Jacket a jego starzenie

Data: 2011-11-29 20:12:05
Autor: Daniel Kowalski
Jacket a jego starzenie
W dniu 2011-11-29 19:38, news-gazeta pisze:
Witam.
Na poczatek prosba o nie nasmiewanie sie.
Znalazlem w moich starych gratach pudlo z jacketem. Ma na pewno z 10
lat. JakiĹ› stary scubapro. Nie wiem jak to wyszlo, ale jest nowy :) Moje
pytanie - czy jacket jako materiał starzeje się?
Korci mnie zeby go wyprobowac w wodzie, ale po prostu boje sie...
Elementy gumowe - wiadomo, mozna wymienic. A co z sama tkanina?

Pozdrawiam - Darek.

Nic nie powinno się dziać. Sprawdź tylko stan uszczelnień (oringi) - najlepiej niech Ci to zrobi serwisant ;-) oraz zawory upustowe (spłuczki), czy membrany nie są sparciałe, a sprężynki zardzewiałe.

Jacket a jego starzenie