Jacus Bialy to kolejny nick trolla Grzegorza Z. aka Tzva?

Data: 2012-03-10 00:04:59
Autor: Obserwator
Jacus Bialy to kolejny nick trolla Grzegorza Z. aka Tzva?

Zdolny jestes psychol.

Data: 2012-03-10 01:47:04
Autor: Lorn
Jacus Bialy to kolejny nick trolla Grzegorza Z. aka Tzva?
W dniu 2012-03-10 01:04,  Obserwator pisze:

Zdolny jestes psychol.

Stul, żeś waść kanadyjski Karolku ryjek bo zwyczajnie bredzisz... Tak btw to ja jestem MH, pluto i jadrys ;-p

Data: 2012-03-10 12:15:29
Autor: jr
On 10 Mar, 01:47, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2012-03-10 01:04,  Obserwator pisze:

> Zdolny jestes psychol.

Stul,żeśwaśćkanadyjski

kanadyjski?
Przecież on z Polski nadaje.
jr

Data: 2012-03-10 14:31:08
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jje8ab$b4j$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2012-03-10 01:04,  Obserwator pisze:

Zdolny jestes psychol.

Stul, żeś waść kanadyjski Karolku ryjek bo zwyczajnie bredzisz... Tak btw to ja jestem MH, pluto i jadrys ;-p

Facet ma coś z czachą! Zgłupiał doszczetnie po tym jak Putin wygrał w cuglach! ;)

BomBel

Data: 2012-03-10 14:29:54
Autor: Leprechaun
Jacus Bialy to kolejny nick trolla Grzegorza Z. aka Tzva?

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jje5rb$pkn$1inews.gazeta.pl...

Zdolny jestes psychol.

Chłopie, ty masz alzhajma!  Ja też jestem Jacek Biały? A może GrzegorzZ albo Romek, tytus i Atomek? Podobno była taka bajka dla komuszych dzieciaków!

BomBel

Jacus Bialy to kolejny nick trolla Grzegorza Z. aka Tzva?