Jacyków: "Doda się wkurwia"... ;}

Data: 2009-10-03 15:34:13
Autor: Tzva Adonai
Jacyków: "Doda się wkurwia"... ;}
Data: 2009-10-04 10:09:13
Autor: awe
Jacyków: "Doda sie wkurwia"... ;}

Uzytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisal w wiadomosci news:de4218ee-f549-4888-ae5e-520b623ffbbak26g2000vbp.googlegroups.com...
Video: http://www.youtube.com/watch?v=8ttohZSYFcc&NR=1
-- -- -- -- -- -- -- -- --
myslisz ze sie onanizuje
awe

Data: 2009-10-04 10:53:18
Autor: Tzva Adonai
Jacyków: "Doda sie wkurwia"... ;}
myslisz ze sie onanizuje

Jacyków to podobno gej, więc teoretycznie rzecz biorąc powinien być nieczuły na
kobiece wdzięki... Zresztą nigdy nic nie wiadomo.. Piróg też niby gej, a wydymał
podobno więcej kobiet, niż James Bond...

Data: 2009-10-04 13:29:00
Autor: awe
Jacyków: "Doda sie wkurwia"... ;}

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:6c76.0000016f.4ac8627enewsgate.onet.pl...
[...]

no nie wiem, nie interesuje mnie jakis Pirog, ale gratuluje ci zakresu zainteresowan
awe

Data: 2009-10-04 23:46:20
Autor: Adam
Jacyków: "Doda sie wkurwia"... ;}

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:haa0sv$3ju$1news.onet.pl...

[...]

Kiedyś Jacyków się w TV chwalił, że jak nastolatek wydymał swoją panią od niemieckiego.
AC

Jacyków: "Doda się wkurwia"... ;}