Jacket dla kobiet

Data: 2009-07-24 11:32:04
Autor:
Jacket dla kobiet
Witam, zastanawiam się nad zakupem jacketu klasycznego, dla kobiet. Głównie interesują mnie te dla kobiet, bo jak już mam wydawać pieniądze, to (jeśli jest taka możliwość) to wolę, aby był dobrze wyprofilowany i uwzględniał jako tako budowę anatomiczną. Jestem drobną osobą i nawet w skafandrze taką pozostaje :)) Zastanawiałam się nad zakupem Tusa Selene (BCJ-9100) http://
divezone.pl/tusa-selene-bcj9100-p-2150.html Nie wiem tylko czy to dobry wybór. Macie jakieś doświadczenia? Czy wygodny? Głównie chodzi mi o komfort pływania i w miarę płynne ruchy. Oczywiście również, aby był z dobrego materiału. Czekam również na Wasze inne sugestie i propozycje. --

Data: 2009-07-24 15:11:14
Autor: Daniel Kowalski
Jacket dla kobiet
frue.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
[...]

Poleciłem dla koleżanki dokładnie taki jacket i jest bardzo zadowolona.
Co do trwałości, używałem kiedyś tusa 3200 Libarator i po około 100 nurach (słodka/słona/często w błocku i na kamieniach) był jak nowy

Data: 2009-07-24 13:45:30
Autor:
Jacket dla kobiet
Daniel Kowalski <bountykiller@gazeta.pl> napisał(a):
frue.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
> [...]
Co do trwałości, używałem kiedyś tusa 3200 Libarator i po około 100 nurach (słodka/słona/często w błocku i na kamieniach) był jak nowy

A powiedz, jak z trwałością Tusa Selene (BCJ-9100)? Ta koleżanka długo ma ten jacket? Czy ciężko stwierdzić? Hmm, no właśnie w divezone mi polecili ten jacket i teraz pytam na forach, żeby sprawdzić, czy rzeczywiście się tak opłaca, jak zachwalają;) Niby mam od nich inne akcesoria i sprawują się nieźle, niemniej jednak zawsze wolę popytać kilka razy zanim kupię coś. Dziękuję za zainteresowanie

Data: 2009-07-24 13:51:46
Autor:
frue.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
> [...]
Co do trwałości, używałem kiedyś tusa 3200 Libarator i po około 100 nurach (słodka/słona/często w błocku i na kamieniach) był jak nowy

A powiedz, jak z trwałością Tusa Selene (BCJ-9100)? Ta koleżanka długo ma ten jacket? Czy ciężko stwierdzić? Hmm, no właśnie w divezone mi polecili ten jacket i nie wiem teraz. Wolę spytać kilku osób zanim kupię. Dzięki za zainteresowanie,
Kaśka

Data: 2009-07-27 09:43:17
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Jacket dla kobiet

Użytkownik <frue@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h4ce9i$3is$1inews.gazeta.pl...

[...]

Te jackety są bardzo dobre. Weź też pod uwagę drugi produkt TUSA dla kobiet czyli skrzydełko Selene Wing. Koleżanki są bardzo z niego zadowolone:
http://divezone.pl/tusa-selene-wing-bcj6910-p-2521.html

Jest trochę droższe od klasycznego jacketu ale nie opina po nadmuchaniu u jest lżejszy.

pzdr, Karol

Data: 2009-07-25 19:06:59
Autor: pyrosis
Jacket dla kobiet
frue.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
> [...]
Co do trwałości, używałem kiedyś tusa 3200 Libarator i po około 100 nurach (słodka/słona/często w błocku i na kamieniach) był jak nowy

witam,
pływam w tym jackecie bardzo intensywnie, w słonej wodzie od listopada więc
już prawie 9 miesięcy (mogę szacować, że jacket zrobił jakieś 200 - 300
nurkowań).... i wszystko jest OK :-).
jestem drobną osóbką więc wiem, o czym mowa. wcześniej zdarzało się, że butla
turlała mi się po plecach z jednej strony kręgosłupa na drugą i wcale nie był
to masaż...
w tusie selenie dopasowanie jest idealne, łącznie z szerokością rozstawu
ramion. ma fajną miękką wyściółkę na plecach. dwie kieszonki balastowe na
plecach pozwalają rozłożyć balast wg potrzeb. nigdy nie musiałam zrzucać
awaryjnie balastu ale rozwiązanie systemu wypinania kieszeni balastowych jest
bardzo OK. zaczepy są pod ręką, kieszeń wypina się łatwo a jednocześnie nie
jest możliwe wypięcie przypadkowe. kieszenie "bagażowe" tez są w porządku. w
jednej na stałe mieszka bojka sygnalizacyjna w drugiej mała latarka beckup'owa
i spokojnie jest jeszcze miejsce na inne nurkowe gadżety ;-)... co tam komu
potrzeba
jedyna rzecz, którą bym zmieniła, gdybym mogła to wysokość mocowania pasa do
butli (choć trudno to nawet nazwać wadą jacketu). jeśli zapnę pas na butli tak
żeby rozglądając się pod wodą nie nabawić się guzów od 1go stopnia automatu,
to pas ten jest bardzo wysoko na butli i niektórzy nurkowie myślą, że ona mi
się zaraz wysunie ;-)... ale trzyma się doskonale i tylko wygląda tak jak wygląda.

pozdrawiam i jakby co to życzę miłego użytkowania,
pyrosis

Data: 2009-07-24 17:10:16
Autor: Jan Werbiński
Jacket dla kobiet
Użytkownik <frue.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h4c63k$kq3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Facetowi damski jacket???

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-07-24 16:17:28
Autor:
Jacket dla kobiet
Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(a):
> [...]
> tako budowę anatomiczną. Jestem drobną osobą i nawet w skafandrze taką

:)))

Data: 2009-07-24 22:16:07
Autor: Pawel
Jacket dla kobiet
Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał(a): > Użytkownik <frue.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości > news:h4c63k$kq3$1inews.gazeta.pl...
> [...]

:)))
Jestem kobietą :) Dlatego napisałam, że poszukuję damskiego jacketu:)

No to bez fotki sie nie obedzie ;-)))))

Data: 2009-07-25 13:31:27
Autor:
Jacket dla kobiet
Pawel <inter@op.pl> napisał(a):
(jeśl
> Jestem kobietą :) Dlatego napisałam, że poszukuję damskiego jacketu:) > > No to bez fotki sie nie obedzie ;-)))))

hahahahaah ;)

Data: 2009-07-27 04:14:54
Autor: Kusznier
Jacket dla kobiet
On 24 Lip, 13:32, " " <frue.SKA...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Nie chce reklamować bo sam taki sprzedaje, ale w ZEAGLE ZENA masz
połączenie skrzydła - co daje pozycie poziomą pod wodą i jacketu z
dopasowaniem do kobiecego ciała.
Moja dziewczyna wybrała go właśnie z tego powodu i była bardzo
zadowolona. Teraz zachciała twina i jacket zmienia na płytę więc jak
chcesz to zapraszam do obejrzenia w Wawie.

http://www.allegro.pl/item695774950_jacket_zeagle_zena_wylacznie_dla_kobiet_okazja.html

Pozdrawiam
Kusz

Data: 2009-07-28 19:04:00
Autor:
Jacket dla kobiet
Nie chce reklamowa=E6 bo sam taki sprzedaje, ale w ZEAGLE ZENA masz
po=B3=B1czenie skrzyd=B3a - co daje pozycie poziom=B1 pod wod=B1 i jacketu =
dopasowaniem do kobiecego cia=B3a.
Moja dziewczyna wybra=B3a go w=B3a=B6nie z tego powodu i by=B3a bardzo
zadowolona. Teraz zachcia=B3a twina i jacket zmienia na p=B3yt=EA wi=EAc ja=
[...]

Oo dzięki za zainteresowanie. Jednak już trochę za późno :)))
Wzięłam jednak ten Tusa Selene (BCJ-9100) z divezone i zobaczymy co będzie:) Musiałam się nieco pospieszyć, bo mogę wyjechać na dłużej, więc wezmę od razu jacket i będę testować, gdzie mnie poniesie. Niemniej, dziekuję! --

Jacket dla kobiet