Jackson w Bobcats, Kaman w Pistons?

Data: 2009-11-06 05:35:53
Autor: kosma84
Jackson w Bobcats, Kaman w Pistons?
Co do pierwszego ruchu to zadowoleni powinni być wszyscy oprócz samego
Jaxa który chciał trafić do contendera, a nie do słabiutkich Rysiów. W
drugą stronę powędrowaliby prawdopodobnie Radmanovic i Mohammed. Mówi
się tez o tym że Charlotte z chęcią pozbyłoby się Diawa i Bella..
Poza tym Kaman miałby trafić do Pistons za T. Prince'a. Co sądzicie o
tych wymianach?

Data: 2009-11-06 05:46:40
Autor: sooobi
On 6 Lis, 14:35, kosma84 <kosm...@o2.pl> wrote:
[...]

To po co kupowali ich rok temu?

Data: 2009-11-06 14:52:43
Autor: s
sooobi pisze:
[...]

Zeby sie pozbyc Richa :-)

Ja bym sie zdziwil jednak, gdyby pchneli Diawa. Na oko ladnie sie u nich przyjal.

A co do Bella - slyszalem rzeczywiscie plotki, ze jest na bloku, ponoc stracil juz nieco ze swoje reputacji plastra.

Pozdr

Data: 2009-11-06 14:41:47
Autor: s
kosma84 pisze:
[...]

W Kamana za Taya nie wierze.

W deal z Charlotte nieco bardziej.
Choc gdyby Bobki pchnely Diawa, szalu bym dostal ;-(

Pozdr

Data: 2009-11-06 08:06:33
Autor: Leszczur
On 6 Lis, 14:41, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
kosma84 pisze:

> [...]
> się tez o tym że Charlotte z chęcią pozbyłoby się Diawa i Bella.
> Poza tym Kaman miałby trafić do Pistons za T. Prince'a. Co sądzicie o

W Kamana za Taya nie wierze.

Ja tez nie za bardzo. Ale gdyby chodzilo o Camby'ego to mialoby to
troche sensu. W koncu Thronton bylby tym kim byc powinien -
zmiennikiem zmiennika.

W deal z Charlotte nieco bardziej.
Choc gdyby Bobki pchnely Diawa, szalu bym dostal ;-(

A o jaki szal chodzi? Bo taki jedwabny moglby byc w porzadku jak dla
takiego eleganckiego, starszego pana jak Ty :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-06 14:57:54
Autor: Gerard

Użytkownik "s" <s@krzak.wp.pl> napisał w wiadomości news:hd18u4$qce$2inews.gazeta.pl...
kosma84 pisze:
[...]

Dlaczego, jeśli można zapytać?

pozdr

Data: 2009-11-06 06:12:09
Autor: sooobi
Jackson w Bobcats, Kaman w Pistons?
> W deal z Charlotte nieco bardziej.
> Choc gdyby Bobki pchnely Diawa, szalu bym dostal ;-(

Dlaczego, jeśli można zapytać?

A w ryj chcesz?
:)

Data: 2009-11-06 15:16:05
Autor: s
Jackson w Bobcats, Kaman w Pistons?
W deal z Charlotte nieco bardziej.
Choc gdyby Bobki pchnely Diawa, szalu bym dostal ;-(

Dlaczego, jeśli można zapytać?

Jak to dlaczego?
Wiadomo, ze z powodow FB.

Diaw w Bobkach sie ustawil i gra ok.
Diawa w Clipps jakos nie widze.

Chociaz czekaj...
Juz sie pogubilem.

Diaw mialby do GSW pewnie isc w wymianie?
To niby ok, tam mialby fajny pace, tylko jego minuty w meczach wygladalyby tak:

10, 35, 14, 33, 7, 40 ...

;-(

Pozdr

Data: 2009-11-06 17:01:57
Autor: Rasheed
"s" <s@krzak.wp.pl> wrote in message news:hd1aue$4dl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nic mi nie mow, nie dosc ze Kevin Martin nie pogra 2 miechy, Redd tez jakies tygodnie, Tyrus gra nedze po 15 minut to jeszcze Kaman w Pistonsach mialby mi sie zmarnowac... Wiedzialem ze za dobrze mi idzie i zaraz sie to skonczy...

Rasheed

Rasheed

Data: 2009-11-06 18:22:52
Autor: Gerard

Użytkownik "s" <s@krzak.wp.pl> napisał w wiadomości news:hd1aue$4dl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Też mam Diawa i myslę że w GSW mógłby naprawdę poszaleć.
Problem tylko, tak jak piszesz, z humorami Nelliego, ale na sf tam teraz posucha, więc mogłoby być ciekawie.

pozdr

Data: 2009-11-12 08:47:43
Autor: s
Jackson w Bobcats, Kaman w Pistons?

Też mam Diawa i myslę że w GSW mógłby naprawdę poszaleć.
Problem tylko, tak jak piszesz, z humorami Nelliego, ale na sf tam teraz posucha, więc mogłoby być ciekawie.

Jak mozna miec na SF posuche?
Rysiek Jefferson wziety?

Pozdr

Data: 2009-11-12 11:17:38
Autor: Gerard

Użytkownik "s" <s@krzak.wp.pl> napisał w wiadomości news:hdgee3$lj$1inews.gazeta.pl...

[...]

Chodziło mi o posuchę w GSW. IMO Diaw miałby szansę tam pograć, dlatego dziwiłem się, że 'szału byś chyba dostał' gdyby klepnieto taki deal :]
Co do Ryśka to pamietaj, że ja gram w 12-os lidze. Takich Rysków to już dawno na waiverach nie ma.

pozdr

Data: 2009-11-12 11:22:00
Autor: s
Jackson w Bobcats, Kaman w Pistons?

Chodziło mi o posuchę w GSW. IMO Diaw miałby szansę tam pograć, dlatego dziwiłem się, że 'szału byś chyba dostał' gdyby klepnieto taki deal :]

What?
Maggette, Helena (ulubieniec Nelliego ponoc), Moron moze grac SF i Ty mowisz, ze tam posucha?

Pozdr

Data: 2009-11-12 11:32:10
Autor: Gerard

Użytkownik "s" <s@krzak.wp.pl> napisał w wiadomości news:hdgnfe$3vs$1inews.gazeta.pl...

[...]

Maggette ponoć wypadł z łask i gra z ławki. A Morrow, Azubuike? C'mon, to nie są konkrenci dla Diawa.

pozdr

Data: 2009-11-12 11:41:38
Autor: s
Jackson w Bobcats, Kaman w Pistons?
What?
Maggette, Helena (ulubieniec Nelliego ponoc), Moron moze grac SF i Ty mowisz, ze tam posucha?

Maggette ponoć wypadł z łask i gra z ławki.

To Nellie, u niego niemal kazdy wypada z lask co jakis czas :-)

A Morrow, Azubuike? C'mon, to nie są konkrenci dla Diawa.

To Nellie.
Tam kazdy jest konkurentem.
Nawet ja bylbym, gdybym sie zalapal do skladu :-)

Pozdr

Data: 2009-11-12 11:44:41
Autor: Gerard

Użytkownik "s" <s@krzak.wp.pl> napisał w wiadomości news:hdgok7$8gb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Z drugiej strony przez jego r'n'g, zawodnik pokroju Diawa gdyby grał solidne minuty byłby nieoceniony.

Tam kazdy jest konkurentem.
Nawet ja bylbym, gdybym sie zalapal do skladu :-)

Fakt, u nas przez chwile na waivery poleciał Randolph, ale poleżał ze 2 dni i znowu gra. Pytanie jak długo.

pozdr

Data: 2009-11-12 02:51:29
Autor: Leszczur
On 12 Lis, 11:44, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
> To Nellie, u niego niemal kazdy wypada z lask co jakis czas :-)

> To Nellie.

Z drugiej strony przez jego r'n'g, zawodnik pokroju Diawa gdyby grał solidne
minuty byłby nieoceniony.

Problem w tym, ze zwrot "gdyby gral solidne minuty" mozna tam odniesc
do wiekszosci zawodnikow.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-12 11:57:50
Autor: Gerard

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:96f13c13-e071-4eb8-bff4-50bc26cb46b7w19g2000yqk.googlegroups.com...

> [...]
> minuty byłby nieoceniony.

Problem w tym, ze zwrot "gdyby gral solidne minuty" mozna tam odniesc

Być może, choć IMO do niektórych bardziej. Np. ballhogów w stylu Kobe bym u niego niechetnie widział.

pozdr
Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-12 03:18:01
Autor: Leszczur
On 12 Lis, 11:57, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomościnews:96f13c13-e071-4eb8-bff4-50bc26cb46b7w19g2000yqk.googlegroups.com...

> Problem w tym, ze zwrot "gdyby gral solidne minuty" mozna tam odniesc
> do wiekszosci zawodnikow.

Być może, choć IMO do niektórych bardziej. Np. ballhogów w stylu Kobe bym u
niego niechetnie widział.

Bo wiecej ich juz tam nie potrzeba! Ellis, SJax, Magg - styka!
Nelson lubi zawodnikow wnoszacych duzo energii do gry, co z definicji
ogranicza jego oczekiwania w stosunku do centrow.
Dlatego tez GSW byli tak strasznie napaleni na Amare.
Ale poza tym ich strategia przypomina akcje pt "Pozar w burdelu".

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-12 11:54:13
Autor: s
[...]

Ja wlasnie nie do konca jestem przekonany co do Diawa i r'n'g.
Owszem, mial swoje piec minut w Phoenix.
Ale gdy Amare wrocil, Diaw nie istnial, mimo ze mial wszelkie szanse by pokazac, ze sie odnajdzie.

Tam kazdy jest konkurentem.
Nawet ja bylbym, gdybym sie zalapal do skladu :-)

Fakt, u nas przez chwile na waivery poleciał Randolph, ale poleżał ze 2 dni i znowu gra. Pytanie jak długo.

Pewnie pogra.
Akurat Antoni, o ile zdrowy, to oczko w glowie organizacji, budulec na lata.

Pozdr

Data: 2009-11-12 12:01:03
Autor: Gerard

Użytkownik "s" <s@krzak.wp.pl> napisał w wiadomości news:hdgpbq$av6$1inews.gazeta.pl...
[...]

O ile dobrze pamiętam, to nie służyła mu gra z ławki.

[...]

Jak na razie słychać wręcz przeciwne głosy i gdyby nie kontuzje Biedrinsa i Turiafa nie pograłby za wiele. Przynajmniej teraz ma szanse przekonać Nelliego do siebie.

pozdr

Jackson w Bobcats, Kaman w Pistons?