Jacku Kurzątkowaski Crazy Shark KŁAMIESZ

Data: 2010-08-06 15:44:54
Autor: Sharmdiver
On 2010-08-04 03:09, in_for@vp.pl wrote:

> Nie odpisywałem, bo każdego dnia spędzam około 9 godzin pod wodą z kursantami,
Chciałbym zobaczyć zapis z Twojego komputera aby potwierdzić to co piszesz.
Jestem wyczulony na osoby które piszą o wykonanych tysiącach nurkowań ( u mnie
Egipcjanie) a tydzień temu zmielili specjalizację z "przewodnik snorkelistów "
na " divemaster 4 - literowej organizacji"

Ponieważ nurkuję bez przerwy od LAT napiszę tak: Nie ma możliwości abyś robił to
co piszesz.
Ale może się mylę - przedstaw zapis z komputera nurkowego.

-- www.sharmdiver.pl Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami na jednych z
najpiękniejszych raf na świecie. --

Data: 2010-08-06 14:24:23
Autor:
On 2010-08-04 03:09, in_for@vp.pl wrote:

> [...]

co piszesz.
Ale może się mylę - przedstaw zapis z komputera nurkowego.

Masz nurkowanie na 90m z czasem dennym 7h ?
W skafandrze ogrzewanym ciepłą wodą. Jest taki Polak.
Może nurkowanie na 330m w wodorze ?
jest taki Polak.
Obu znam osobiście.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-07 13:35:43
Autor: SHARMDIVER.PL

On 2010-08-04 03:09, in_for@vp.pl wrote:

[...]

Jak zwykle piszesz nie na temat

Data: 2010-08-07 11:03:39
Autor:
SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał(a):
> [...]

Trzeba zrozumieć tekst nie wprost.
Czy Tobie żal dupę ściska, że jest na swoim ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-07 14:30:46
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-08-06 16:24, demolant@NOSPAM.gazeta.pl wrote:

Czy Tobie żal dupę ściska, że jest na swoim ?

pozdrawiam rc

Piszesz jak zwykle nie na temat.

Data: 2010-08-07 11:47:56
Autor:
Jacku Kurzątkowaski Crazy Shark KŁAMIESZ
SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał(a):
> Czy Tobie żal dupę ściska, że jest na swoim ?

Piszesz jak zwykle nie na temat.

Znowu nie rozumiesz krótkiego pytania.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-07 15:27:08
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-08-06 16:24, demolant@NOSPAM.gazeta.pl wrote:

SHARMDIVER.PL<diveinstructor@usuntoop.pl>  napisał(a):

Czy Tobie żal dupę ściska, że jest na swoim ?

Piszesz jak zwykle nie na temat.

pozdrawiam rc

powtarzam trzeci raz.

piszesz nie na temat

Data: 2010-08-07 12:19:58
Autor: jacekplacek
On 2010-08-04 03:09, in_for@vp.pl wrote:

> [...]
na " divemaster 4 - literowej organizacji"

Ponieważ nurkuję bez przerwy od LAT napiszę tak: Nie ma możliwości abyś
jacek kurzątkowski też nurkuje od lat a Twoja wypowiedź sugeruje co innego. To doświadczony nurek, wykonujący wiele nurkowań w roku. Do tego jest instruktorem PADI(w której nie ma konkurencji) z wieloletnim stażem a gdyby tylko chciał, byłby instruktorem nawet KDP CMAS. Proszę mu nie podskakiwać, bo zobaczysz co on robi z takimi co nie trzymają sztamy... Ponieważ normy etyczne i prawne uważa, że można kupić a konsumizm ma w dupie, więc uważaj co piszesz.

Data: 2010-08-08 08:51:14
Autor: piod9
On 6 Sie, 15:44, "Sharmdiver" <diveinstructorWYTNI...@op.pl> wrote:

Chciałbym zobaczyć zapis z Twojego komputera aby potwierdzić to co piszesz.
Jestem wyczulony na osoby które piszą o wykonanych tysiącach nurkowań

a czy wiedza nabyta po zapoznaniu się z zapisem mojego komputera
spowoduje Kolego że zaczniesz walić czołem ukłony na mój widok?
jaki to problem naklepać profile na kompa. chcesz mieć 200m z czasem
dennym 20h ? będzie na jutro :) - w wersji analogowej
ewentualnie wydruk z profilu będzie za 12 min. :) fotoszop lub
sprężarka wystarczy żeby stać się Twoim GURU?
więcej rozwagi życzę i pozdrawiam
w tym tygodniu lecę do szarm więc może w travco będziemy stać w jednej
kolejce

Data: 2010-08-08 22:18:09
Autor: SHARMDIVER.PL
Sharm el Sheikh Egipt
On 2010-08-08 17:51, piod9 wrote:

w tym tygodniu lecę do szarm więc może w travco będziemy stać w jednej
kolejce

A czy zrobiłeś sobie rezerwację?
Jest absolutnie wysoki sezon.
W większości dobrych baz nie ma miejsc.