymianę
wszystkich elementów gumowych w automatach oddechowych co roku
wynika Twoim zdaniem że kamizelka/jacket BCD nadaje się do wyrzucenia
po roku czy nie wynika z tego nic takiego? A jeśli nie wynika, to po co
piszesz o elementach gumowych automatów oddechowych przy temacie
jacketu?

Nie wiem też czemu piszesz o "nieograniczonej trwałości gumy" -  czy błędnie
zrozumiałeś kogoś, kto by tu sugerował że jacket ma nieograniczoną trwałość?

Data: 2011-12-17 08:25:13
Autor:
[...]

To patrz:

[...]

Kłamiesz zasrańcu, problem liczy 10 lat

"news-gazeta <news-gazeta@gazeta.pl> napisał(a):
Witam.
Na poczatek prosba o nie nasmiewanie sie.
Znalazlem w moich starych gratach pudlo z jacketem. Ma na pewno z 10 lat."

W patentach również kłamałeś o pełnych danych adresowych.
Uciekasz w kłamstwa.
Nie odpowiedziałeś na pytanie i zmieniasz temat.
Masz takie badania czy nie masz?

Akurat to ja Ciebie prosiłem o takie informacje, jak ostatni gnojek zastosowałeś argumentację ad personam. Teraz kłamliwy trollu odwracasz pytanie na które sam nie odpowiedziałeś.

[...]

Zupełnie dla udręczenia i wyrwania kasy producenci stosują ograniczenia czasu służby elementów sprzętu nurkowego.

Przemówisz ludzkim głosem, czy dalej będziesz królem trollowskiej sraczki ?
 pozdrawiam rc

Data: 2011-12-17 11:14:26
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jchjl8$jci$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wszyscy co umieją czytać wiedzą że ta kamizelka ma 10 lat.
Nie musisz tego przypominać.

Ja pytałem o coś innego a Ty znowu piszesz nie na temat.
Pytałem czy z faktu że w automacie oddechowym wymieniasz
membrane i uszczelki co roku wynika że jacket po roku jest
do wyrzucenia czy nie wynika. A jeśli nie wynika to po co o tym
piszesz jak często się wymienia membranę w automacie oddechowym?

W patentach również kłamałeś o pełnych danych adresowych.
Uciekasz w kłamstwa.

To już omawialiśmy:  utraciłeś kontakt z rzeczywistością, cierpisz na jakieś urojenia.

[...]

Ja na Twoje pytanie odpowiedziałem. Teraz zadałem swoje. Odpowiedz!

[...]

No więc czy po roku jacket się nadaje do wyrzucenia, jak membrana w AO czy nie?

Data: 2011-12-17 17:42:14
Autor:
Jacket a jego starzenie

Wszyscy co umieją czytać wiedzą że ta kamizelka ma 10 lat.
Nie musisz tego przypominać.

Zostawiam Tobie fragment, celowej dezinformacji.
Dlaczego kłamiesz, że nie wprowadzasz w błąd zadając pytanie ?

Ja pytałem o coś innego a Ty znowu piszesz nie na temat.

Jak nie wygodna odpowiedź, to nie na temat, Twoim zdaniem.

[...]

Wynika ograniczona trwałość elementów z tworzyw sztucznych, jakich również pisałem.

> W patentach również kłamałeś o pełnych danych adresowych.
> Uciekasz w kłamstwa.

To już omawialiśmy:  utraciłeś kontakt z rzeczywistością, cierpisz na jakieś urojenia.

"Pszemol" kłamczuszku odrobinę godności.

> [...]
> odwracasz pytanie na które sam nie odpowiedziałeś.

Ja na Twoje pytanie odpowiedziałem. Teraz zadałem swoje. Odpowiedz!

Pokaż cytat w którym podałeś dane dotyczące trwałości mechanicznej tworzyw sztucznych. Nie podałeś takich informacji, tylko zachowałeś się jak gnojek.

> Przemówisz ludzkim głosem, czy dalej będziesz królem trollowskiej sraczki > ?

No więc czy po roku jacket się nadaje do wyrzucenia, jak membrana w AO czy nie?

Z membraną to nie zapamiętałeś, 5 lat możliwość użycia, w AO tylko rok.
A kamizelka to ma już 10 lat, to trochę dłużej niż 5.

Ile lat leki przeterminowane jeszcze używasz ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-17 13:11:16
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jcik9m$396$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wszyscy wiedza ze trwalosc jest ograniczona.
Przeciez nikt nie twierdzi ze jest nieograniczona, nie?

Czy jest jakis zwiazek pomiedzy membrana w AO wymieniana
co roku z pecherzem w jackecie poza generalnie nieciekawym
faktem ze oba przedmioty wykonane sa z tworzywa sztucznego?

Innymi slowy - po jasna cholere piszesz o membranach w AO
w temacie o jackecie? Chciales sie na sile pochwalic znajomoscia z Galachem, czy co? Myslisz ze jak go znasz
to jestes wielki? Nie wiem jak innym, ale mi to nie imponuje.
Twoja biegunka slowna jest fascynujaca...

> [...]

sztucznych. Nie podałeś takich informacji, tylko zachowałeś się jak gnojek.

Powiedzialem, ze odpowiedzialem na Twoje pytanie.
Nie powiedzialem ze podalem jakies dane. Pogubiles sie...
Czy Ty odrozniasz pytanie czy ktos ma dane od prosby o podanie danych?

No więc czy po roku jacket się nadaje do wyrzucenia, jak membrana w AO czy
nie?

Z membraną to nie zapamiętałeś, 5 lat możliwość użycia, w AO tylko rok.

To jak jest z ta membrana, 5 czy rok? Zdecyduj sie...
A kamizelka to ma już 10 lat, to trochę dłużej niż 5.

A co ma membrana do jacketu? Ja mam miedniczke w lazience z tworzywa
sztucznego - czy mam ja co roku wymieniac jak membrane w AO bo tez
jest z tworzywa? Czy moge jej uzywac dluzej niz 5 lat?

Data: 2011-12-18 08:26:10
Autor:
> [...]
> jakich również pisałem.

Wszyscy wiedza ze trwalosc jest ograniczona.
Przeciez nikt nie twierdzi ze jest nieograniczona, nie?

Zaczynasz mówić ludzkim głosem, czy to z okazji świąt ?

[...]

Jak widać szybko skończyła się ludzka mowa i gadasz jak "Pszemol" super troll, "krul Trollowskiej sraczki". Akurat Gałach naprawia sprzęt i nie zaleca napraw pęcherzy w KRW, w szczególności tych wiekowych.

> [...]

Nie powiedzialem ze podalem jakies dane. Pogubiles sie...
Czy Ty odrozniasz pytanie czy ktos ma dane od prosby o podanie danych?

To co cytatu nie możesz ponownie pokazać ?
Dokładnie tak samo jak jakiegokolwiek opisu patentowego amerykańskiego z pełnymi danymi adresowymi, po cholerę łżesz.
Jeżeli odpowiedź w stylu gnojka jest merytorycznie ważka to sam wiesz jesteś smrodem tego i innych for.

> [...]

sztucznego - czy mam ja co roku wymieniac jak membrane w AO bo tez
jest z tworzywa? Czy moge jej uzywac dluzej niz 5 lat?

Fenzy robiło z gumy, inni producenci też. Później poliuretanowe pęcherze weszły w użycie. To nie są tworzywa o nie ograniczonej trwałości.
Gdybyś nie wiedział to: butle stalowe, stalowe z oplotem, aluminiowe, aluminiowe z oplotem, kompozytowe w różnych wariantach wykonania mają ograniczony czas służby.

Szkoda że zrezygnowałeś z szansy mówienia ludzkim głosem, wolisz trollowską sraczkę słowną.

pozdrawiam rc --

Data: 2011-12-18 09:04:26
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jck832$700$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pytałem Cie po co piszesz o membranach w AO w kontekście jacketu.
Odpowiesz?

[...]

A po co mam pokazywać? Nie umiesz sam sobie obejrzeć co napisałem?
Za rączkę mam Cię prowadzić i na tacy wszystko podawać?
Zresztą widziałeś moją odpowiedź bo wyraziłeś niezadowolenie po
jej otrzymaniu.

> [...]

Fenzy robiło z gumy, inni producenci też. Później poliuretanowe pęcherze
weszły w użycie. To nie są tworzywa o nie ograniczonej trwałości.

Jeszcze raz - nikt nie twierdzi i nie twierdził że mają "nieograniczoną trwałość".

Gdybyś nie wiedział to: butle stalowe, stalowe z oplotem, aluminiowe,
aluminiowe z oplotem, kompozytowe w różnych wariantach wykonania mają
ograniczony czas służby.

Znowu piszesz nie na temat - to się nazywa biegunka słowna.

Szkoda że zrezygnowałeś z szansy mówienia ludzkim głosem, wolisz trollowską
sraczkę słowną.

Czekam na wyjaśnienie tego co ma zalecenie corocznej wymiany
membrany w AO do żywotności pęcherza w jackecie... Wyjaśnisz?
Ale tym razem krótko, rzeczowo i na temat poproszę...

Data: 2011-12-18 15:50:33
Autor:
> [...]
> w szczególności tych wiekowych.

Pytałem Cie po co piszesz o membranach w AO w kontekście jacketu.

Czy jacket jest z palladu ? Czy jednak z materiału nie posiadającego nie ograniczonej trwałości.

> [...]

Za rączkę mam Cię prowadzić i na tacy wszystko podawać?
Zresztą widziałeś moją odpowiedź bo wyraziłeś niezadowolenie po

Merytorycznie nic, za to popis gówniarstwa.

> [...]

Jeszcze raz - nikt nie twierdzi i nie twierdził że mają "nieograniczoną trwałość".

To jest jakaś ewolucja Twoich poglądów.

> [...]
> ograniczony czas służby.

Znowu piszesz nie na temat - to się nazywa biegunka słowna.

A ty jesteś troll, dumny z tego że głupi.

> [...]

membrany w AO do żywotności pęcherza w jackecie... Wyjaśnisz?
Ale tym razem krótko, rzeczowo i na temat poproszę...

No popatrz jest właściwe zaklęcie. Lecz nic nowego nie napiszę, poza tym co już zostało napisane. Guma czy poliuretan mają pewną żywotność, dlatego używanie długo po dacie produkcji nie jest właściwym postępowaniem.
Nic więcej.
W obecnych regulacjach nawet tlen w butlach wymieniają często, bo cholera wie co się z nim dzieje, ale przepis jest. pozdrawiam rc

Data: 2011-12-18 14:15:44
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jcl249$6s$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Odpowiesz?

Czy jacket jest z palladu ?
Czy jednak z materiału nie posiadającego nie ograniczonej trwałości.

Czemu więc nie piszesz o plastikowych miedniczkach
albo rękawiczkach z lateksu? Czy jest jakiś szczególny związek
pomiędzy membraną w AO a pęcherzem w jackecie?

> [...]
> weszły w użycie. To nie są tworzywa o nie ograniczonej trwałości.

Jeszcze raz - nikt nie twierdzi i nie twierdził że mają "nieograniczoną

To nie jest ewolucja, bo OD POCZĄTKU nikt tu nie twierdził że ma
nieograniczoną trwałość.

Lecz nic nowego nie napiszę, poza tym co już zostało napisane.

Nie zaskoczyłeś mnie tu, przyznaję :-)

Guma czy poliuretan mają pewną żywotność, dlatego używanie
długo po dacie produkcji nie jest właściwym postępowaniem.
Nic więcej.

No ale jaką żywotność ma jacket? Czy ma dłuższą żywotność niż rok?

Data: 2011-12-18 20:40:10
Autor:
Jacket a jego starzenie
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Czy jest jakiś szczególny związek
pomiędzy membraną w AO a pęcherzem w jackecie?

Możliwe że i membrana i KRW służą ochronie życia.

To nie jest ewolucja, bo OD POCZĄTKU nikt tu nie twierdził że ma
nieograniczoną trwałość.

Zmieniasz poglądy.

No ale jaką żywotność ma jacket? Czy ma dłuższą żywotność niż rok?

Czy producenci opon zalecają używanie swoich produktów w czasie dłuższym niż 10 lat ? Też są z gumy i innych kompozycji tworzyw sztucznych.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-18 21:54:08
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jclj39$r0f$1inews.gazeta.pl...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

Czy jest jakiś szczególny związek
pomiędzy membraną w AO a pęcherzem w jackecie?

Możliwe że i membrana i KRW służą ochronie życia.

To chyba nie jest wystarczający powód do wyrzucania jacketu po roku?
A jeśli nie, to po co przytaczasz przykład membrany w AO?

To nie jest ewolucja, bo OD POCZĄTKU nikt tu nie twierdził że ma
nieograniczoną trwałość.

Zmieniasz poglądy.

W tym wypadku nie zmieniłem niczego, to tylko Twoja wyobraźnia.

[...]

Do tego piszesz coś o oponach, czyli zmieniasz temat - biegunka słowna.
Pokaż mi producenta opon który daje datę ważności na oponach...
.... i uzasadnij że trwałość opony miałaby być taka sama jak pęcherza BCD :)

Swój jacket Scuba Pro kupiłem w 2007 roku - kiedy mam go wyrzucić? :-)

Data: 2011-12-19 20:04:17
Autor:
> [...]

To chyba nie jest wystarczający powód do wyrzucania jacketu po roku?
A jeśli nie, to po co przytaczasz przykład membrany w AO?

Jeśli pamiętasz to, membrana ma czas gotowości do użycia 5 lat.
Dlaczego chronicznie mieszasz 10 lat z 1 rokiem, argumentacji nowej zabrakło ? Że taplasz się w własnej sraczce słownej.

W tym wypadku nie zmieniłem niczego, to tylko Twoja wyobraźnia.

Dlatego mieszasz 1 rok i 10 lat.

[...]

Wiesz te opony są z podobnego materiału, który się starzeje.

Swój jacket Scuba Pro kupiłem w 2007 roku - kiedy mam go wyrzucić? :-)

Polecam po 10 klejeniu w 3 warstwie łat, w 2050r. (jaja)

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-20 07:28:56
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jco5c1$f0v$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Dlaczego chronicznie mieszasz 10 lat z 1 rokiem, argumentacji nowej zabrakło ?
Że taplasz się w własnej sraczce słownej.

Sam pisałeś 30-go listopada że po roku membrana jest wymieniana
na nową, bez względu na to czy była używana czy nie...
Niczego więc nie mieszam - sam zacząłeś mieszać i w wątku o 10-letnim
jackecie zacząłeś sraczkę słowną o membranie żyjącej tylko rok. Po co?
Czemu mieszasz 10 lat z 1 rokiem ? Argumentacji zabrakło?

Swój jacket Scuba Pro kupiłem w 2007 roku - kiedy mam go wyrzucić? :-)

Polecam po 10 klejeniu w 3 warstwie łat, w 2050r. (jaja)

Jaką trwałość ma jacket w porównaniu do membrany?
Na jakim najstarszym jackecie nurkowałeś?

Data: 2011-12-20 20:10:06
Autor:
> [...]

Niczego więc nie mieszam - sam zacząłeś mieszać i w wątku o 10-letnim
jackecie zacząłeś sraczkę słowną o membranie żyjącej tylko rok. Po co?

Istnieje taki przepis dla użytkowników AO profesjonalnych. Tyle że jeszcze membrana musi być wyprodukowana przed upływem 5 lat od daty kończ służby.

Czemu mieszasz 10 lat z 1 rokiem ? Argumentacji zabrakło?

"Pszemol" ty jesteś po prostu kłamca i manipulator chroniczny, odwracasz cudze argumenty licząc że wszyscy są bez pamięci.

> Dlaczego chronicznie mieszasz 10 lat z 1 rokiem, argumentacji nowej > zabrakło ?

To mój komentarz, zmieniłeś część lecz nie wydźwięk.

Jaką trwałość ma jacket w porównaniu do membrany?

Jeżeli membrana ma czas gotowości do zastosowania 5 lat po tym czasie nie ma prawa być zainstalowana w AO, to jacket 10 letni nie jest nowy. Maj już godny czas starzenia.

Na jakim najstarszym jackecie nurkowałeś?

No muszę Ciebie zmartwić kiedyś nie używało się KRW.
Jak byś był bardzo zainteresowany nie poprawnymi zastosowaniami, to na PW mogę opisać kilka.  Tylko na jaki adres to wysłać ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-20 20:12:04
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jcqq2u$b2j$1inews.gazeta.pl...
> [...]

jackecie zacząłeś sraczkę słowną o membranie żyjącej tylko rok. Po co?

Istnieje taki przepis dla użytkowników AO profesjonalnych.

Ale ciągle pytam - jaki związek mają membrany i jackety?
Zdajesz sobie doskonale sprawę z tego, że jacketów używa się dużo
dłużej niż rok, więc po co wspominać o tym że membrana w AO ma
żywotność wyłącznie rok??

Czemu mieszasz 10 lat z 1 rokiem ? Argumentacji zabrakło?

"Pszemol" ty jesteś po prostu kłamca i manipulator chroniczny,
odwracasz cudze argumenty licząc że wszyscy są bez pamięci.

Niczego nie "odwracam" -  po prostu pokazałem Ci, że to TY (nie ja)
mieszasz rok jaki dają membranie z 10-letnim jacketem omawianym
tutaj w tym wątku. To Ty wspomniałeś tu pierwszy raz o tym, że
membrana ma żywotność ROK w wątku o 10-letnim jacketcie.
Po co mieszasz 10 lat z 1 rokiem?

[...]

Czy 4-ro roczna membrana jest nowa czy nienowa?
Czy kupując usługę wymiany membrany, płacisz za nową
membranę a dostajesz 4-ro roczną - jesteś zadowolony?

Na jakim najstarszym jackecie nurkowałeś?

No muszę Ciebie zmartwić kiedyś nie używało się KRW.

Po pierwsze nie pytam czego używano kiedyś...
Po drugie wcale nie martwi mnie że nie używał się KRW, cokolwiek ten skrót oznacza.
Pytałem Ciebie ile lat miał najstarszy jacket jakiego używałeś.
Używałeś jacketu? Tak/Nie? Jeśli tak, ile lat miał najstarszy?

Jak byś był bardzo zainteresowany nie poprawnymi zastosowaniami,
to na PW mogę opisać kilka.  Tylko na jaki adres to wysłać ?

Na adres grupy dyskusyjnej, bo tu dyskutujemy.

Data: 2011-12-21 08:03:55
Autor:
[...]

Główną wspólną cechą są użyte materiały, które się starzeją.

> [...]

tutaj w tym wątku. To Ty wspomniałeś tu pierwszy raz o tym, że
membrana ma żywotność ROK w wątku o 10-letnim jacketcie.

Z 5 lat wybierasz rok, potem ten wybrany rok łączysz z 10 latami. To jawna manipulacja. Skoro po 5 latach od daty produkcji membrana nie może być zainstalowana w AO. Nawet jak membrany były przechowywane w idealnych warunkach.

Czy 4-ro roczna membrana jest nowa czy nienowa?
Czy kupując usługę wymiany membrany, płacisz za nową
membranę a dostajesz 4-ro roczną - jesteś zadowolony?

Już nie ma prawa być zainstalowana w AO, skończy 5 lat przed upływem roku zainstalowania w AO.

Po pierwsze nie pytam czego używano kiedyś...
Po drugie wcale nie martwi mnie że nie używał się KRW, cokolwiek ten skrót oznacza.

Dlatego myszko naucz się podstaw nurkowania, będziesz wiedział co to jest Kamizelka Ratowniczo Wypornościowa.

Pytałem Ciebie ile lat miał najstarszy jacket jakiego używałeś.
Używałeś jacketu? Tak/Nie? Jeśli tak, ile lat miał najstarszy?

Nie ma 50 letnich KRW, nie były jeszcze znane. Ale 40 letniego AO Mistral Standard używałem.
"Pszemol" naucz się podstaw, kazać to możesz w uspto.gov żeby dopisali tobie i tylko tobie adres do opisu patentowego.

> Jak byś był bardzo zainteresowany nie poprawnymi zastosowaniami,
> to na PW mogę opisać kilka.  Tylko na jaki adres to wysłać ?

Na adres grupy dyskusyjnej, bo tu dyskutujemy.

To nie zalecane, omijające prawo użycie, dlatego nie dowiesz się w proponowanej formie.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-21 07:16:29
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jcs3tb$ktr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czy materiał  jest taki sam?

> [...]

manipulacja. Skoro po 5 latach od daty produkcji membrana nie może być
zainstalowana w AO. Nawet jak membrany były przechowywane w idealnych

To nie manipulacja. To po prostu wnioski z Twojej wypowiedzi.
Mieszasz membranę którą trzeba wyrzucić po roku od zainstalowania
komuś, czy była używana czy nie, z 10-letnim jacketem, nie podając
uzasadnienia które miałoby łaczyć te dwa tematy. Ani membrana
nie jest wykonana z TAKIEGO SAMEGO materiału ani jacket nie ma
rocznej przydatności do użytku. Po co mieszasz 10 lat z 1 rokiem?

[...]

Coś Ci się rachunki pomyliły. Po 4 latach dodasz rok i masz przepisowe 5 lat.

[...]

Chciałeś napisać "naucz się podstaw nurkowania po polsku"?
Bo na moim kursie w USA mówili na nią BCD - buoyancy controling device.

[...]

No widzisz. To po co kolegę z 10 letnim jacketem straszysz tematem
wymieniania membrany po roku używania? Po co ta manipulacja skoro
sam nie bałeś się nurkować z 40x starszym AO niż przepisy nakazują?

Twoja strata.

Data: 2011-12-21 20:12:06
Autor:
Jacket a jego starzenie
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> Główną wspólną cechą są użyte materiały, które się starzeją.

Czy materiał  jest taki sam?

Nie musisz rżnąć kretyna, podawałem już jakie to materiały.

> [...]

nie jest wykonana z TAKIEGO SAMEGO materiału ani jacket nie ma
rocznej przydatności do użytku. Po co mieszasz 10 lat z 1 rokiem?

Znowu manipulujesz żeby nie mówić o 5 latach, konfrontowanych z 10 letnim starzeniem KRW.

Coś Ci się rachunki pomyliły. Po 4 latach dodasz rok i masz przepisowe 5 lat.

Czteroletnia membrana ma ukończone 4 lata, dodatkowy rok to więcej niż 5.

Chciałeś napisać "naucz się podstaw nurkowania po polsku"?
Bo na moim kursie w USA mówili na nią BCD - buoyancy controling device.

To określenie które znasz z PADI jest również zrozumiałe. Wała z siebie robisz strofując skoro nie znasz określeń zamiennych.

No widzisz. To po co kolegę z 10 letnim jacketem straszysz tematem
wymieniania membrany po roku używania? Po co ta manipulacja skoro
sam nie bałeś się nurkować z 40x starszym AO niż przepisy nakazują?

Nie odróżniasz celowo, nie stosowania się do przepisów, od polecenia komuś używania rzeczy zleżałej ?

Twoja strata.

Strata ? Czy nie propagowanie nie zalecanych rozwiązań, ze względu na regulacje prawne obowiązujące w Polsce.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-22 00:17:03
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jcteim$2sh$1inews.gazeta.pl...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

> Główną wspólną cechą są użyte materiały, które się starzeją.

Czy materiał  jest taki sam?

Nie musisz rżnąć kretyna, podawałem już jakie to materiały.

Materiały są różne - dlaczego więc stawiasz między nimi równość
w kontekście czasu używania i przytaczasz przykład rocznej żywotności
membrany w AO w kontekście 10 - letniego jacketu? Mieszasz 10 z 1!

> [...]

rocznej przydatności do użytku. Po co mieszasz 10 lat z 1 rokiem?

Znowu manipulujesz żeby nie mówić o 5 latach, konfrontowanych

Nie manipuluję - stwierdzam fakt, że napisałeś o roku przydatności
do użytku membrany do AO.

Coś Ci się rachunki pomyliły. Po 4 latach dodasz rok i masz przepisowe 5
lat.

Czteroletnia membrana ma ukończone 4 lata, dodatkowy rok to więcej niż 5.

Wróć do podstawówki z tymi rachunkami. 4-letnia membrana ma 4 lata
i ani dnia dłużej. Dodasz do niej rok i będzie mieć 5 lat, ani dnia dłużej.

[...]

Nie jest "równie" zrozumiałe bo BCD używa się na całym świecie a KRW
używasz Ty i kto jeszcze?

[...]

Kto komu cokolwiek tu polecał? Masz jakieś urojenia...

Twoja strata.

Strata ? Czy nie propagowanie nie zalecanych rozwiązań,
ze względu na regulacje prawne obowiązujące w Polsce.

Trzęsiesz portkami za bardzo - więcej odwagi!

Data: 2011-12-22 07:53:14
Autor:
> [...]

w kontekście czasu używania i przytaczasz przykład rocznej żywotności
membrany w AO w kontekście 10 - letniego jacketu? Mieszasz 10 z 1!

Kłamiesz celowo sam wykorzystujesz fragment informacji.
Dodatkowo Membrany są również z różnych materiałów w tym z tej samej grupy (guma) i mają tą samą regulację po 5 latach od daty produkcji membrana nie może być zainstalowana. Czas służby w AO 1 rok.
Odwracasz argumentację, nie wnosząc nic nowego.
Dlatego "Pszemolku" daruję sobie z pustym trollem "Pszemolem"

> Znowu manipulujesz żeby nie mówić o 5 latach, konfrontowanych
> z 10 letnim starzeniem KRW.

Nie manipuluję - stwierdzam fakt, że napisałeś o roku przydatności
do użytku membrany do AO.

Z okresu 5 lat od daty produkcji.

Wróć do podstawówki z tymi rachunkami. 4-letnia membrana ma 4 lata
i ani dnia dłużej. Dodasz do niej rok i będzie mieć 5 lat, ani dnia dłużej.

Ile dni ma samochód 4 letni ?
Niestety zwykle więcej, niż 4 lata i 1 dzień z roku przestępnego.

> [...]
> Wała z siebie robisz strofując skoro nie znasz określeń zamiennych.

Nie jest "równie" zrozumiałe bo BCD używa się na całym świecie a KRW

Że nie znasz polskich określeń to Twoje zmartwienie.
http://www.nurkomania.pl/nurkowanie_system_wypornosciowy.htm
Dodatkowo sam się zrobiłeś w WAŁA.

Kto komu cokolwiek tu polecał? Masz jakieś urojenia...

Co już wchodzisz w trollowski pokaz.
Trzęsiesz portkami za bardzo - więcej odwagi!

Nie propaguje rozwiązań sprzecznych z porządkiem prawnym.
Gdybyś nie pamiętał to jesteś zarejestrowany na rebreathers.pl, masz tam skrzynkę na PW. "pszemol     2010-01-22, 18:46 2010-01-22, 18:48"

Pamiętasz jakiego cykora dostałeś, po pytaniu o opis patentowy ?
Wyjdzie prawda o .... .

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-22 07:40:09
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jcunla$9ha$1inews.gazeta.pl...
[...]

No i to jest właśnie cały Rysiu. Ile lat ma 4-letnia membrana? Rysiu: 5 lat. :-)))
Jaja.

Data: 2011-12-22 20:36:43
Autor:
Jacket a jego starzenie
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
No i to jest właśnie cały Rysiu. Ile lat ma 4-letnia membrana? Rysiu: 5 lat. :-)))
Jaja.

Membrany 4 letniej nie możesz już zainstalować.
Ale dalej uważaj że 10 letni KRW "to mówka sztuka nie śmigana".

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-30 06:36:55
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jd04cr$50q$1inews.gazeta.pl...
[...]

Według jakiejś chorej interpretacji przepisow, może...

Ale dalej uważaj że 10 letni KRW "to mówka sztuka nie śmigana".

Nikt tak nie napisal.

Data: 2012-01-01 11:45:45
Autor:
Jacket a jego starzenie
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> Membrany 4 letniej nie możesz już zainstalować.

Według jakiejś chorej interpretacji przepisow, może...

Sprawdź dokładne regulacje przekonasz się że bredzisz.

> Ale dalej uważaj że 10 letni KRW "to mówka sztuka nie śmigana".

Nikt tak nie napisal.

"Pszemol" pamięć masz jak chuj chomika, krótką.

"Re: Jacket a jego starzenie
Autor: Pszemol Pszemol@PolBox.com
Data: 30-11-2011, 18:33:13
+ pokaż cały nagłówek
[...]

Gdzie leży granica? Bo dla mnie nieużywany=nowy.
Wystarczy zaznaczyć że przedmiot przeleżał w szafie
nieuzywany 10 lat i nie będzie żadnych nieporozumień.
Czy to różnica czy leży na półce w sklepie czy u Ciebie
w szafie? "

Ponieważ tekst jest długi, to będziesz miał trudność w odszukaniu odpowiedniego fragmentu, zrobię to za Ciebie.

"Bo dla mnie nieużywany=nowy."

Jak widzisz nie pamiętasz co sam napisałeś. Nagły atak sraczki trollowskiej, znowu. pozdrawiam rc

Data: 2012-01-01 14:04:25
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
Użytkownik <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdph19$r7u$1inews.gazeta.pl...
> Ale dalej uważaj że 10 letni KRW "to mówka sztuka nie śmigana".

Nikt tak nie napisal.

[...]
Ponieważ tekst jest długi, to będziesz miał trudność w odszukaniu
odpowiedniego fragmentu, zrobię to za Ciebie.

"Bo dla mnie nieużywany=nowy."

Jak widzisz nie pamiętasz co sam napisałeś.

Pamiętam doskonale, a Ty udowodniłeś że czytać nie umiesz.
Nie napisałem "mówka sztuka nie śmigana". Prawda?

Nagły atak sraczki trollowskiej, znowu.

Atak straczki to masz Ty który w wątku o profesorze czkawką Ci się
odbija temat wrzenia krwi oraz temat patentów z adresem domowym.

Data: 2012-01-01 17:16:35
Autor:
> [...]

Atak straczki to masz Ty który w wątku o profesorze czkawką Ci się
odbija temat wrzenia krwi oraz temat patentów z adresem domowym.

Nie zmienia to faktu że napisałeś "Bo dla mnie nieużywany=nowy.", co jest określeniem zamiennym z "mówka sztuka nie śmigana".
Dlaczego "Pszemol" złapany na kłamstewku tak się denerwuje ?

pozdrawiam rc

Data: 2012-01-01 22:23:37
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
Użytkownik <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdq4dj$smf$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Nie zmienia to faktu że napisałeś "Bo dla mnie nieużywany=nowy.",
co jest określeniem zamiennym z "mówka sztuka nie śmigana".

Być może dla Ciebie jest zamiennym. Dla mnie nie jest.
Jak umieszczasz jakiś tekst w cudzysłowiu to staraj się aby to
rzeczywiście był cytat, jak sugerujesz, a nie tylko Twoja ułomna
interpretacja tego co ktoś napisał. Zrozumiano?

Dlaczego "Pszemol" złapany na kłamstewku tak się denerwuje ?

Znowu masz złudzenia.
Na żadnym kłamstewku mnie nie złapałeś tylko Ci się tak wydaje.

Data: 2012-01-02 08:28:18
Autor:
> [...]

rzeczywiście był cytat, jak sugerujesz, a nie tylko Twoja ułomna
interpretacja tego co ktoś napisał. Zrozumiano?

Kłamliwa łachudro!!! zamieściłem cały wpis. Dopiero później wskazałem fragment.
Który jest mocniejszy, od formy zachwalania z bazaru.

> Dlaczego "Pszemol" złapany na kłamstewku tak się denerwuje ?

Znowu masz złudzenia.
Na żadnym kłamstewku mnie nie złapałeś tylko Ci się tak wydaje.

Na kupowaniu opisu patentowego, na danych adresowych na opisie, na cytowaniu.

pozdrawiam rc

Data: 2012-01-03 08:40:45
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie

I dopiero wtedy napisałem że ja tego nie napisałem, łachudro :-)

> [...]

Na żadnym kłamstewku mnie nie złapałeś tylko Ci się tak wydaje.

Na kupowaniu opisu patentowego, na danych adresowych na opisie, na cytowaniu.

Kupowanie - prawda, po $3.
Dane adresowe są, wystarczy popatrzeć na MÓJ patent (nie na inne).
Cytowanie - jakieś marzenia i nadinterpretacje.

Data: 2012-01-03 07:57:26
Autor:
[...]

"Pszemol" bezpłatne w pdf.
Danych adresowych nie ma.
No i w sąsiednim temacie na wydrę kłamiesz o wykształceniu moim.

Kłamliwy gnojek "Pszemol".

pozdrawiam rc   --

Data: 2012-01-03 09:00:38
Autor: Pszemol
Jacket a jego starzenie
Użytkownik <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jducd5$j25$1inews.gazeta.pl...
[...]

:-) Zabawny jesteś gdy się tak spienisz.

Jacket a jego starzenie