Jacy ludzie są w PO : Starzy komuniści

Data: 2019-11-08 13:31:29
Autor: boukun
Jacy ludzie są w PO : Starzy komuniści
Opozycja dogadała się w sprawie Senatu. Przedstawiła nazwiska marszałka i wicemarszałków

- Tomasz Grodzki jest kandydatem opozycji na marszałka Senatu - oświadczył w piątek rano Grzegorz Schetyna. Dodał też, że ze strony Platformy będzie rekomendował Bogdana Borusewicza na stanowisko wicemarszałka Senatu.

https://wiadomosci.wp.pl/opozycja-dogadala-sie-w-sprawie-senatu-przedstawila-nazwiska-marszalka-i-wicemarszalkow-6443836620073089a

Kamil
43 min. temu

Jacy ludzie są w PO : Starzy komuniści, Zieloni co nie wiele wiedzą -Wisła im pach-nie, kornika chronią, Nowacka - aktywistka od siedmiu boleści i LGBT co nie bardzo wiedzą co chcą - bal maskowy przez cały rok, Grzesiu zapytany o osiągnięcia PO wzrokiem wrytym w ziemię szuka podpowiedzi, Kidawa - Błońska co program zgubiła i jeszcze Lubnauer - kwiatek do kożucha i śpiewaczka Mucha i jest Klucha. Ka-mysz jako minister - czas pracy do 67 lat - wstyd.

Ula
53 min. temu

Donald Tusk to był najgorszy premier dla obywateli Polski. Najchętniej widzi Polaków jako ubogich obywateli bez przyszłości, utrata firm i zakładów państwowych za bezcen co jest równoznaczne z likwidacją miejsc pracy - zgroza. Najchętniej okrada własnych obywateli: zmniejsza zasiłek pogrzebowy - zgroza !!!!. Czas pracy do 67 lat. Przekazuje ponad 5 miliardów EURO na wsparcie systemu bankowego Grecji i UE. Taki człowiek zawsze kłamał i nie może pełnić ważnych funkcji w naszym kraju - DOŚĆ.

Data: 2019-11-08 04:45:43
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 8 listopada 2019 13:31:36 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

Pięknie dobrałeś cytaty z tzw. internautów. Jeśli porówna się je z sylwetka kandydata, to od razu widać, że są przepisane na rympał z pisowskiego poradnika agitatora i ni jak nie pasują.

--
Bruno

Data: 2019-11-08 13:51:04
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Jak to jest z tym podwyższeniem wieku emerytalnego? Jesteście za, czy przeciw?

boukun

Data: 2019-11-08 05:20:53
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 8 listopada 2019 13:51:09 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Jak to jest z tym podwyższeniem wieku emerytalnego? Jesteście za, czy przeciw?

Wszyscy są za, ale do niektórych jeszcze ta świadomość nie dotarła. Dotrze wraz z pierwszą emeryturą. --
Bruno

Data: 2019-11-08 15:55:06
Autor: boukun
> [...]

przeciw?

Wszyscy są za, ale do niektórych jeszcze ta świadomość nie dotarła. Dotrze wraz z pierwszą emeryturą.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Wszyscy biurokraci, mam rozumieć, co chcą okradać polski naród na większe pieniądze.
https://youtu.be/oVbcABzET4Q
https://youtu.be/r_y_oml8Qfc

boukun

Data: 2019-11-08 15:38:21
Autor: Runt
W dniu 2019-11-08 o 13:51, boukun pisze:

Jak to jest z tym podwyższeniem wieku emerytalnego? Jesteście za, czy przeciw?

Mi to lata. Moja emerytura będzie z Włoch i Anglii.

--
Runt

Data: 2019-11-08 16:28:59
Autor: boukun
Użytkownik "Runt"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Jak to jest z tym podwyższeniem wieku emerytalnego? Jesteście za, czy przeciw?

Mi to lata. Moja emerytura będzie z Włoch i Anglii.
Runt

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Chciałbyś już być dziadkiem, nie możesz się już doczekać emerytury?

W Niemczech starzy ludzie mówią:

"Altwerden ist nichts für Feiglinge"

albo

"Altwerden ist keine Gnade"

boukun

Data: 2019-11-09 07:04:01
Autor: Runt
W dniu 2019-11-08 o 16:28, boukun pisze:
[...]

Gdzie napisałem, że chciałbym?

W Niemczech starzy ludzie mówią:
"Altwerden ist nichts für Feiglinge"
albo
"Altwerden ist keine Gnade"

Nie znam tego  szwargocącego języka. Mógłbyś przetłumaczyć?
--
Runt

Data: 2019-11-09 07:15:55
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Starzenie się nie jest dla tchórzy
Starzenie się nie jest litością

boukun

Data: 2019-11-09 07:24:25
Autor: Runt
W dniu 2019-11-09 o 07:15, boukun pisze:
[...]

Bardzo mądre słowa. Smiesza mnie niektóre wygasające "gwiazdy" usiłujące z siebie robić nastolatki.

A tak przy okazji: w jakim jesteś wieku? ;-)

--
Runt

Data: 2019-11-09 07:48:11
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

58 lat, dają mi przynajmniej 10 lat mniej, czuję się na 25.

boukun

Data: 2019-11-09 09:28:28
Autor: Runt
W dniu 2019-11-09 o 07:48, boukun pisze:
Użytkownik "Runt"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

A tak przy okazji: w jakim jesteś wieku? ;-)

58 lat, dają mi przynajmniej 10 lat mniej, czuję się na 25.

Ja mam o 26 mniej i tak się też czuję ;-)

--
Runt

Data: 2019-11-08 15:37:29
Autor: Runt
W dniu 2019-11-08 o 13:31, boukun pisze:
Opozycja dogadała się w sprawie Senatu. Przedstawiła nazwiska marszałka i wicemarszałków

Nie wiedziałem, że Stacho Piotrowicz jest z PO.

https://www.newsweek.pl/polska/polityka/krystyna-pawlowicz-z-przeszloscia-w-komunistycznej-mlodziezowce/tmv57cg

oraz

https://www.facebook.com/notes/zbigniew-nowak/krystyna-paw%C5%82owicz-vel-ulfik-owoc-wi%C4%99ziennego-%C5%BCywota-tw-ub-pseudo-demokrata-i-wa/2044992805577820/

Z kim był w koalicji PiS w latach 2005?