Jadą PO Komorowskim w TVP Info równo

Data: 2015-05-11 11:19:03
Autor: Chiron
Jadą PO Komorowskim w TVP Info równo

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:miplqg$2vh$1speranza.aioe.org...
Co za przemiana w TV, nagle całkoweita zmiana frontu, wszyscy dziennikarze
jadą PO Komorowskim równo, nikt mu nie ufa...

Taki dostali rozkaz. Dziwisz się? Wygrał ten, co miał wygrać. Zauważ proszę, że Komorowski w mojej opinii jest chory. Mam przekonanie, że urzędujący prezydent ma silną demencję. Przynajmniej wiele na to wskazuje. Nie zawsze i nie dla każdego gracza sceny politycznej to dobra wiadomość. Kto podejmuje decyzje? Ktoś z otoczenia Czy jedna osoba- więcej? To bardzo nieprzewidywalne. Lepszy ktoś taki jak Duda: sympatyczny, wyjdzie, uśmiechnie się swoim nijakim uśmiechem do swoich nijakich wyborców. A ci pozostali wyborcy- uznają, że on to mniejsze zło.
Mojego głosu nie dostanie ten budyń.

--

Chiron

Jadą PO Komorowskim w TVP Info równo