Jacuś

Data: 2012-02-06 19:37:17
Autor: jacekplacek
Jacuś
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
1 część

W aktualnym numerze Nuras-Info jest pierwsza część materiału pokazującego
jak
oblicza się dekompresję. Jest pokazany każdy krok. Zawiedzionych miłośników chały dekompresyjnej NOF zachęcam do przeczytania tej i kolejnych części.
Wnioski są naprawdę ciekawe.

Tą część można dedykować Jackowi Biernackiemu wreszcie może się nauczyć jak oblicza się dekompresję. Jak pokazało życie umie tylko bluzgać.

Ty, a nie ma Cię wstyd za obliczenia w artykule? Takiej kaszany dawno nie widziałem. Pierwsze wrażenia już były ciekawe i zapowiadały niezłą komedię, ale im bliżej się przyjrzeć, tym weselej się robi. Czarnecki, lepszy z Was duecik niż Flip i Flap: gratulacje :)))))

"
jacekplacek Wyświetl profil Więcej opcji 28 Lip 2010, 11:34 <demolant.WYT...@gazeta.pl> napisał(a): > Właśnie ilorazy ciśnień mają sens, bo ilości inertu rozpuszczone są > proporcjonalne do ciśnień. czarnecki, jesteś idiotą, jesteś kompletnym imbecylem. Miałem się tu nie odzywać, ale już nie wytrzymałem. Po cholerę zabierasz tu głos nie znając
tak
podstawowych rzeczy, jak "od czego zależy ilość rozpuszczonych w tkankach gazów". Facet, to są kompletne podstawy. > Wiesz zbyt długo uciekasz od odpowiedzi, żebym czekał dalej. A kogo to głupku interesuje, na co ty czekasz lub nie czekasz. Bełkotaj
dalej
sam ze sobą na forum in_fora a tu się nie odzywaj. In_for ciebie podziwia, szanuje - tam jest właściwe dla ciebie miejsce. > Tak nie odpowiedzialnie wpisałeś zalecenie wyjścia z 1,6 ata w 0,4 ata że > kurewstwem moralnym jest uciekanie od wskazania źródeł. Gdzie głąbie wyczytałeś takie "zalecenie"? Jest metoda i na podstawie
ogólnie
dostępnych i ogólnie przyjętych modeli pokazane zakończenie dekompresji.
Nie
ma żadnych "zaleceń". Nigdzie nie widzę, żeby ktoś komuś cokolwiek
"zalecał".
Chcesz, to sobie nurkuj na wróżbach z kart - twoja sprawa, ale najpierw zacznij wogóle nurkować a nie tylko świecić zasranymi majtami. A przede wszystkim, skończ idioto zasrywać forum nurkowe swoimi psychozami na
punkcie
kilku ludzi, którzy jak większość mają cię za niezrównoważone gówno. .... "

Po takiej popisuwie Instruktor TDI/SDI Jacek Biernacki nie umie nic w dekompresji obliczyć, prawdziwe jaja, doskonała ocena ile warte są
współczesne
plastiki.
W tym jeden robiony u Pawła Poręby tępiciela sprzedawców plastików, a
kursanci
nie radzą sobie w liczeniu przesyceń. Są nafaszerowani pseudo wiedzą.

To teraz chłopaczku możesz się nauczyć, tu jest pokazane wszystko na tacy.
http://www.krab.agh.edu.pl/forum/viewtopic.php?f=2&t=2849

pozdrawiam rc
ps Jacuś gdybyś tak zawzięcie nie reklamował gówna dekompresyjnego NOF nikt
by
się nie przyjrzał, jaka to bzdura dla idiotów.

Data: 2012-02-06 19:39:17
Autor: jacekplacek
Jacuś
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> Ty, a nie ma Cię wstyd za obliczenia w artykule? Takiej kaszany dawno nie widziałem. Pierwsze wrażenia już były ciekawe i zapowiadały niezłą komedię, ale im bliżej się przyjrzeć, tym weselej się robi. Czarnecki, lepszy z Was duecik niż Flip i Flap: gratulacje :)))))

Ps. Wiem, wiem: agresywny prymityw jestem :) Prawidłowe obliczenia niebawem.

Data: 2012-02-06 20:13:39
Autor:
Jacuś
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Ps. Wiem, wiem: agresywny prymityw jestem :) Prawidłowe obliczenia niebawem.

Jesteś głupkiem Jacku Biernacki

"Re: Esowanie czy to kolejny pomysł psychicznie chorego ?
Autor: jacekplacek jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl
Data: 23-11-2011, 09:09:21
+ pokaż cały nagłówek
Zakrzówek Kraken <kraken@kraken.pl> napisał(a):
Jeżeli na poprzednim gazie coś było by nie tak, to takie wydłużenie jednego czy dwóch przystanków po zmianie gazu może (dzięki skokowemu wzrostowi okienka tlenowego) zahamować rozwój ewentualnych pęcherzyków. Jeżeli takie pęcherzyki nie powstają (nie wiemy o tym w danym konkretnym nurkowaniu) to takie eSowanie jest stratą czasu podobnie jak przystanek bezpieczeństwa (kiedy wszystko idzie OK).

Esowanie nie wydłuża czasu dekompresji - jest jedynie jedną z metod rozkładu tego czasu wewnątrz strefy - więc w żaden sposób nie może być traktowane jako "strata czasu". "

Umiesz udowodnić obliczeniowo to piardnięcie intelektu ?
Wiemy że to dla Ciebie za trudne, jak Pawełek napisze obliczenia to podeślesz, sam na razie nie umiesz tego zrobić.
Po prostu wysublimowany głupek instruktor nurkowania Jacek Biernacki.

Dodatkowo chamidło

"
jacekplacek Wyświetl profil Więcej opcji 5 Lis 2010, 20:50 Zboj <zboj_...@mnc.dot.pl> napisał(a): - Ukryj cytowany tekst -
> A ja dziękuję za potwierdzenie mojego przekonania, że jesteś tępym > zarozumiałym kretynem nie potrafiącym zrozumieć najprostszego przekazu. > Gdzie > ty, baranie niemyty znalazłeś moim tekście, że zajmuję się akwizycją > czegokolwiek? Nawet nie powiem, żebyś mnie w dupe pocałował, bo nic nie > wskazuje na to, żebyś mył zęby. Życząc miłego pałowania, pozostajacy bez > szacunku, Jacek. Żyłka Ci nabrzmiała? Biznesik nie idzie, że tak gardłujesz? A czytać nie potrafisz - gdybyś nie pojechał chamsko i kloacznie po wątku,
którym się wypowiadałem pozytywnie o tym sprzęcie, a więc i pośrednio po mnie, nie poświęciłbym sekundy na Twoje ogłoszenie, bo mi frędzlem wisi. Ale, że jesteś gnojkiem nawalonym miłością do jedynie słusznych rozwiązań, to musiałeś wylać swoje sekciarskie żale po okolicy. A teraz płaczesz
udając
kretyna, który nie wie o co chodzi. I dalej plujesz pod wiatr.

Wali mnie, czy sprzedam ten gówniany automat, czy nie i nie o to chodziło. Chodziło o tępe wcinanie kilku kretynów w cudze wątki sprzedażowe - a wpisujesz się w to idealnie. Pizda z waści i tyle.
Mimo wszystko żal mi Ciebie.

..powiedziało gówno, czepiając się buta. --
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/ " pozdrawiam rc --

Data: 2012-02-06 20:06:35
Autor:
> [...]
> Ty, a nie ma Cię wstyd za obliczenia w artykule? Takiej kaszany dawno nie widziałem. Pierwsze wrażenia już były ciekawe i zapowiadały niezłą komedię, ale im bliżej się przyjrzeć, tym weselej się robi. Czarnecki, lepszy z Was duecik niż Flip i Flap: gratulacje :)))))

Obliczenia są jawne na forum Krab, Dodatkowo nie orientujesz się w tym.
Jak dostawałeś fragmenty to nic nie mogłeś powiedzieć . Teraz robisz za tubę Pawełka.

"Re: Esowanie czy to kolejny pomysł psychicznie chorego ?
Autor: jacekplacek jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl
Data: 23-11-2011, 09:09:21
+ pokaż cały nagłówek
[...]

Jak byś Jacku Biernacki nie wiedział to tu zrobiłeś z Siebie zupełnego głupka, dokładnie takiego jakiego orzyna na pseudo wiedzy Paweł Poręba.
Kopiuj i podrzucaj to co Paweł Tobie podeśle, jaja będą na całego.
Opowiedziałem kilku osobom z hiperbarii o NOF, mieli ubaw na całego.

A swoją drogą jakim człowiekiem trzeba być żeby nie pamiętać co się umieściło w książce, co w NOF str 17 (mordercza dekompresja). Na taką amnezję cierpi nasz "geniusz Bałtyku".
Pawełku przeprosisz Kurządkowskiego za bezpodstawne oskarżenia, że jest "Duchem Leszka". Wiesz kim jest, pracowaliście w tym samym miejscu. Nie ładnie było zmieniać nagłówek i rzucać "gnidami". Nie przeprosisz to można wobec Ciebie stosować dokładnie takie same określenia. Bo Twoim zdaniem nie obrażają nikogo, to również nie mogą Pawła Poręby.

pozdrawiam rc

--

Jacuś