Jadą PO Komorowskim w TVP Info równo

Data: 2015-05-11 09:30:24
Autor: Joschi
Jadą PO Komorowskim w TVP Info równo
Co za przemiana w TV, nagle całkoweita zmiana frontu, wszyscy dziennikarze
jadą PO Komorowskim równo, nikt mu nie ufa...

Data: 2015-05-11 09:57:45
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 11 May 2015 09:30:24 +0200, Joschi napisał(a):

Co za przemiana w TV, nagle całkoweita zmiana frontu, wszyscy dziennikarze
jadą PO Komorowskim równo, nikt mu nie ufa...

A jak tu ufać komuś, dopiero kiedy obrywa, NAGLE obiecuje wszystkie możliwe
gruszki na wierzbie, które do tej pory jawnie miał w ... ?
--

XL
NIE DAJĘ na WOŚP - nepotyzm (rodzinny) w obrocie pieniędzmi z WOŚP, 46

Data: 2015-05-11 10:36:14
Autor: Joschi
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:1h3c6h8jgtl2b$.i6dd5t029u4a.dlg40tude.net...
[...]

Niech złodziej cofnie ustawę podwyższającą wiek emerytalny, przeprosi naród i się pokaja...

Data: 2015-05-11 01:58:27
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu poniedziałek, 11 maja 2015 10:36:17 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:

> [...]

Niech złodziej cofnie ustawę podwyższającą wiek emerytalny, przeprosi naród i się pokaja...

A ja wam mowie ze Oni jeszcze cos wymysla przez te dwa tygodnie.
Nie ważne kto wygrywa pierwsza, ważne kto i jak liczy druga ture...
Triumfalizm może kosztowac utrate czujności, myślicie ze Ta opcja nie ma scenariuszy zapasowych? Wiec cztery literki w troki i patrzeć im na rece z potrojona czujnoscia!

Data: 2015-05-11 11:08:33
Autor: the_foe
W dniu 2015-05-11 o 10:58, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

jak wygra Duda to przeprosisz, za te bzdury o fałszowaniu wyborów?

--
@foe_pl

Data: 2015-05-11 11:23:17
Autor: Joschi

Jakie bzdury? Wybory samorządowe były sfałszowane, a według zliczeń na stronie https://siepoliczymy.pl/ Ruchu Kontroli Wyborów, w obecnej chwili prowadzi Komorowski z 36,4% poparcia, a Duda ma na tę chwilę 32,3% poparcia...

Data: 2015-05-11 11:20:55
Autor: Joschi
<mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:f3bf9862-f30c-4e8e-bd19-bb3828fa0e06googlegroups.com...
> [...]

Triumfalizm może kosztowac utrate czujności, myślicie ze Ta opcja nie ma scenariuszy zapasowych? Wiec cztery literki w troki i patrzeć im na rece z potrojona czujnoscia!

Ruch Kontroli Wyborółw będzie trwał...
https://siepoliczymy.pl/

Data: 2015-05-11 21:24:23
Autor: Ikselka
Jadą PO Komorowskim w TVP Info równo
Dnia Mon, 11 May 2015 01:58:27 -0700 (PDT), mcmlxxi.xi.xi@gmail.com
napisał(a):

[...]

Na razie Duda zachowuje się w sposób bardzo wyważony i ostrożny. To dobry
znak. No i ma dobrą szefową kampanii wyborczej (Beata Szydło).

Data: 2015-05-12 01:31:21
Autor: Ikselka

napisał(a):

[...]

....świetnie (wręcz miażdżąco) sobie dała radę z Nałęczem w programie "Dziś
wieczorem" w TVP Info, powtórka była przed chwilą.
 Nałęcz sie pienił, podskakiwał na fotelu, oplatał jakieś androny o
"dwutygodniowym rozpędzaniu pociągu przez prez. Komorowskiego", co miałoby
PiS doprowadzić do "katastrofy" - a miało oznaczać, że teraz, w ciągu 2
tygodni czy tam miesięcy PO zrobi wszystko, co obiecał Komorowski o 9 rano
w tv.
A ona tylko się uśmiechała ,spokojnie i konsekwentnie pytając "Dlaczego nie
zrobiliście tego wszystkiego przez ostatnie 5 lat?"
Po prostu super babka, tak jak pisałam! --

Data: 2015-05-12 01:35:14
Autor: Ikselka

napisał(a):

[...]

....a raczej 5 lat temu :-D

A ona tylko się uśmiechała ,spokojnie i konsekwentnie pytając "Dlaczego nie
zrobiliście tego wszystkiego przez ostatnie 5 lat?"
Po prostu super babka, tak jak pisałam!

Hołk :-)

Data: 2015-05-12 03:00:13
Autor: Budzik
Jadą PO Komorowskim w TVP Info równo
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

[...]

...a raczej 5 lat temu :-D

A ona tylko się uśmiechała ,spokojnie i konsekwentnie pytając
"Dlaczego nie zrobiliście tego wszystkiego przez ostatnie 5 lat?"
Po prostu super babka, tak jak pisałam!

Hołk :-)

Przepraszam, czy Ty dyskutujesz sama ze soba?
Dobrze, ze Cie chociaz własne dowcipy smiesza :)

Data: 2015-05-12 21:06:27
Autor: ikka
W dniu 2015-05-12 o 01:31, Ikselka pisze:
Dnia Mon, 11 May 2015 21:24:23 +0200, Ikselka napisał(a):

Dnia Mon, 11 May 2015 01:58:27 -0700 (PDT),
mcmlxxi.xi.xi@gmail.com napisał(a):

[...]Po prostu super babka, tak jak pisałam!

co ty wypisujesz? Przeczytaj proszę jakie farmazony wygaduje ta kobieta:
http://tnij.org/nz7abpz

--
"widzę ją jako decyzję nierozłączną z wolnością osobistą
matki. Dopóki płód nie może przeżyć poza jej ciałem, to do

Data: 2015-05-11 14:30:57
Autor: Stefik

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:mipplu$d9o$1speranza.aioe.org...

Niech złodziej cofnie ustawę podwyższającą wiek emerytalny

Nikt nie cofnie. Duda też nie cofnie, ale obiecywać może. Nie ma na to pieniędzy.

Data: 2015-05-11 22:28:53
Autor: Joschi
"Stefik" <de3wa@tam.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5551031a$0$2188$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Pieniądze są, bo ustawa podwyższająca wiek emerytalny nas więcej kosztuje, niż by jej nie było, bo trzeba dłużej utrzymywać z budżetu armię urzędników, a ci więcej kosztują siedząc na krzesełku, niż by byli na emeryturze... To tylko dla tej mafii urzędniczej bandziory z PO PSL okradli klasę pracującą z wielu lat emerytury...

Data: 2015-05-11 21:10:38
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 11 May 2015 10:36:14 +0200, Joschi napisał(a):

[...]

Miał na to 9 lat, żeby robić jak należy.

Data: 2015-05-11 10:47:41
Autor: aja
W dniu 2015-05-11 o 09:30, Joschi pisze:
Co za przemiana w TV, nagle całkoweita zmiana frontu, wszyscy dziennikarze
jadą PO Komorowskim równo, nikt mu nie ufa...

Pracował na to 5 lat ! Jego dni są policzone.
Teraz, gdyby miał odrobinę tego czego mu brakuje,
powinien zrezygnować z drugiej tury, byłby
interesujący pojedynek Duda - Kukiz ! A to chyba
jedyna szansa by pokrzyżować plany PiS.

Data: 2015-05-11 11:19:03
Autor: Chiron

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:miplqg$2vh$1speranza.aioe.org...
Co za przemiana w TV, nagle całkoweita zmiana frontu, wszyscy dziennikarze
jadą PO Komorowskim równo, nikt mu nie ufa...

Taki dostali rozkaz. Dziwisz się? Wygrał ten, co miał wygrać. Zauważ proszę, że Komorowski w mojej opinii jest chory. Mam przekonanie, że urzędujący prezydent ma silną demencję. Przynajmniej wiele na to wskazuje. Nie zawsze i nie dla każdego gracza sceny politycznej to dobra wiadomość. Kto podejmuje decyzje? Ktoś z otoczenia Czy jedna osoba- więcej? To bardzo nieprzewidywalne. Lepszy ktoś taki jak Duda: sympatyczny, wyjdzie, uśmiechnie się swoim nijakim uśmiechem do swoich nijakich wyborców. A ci pozostali wyborcy- uznają, że on to mniejsze zło.
Mojego głosu nie dostanie ten budyń.

--

Chiron

Jadą PO Komorowskim w TVP Info równo